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북미의 온라인 데이트 서비스 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)

North America Online Dating Services - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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북미의 온라인 데이트 서비스 시장은 예측 기간 동안 CAGR 5.6%를 기록할 것으로 예상됩니다.

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지난 수십 년 동안 데이트 서비스 산업은 매출 면에서 큰 성장을 이루었습니다. 그 배경에는 전 세계 독신자, 특히 북미의 독신자 증가가 있습니다. 인터넷 서비스 이용이 증가함에 따라 다양한 온라인 데이트 서비스 플랫폼의 인지도가 높아졌습니다. 최근 몇 년 동안 다양한 온라인 데이트 사이트가 인기를 얻으면서 계약 건수도 크게 증가했습니다.

주요 하이라이트

  • 온라인 데이트 서비스 및 플랫폼은 사고방식과 생활방식 측면에서 적합한 파트너를 신속하게 매칭하여 고객이 이상적인 파트너를 쉽게 찾을 수 있도록 돕고 있습니다. 이러한 온라인 데이트 서비스가 제공하는 수익성 높은 서비스는 타겟 고객의 가입률과 등록률을 높이고, 지역 데이트 서비스 시장 확대에 박차를 가하고 있습니다.
  • 그러나 이 업계는 사기와 심각한 프라이버시 보안 위험도 해결해야 합니다. 가짜 온라인 계정의 문제가 커짐에 따라 실시간 사용자가 신뢰할 수 있는 대화를 나누는 것이 점점 더 어려워지고 있습니다. 이러한 사건은 온라인 데이트 사이트의 지위에도 부정적인 영향을 미칩니다. 따라서 사기는 세계 데이트 서비스 시장의 성장을 저해하는 주요 문제 중 하나입니다.
  • 기술의 문제점으로 이메일 주소는 몇 분이면 만들 수 있기 때문에 최소한의 노력으로 데이트 프로필을 만들 수 있습니다. 따라서 일부 사이트에서는 파트너를 찾는 것을 최우선 과제로 삼지 않는 사람들이 가짜 프로필을 만들 수 있습니다. 그들은 장난으로 행동할 수도 있고, 온라인 뱅킹 비밀번호와 같은 개인 정보를 피싱하는 것일 수도 있습니다.
  • 이 지역에서 인터넷이 확산됨에 따라 온라인 데이트 서비스 시장은 크게 성장했습니다. 이는 서비스 제공자가 그들의 요구를 충족시키기 위해 특별히 조정된 기능을 만들어 의도된 사용자들 사이에서 지지를 확보할 수 있는 큰 창구를 열어주었습니다. 전 세계적으로 인터넷의 급속한 보급으로 인해 온라인 데이트 서비스 시장이 크게 성장했습니다. 이는 서비스 제공자에게는 이러한 요구를 충족시키는 고유 한 기능을 개발하여 의도 한 고객들 사이에서 동행을 구축 할 수있는 매우 큰 기회를 창출하고 있습니다.
  • COVID-19는 북미 온라인 데이트 서비스 시장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. COVID-19 기간 동안 소셜 미디어의 사용이 증가하면서 온라인 데이트는 단순한 데이트가 아니라 Tinder, Bumble 등 수많은 데이트 앱의 열풍은 건전한 관계를 수립하고 유지하는 데 도움이 됩니다. 관계를 형성하고 유지하기 위해 데이트 앱, 온라인 게임, 소셜 미디어는 모두 다른 사람들과 연결될 수 있는 의미 있는 방법을 제공할 수 있습니다.
  • Apptopia에 따르면, 미국 데이트 앱 1위는 Tinder와 Bumble이 각각 500만 명과 420만 명의 연평균 DAU로 1위를 차지했습니다. 이어 Match가 130만 명, Plenty of Fish가 110만 명, Hinge가 67만 명으로 뒤를 이었습니다. Bumble을 제외한 이들 앱은 모두 Match Group의 소유라는 점을 염두에 두어야 합니다.

북미의 온라인 데이트 서비스 시장 동향

서비스 제공의 급속한 혁신이 시장 성장을 주도한다

  • 온라인 데이트가 이토록 인기 있는 오락이 된 것은 기술이 이를 편리한 사교 플랫폼으로 만들어 주었기 때문입니다. 독신자들은 수천 개의 웹사이트와 앱 중에서 선택할 수 있고, 웹 브라우저를 통해 접속할 수 있기 때문에 잠재적인 파트너에게 즉시 접근할 수 있습니다.
  • 매칭 기능은 모든 데이트 앱에 필수적인 기능입니다. 인공지능 인텔리전스를 통해 매칭 프로세스가 더욱 맞춤화되고, 정확하고, 개인화된 매칭이 가능해졌습니다. 이전에는 데이트 앱에서. 또한 이 기술은 앱의 보안을 향상시키고 사기를 방지하는 데에도 도움이 됩니다.
  • 사람들이 연애 상대를 찾기 위해 사용하는 플랫폼은 역사를 통해 진화해 왔습니다. 이러한 진화는 온라인 데이트 사이트와 모바일 앱의 등장과 함께 계속되고 있습니다. 예를 들어, 틴더(Tinder)는 개인화된 추천을 생성하기 위해 인공지능과 짝을 이루는 기계 학습 알고리즘인 VecTec을 사용합니다. 이 앱은 잠재적으로 불쾌한 메시지를 자동으로 선별하기 위해 ML을 사용하고 있습니다.
  • 시장의 주요 기업들은 소비자의 기대치가 높아짐에 따라 사용자에게 개인화된 새로운 서비스를 지속적으로 창출하고 제공하기 위해 노력하고 있으며, 이는 온라인 데이트 서비스 시장이 곧 확대될 가능성을 더욱 보여주고 있습니다. 주요 업체들은 소비자의 증가하는 요구에 부응하기 위해 서비스를 확장하고 있으며, 그 결과 더 많은 고객을 유치하고 시장의 견인력을 얻기 위해 자사 플랫폼에 추가 서비스를 통합하여 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다.
  • 예를 들어, Tinder를 소유한 Match Group은 최근 2018년 1분기부터 2021년 1분기까지 Match Group의 분기별 데이트 수익을 발표했습니다. 북미 지역 매출은 최근 측정 기간 동안 3억 2,683만 달러에 달했습니다. IAC가 소유했던 Match Group은 Match.com, OkCupid, Tinder, PlentyofFish 등의 온라인 데이트 플랫폼을 소유 및 운영하고 있습니다.
  • 기술이 온라인 데이트를 완전히 안전하게 만든 것은 AI가 모든 위협을 멀리하고 있기 때문입니다. 오늘날 온라인 데이트 사이트 회원들이 직면하는 대부분의 위험은 거기서 오는 것이 아닙니다. 인터넷 데이트는 데이트와 연애라는 개념 전체에 인간성을 박탈하는 상태를 부여하고 있습니다. 온라인 데이팅의 시간 절약과 효율적인 특성은 실제 파트너를 찾는 것보다 더 중요해졌습니다. 다양한 앱에서 사용되는 데이트 기술은 좋은 상대를 찾는 문제를 확실히 근절하고 있습니다. 좋은 오래된 데이트와는 달리, 이러한 앱은 연령, 성적 취향, 관심사, 취미 등 관련 기준을 사용하여 완벽한 매칭, 위치 기반 매칭을 찾습니다.

미국 내 스마트폰 및 모바일 기기 보급 확대

  • 모바일 혁명은 미국의 디지털 생태계를 크게 변화시켰습니다. 지난 수십 년 동안 모바일 기기는 수백만 명의 미국 소비자들에게 일상적인 필수품이 되었으며, 이들은 커뮤니케이션, 정보, 엔터테인먼트에 모바일 기기를 사용하고 있습니다. 웹 지원 스마트폰과 태블릿의 인기와 접근성이 높아지면서 미국의 모바일 인터넷 사용자 수는 꾸준히 증가하여 사상 최고치를 기록했습니다.
  • 미국에서는 최근 온라인 데이트가 일상화되어 있습니다. 미국의 초당적 싱크탱크인 퓨리서치(Pew Research)에 따르면, 미국에서 스마트폰을 가장 많이 소유하고 있는 연령층은 18세에서 49세 사이의 성인의 95%가 스마트폰을 소유하고 있는 반면, 65세 이상 성인의 스마트폰 소유자는 61%에 불과합니다.
  • 소셜 미디어의 데이트 서비스 광고가 확산되면서 시장 확대에 박차를 가하고 있습니다. 전 세계 소셜 미디어 사용자의 수요를 충족시키기 위해 미국의 소셜 미디어 상황은 끊임없이 진화하고 있으며, 매일 새로운 웹사이트와 애플리케이션이 등장하고 있습니다.
  • 스마트폰을 보유한 성인의 수가 증가하면서 시장의 큰 폭의 성장을 이끌었습니다. 또한, 미국 성인의 스마트폰 보유율은 2011년 대비 2배 이상 증가했습니다. 퓨리서치에 따르면, 2011년 미국 성인의 35%만이 스마트폰을 소유하고 있었으나 2021년 2월 현재 85%가 스마트폰을 소유하고 있습니다. 미국 성인의 스마트폰 소유 비율은 강조된 기간 동안 50% 증가했습니다.

북미의 온라인 데이트 서비스 산업 개요

세계 시장의 주요 기업들은 북미 온라인 데이트 서비스 시장의 수요 증가에 대응하기 위해 기술 발전과 시장 확대에 주력하고 있습니다. 또한, 서비스 제공업체들은 새로운 전략을 수립하고 최종사용자를 지원하기 위해 협력하고 있습니다.

  • 2021년 9월 - Tinder 앱의 새로운 섹션인 'Explore'를 소개하며, 인기리에 진행되었던 'Swipe Night' 시리즈의 부활, 관심사에 따라 매칭 상대를 찾거나 매칭 전 빠른 채팅을 할 수 있는 방법 등 다양한 이벤트가 추가되었습니다. Tinder는 소셜하고 인터랙티브한 기능에 중점을 두고 앱을 재설계하고 있습니다. 이러한 변화는 틴더의 원점인 퀵매치 기반의 데이트 앱에서 벗어나 사용자가 새로운 사람을 만날 수 있도록 도와주는 소셜 네트워크에 가까운 앱으로 전환하는 것입니다.

기타 특전:

  • 엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간 애널리스트 지원

목차

제1장 소개

  • 조사 가정과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

  • 시장 개요
  • 업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
    • 공급 기업의 교섭력
    • 소비자의 협상력
    • 신규 참여업체의 위협
    • 경쟁 기업 간의 경쟁 관계
    • 대체품의 위협
  • COVID-19의 시장에 대한 영향 평가

제5장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
    • 서비스 제공 지속적 혁신
    • 스마트폰이나 모바일 기기 보급 확대
  • 시장 성장 억제요인
    • 데이터 프라이버시에 관한 보안상 우려
  • 주요 사용 사례와 사례 연구 분석
  • 시장을 감시하는 주요 규제

제6장 시장 세분화

  • 유형별(사용자수를 커버한 동향 분석)
    • 비유료 온라인 데이트
    • 유료 온라인 데이트
  • 국가별
    • 미국
      • 캐나다

제7장 경쟁 구도

  • 기업 개요
    • Match Group, Inc.
    • Zoosk, Inc.
    • Badoo
    • BlackPeopleMeet
    • Bumble
    • Elite Singles
    • happn
    • OurTime
    • Spark
    • Hinge
    • eHarmony

제8장 투자 분석

제9장 시장 전망

ksm 25.02.07

The North America Online Dating Services Market is expected to register a CAGR of 5.6% during the forecast period.

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Over the past few decades, the dating service industry has experienced significant growth in terms of sales. This results from a rise in the number of single people globally, especially in North America. The increased use of internet services has increased the visibility of various online platforms for dating services. Due to the popularity of various online dating sites over the past few years, there has been a substantial increase in subscriptions.

Key Highlights

  • Online dating services and platforms offer quick matches between suitable partners in terms of outlook and way of life, making it simple for their customers to find their ideal partners quickly. The profitable services offered by these online dating services increase the target customers' enrollment or sign-up rate, which fuels the expansion of the regional dating services market.
  • However, the industry must also deal with fraud and significant privacy and security risks. As the issue of fake online accounts grew, it became increasingly difficult for real-time users to establish conversations they could trust. These incidents also harm the standing of dating websites online. Therefore, fraud is one of the main issues preventing the growth of the global dating services market.
  • One issue with technology is that because email addresses can be created in a matter of minutes, a dating profile can be launched with minimal effort. This can lead to fake profiles on some sites, used by people who don't have finding a partner at the top of their list of priorities. They might be acting out of mischief, or phishing for personal details, such as online banking passwords.
  • The market for online dating services has grown significantly as internet usage spreads increased in the region. This has opened up a huge window of opportunity for service providers to establish a following among their intended users by creating specifically tailored features to meet their requirements. The surge in internet penetration around the globe has resulted in significant growth of the online dating services market. This has created a tremendous opportunity for service providers to establish an accompanying among their intended clients by developing unique features that meet those needs.
  • COVID-19 has positively affected the North American Online Dating Services market. Online dating has become just plain dating due to the increased use of social media during COVID-19. The rage of dating apps like Tinder, Bumble, and numerous others, to establish and uphold healthy relationships, dating apps, online games, and social media can all offer meaningful ways of connecting with others.
  • According to Apptopia, the top dating app in the United States are Tinder and Bumble, which come out on top with the highest average DAU throughout the year with 5 million and 4.2 million, respectively. They are followed by Match with 1.3 million, Plenty of Fish with 1.1 million and Hinge with 670k. It is critical to note that all of these applications, except Bumble are owned by the Match Group.

North America Online Dating Services Market Trends

Rapid innovation in service offerings is driving the market growth

  • Online dating has become such a popular pastime, down to how technology has made this a convenient socializing platform. Singles can choose from thousands of websites or apps, which can be accessed via a web browser, allowing instant access to prospective partners.
  • The matching feature is integral for any dating app. Artificial IntelligenceIntelligence makes the matching process much more tailored, accurate, and personalized. Before, in a dating application. The technology also helps to improve app security, as well as prevent fraud activities.
  • The platforms people use to seek out romantic partners have evolved throughout history. This evolution has continued with the rise of online dating sites and mobile apps. For example, Tinder uses VecTec, a machine-learning algorithm paired with artificial Intelligence to generate personalized recommendations. The app uses ML to screen for potentially offensive messages automatically.
  • The key market players are constantly working to create and provide new, personalized services to their users due to the rising consumer expectations, which further illustrates the potential for the market for online dating services to expand soon. Companies are expanding their services to cater to the increasing consumer needs, which has led to the integration of additional services on their platforms to attract more customers and gain traction in the market, positively impacting the market growth.
  • For example, Tinder company owner Match Group has recently announced its quarterly dating revenue of the Match Group from the first quarter of 2018 to the first quarter of 2021. North American revenue amounted to USD 326.83 million in the most recently measured period. Match Group, formerly owned by IAC, owns and operates online dating platforms such as the eponymous Match.com, OkCupid, Tinder, PlentyofFish, and others.
  • Technology made online dating completely safe because AI keeps all the threats away. Most risks members of online dating sites face today aren't coming from. Internet dating gives the whole notion of dating and loves a dehumanizing state. The time-saving, efficient nature of online dating has become more important than actually finding a partner. Dating technology used in various apps ensures that the problem of finding a good match is eradicated. Unlike good old dating, these apps use relevant criteria like age, sexual preference, interests, and hobbies to find the perfect match, Location-based matching.

Growing Penetration of Smartphones and Mobile Devices in the United States

  • The mobile revolution has significantly changed the American digital ecosystem. Over the past few decades, mobile devices have become a daily necessity for millions of American consumers, who use them for communication, information, and entertainment. Due to the rising popularity and accessibility of web-enabled smartphones and tablets, the number of mobile internet users in the United States has steadily increased, reaching an all-time high.
  • Online dating has become the norm in the U.S. these days. Young, tech-savvy singles have embraced swiping for local dates, and it's become the most popular way to meet a future spouse in the U.S. According to Pew Research, a nonpartisan American think tank, younger age groups in the United States are the ones who own smartphones the most frequently. While 95% of adults between 18 and 49 have a smartphone, only 61% of adults 65 and older are smartphone owners.
  • Social media dating service advertising is becoming more popular, assisting the market's expansion. To meet the demands of social media users worldwide, the social media landscape in the United States of America is constantly evolving, with new websites and applications appearing every day.
  • The increasing number of adults having a smartphone has led the market to grow substantially. Furthermore, the percentage of U.S. adults who own a smartphone has more than doubled since 2011. According to Pew Research, only 35% of all U.S. adults owned a smartphone in 2011, compared to 85% of adults who owned a smartphone as of February 2021. The share of U.S. adults owning a smartphone increased by 50% over the highlighted period.

North America Online Dating Services Industry Overview

Major players in the global market are concentrating on technological advancements and market expansions to meet the rising demand for North America Online Dating Services Market. Additionally, service providers are collaborating to create new strategies and aid end users.

  • September 2021 - With the introduction of "Explore," a new section of the Tinder app that will include events like the return of the well-liked "Swipe Night" series as well as ways to find matches by interests and jump into quick chats before a match is made, Tinder is redesigning its app to place a greater emphasis on its social, interactive features. When taken together, the changes aid in moving Tinder further away from its origins as a quick match-based dating app and toward something more akin to a social network designed to assist users in meeting new people.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Intensity of Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitutes
  • 4.3 Assessment of COVID-19 Impact on the Market

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Continuous Innovation in Service Offerings
    • 5.1.2 Growing Penetration of Smartphones and Mobile Devices
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Security Concerns of Data Privacy
  • 5.3 Analysis of major use-cases and case-studies
  • 5.4 Key Regulations Monitoring the Market

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Type (Trend Analysis with coverage on number of users)
    • 6.1.1 Non- paying online dating
    • 6.1.2 Paying Online Dating
  • 6.2 By Country
    • 6.2.1 United States
      • 6.2.1.1 Canada

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Match Group, Inc.
    • 7.1.2 Zoosk, Inc.
    • 7.1.3 Badoo
    • 7.1.4 BlackPeopleMeet
    • 7.1.5 Bumble
    • 7.1.6 Elite Singles
    • 7.1.7 happn
    • 7.1.8 OurTime
    • 7.1.9 Spark
    • 7.1.10 Hinge
    • 7.1.11 eHarmony

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET

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