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미국의 비닐봉투 및 자루 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)

Americas Plastic Bags and Sacks - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 비닐봉투 및 자루 시장은 예측 기간 동안 1.16%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

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주요 하이라이트

  • Center for Biological Diversity(생물다양성 센터)에 따르면, 미국인들은 매년 약 1,000억 개의 비닐봉투를 사용하고 있으며, 이를 제조하는 데 약 1,200만 배럴의 석유가 필요합니다. 미국인들은 매년 1인당 평균 365개의 비닐봉투를 사용합니다.
  • 그러나 미국 환경보호청에 따르면 플라스틱은 도시 고형 폐기물(MSW)에서 빠르게 증가하고 있는 분야입니다. 플라스틱은 모든 주요 MSW 범주에서 발견되지만, 용기 및 포장 범주에서 가장 많은 플라스틱 톤수를 차지하고 있습니다. 이 범주에는 비닐봉투, 자루, 랩 등의 포장재, 폴리에틸렌 테레프탈레이트 병, 고밀도 폴리에틸렌(HDPE) 천연 병 등 다양한 용기가 포함됩니다.
  • 또한 주 의회는 식료품점과 기타 사업체에서 비닐봉투 사용을 줄이기 위해 여러 가지 조치를 취했습니다. 비닐봉투를 줄이면 바다, 호수, 강, 숲, 그리고 그곳에 서식하는 야생동물에 대한 유해한 영향을 완화할 수 있습니다. 또한 쓰레기 매립지 및 폐기물 관리에 대한 부담을 덜어줄 수 있습니다. 일부 주에서는 효과적인 재활용 프로그램을 시행하는 데 주력하고 있는 반면, 다른 주에서는 비닐봉투 사용을 억제하기 위해 금지 또는 수수료를 부과하고 있습니다. 예를 들어, 2021년 5월 콜로라도 주 하원은 HB1162를 통해 비닐 봉투 사용을 금지하고 폴리스티렌 폼 식품 서비스 용기를 주 전역으로 확대하기로 결정했습니다.
  • 또한 라이프스타일의 변화와 그에 따른 소비자의 가공, 포장 및 사전 조리 식품에 대한 의존도가 높아지면서 플라스틱 포장 솔루션에 대한 수요도 증가하고 있습니다. 또한 슈퍼마켓 문화의 출현으로 쇼핑 환경이 변화하면서 특히 소매 부문에서 비닐 봉투의 필요성에 영향을 미쳤습니다. 사람들의 라이프스타일이 변화하면서 가정에서 직접 조리한 제품에서 바로 먹을 수 있는 제품으로 전환되었습니다.
  • 2020년 7월, 월마트, 타겟, CVS 헬스는 크로거, 월그린과 협력하여 현재 미국 전역의 대형 소매업체들이 사용하고 있는 일회용 비닐 쇼핑백 옵션을 테스트하기 위해 설립된 '소매백 재창조 컨소시엄'에서 협력한다고 발표했습니다.이 소매업체는 폐쇄 루프 파트너스의 순환 경제 센터와 제휴하여 'Beyond the Bag' (가방을 넘어서) 전략을 시작하기 위해 총 1,500만 달러 이상을 기부하고 있습니다.
  • 각국 정부는 포장 폐기물, 특히 봉투와 자루를 포함한 플라스틱 포장 폐기물에 대한 대중의 우려에 대응하고 있습니다. 환경 폐기물을 최소화하고 폐기물 관리 프로세스를 개선하기 위한 규제를 시행하고 있습니다. 미국에서는 16개 주에서 포장 폐기물에 관한 주 차원의 법률을 제정했으며, 일회용 플라스틱을 대상으로 하는 경향이 있습니다.

미국의 비닐봉투 및 자루 시장 동향

소비자와 소매가 최대 시장 점유율을 차지

  • 일반적인 추세로, 수년 동안 고밀도 폴리에틸렌(HDPE)으로 만든 얇은 플라스틱 식료품점 봉투가 가장 일반적으로 사용되어 왔습니다. 그러나 해양 동물, 야생동물, 인간을 보호하기 위해 식료품 및 기타 구매에 사용되는 일회용 봉투에 대한 규제가 강화되고 있습니다. 캘리포니아, 코네티컷, 델라웨어, 하와이, 메인, 뉴욕, 오리건, 버몬트 등 여러 주에서는 이미 일회용 비닐봉지 사용을 금지하고 있습니다.
  • 여러 소매 체인점에서도 코로나19 팬데믹에 대응하기 위한 조치를 취하고 있습니다. 예를 들어, Whole Foods는 팬데믹 기간 동안 고객이 재사용 가능한 개인 봉투를 반입하는 것을 더 이상 허용하지 않았습니다. 또한 너겟 마켓은 매장 내 코로나 바이러스 확산을 완화하기 위해 가장 적극적인 정책 중 하나를 시행했습니다. 웹사이트에는 재사용 가능한 봉투와 관련하여 고객과 직원을 보호하기 위해 당분간 슈퍼마켓에서는 계산대에서 식료품을 담을 때 일회용 봉투(또는 거래 중에 구매한 새 재사용 봉투)만 사용한다고 새 정책을 발표했습니다.
  • 이 지역의 시장은 전환기에 접어들었습니다. 이러한 전환에는 비닐봉지에 대한 규제 정책의 중대한 변화와 소비자 선호도의 변화가 포함됩니다. 많은 온라인 소매업체가 오프라인 매장을 확장함에 따라 비닐봉투에 대한 수요는 예측 기간 동안 증가할 것으로 예상됩니다. 또한 이 지역에서 플라스틱 폐기물에 대한 인식이 높아지면서 다양한 기업이 브랜드 이미지와 매출을 높이기 위해 지속 가능성 솔루션을 채택하고 있습니다.
  • 또한, 확장 프로젝트의 증가와 슈퍼마켓의 높은 유동인구로 인해 비닐봉지 판매도 증가했습니다. 또한 슈퍼마켓 체인의 여러 투자로 인해 소매 시장의 경제가 활성화되면서 성장은 더욱 증가할 것으로 예상됩니다. 슈퍼마켓은 이 지역에서 가장 많은 사람들이 방문하는 매장 중 하나이며, 수익성이 가장 높은 매장 중 하나입니다.
  • 많은 식료품점이 이전에 약속한 환경 목표를 달성하고 고객 수요를 충족하기 위해 조치를 취하고 있습니다. 소매업체와 브랜드는 지속 가능성을 중심으로 전략을 수립하고 있습니다. 예를 들어, 2021년 1월, 앨버트슨스 코스는 비욘드 더 가방 이니셔티브를 통해 플라스틱 폐기물 감소를 지원하는 파트너로서 소매 백을 재발명하는 컨소시엄에 참가했습니다. 앨버트슨스는 34개 주와 콜롬비아 특별구에서 2,252개의 식품·약품점을 운영하고 있습니다.

미국이 가장 큰 시장 점유율을 차지

  • 미국은 상업, 산업 및 기타 부문에 이르는 다양한 최종 사용자의 소비 증가로 인해 비닐 봉투와 자루 사용이 두드러지게 증가하고 있습니다. 지구정책연구소에 따르면 매년 1,000억 개 이상의 비닐봉지가 미국 소비자의 손을 거치며, 이는 1인당 매일 거의 한 봉지씩 사용하는 양입니다.
  • 또한, 미국 전역의 빠르게 변화하는 라이프스타일과 소매 시장 보급률 증가도 비닐봉지 사용량을 늘리는 요인으로 작용하고 있습니다. MRI 시몬스 데이터에 따르면 2020년 한 해 동안 7,993만 명의 소비자가 7일 동안 평균 2장의 비닐봉지를 사용했으며, 2020년 한 해 동안 9,288만 명의 소비자가 7일 동안 평균 2장의 비닐봉지를 사용한 것으로 나타났습니다.
  • 이 소매업체의 남부 캘리포니아 매장에서는 바다와 수로로 흘러들어갈 수 있는 최대 90%의 소비 후 플라스틱으로 만든 가방을 제공합니다. 또한 계산대에서는 이중 봉투를 줄이고 각 봉투에 담을 수 있는 품목 수를 늘리기 위해 노력하고 있습니다.
  • 또한 2020년 12월, Meijer는 'Beyond the Bag'정책에 서명했습니다. 같은 해 1월에는 일회용 비닐봉투을 사용하지 않는 소형 매장인 Woodward Corner Market을 개장했습니다. 그러나 코로나19 팬데믹으로 인해 재사용 가능 가방의 사용이 제한되었으며, 회사의 Shop & Scan 기술 및 셀프 체크아웃을 이용하는 고객들에게만 예외적으로 허용되었습니다.
  • 또한 미국 내 산업 부문의 성장으로 인해 산업용 비닐 봉투, 주로 고강도 비닐 자루 봉투, FIBC 봉투, PP 직조 자루, 배플 백(Baffle Bags) 등의 수요가 증가하고 있습니다. 미국의 수출 시장이 성장함에 따라 FIBC 플라스틱 백 사용도 급증하고 있으며, 미국 포장협회의 화학 포장 위원회(Chemical Packaging Committee of the Packaging Institute, USA)는 T-4102-85 규격을 제정하여 FIBC의 성능 기준을 마련했습니다. 이는 한동안 면제를 받는 데 사용되었으며, 이후 미국 교통부(DOT)가 위험 물질용 IBC(Intermediate Bulk Containers) 규정을 Title 49 CFR에 포함하면서 본격적으로 규제 대상이 되었습니다.

미국의 비닐봉투 및 자루 산업 개요

미국의 비닐봉투 시장은 참가 기업이 적기 때문에 경쟁이 심합니다. 그 결과 시장은 본질적으로 통합된 것처럼 보입니다. 또한 이 시장에서는 많은 기업들이 제품 혁신, 제휴, 합병, 인수 등의 전략을 채용택하고 있습니다.

  • 2021년 1월 : ProAmpac LLC는 Ocean Spray의 Craveology Tuscan Herb 낵 믹스의 재활용 가능한 패키지를 발표했습니다. 이 패키지는 프로액티브 재활용 가능 R-1000 필름을 사용합니다. 이 제품은 내열성이 뛰어나며 우수한 밀봉 품질을 제공합니다. 또한 이 회사는 포장 디자인에 무광택 마감 또는 유광 마감의 두 가지 옵션을 제공합니다.
  • 2020년 9월 : 미국에 본사를 둔 옴니채널에서 가장 큰 스포츠 용품 소매업체인 DICK'S Sporting Goods는 일회용 금전 등록기 가방을 제거하는 두 가지 중요한 행동을 발표했습니다. 2025년까지 매장에서 일회용 비닐봉투를 모두 없애겠다는 약속과 순환 경제를 위한 폐쇄 루프 파트너 센터와의 파트너십 체결 등 일회용 비닐봉투를 없애기 위한 두 가지 중요한 조치를 발표했습니다.

기타 혜택:

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 서론

  • 조사의 전제조건과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 마커의 견인역
    • 주요 최종 사용자 시장에서 판매량 증가
    • 인쇄 산업의 발전으로 기업은 비닐 봉투를 사용한 브랜드 홍보
  • 시장의 과제
    • 비닐봉투 사용에 대한 엄격한 규제
  • 업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
    • 신규 참가업체의 위협
    • 구매자의 협상력
    • 공급기업의 협상력
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계의 강도
  • 업계 밸류체인 분석
  • 업계 표준 및 규제
  • 다양한 유형의 비닐봉투 및 자루에 대한 상대적 수요 분석 : 티셔츠, 쓰레기, 잔해, 직조 기반 등

제5장 COVID-19가 비닐봉투 및 자루 시장에 미치는 영향

제6장 미국의 비닐봉투 및 자루 시장 세분화

  • 재료 유형별
    • 비생분해성
      • 고밀도 폴리에틸렌(HDPE)
      • 폴리스티렌(PS)
      • 저밀도 폴리에틸렌(LDPE)
      • 기타
    • 생분해성(PLA, PHA 등)
  • 용도별
    • 소비재 및 소매(의류, 소비재 등)
    • 시설(접객업, 헬스케어 등)
    • 산업(자루 등)
    • 기타 용도
  • 지역별
    • 북미
      • 미국
      • 캐나다
    • 라틴미국

제7장 경쟁 구도

  • 기업 프로파일
    • ProAmpac LLC
    • The Buckeye Bag Company
    • Mondi PLC
    • Novolex Holdings
    • International Plastics Inc.
    • Gulf Coast Bag and Bagging Co. Inc.
    • Berry Global Inc.

제8장 시장 전망

HBR 25.04.01

The Americas Plastic Bags and Sacks Market is expected to register a CAGR of 1.16% during the forecast period.

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Key Highlights

  • According to the Center for Biological Diversity, Americans have been using around 100 billion plastic bags every year, which requires about 12 million barrels of oil to manufacture. The Americans make use of an average of 365 plastic bags per person every year.
  • However, according to the United States Environmental Protection Agency, plastics have been a rapidly growing segment of municipal solid waste (MSW). While plastic is found in all significant MSW categories, the containers and packaging category holds the most plastic tonnage. This category includes plastic bags, sacks, and wraps, among another packaging; polyethylene terephthalate bottles and jars; high-density polyethylene (HDPE) natural bottles; among different containers.
  • The state legislatures have also taken multiple measures to reduce the prevalence of plastic bags at grocery stores and other businesses. The reduction of this bag can mitigate harmful impacts to the oceans, lakes, rivers, forests, and the wildlife that inhabit them. It can also relieve pressure on the landfills and waste management. While some states have been focusing on implementing effective recycling programs, others have been imposing bans or fees to discourage plastic bags. For instance, in May 2021, the Colorado House decided to ban plastic carryout bags and expanded polystyrene foam food service containers statewide with HB1162.
  • Moreover, changing lifestyles and the consequent dependence of consumers on processed, packaged, and precooked food has also been increasing the demand for plastic packaging solutions. The advent of the supermarket culture has also altered the shopping landscape and has impacted the need for plastic bags, especially in the retail sector. The altering lifestyle of people has resulted in the shift from home-cooked to ready-to-eat products.
  • In July 2020, Walmart, Target, and CVS Health announced that they collaborated with the Kroger Co. and Walgreens in the 'Consortium to Re-invent the Retail Bag,' an organization founded to test single-use plastic shopping bags options, which mass retailers across the region now use. The retailers teamed up with The Center for the Circular Economy at Closed Loop Partners and have collectively pledged more than USD 15 million to launch the 'Beyond the Bag' Initiative.
  • Further, Governments across the region have responded to public concerns regarding packaging waste, especially plastic packaging waste that includes bags and sacks. They are implementing regulations to both minimize environmental waste and improve waste management processes. In the United States, 16 states have enacted statewide laws around packaging waste, which tend to target single-use plastics.

Americas Plastic Bags and Sacks Market Trends

Consumer and Retail Accounts for the Largest Market Share

  • As a general trend, for many years, thin, plastic grocery store bags have been most commonly used in the region that is made from high-density polyethylene (HDPE). However, restrictions are increasing on single-use bags for groceries and other purchases to protect sea animals, wildlife, and humans. Multiple states that include California, Connecticut, Delaware, Hawaii, Maine, New York, Oregon, and Vermont have previously banned single-use plastic bags.
  • Multiple retail chains have also taken initiatives in response to the COVID-19 pandemic. For instance, Whole Foods no longer allowed its customers to bring in personal, reusable bags during the pandemic. Also, Nugget Market implemented one of the most aggressive policies to mitigate coronavirus spread in its stores. On its website, regarding reusable bags, the new policy stated that to help protect the guests and associates, for the time being, the supermarket will only be using single-use bags (or new reusable bags purchased during the transaction) when bagging groceries at checkout.
  • The market has been in transition mode in the region. This transition includes the significant changes in regulatory policies for plastic bags and the changing consumer preferences. With many online retailers expanding their brick-and-mortar footprint, the demand for plastic bags is anticipated to grow over the forecast period. Also, the rising awareness of plastic waste in the region has led various companies to adopt sustainability solutions to boost their brand image and sales.
  • Further, the increase in expansion projects and high footfall in supermarkets have also increased the sale of plastic bags. The growth is additionally expected to increase by several investments made by supermarket chains, boosting the economy of the retail market. Supermarkets are one of the most visited stores in the region, making them one of the most profitable outlets.
  • Many grocery stores are taking action to meet the environmental targets they have previously pledged and to meet customer demand. Retailers and brands are setting strategies around sustainability. For example, in Jan 2021, Albertsons Cos joined the consortium to reinvent the retail bag as a supportive partner to help reduce plastic waste through the Beyond the Bag Initiative. Albertsons operates 2,252 food and drug stores in 34 states and the District of Columbia.

United States Accounts for the Largest Market Share

  • The United States is witnessing prominent usage of plastic bags and sacks due to rising consumption across various end-users ranging from commercial, industrial, and other sectors. According to the Earth Policy Institute, more than 100 billion plastic bags pass through the hands of U.S. consumers every year, almost one bag per person each day.
  • Moreover, the fast-moving lifestyle across the country and the growing retail market penetration are also driving the country's usage of plastic bags. According to MRI Simmons data, 79.93 million consumers used on an average two bags in 7 days in the year 2020, and 92.88 million consumers used on an average two bags in 7 days in the year 2020.
  • The retailer's Southern California stores offer bags made with up to 90% post-consumer plastics that would otherwise end up in oceans and waterways. And at the checkout lanes, Albertsons is working to reduce double-bagging and increase the number of items in each bag.
  • Moreover, in Dec 2020, Meijer signed onto Beyond the Bag Initiative. Also, in Jan 2020, Meijer opened its first small-format store, Woodward Corner Market, without single-use plastic bags. However, due to the coronavirus pandemic, reusable bags have been restricted with the exceptions of customers using the company's Shop & Scan technology and self-checkouts.
  • Further, the industry sector's growth in the United States is also driving the market for industrial plastic bags, mainly heavy-duty plastic sack bags, FIBC bags, P.P. woven sacks, Baffle bags, and others. The rising growth of the export market in the United States is majorly driving the growth of FIBC plastic bags in the country. Performance standards for FIBCs were established and issued by the Chemical Packaging Committee of the Packaging Institute, USA, under T-4102-85. These standards were used to obtain exemptions until DOT included flexible containers with the other types of IBCs in the Title 49 CFR for hazardous products.

Americas Plastic Bags and Sacks Industry Overview

The Americas Plastic Bags and Sacks Market is highly competitive, owing to few players in the market. As a result, the market appears to be consolidated in nature. In addition, many companies in the market are adopting strategies like product innovation, partnership, mergers, and acquisitions. Some of the key developments are:

  • January 2021 - ProAmpac LLC has announced the recyclable packaging for Ocean Spray's Craveology Tuscan Herb snack mix. The package uses ProActive Recyclable R-1000 film. The product is heat resistant and offers superior seal quality. In addition, the company offers two options for the design of the packaging, which are the matte finish or the gloss finish.
  • September 2020 - DICK'S Sporting Goods, which is one of the largest US-based, omnichannel sporting goods retailers, announced two significant actions to eliminate single-use plastic bags: a commitment to remove all single-use point-of-sale plastic bags from its stores by 2025 and a partnership with Closed Loop Partners' Center for the Circular Economy.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Marker Drivers
    • 4.2.1 Growing Unit Sales in Key End-user Markets
    • 4.2.2 Advancements in Printing Industry has Enabling Firms to Use Plastic Bags to Promote their Brands
  • 4.3 Market Challenges
    • 4.3.1 Stringent Regulations over the Use of Plastic Bags (particularly the single-use variety has posed a considerable challenge for manufacturers and end-users)
  • 4.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.5 Industry Value Chain Analysis
  • 4.6 Industry Standards and Regulations
  • 4.7 Analysis of the Relative Demand for Various Types of Plastic Bags and Sacks - T-shirt, Trash, Rubble, Woven-based, etc.

5 IMPACT OF COVID-19 ON THE PLASTIC BAGS & SACKS MARKET

6 AMERICAS PLASTIC BAGS & SACKS MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Material Type
    • 6.1.1 Non-Biodegradable
      • 6.1.1.1 High Density Polyethylene (HDPE)
      • 6.1.1.2 Polystyrene (PS)
      • 6.1.1.3 Low Density Polyethylene (LDPE)
      • 6.1.1.4 Others
    • 6.1.2 Bio-degradable (PLA, PHA, etc.)
  • 6.2 By Application Type
    • 6.2.1 Consumer and Retail (includes apparel, consumer goods, etc.)
    • 6.2.2 Institutional (includes hospitality and healthcare)
    • 6.2.3 Industrial (includes sacks, etc.)
    • 6.2.4 Other Applications
  • 6.3 By Geography
    • 6.3.1 North America
      • 6.3.1.1 United States
      • 6.3.1.2 Canada
    • 6.3.2 Latin America

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 ProAmpac LLC
    • 7.1.2 The Buckeye Bag Company
    • 7.1.3 Mondi PLC
    • 7.1.4 Novolex Holdings
    • 7.1.5 International Plastics Inc.
    • 7.1.6 Gulf Coast Bag and Bagging Co. Inc.
    • 7.1.7 Berry Global Inc.

8 MARKET OUTLOOK

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