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국제 익스프레스 서비스 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)

International Express Service - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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국제 익스프레스 서비스 시장 규모는 2024년에 654억 4,000만 달러로 평가되었고, 2030년에는 967억 7,000만 달러에 이를 전망이며, 시장 예측 기간 2024년부터 2030년까지 CAGR 6.74%로 성장할 것으로 예측됩니다.

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2022년 당시 미국과 캐나다의 전자상거래 수익 중 월경 거래로 인한 것은 3%에 불과했습니다.

  • 북미에서는 미국, 멕시코, 캐나다 협정(USMCA)의 이행을 통해 소규모 소매업체는 익스프레스 배송업체에 의한 비용 절감의 혜택을 받고 있습니다. 마찬가지로 아시아태평양 국가들은 세관절차 간소화와 무역장벽 절감 등 국경을 넘는 무역을 촉진하기 위한 몇 가지 이니셔티브를 제시했습니다. 이에 따라 국제 익스프레스 서비스가 활동하기 쉬운 환경이 갖추어졌습니다. 예를 들어 인도는 UAE와 종합적 경제협력협정(CEPA)을 체결했습니다.
  • COVID-19의 대유행과 전자상거래의 성장은 소비자의 온라인 주문 증가에 따라 국제 익스프레스 서비스 시장에 박차를 가했습니다. 이 지역에서는 국제 익스프레스 딜리버리 서비스를 제공하기 위해 택배 회사와 전자상거래 기업의 제휴가 널리 사용되고 있습니다. 예를 들어, DHL은 급성장하는 B2C 및 B2B 브랜드를 위한 전자상거래 플랫폼인 BigCommerce와의 제휴를 발표하였고 온라인 비즈니스 소유자가 세계에 제품 포트폴리오를 확대할 수 있도록 지원했습니다. 2022년 당시 미국과 캐나다의 전자상거래 수익 중 월경 거래로 인한 것은 3%에 불과했습니다. 한편, 멕시코에서는 전자상거래 수익의 5% 이상을 월경 거래가 차지했습니다. 향후 몇 년간 북미의 월경 B2C 전자상거래가 점차 확대될 것으로 예상됩니다.
  • 의료기기의 국제 익스프레스 서비스는 보다 빠르고 편리한 의료 서비스에 대한 수요 증가 등 여러 요인에 따라 증가하고 있습니다. 북미(특히 미국)에는 최대의 헬스케어 택배 서비스 제공업체가 있기 때문에 전 세계 의료 택배 시장을 독점하고 있습니다. 헬스케어 제품의 국제 익스프레스 딜리버리 서비스는 향후 몇 년동안 성장할 것으로 예상됩니다.

수요 증가, 국경을 넘어선 무역, 전자상거래의 상승으로 국제 익스프레스 딜리버리 서비스가 세계적으로 성장

  • 북미에서는 미국이 시장을 독점하고 있습니다. 미국의 대규모 소매업체는 2021년에 67%의 미국인이 당일 배달을 기대했기 때문에 특히 항공화물을 이용한 국제 당일 배달이나 익스프레스 배달을 세계 200여 곳 이상에 제공했습니다. 소매업체는 국제 당일 배달 배송의 경우 일부 배달물을 60분 이내에 받을 수 있습니다. 2022년 시점에 당일 배달 및 시간 지정 배달을 위해 특별히 매일 2,000편 이상을 운항하는 기업도 있었습니다. 페덱스, DHL, UPS는 이러한 서비스를 제공하는 주요 소매업체입니다.
  • 2022년에는 독일의 섬유 및 의류 무역이 국제 익스프레스 서비스 수요를 견인했습니다. 독일은 408억 달러의 섬유 제품을 수출하고 625억 달러 이상의 상품을 수입했습니다. 의류의 무역 상대국은 중국이 톱으로, 스위스가 주요 수출 시장이었습니다. 또한 프랑스 향수와 화장품 무역은 큰 수요를 낳았습니다. 미국으로부터의 수입만으로 570억 달러와 국제 익스프레스 서비스 수요를 낳는 중요한 역할을 했습니다.
  • 국제 익스프레스 수요는 중국과 인도와 같은 국가에서도 큽니다. 예를 들어, 도시내, 장거리, 국제 및 홍콩·마카오·대만의 익스프레스 딜리버리 사업량은 각각 익스프레스딜리버리 사업량 전체의 11.6%, 86.6%, 1.8%를 차지하고 있습니다. 인도의 ASL은 다음날 및 당일 항공 수송 수요가 증가했기 때문에 퀵 제트를 재개했습니다. 아마존 에어는 2023년 인도에서 항공화물 서비스를 시작했습니다. 배송 속도를 높이기 위해 Quikjet에 투자하고 인도의 주요 4개 도시에서 아마존 수하물을 독점적으로 운송했습니다. 아마존 에어는 110대의 제트기를 보유하고 있으며 세계 70곳에 취항하고 있습니다.

세계의 국제 익스프레스 서비스 시장 동향

북미의 수송 및 보관 시장은 2022년에 21.35%, 6,426억 달러로 확대

  • 아시아태평양은 세계 해상 무역의 대부분을 다루는 해운을 중심으로 수송 수요가 증가하고 있습니다. 이 지역은 세계에서 가장 바쁜 컨테이너 항구 중 9개를 자랑하며 세계 지상화물 운송의 40% 이상을 차지합니다. 2050년까지 이 지역의 화물 수송 수요는 3배가 될 것으로 예상됩니다. 한편, 독일은 수송 및 창고 부문의 리더적 존재가 되어, 프랑스나 영국을 제치고, 수출입으로 세계 제3위에 랭크되고 있습니다. 교통 인프라를 개선하기 위해 독일 정부는 2022년 연방 고속도로에 120억 유로(128억 1,000만 달러) 이상, 수로에 약 18억 1,000만 달러의 투자를 계획했습니다.
  • 2022년 세계 대외직접투자(FDI) 흐름은 전년 대비 24% 감소한 1조 2,860억 달러, 룩셈부르크를 제외하면 5% 감소했습니다. 미국은 계속해서 FDI 유입처의 톱으로, 3,180억 달러를 받아들였고, 그 다음으로 중국이 저수준이지만 1,800억 달러를 받아들였습니다. 국경을 넘어서는 합병 및 인수(M&A) 활동은 감속하고 거래 건수는 감소했지만 그린필드 투자 전망은 계속 양호했습니다.
  • 북미의 수송 및 보관은 2021년 전년대비 14.31%에서 2022년에는 동 21.35%로 대폭적인 성장을 이루었습니다. 이 성장은 다양한 수송면을 포괄하여 총 6,426억 달러에 달했습니다. 2022년 미국 교통부는 항만 인프라 개발 프로그램을 도입하고 항만 기능을 개선하고 공급망의 신뢰성을 높이고 고용 기회를 창출하기 위해 22개 주 41개 프로젝트에 7억 300만 달러 이상을 할당했습니다.

러시아 우크라이나 침공으로 세계 원유 및 석유 제품 시장은 1년 이상 혼란스러웠습니다.

  • 2022년 가솔린의 세계 평균 가격은 리터당 미화 1.22달러로 전년 대비 19% 상승하여 COVID-19 이전 수준을 웃돌았습니다. 경기회복에 따른 2021년 반등에 이어 2022년은 전쟁에 따른 공급절단 위험에 따른 원유 상승으로 가격이 상승했습니다. 유럽 가솔린 가격은 다른 지역에 비해 가장 높습니다. 특히 아이슬란드, 노르웨이, 덴마크, 그리스, 핀란드, 네덜란드의 가솔린 가격은 갤런당 7.6달러로 높습니다.
  • 브렌트 원유 가격은 2022년 상반기에 상당히 상승했지만 하반기는 총 하락했습니다. 2022년 브렌트 원유 스팟 가격은 평균 배럴당 100달러였습니다. OPEC의 원유 총 생산량은 2022년 3분기 평균 2,920만b/d에서 4분기에는 2,860만b/d로 감소했습니다. 2023년 OPEC 원유 생산량은 평균 2,890만 배럴/일로 평가되었습니다. 러시아와 사우디아라비아가 130만 배럴/일의 감산을 계속하고 있기 때문에 작년 11월 이후 원유가격은 피크에 달했습니다.
  • 디젤은 원유에서 생산되기 때문에 가격은 디젤 가격과 밀접하게 연결되어 있습니다. 미국과 세계의 디젤 가격은 세계의 디젤 공급에 대한 우려로 2022년 봄으로 급상승했습니다. 원유 가격은 2022년 후반에 하락했지만 미국 디젤 선물 가격은 계절 수요와 유럽 디젤 공급 우려로 2022년 10월 다시 상승해 1갤런당 3.95달러에 달했습니다. 러시아는 유럽에서 가장 큰 디젤 공급국입니다. 2023년에는 유럽이 러시아에서 수입해야 했던 대부분의 디젤을 다른 지역의 수입으로 대체할 수 있었기 때문에 유럽과 미국에서 디젤 가격이 하락했습니다.

국제 익스프레스 업계 개요

국제 익스프레스 서비스 시장은 상당히 통합되어 있으며 상위 5개사에서 71.98%를 차지하고 있습니다. 이 시장 주요 기업은 다음과 같습니다. DHL Group, FedEx, La Poste Group, SF Express(KEX-SF) and United Parcel Service of America, Inc.(UPS)(알파벳순 정렬).

기타 혜택

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 서포트

목차

제1장 주요 요약 및 주요 조사 결과

제2장 보고서 제안

제3장 서문

  • 조사 전제조건 및 시장 정의
  • 조사 범위
  • 조사 방법

제4장 주요 산업 동향

  • 인구동태
  • 경제 활동별 GDP 분포
  • 경제 활동별 GDP 성장률
  • 인플레이션율
  • 경제성과 및 프로파일
    • 전자상거래 산업의 동향
    • 제조업의 동향
  • 운수 및 창고업의 GDP
  • 수출 동향
  • 수입 동향
  • 연료 가격
  • 물류 실적
  • 인프라
  • 규제 프레임워크
    • 아르헨티나
    • 호주
    • 브라질
    • 캐나다
    • 칠레
    • 중국
    • 이집트
    • 프랑스
    • 독일
    • 인도
    • 인도네시아
    • 이탈리아
    • 일본
    • 말레이시아
    • 멕시코
    • 네덜란드
    • 나이지리아
    • 파키스탄
    • 필리핀
    • 카타르
    • 러시아
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카
    • 스페인
    • 스위스
    • 태국
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 영국
    • 미국
    • 베트남
  • 밸류체인 및 유통채널 분석

제5장 시장 세분화

  • 출하 중량별
    • 중량물 출하
    • 경량물 출하
    • 중중량 출하
  • 루트별
    • 지역간
    • 지역내
  • 최종 사용자 산업별
    • 전자상거래
    • 금융 서비스(BFSI)
    • 헬스케어
    • 제조업
    • 제1차 산업
    • 도매 및 소매업(오프라인)
    • 기타
  • 지역별
    • 아프리카
      • 국가별
      • 이집트
      • 나이지리아
      • 남아프리카
      • 기타 아프리카
    • 아시아태평양
      • 국가별
      • 호주
      • 중국
      • 인도
      • 인도네시아
      • 일본
      • 말레이시아
      • 파키스탄
      • 필리핀
      • 태국
      • 베트남
      • 기타 아시아태평양
    • 유럽
      • 국가별
      • 알바니아
      • 불가리아
      • 크로아티아
      • 체코 공화국
      • 덴마크
      • 에스토니아
      • 핀란드
      • 프랑스
      • 독일
      • 헝가리
      • 아이슬란드
      • 이탈리아
      • 라트비아
      • 리투아니아
      • 네덜란드
      • 노르웨이
      • 폴란드
      • 루마니아
      • 러시아
      • 슬로바키아 공화국
      • 슬로베니아
      • 스페인
      • 스웨덴
      • 스위스
      • 영국
      • 기타 유럽
    • GCC
      • 국가별
      • 카타르
      • 사우디아라비아
      • 아랍에미리트(UAE)
      • 기타 GCC
    • 북미
      • 국가별
      • 캐나다
      • 멕시코
      • 미국
      • 기타 북미
    • 남미
      • 국가별
      • 아르헨티나
      • 브라질
      • 칠레
      • 기타 남미
    • 세계 기타 지역

제6장 경쟁 구도

  • 주요 전략 동향
  • 시장 점유율 분석
  • 기업 상황
  • 기업 프로파일
    • Aramex
    • CJ Logistics Corporation
    • DHL Group
    • FedEx
    • International Distributions Services(including GLS)
    • Kintetsu Group Holdings
    • La Poste Group
    • Otto GmbH & Co. KG
    • SF Express(KEX-SF)
    • SG Holdings Co., Ltd.
    • Toll Group
    • United Parcel Service of America, Inc.(UPS)

제7장 CEO에 대한 주요 전략적 질문

제8장 부록

  • 세계 개요
    • 개요
    • Porter's Five Forces 분석 프레임워크
    • 세계 밸류체인 분석
    • 시장 역학(DROs)
    • 기술의 진보
  • 정보원 및 참고문헌
  • 도표 목록
  • 주요 인사이트
  • 데이터 팩
  • 용어집
AJY 25.04.11

The International Express Service Market size is estimated at 65.44 billion USD in 2024, and is expected to reach 96.77 billion USD by 2030, growing at a CAGR of 6.74% during the forecast period (2024-2030).

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Only 3% of e-commerce revenue was from cross-border transactions in the US and Canada as of 2022

  • In North America, small retail businesses benefit from reduced expenses by express delivery carriers, resulting from the implementation of the United States-Mexico-Canada Agreement (USMCA). Similarly, the countries in Asia-Pacific have launched several initiatives to promote cross-border trade, including simplifying customs procedures and reducing trade barriers. This has created a more favorable environment for international express services to operate. For instance, India signed a Comprehensive Economic Partnership Agreement (CEPA) with the UAE.
  • The COVID-19 pandemic and e-commerce growth fueled the international express service market, as consumers ordered more online. Partnerships between courier companies and e-commerce players are becoming more common in the region to provide international express delivery services. For instance, DHL announced a partnership with BigCommerce, an e-commerce platform for fast-growing and established B2C and B2B brands, to help online business owners expand their portfolio of products worldwide. As of 2022, only 3% of e-commerce revenue was from cross-border transactions in the United States and Canada. Whereas in Mexico, cross-border accounted for 5% of e-commerce revenue. Over the upcoming years, cross-border B2C e-commerce in North America is expected to expand gradually.
  • International express services for medical devices have been increasing due to several factors, including increasing demand for faster and more convenient healthcare services. North America (especially the US) dominates the global medical courier market due to the presence of some of the biggest healthcare courier service providers. International express delivery services for healthcare products are expected to grow in the coming years.

Globally growing international express delivery services owing to increasing demand, cross-border trade, and rising e-commerce

  • The United States dominates the market in North America. Major retailers in the United States provide international same-day and express delivery, specifically via air cargo, to more than 200 locations globally, as 67% of Americans expected same-day delivery in 2021. Retailers are able to pick up some deliveries under 60 minutes for international same-day delivery shipping. Some companies operated more than 2,000 daily flights specifically to facilitate same-day and time-sensitive deliveries as of 2022. FedEx, DHL, and UPS are some of the main retailers providing these services.
  • In 2022, Germany's textile and clothing trade drove demand for international express services. Germany exported textiles worth USD 40.8 billion and imported goods worth over USD 62.5 billion. China was the top clothing trading partner, and Switzerland was the major export market. Also, France's perfumes and cosmetics trade created significant demand. Imports from the United States alone played a crucial role, valued at USD 57 billion, in generating demand for international express services.
  • International express demand has also been significant in countries like China and India. For instance, the volume of intra-city, long-distance, and international/Hong Kong, Macao, and Taiwan express delivery business accounted for 11.6%, 86.6%, and 1.8% of the total express delivery business volume, respectively. ASL in India restarted Quikjet as demand for next-day and same-day air transport increased. Amazon Air launched an air cargo service in India in 2023. The aim is to speed up deliveries, for which it invested in Quikjet to transport packages for Amazon across four major Indian cities exclusively. Amazon Air has 110 jets that reach 70 locations worldwide.

Global International Express Service Market Trends

The North American transportation and storage market increased to 21.35% in 2022, valued at USD 642.60 billion, with investment boost

  • Asia Pacific is experiencing increased demand for transportation, especially in shipping, which handles a significant portion of global seaborne trade. This region boasts nine of the world's busiest container ports and accounts for more than 40% of global surface freight transport. By 2050, freight transport demand in the region is projected to triple. Meanwhile, Germany has become a leader in the transportation and warehousing sector, surpassing France and the United Kingdom, ranking third globally in imports and exports. To improve transportation infrastructure, the German government plans to invest over EUR 12 billion (USD 12.81 billion) in federal highways and about USD 1.81 billion in waterways in 2022.
  • Global foreign direct investment (FDI) flows in 2022 fell by 24%, totaling USD 1,286 billion, or a 5% decrease when excluding Luxembourg, compared to the previous year. The United States remained the top destination for FDI inflows, receiving USD 318 billion, followed by China with USD 180 billion, although at lower levels. Cross-border merger and acquisition (M&A) activity slowed down with fewer deals, while the outlook for greenfield investment remained positive.
  • Transportation and storage in North America saw a significant growth boost, rising from 14.31% YoY in 2021 to 21.35% YoY in 2022, driven by increased demand for e-commerce warehousing and distribution centers. This growth encompassed various transportation facets, reaching a total value of USD 642.60 billion. In 2022, the US Department of Transportation introduced the Port Infrastructure Development Program, allocating more than USD 703 million for 41 projects in 22 states to improve port capabilities, enhance supply chain reliability, and create job opportunities.

For over a year, Russia's invasion of Ukraine disrupted global crude oil and petroleum product markets

  • In 2022, the global average price of gasoline at the pump was USD 1.22 per liter, a 19% increase from the previous year, exceeding pre-COVID-19 levels. Following the 2021 rebound amid economic recovery, 2022 prices hiked following crude oil increase due to supply disruption risk amid war. Gasoline prices in Europe are the highest compared to other regions. Gasoline is particularly expensive in Iceland, Norway, Denmark, Greece, Finland, and the Netherlands at USD 7.6 per gallon.
  • The Brent crude oil price rose significantly in the first half of 2022 but generally declined in the second half of the year. The Brent crude oil spot price averaged USD 100 per barrel in 2022. Total OPEC crude oil production fell from an average of 29.2 million b/d in Q3 2022 to 28.6 million b/d in Q4 2022. In 2023, OPEC crude oil production is expected to average 28.9 million barrels per day. Oil prices have peaked since last November as Russia and Saudi Arabia continue to cut 1.3 million barrels daily from their output, even as global demand rises to near-record levels.
  • Diesel is produced from crude oil, so prices are closely linked to diesel prices. Diesel prices in the United States and globally increased rapidly in the spring of 2022 because of concerns about global diesel supply. Although crude oil prices declined in the second half of 2022, US diesel futures prices rose again in October 2022 to USD 3.95 per gallon due to seasonal demand and diesel supply concerns for Europe. Russia has been Europe's largest supplier of diesel. In 2023, diesel prices declined in Europe and the United States as Europe has been able to replace most of the diesel it would have imported from Russia with imports from other regions.

International Express Service Industry Overview

The International Express Service Market is fairly consolidated, with the top five companies occupying 71.98%. The major players in this market are DHL Group, FedEx, La Poste Group, SF Express (KEX-SF) and United Parcel Service of America, Inc. (UPS) (sorted alphabetically).

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS

2 REPORT OFFERS

3 INTRODUCTION

  • 3.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 3.2 Scope of the Study
  • 3.3 Research Methodology

4 KEY INDUSTRY TRENDS

  • 4.1 Demographics
  • 4.2 GDP Distribution By Economic Activity
  • 4.3 GDP Growth By Economic Activity
  • 4.4 Inflation
  • 4.5 Economic Performance And Profile
    • 4.5.1 Trends in E-Commerce Industry
    • 4.5.2 Trends in Manufacturing Industry
  • 4.6 Transport And Storage Sector GDP
  • 4.7 Export Trends
  • 4.8 Import Trends
  • 4.9 Fuel Price
  • 4.10 Logistics Performance
  • 4.11 Infrastructure
  • 4.12 Regulatory Framework
    • 4.12.1 Argentina
    • 4.12.2 Australia
    • 4.12.3 Brazil
    • 4.12.4 Canada
    • 4.12.5 Chile
    • 4.12.6 China
    • 4.12.7 Egypt
    • 4.12.8 France
    • 4.12.9 Germany
    • 4.12.10 India
    • 4.12.11 Indonesia
    • 4.12.12 Italy
    • 4.12.13 Japan
    • 4.12.14 Malaysia
    • 4.12.15 Mexico
    • 4.12.16 Netherlands
    • 4.12.17 Nigeria
    • 4.12.18 Pakistan
    • 4.12.19 Philippines
    • 4.12.20 Qatar
    • 4.12.21 Russia
    • 4.12.22 Saudi Arabia
    • 4.12.23 South Africa
    • 4.12.24 Spain
    • 4.12.25 Switzerland
    • 4.12.26 Thailand
    • 4.12.27 UAE
    • 4.12.28 United Kingdom
    • 4.12.29 United States
    • 4.12.30 Vietnam
  • 4.13 Value Chain & Distribution Channel Analysis

5 MARKET SEGMENTATION (includes Market Value in USD, Forecasts up to 2030 and analysis of growth prospects)

  • 5.1 Shipment Weight
    • 5.1.1 Heavy Weight Shipments
    • 5.1.2 Light Weight Shipments
    • 5.1.3 Medium Weight Shipments
  • 5.2 Route
    • 5.2.1 Inter-Region
    • 5.2.2 Intra-Region
  • 5.3 End User Industry
    • 5.3.1 E-Commerce
    • 5.3.2 Financial Services (BFSI)
    • 5.3.3 Healthcare
    • 5.3.4 Manufacturing
    • 5.3.5 Primary Industry
    • 5.3.6 Wholesale and Retail Trade (Offline)
    • 5.3.7 Others
  • 5.4 Region
    • 5.4.1 Africa
      • 5.4.1.1 By Country
      • 5.4.1.1.1 Egypt
      • 5.4.1.1.2 Nigeria
      • 5.4.1.1.3 South Africa
      • 5.4.1.1.4 Rest of Africa
    • 5.4.2 Asia Pacific
      • 5.4.2.1 By Country
      • 5.4.2.1.1 Australia
      • 5.4.2.1.2 China
      • 5.4.2.1.3 India
      • 5.4.2.1.4 Indonesia
      • 5.4.2.1.5 Japan
      • 5.4.2.1.6 Malaysia
      • 5.4.2.1.7 Pakistan
      • 5.4.2.1.8 Philippines
      • 5.4.2.1.9 Thailand
      • 5.4.2.1.10 Vietnam
      • 5.4.2.1.11 Rest of Asia Pacific
    • 5.4.3 Europe
      • 5.4.3.1 By Country
      • 5.4.3.1.1 Albania
      • 5.4.3.1.2 Bulgaria
      • 5.4.3.1.3 Croatia
      • 5.4.3.1.4 Czech Republic
      • 5.4.3.1.5 Denmark
      • 5.4.3.1.6 Estonia
      • 5.4.3.1.7 Finland
      • 5.4.3.1.8 France
      • 5.4.3.1.9 Germany
      • 5.4.3.1.10 Hungary
      • 5.4.3.1.11 Iceland
      • 5.4.3.1.12 Italy
      • 5.4.3.1.13 Latvia
      • 5.4.3.1.14 Lithuania
      • 5.4.3.1.15 Netherlands
      • 5.4.3.1.16 Norway
      • 5.4.3.1.17 Poland
      • 5.4.3.1.18 Romania
      • 5.4.3.1.19 Russia
      • 5.4.3.1.20 Slovak Republic
      • 5.4.3.1.21 Slovenia
      • 5.4.3.1.22 Spain
      • 5.4.3.1.23 Sweden
      • 5.4.3.1.24 Switzerland
      • 5.4.3.1.25 United Kingdom
      • 5.4.3.1.26 Rest of Europe
    • 5.4.4 GCC
      • 5.4.4.1 By Country
      • 5.4.4.1.1 Qatar
      • 5.4.4.1.2 Saudi Arabia
      • 5.4.4.1.3 UAE
      • 5.4.4.1.4 Rest of GCC
    • 5.4.5 North America
      • 5.4.5.1 By Country
      • 5.4.5.1.1 Canada
      • 5.4.5.1.2 Mexico
      • 5.4.5.1.3 United States
      • 5.4.5.1.4 Rest of North America
    • 5.4.6 South America
      • 5.4.6.1 By Country
      • 5.4.6.1.1 Argentina
      • 5.4.6.1.2 Brazil
      • 5.4.6.1.3 Chile
      • 5.4.6.1.4 Rest of South America
    • 5.4.7 Rest of the World

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Key Strategic Moves
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Landscape
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Aramex
    • 6.4.2 CJ Logistics Corporation
    • 6.4.3 DHL Group
    • 6.4.4 FedEx
    • 6.4.5 International Distributions Services (including GLS)
    • 6.4.6 Kintetsu Group Holdings
    • 6.4.7 La Poste Group
    • 6.4.8 Otto GmbH & Co. KG
    • 6.4.9 SF Express (KEX-SF)
    • 6.4.10 SG Holdings Co., Ltd.
    • 6.4.11 Toll Group
    • 6.4.12 United Parcel Service of America, Inc. (UPS)

7 KEY STRATEGIC QUESTIONS FOR CEP CEOS

8 APPENDIX

  • 8.1 Global Overview
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Porter's Five Forces Framework
    • 8.1.3 Global Value Chain Analysis
    • 8.1.4 Market Dynamics (DROs)
    • 8.1.5 Technological Advancements
  • 8.2 Sources & References
  • 8.3 List of Tables & Figures
  • 8.4 Primary Insights
  • 8.5 Data Pack
  • 8.6 Glossary of Terms
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