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미국의 잔디깎기기계 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)

US Lawn Mowers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 잔디깎기기계 시장 규모는 2025년에 67억 6,000만 달러로 추정되고, 예측 기간 중 2025년부터 2030년까지 CAGR 5.4%로 성장할 전망이며, 2030년에는 87억 9,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

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미국의 잔디깎기기계 시장은 조경 유지 보수의 중요성을 높이고 옥상 녹화에 대한 인식을 높이고 업계의 혁신을 확대함으로써 성장이 가속화 될 것으로 예측됩니다. 교외 잔디, 골프 코스, 스포츠 필드, 공공 공원에서 조경 서비스 수요 증가가 미국의 잔디깎기기계 시장을 견인하고 있습니다. 장기적으로는 녹지와 지붕 채용이 증가하고 시장 성장의 원동력이 될 것으로 예상됩니다. 또한 정부는 환경 유지의 일환으로 녹지의 확대 및 보전을 중시하고 있습니다. 예를 들어, 미국 인구조사국에 따르면 정부는 공원을 포함한 상업 및 주택 건설 활동에 1조 7,812억 달러의 투자를 계획하고 있습니다. 따라서 이러한 노력은 앞으로 수년간 잔디깎기기계 수요를 뒷받침할 것으로 보입니다. 또한, 시장 기업은 기술적으로 고급 제품의 도입에 주력하고 있습니다. 예를 들어, 2022년 7월, Toro Company는 위치 결정 시스템에 LiDAR 대신 카메라를 사용하는 로봇 잔디깎기기계의 새로운 리그(명칭 미정)를 출시했습니다. 이는 사용자가 주변 와이어를 사용할 필요가 없으며 잔디깎기기계가 장애물을 쉽게 감지할 수 있음을 의미합니다.

미국의 잔디깎기기계 시장 동향

가솔린 잔디깎기기계에 대한 수요가 높습니다.

가솔린 잔디깎기기계는 가정 및 업무용으로 완벽합니다. 뛰어난 파워와 고도의 최첨단 성능으로 넓은 잔디밭에서 푸시 또는 자체 추진 방식으로 사용됩니다. 또한, 내부식성의 섀시나 알루미늄 등, 강성이 높은 프로 사양의 부품을 사용하고 있어, 유지보수 및 정비에 드는 비용도 낮습니다. 또한 정부의 이니셔티브가 향후 몇 년간 가솔린 잔디깎기기계 시장을 견인할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 2022년 7월, 국립공원국은 야외 레크리에이션 레거시 파트너십(ORLP) 보조금 프로그램을 통해 1억 9,200만 달러를 지역사회에 분배했습니다. 이를 통해 도시 커뮤니티는 새로운 야외 레크리에이션 공간을 만들고 기존 공원을 재활성화하며 경제적으로 풍족하지 않은 지역의 사람들과 야외 간의 연결을 형성할 수 있습니다.

상업 및 정부 부문이 가장 큰 최종 사용자

미국의 상업용 잔디깎기기계 시장은 골프 코스, 스포츠 필드, 학교, 공공 공원과 같은 상업 공간의 유지보수 수요가 증가함에 따라 확대되고 있습니다. 국내에는 골프 코스와 스포츠 필드가 다수 있으며, 업무용 잔디깎기기계 시장의 성장을 뒷받침하고 있습니다. 예를 들어, 미국 골프 재단의 조사에 따르면 2022년 미국에는 총 16,000개의 골프 코스가 있었습니다. 5세 이상의 미국 인구 중 3분의 1 이상이 2022년 골프(코스 내 또는 코스 밖)를 치고, TV나 온라인으로 골프를 시청했으며, 골프에 관한 책을 읽고, 골프 관련 팟캐스트를 들었습니다. 예를 들어, 미국 골프 재단에 따르면 2022년 골프를 치는 사람의 총 수는 1억 1,900만 명으로 전년 대비 12% 증가했습니다. 이러한 국내 골프 기업 증가는 업무용 잔디깎기기계의 사용을 촉진합니다. 또한 정부는 공공 공원 정비에 투자함으로써 캘리포니아 주 야외 공간 확대에 주력하고 있습니다. 2022년에는 현지와 주 지도자가 야외 시설을 확장하기 위해 약 1,500만 달러를 교부했습니다. 이 나라의 이러한 야외 시설의 확대는 향후 몇 년동안 업무용 잔디깎기기계의 사용을 증가시킬 것으로 예상됩니다.

미국의 잔디깎기기계 산업 개요

미국의 잔디깎기기계 시장은 통합되고 경쟁하고 있습니다. 각 회사는 제품의 품질과 프로모션을 기반으로 경쟁하고 더 큰 시장 점유율을 잡기위한 전략적 움직임에 주력하고 있습니다. 각사는 신제품의 개발이나 타사와의 제휴 및 인수에 다액의 투자를 실시하고 있어 시장 점유율의 확대나 연구개발 활동의 강화가 기대되고 있습니다. 이 시장의 주요 기업으로는 Deere & Co., Stanley Black & Decker, The Toro Company, Kubota Corporation, American Honda Motor Co. Inc. 등이 있습니다.

기타 혜택

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 서포트

목차

제1장 서론

  • 조사 전제조건 및 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진요인
    • 경관 유지 수요
    • 녹지 및 옥상녹화의 보급
  • 시장 성장 억제요인
    • 조경의 노동력 부족
    • 잔디깎기기계의 높은 유지보수 비용
  • 업계의 매력-Porter's Five Forces 분석
    • 신규 참가업체의 위협
    • 구매자 및 소비자의 협상력
    • 공급기업의 협상력
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계의 강도

제5장 시장 세분화

  • 제품 유형별
    • 수동식
    • 전동
    • 가솔린식
    • 로봇
    • 기타 제품 유형
  • 최종 사용자별
    • 주택용
    • 상업 및 정부

제6장 경쟁 구도

  • 가장 채용된 전략
  • 시장 점유율 분석
  • 기업 프로파일
    • Ariensco
    • Deere & Company
    • American Honda Motor Co. Inc.
    • Husqvarna Group
    • Kubota Corporation
    • Makita Corporation
    • Stanley Black & Decker
    • Yamabiko Corporation
    • The Toro Company
    • Stihl Group

제7장 시장 기회 및 향후 동향

AJY 25.04.11

The US Lawn Mowers Market size is estimated at USD 6.76 billion in 2025, and is expected to reach USD 8.79 billion by 2030, at a CAGR of 5.4% during the forecast period (2025-2030).

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The United States lawn mowers market is anticipated to grow faster, owing to the growing prominence of landscaping maintenance, rising awareness about green roofs, and expanding technological innovations in the industry. Increasing demand for landscaping services in suburban lawns, golf courses, sports fields, and public parks drive the US lawn mower market. Over the long term, increasing adoption of green spaces and roofs is anticipated to drive market growth. Besides, the government emphasizes expanding and preserving green spaces as part of environmental sustainability. For instance, according to the US Census Bureau, the government planned to invest USD 1,781.2 billion for commercial and residential construction activities, including parks. Hence, such initiatives are likely to support the demand for lawnmowers in the coming years. Moreover, market players have been concentrating on introducing technologically advanced products. For instance, in July 2022, the Toro Company launched a new league of robotic lawn mowers (unnamed) that uses cameras instead of LiDAR for their positioning system, which means the user does not need to use a periphery wire, and the mower can detect obstacles easily.

United States Lawn Mowers Market Trends

Petrol Land Mowers are in High Demand

Petrol lawnmowers are ideal for home or professional use. They are push-powered or self-propelled for large lawn areas due to their superior power and high-grade cutting-edge performance. They are built using rigid, professional-grade components, such as corrosion-resistant chassis and aluminum, and require low maintenance and servicing costs. Moreover, initiatives by the government are anticipated to drive the petrol lawnmower market in the coming years. For instance, in July 2022, the National Park Service distributed USD 192 million to local communities through the Outdoor Recreation Legacy Partnership (ORLP) grant program. This enabled urban communities to create new outdoor recreation spaces, reinvigorate existing parks, and form connections between people and the outdoors in economically underserved areas.

Commercial/Government Sector is the Largest End User

The market for commercial lawnmowers in the United States is expanding with the growing demand for the maintenance of commercial spaces such as golf courses, sports fields, schools, and public parks. The large number of golf courses and sports fields in the country are fueling the commercial lawnmower market growth. For instance, according to a survey by the National Golf Foundation, in 2022, there were a total of 16,000 golf courses in the United States. More than one-third of the US population over the age of 5 played golf (on-course or off-course), followed golf on television or online, read about the game, or listened to a golf-related podcast in 2022. For instance, according to the National Golf Foundation, there were a total of 119 million people who played golf in 2022, 12% up from the previous year. This increase in the number of golf players in the country fuels commercial lawnmower use. Furthermore, the government is focusing on expanding outdoor spaces in California by investing in public park improvements. In 2022, local and state leaders granted nearly USD 15 million to expand outdoor facilities. This expansion of outdoor facilities in the country is expected to increase the use of commercial lawnmowers in the coming years.

United States Lawn Mowers Industry Overview

The United States Lawn Mowers market is consolidated and competitive. Companies compete based on product quality and promotion and focus on strategic moves to hold larger market shares. Companies are investing heavily in developing new products and collaborating with and acquiring other companies, which is expected to increase their market shares and strengthen their R&D activities. Some of the key players in the market are Deere & Co., Stanley Black & Decker, The Toro Company, Kubota Corporation, and American Honda Motor Co. Inc.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Demand For Landscaping Maintenance
    • 4.2.2 Adoption of Green Spaces and Green Roofs
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Shortage of Labor In Landscaping
    • 4.3.2 High Maintenance Cost of Lawn Mowers
  • 4.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Manual
    • 5.1.2 Electric
    • 5.1.3 Petrol
    • 5.1.4 Robotics
    • 5.1.5 Other Product Types
  • 5.2 End User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial/Government

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Ariensco
    • 6.3.2 Deere & Company
    • 6.3.3 American Honda Motor Co. Inc.
    • 6.3.4 Husqvarna Group
    • 6.3.5 Kubota Corporation
    • 6.3.6 Makita Corporation
    • 6.3.7 Stanley Black & Decker
    • 6.3.8 Yamabiko Corporation
    • 6.3.9 The Toro Company
    • 6.3.10 Stihl Group

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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