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세라믹 타일 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년)

Ceramic Tiles Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

리서치사 Mordor Intelligence Pvt Ltd
발행일 2021년 05월 상품 코드 850226
페이지 정보 영문
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세라믹 타일 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년) Ceramic Tiles Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)
발행일 : 2021년 05월 페이지 정보 : 영문

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바닥재 시장을 선도하는 변종 중 하나인 세라믹 타일 시장은 갑작스러운 COVID-19 대유행으로 2020년 몇 차례 차질을 빚었습니다.

인도에서 두 번째로 큰 세라믹 타일 제품은 바이러스 발생으로 인해 시장에서 완성된 타일이 부족하여 가장 큰 타격을 입은 시장 중 하나였습니다. 하지만 세라믹 타일의 핵심 시장인 건설 부문도 COVID-19로 인해 수익 손실이 발생하는 세라믹 타일 시장에 영향을 미치고 있습니다.

전세계 시장 성장에는 몇 가지 촉진 요소가 있습니다. 가장 눈에 띄는 것은 주택의 필요성 증가에 힘입은 건설 활동의 증가입니다. 중동과 아시아 태평양 국가와 같은 신흥 경제 국가 국가는 급속한 도시화와 가처분 소득의 증가도 시장 역학에 크게 기여하고 있습니다. 중국, 일본, 인도의 건설 사업은 아시아 태평양 및 세계 시장의 성장으로 강한 성장을 이루었습니다. 가처분 소득의 증가와 인구의 증가는 다른 요인과 함께 건설 부문에 긍정적인 영향을 주고 있으며, 이에따라 세라믹 타일 시장을 견인하고 있습니다. 그러나 세라믹 타일 생산에서 탄소 배출과 관련된 정부 규제는 시장 성장을 방해합니다.

세계 세라믹 타일(Ceramic Tiles) 시장을 조사했으며, 시장 개요/시장의 성장 요인 및 저해 요인 분석/시장 기회/유형별·지역별 시장 규모 추이 및 예측/경쟁 상황/주요 기업 개요 등 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장의 추진력
  • 시장의 억제 요인/과제
  • 시장 기회
  • 포터의 5세력 모형
  • 가치 사슬 분석
  • Covid-19가 시장에 미치는 영향
  • 시장의 최근 동향
  • 시장의 혁신

제5장 시장 세분화

  • 제품별
    • 글레이징(Glazed)
    • 포세린(Porcelain)
    • 스크래치 프리(Scratch-free)
    • 기타 제품
  • 애플리케이션별
    • 바닥 타일
    • 벽 타일
    • 기타 애플리케이션
  • 건설별
    • 신축
    • 개축 및 리모델링
  • 최종 사용자별
    • 주택용
    • 상업용
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아 태평양
    • 남미
    • 중동과 아프리카

제6장 경쟁 상황

  • 시장 집중의 개요
  • 기업 개요
    • Mohawk Industries Inc.
    • Siam Cement Group
    • Grupo Lamosa
    • Grupo CEDASA
    • RAK Ceramics PJSC
    • Kajaria Ceramics
    • Ceramica Carmelo FIOR
    • PAMESA
    • Ceramiche Atlas Concorde SPA
    • Grupo Fragnani
    • MCS Portugal *

제7장 시장의 미래

제8장 면책 조항

LYJ 21.07.30

Ceramic tiles market, which is one of the leading variants of the flooring market has suffered several setbacks during 2020 due to the sudden COVID-19 pandemic. India the second largest ceramic tiles product was one of the worst-hit markets due to the virus outbreak which resulted in a shortage of finished tiles in the market. However, the construction sector which is the key market for ceramic tiles has also been suffering due to the COVID-19 which in turn affecting the ceramic tiles market with revenue losses. Ceramic tiles are multipurpose products that have varied applications across different geographies and end-user industries. There are several driving factors for the growth in the market across the world. Most prominent is the increasing construction activities, supported by the growing need for housing. In the developing economies, like the countries in the Middle East and Asia-Pacific, rapid urbanization and rise in disposable incomes also contribute significantly to the market dynamics.

China, Japan, and India's construction business are experiencing robust growth owing to the growth in the Asia-Pacific and global market. Rising disposable income and high population, along with other factors are positively influencing the construction sector, which in turn, is driving the ceramic tiles market. Vendors make use of the advancements in digital printing technology, in order to provide ceramic tiles with a wide range of design aesthetics. The ceramics tiles market accounts for about 80% of the non-resilient flooring market. However, governmental regulations pertaining to the carbon emissions in the production of ceramic tiles hamper the market growth. Ceramic tiles are widely applicable in residential and commercial buildings, owing to their durability and crack resistant nature. Moreover, the protective coatings on ceramic tiles offer high water resistance, stain protection, and cleanup for the tile surface.

Key Market Trends

Expanding Construction Sector is Helping the Market to Record More Revenue

Demand for ceramic tile is driven by expanding construction sector across the regions. Commercial and residential construction is on an expansion path in the majority of countries. The residential segment which accounts for a greater share of the market is recording more transactions with both new home construction and the replacement and renovation construction. Though owing to the ongoing COVID-19 pandemic the construction sector is facing several challenges mainly the lack of investment, failure to finish the project on time, raw material shortage, lack of skilled labor, high operating costs, etc., the sector is slowly returning to the growth track. The trend is anticipated to continue in the forecast period and help the ceramic tiles to expand into a more niche market.

Asia-Pacific Region is Anticipated to Grow at Highest Rate

Asia-Pacific is the fastest-growing market and is expected to dominate the global ceramic tiles market throughout the forecast period. As stated, rapid industrialization and urbanization along with cost benefits are the prime reasons for the growth of the ceramic tiles market in the Asia-Pacific region. In terms of volume, China and India dominate the global ceramic tiles market. Also, the fact that encouraging government regulations and frameworks such as tax benefits and incentives have attracted many vital players to increase operation in Asia- Pacific. China and India as the most populated countries have given rise to more building and construction industries. This provides an impetus to the market for ceramic tiles in the region. Fast developing countries such as India, China, Japan, Indonesia, and Vietnam play a vital role in the ceramic tiles market in the Asia Pacific region.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the market studied. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Reasons to Purchase this report:

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TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints/Challenges
  • 4.4 Market Opportunities
  • 4.5 Porter's Five Forces Analysis
  • 4.6 Value Chain Analysis
  • 4.7 Impact of Covid-19 on the Market
  • 4.8 Recent Developments in the Market
  • 4.9 Technological Innovations in the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Glazed
    • 5.1.2 Porcelain
    • 5.1.3 Scratch-free
    • 5.1.4 Other Products
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Floor Tiles
    • 5.2.2 Wall Tiles
    • 5.2.3 Other Applications
  • 5.3 By Construction
    • 5.3.1 New Construction
    • 5.3.2 Replacement and Renovation
  • 5.4 By End User
    • 5.4.1 Residential
    • 5.4.2 Commercial
  • 5.5 By Region
    • 5.5.1 North America
    • 5.5.2 Europe
    • 5.5.3 Asia-Pacific
    • 5.5.4 Latin America
    • 5.5.5 Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Mohawk Industries Inc.
    • 6.2.2 Siam Cement Group
    • 6.2.3 Grupo Lamosa
    • 6.2.4 Grupo CEDASA
    • 6.2.5 RAK Ceramics P.J.S.C
    • 6.2.6 Kajaria Ceramics
    • 6.2.7 Ceramica Carmelo FIOR
    • 6.2.8 PAMESA
    • 6.2.9 Ceramiche Atlas Concorde S.P.A.
    • 6.2.10 Grupo Fragnani
    • 6.2.11 MCS Portugal*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

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