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세계의 가정용 가구 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년)

Global Home Furniture Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

리서치사 Mordor Intelligence Pvt Ltd
발행일 2021년 05월 상품 코드 850233
페이지 정보 영문
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세계의 가정용 가구 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년) Global Home Furniture Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)
발행일 : 2021년 05월 페이지 정보 : 영문

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가정용 가구는 집의 실제 분위기를 조성하는 제품 카테고리를 말합니다.

가정용 가구 소매점에는 전국 체인과 독립 매장이 포함됩니다. 이동과 정착의 필요성이 커지면서 가정용 가구에 대한 수요가 급증했습니다. 스마트 가구에 대한 수요 증가도 전세계 가정용 가구 시장 성장에 크게 기여할 전망이다. 가구 품질 저하가 증가하면서 고객들은 전세계적으로 가정용 가구를 구매하게 되었습니다. 낮은 대출 금리와 더불어 신흥국 온라인 상점들 침투가 세계 시장 점유율을 급상승시킬 수 있습니다.

세계 시장은 변화하는 트렌드에 따라 적응력이 뛰어나며 신규 진출자들과의 경쟁이 심화될 것으로 전망하고 있습니다. 1인 가구와 2인 가구가 늘면서 소형·휴대용 가구에 대한 수요가 늘고 있습니다. 소비자들도 다목적, 접이식, 기술 중심 가구, 특히 좁은 공간에서 생활할 수 있는 가구를 찾고 있다.

2020년 세계 각국 정부의 폐쇄에 따른 무역제한으로, 공급망 가동에 차질이 빚어지고 소비가 줄면서 COVID-19의 영향이 가정용 가구 제조시장을 대대적으로 제지하는 역할을 했습니다. 하지만 다양한 경제가 꾸준히 각각의 락다운을 해제하면서 향후 가정용 가구업계가 상당한 매출 상승을 보이는 등 꾸준한 회복세를 보일 것으로 전망됩니다.

세계 가정용 가구(Home Furniture) 시장을 조사했으며, 시장 개요/제품별·유통 채널별·지역별 동향/시장 진입 기업 개요 등 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장의 추진력
  • 시장의 억제 요인
  • 가치 사슬 분석
  • 포터의 5세력 모형
  • COVID-19 시장에 미치는 영향

제5장 시장 세분화

  • 제품별
    • 거실 및 식당 가구
    • 침실 가구
    • 주방 가구
    • 램프 및 조명 가구
    • 플라스틱 및 기타
  • 유통 채널별
    • 슈퍼마켓과 하이퍼 마켓
    • 전문점
    • 온라인
    • 기타
  • 지역별
    • 북미
    • 남미
    • 유럽
    • 아시아 태평양
    • 중동과 아프리카

제6장 경쟁 상황

  • 시장 집중의 개요
  • 기업 개요
    • Ikea
    • Ashley Furniture Industries, Inc.
    • Heritage Home Group
    • La-Z-Boy
    • Godrej Interio
    • Stanley Furniture
    • Ethan Allen
    • Bernhardt
    • Flexsteel
    • Nitori Co Ltd

제7장 시장 기회와 동향

제8장 면책 조항

LYJ 21.07.30

Home furniture refers to the category of products, which occupy the physical ambiance of a house. Home furnishings retailers include national chains and independent stores. The growing need for shifting and settling down has led to an upsurge in the demand for home furniture. Increasing demand for smart furniture is also projected to contribute toward the growth of the global home furniture market significantly. Increasing deterioration in the quality of the furniture has led the customers to purchase home furniture, globally. Low lending rates, along with the penetration of online stores in emerging economies, may surge the global market share. The global market is highly adaptive as per the changing trends and observes increasing competition from new entrants. The number of single- and two-person households has been increasing, resulting in the demand for small and portable furniture. Consumers have also been looking for furniture that is multi-purpose, foldable, and technology-driven, especially when it comes to living in smaller spaces.

The outbreak of Coronavirus disease (COVID-19) has acted as a massive restraint on the home furniture manufacturing market in 2020 as supply chains were disrupted due to trade restrictions and consumption declined due to lockdowns imposed by governments globally. However, with various economies steadily lifting their respective lockdowns, a steady recovery trend is expected to be seen in the upcoming years with the home furniture industry showcasing a decent jump in revenues.

Key Market Trends

Bedroom Furniture Segment

The rising demand for multifunctional furniture is expected to bolster the growth prospects of the bedroom segment. With an expanding global population, real estate prices have plummeted significantly in most parts of the world, especially in cities and urban areas. This has led to a considerable reduction in house sizes. As rooms are getting smaller, customers are increasingly looking for furniture that is compact and easily movable to allow for efficient use of the available space. To cater to such requirements, the vendor companies have introduced multifunctional furniture with storage facilities. Most modern furniture products, like tables and beds, come with additional storage spaces.

Increasing Disposable Income is Driving the Market

The rising disposable income of the population is believed to positively impact the growth of the home furniture market over the forecast period. Further, changing the lifestyle of the people such as increasing preference for smart furniture is anticipated to intensify the growth of the home furniture market. In addition, increasing disposable income of individuals has led to think regarding the social status, driving the increased spending on products including furniture. Increasing disposable income among the urban population is driving the home furniture industry, wherein consumers are now willing to pay for premium products at a high cost. The Asia Pacific is currently the most profitable region, gaining traction from increasing population coupled with rising disposable income in countries such as China, India, Vietnam, and Thailand.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the global home furniture market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Reasons to Purchase this report:

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TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Value Chain Analysis
  • 4.5 Porter's Five Force Analysis
    • 4.5.1 Threat of New Entrants
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.4 Threat of Substitute Products
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Living Room and Dining Room Furniture
    • 5.1.2 Bedroom Furniture
    • 5.1.3 Kitchen Furniture
    • 5.1.4 Lamps and Lighting Furniture
    • 5.1.5 Plastic and Other Furniture
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 5.2.2 Specialty Stores
    • 5.2.3 Online
    • 5.2.4 Other Distribution Channels
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
    • 5.3.2 South America
    • 5.3.3 Europe
    • 5.3.4 Asia-Pacific
    • 5.3.5 Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Ikea
    • 6.2.2 Ashley Furniture Industries, Inc.
    • 6.2.3 Heritage Home Group
    • 6.2.4 La-Z-Boy
    • 6.2.5 Godrej Interio
    • 6.2.6 Stanley Furniture
    • 6.2.7 Ethan Allen
    • 6.2.8 Bernhardt
    • 6.2.9 Flexsteel
    • 6.2.10 Nitori Co Ltd

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

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