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말레이시아의 세라믹 타일 시장 : 성장, 동향, 예측(2020-2025년)

Malaysia Ceramic Tiles Market - Growth, Trends, and Forecasts (2020 - 2025)

리서치사 Mordor Intelligence LLP
발행일 2020년 08월 상품 코드 937923
페이지 정보 영문
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말레이시아의 세라믹 타일 시장 : 성장, 동향, 예측(2020-2025년) Malaysia Ceramic Tiles Market - Growth, Trends, and Forecasts (2020 - 2025)
발행일 : 2020년 08월 페이지 정보 : 영문

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말레이시아의 세라믹 타일(Ceramic Tiles) 시장은 생활수준의 향상, 주택 및 상업 부문의 건설 활동 증가, 도시화의 확대 등의 요인에 의해 예측 기간 중 강력한 성장이 전망됩니다. 또한 2021년까지 자국내 세대 수가 증가하며 주택 유닛의 수요가 높아질 것으로 예상됩니다. 이것은 국가 세라믹 타일 산업의 수요에 직접 영향을 미칩니다. 향후 증가하는 상용 유닛의 수도 세라믹 타일의 수요 증가에 영향을 미칠 전망입니다.

말레이시아의 남부와 중앙부 지역에는 다수의 상업용 및 주택 건물이 배치되어 있으므로 자국내에서 가장 높은 세라믹 타일의 판매를 볼 수 있습니다. 말레이시아의 타일 수출은 벽과 지붕 타일의 수요 증가에 수반하여 지수함수적으로 증가하고 있습니다. 디자인, 사이즈 및 배리언트 면에서 제품 배리에이션을 항상 고안하고 있으며, 향후 수년간 세라믹 타일의 수요를 한층 더 추진할 것으로 예상됩니다.

말레이시아의 세라믹 타일 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장요인 및 저해요인 분석, 제품별·용도별·건축 유형별·최종사용자별 시장 규모의 추이와 예측, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요, 시장 기회 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트 및 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장요인
  • 시장 억제요인
  • 시장 기회
  • 업계 밸류체인 분석
  • Porter's Five Forces 분석
  • 시장 동향/소비자 선호도 분석에 관한 인사이트
  • 운영 채널에 관한 인사이트(소매, 대리점, E-Commerce, 기타)
  • 업계의 기술 동향에 관한 인사이트
  • COVID 19의 시장에 대한 영향

제5장 시장 세분화

  • 제품별
    • 글레이즈드
    • 자기
    • 스크래치 프리
    • 기타 제품
  • 용도별
    • 바닥 타일
    • 벽타일
    • 기타 용도
  • 건설 유형별
    • 신축
    • 교체와 개장
  • 최종사용자별
    • 주택
    • 상업

제6장 경쟁 구도

  • Market Competion 개요
  • 기업 개요
    • YI-LAI Berhad
    • White Horse
    • MML
    • Kim Hin Industry Berhad
    • Guocera
    • Seacera Group Berhad
    • Niro Ceramic
    • Venus Tiles
    • KimGres
    • Feruni Ceramiche

제7장 시장 기회 및 향후 전망

제8장 부록

제9장 Mordor Intelligence 소개

KSA 20.06.09

The Malaysian ceramic tiles market is expected to witness strong growth over the forecast period owing to factors, such as the rising standard of living, increasing construction activity in the residential and commercial sectors, and growing urbanization. Furthermore, the number of households in the country is anticipated to increase by 2021, driving the demand for residential units, which will directly impact the ceramic tiles industry's growth in the country. The increasing number of commercial units in the future will also witness an increased demand for ceramic tiles.

The southern and central regions of Malaysia witness the highest sales of ceramic tiles in the country due to the high number of commercial and residential buildings located in these regions. The exports of Malaysian tiles are also increasing exponentially with an increasing demand for wall and roof tiles. The companies are also constantly coming up with product variations in terms of designs, sizes, and variants, which are expected to further propel the demand for ceramic tiles in upcoming years.

Key Market Trends

Increasing Usage of Ceramic Tiles in Replacement and Renovation

The replacement demand for ceramic tiles in the country has increased over the years by existing residential, commercial, and government units in the country which is positively impacting the demand for ceramic tiles in household units where people are looking for renovation or replacement of ceramic tiles products. The increasing shipments of Malaysian tiles due to strong demand in the foreign sector have further improved the industry's revenues. The demand for ceramic tiles has increased over the years with the launch of new items. While renovating homes people in the country majorly use ceramic tiles in kitchens, toilets, and balcony walls because they are non-slippery and scrub resistant.

Porcelain Tiles are the Dominant Category

Most of the newly constructed houses and commercial complexes are using ceramic tiles for flooring due to the ease of installation and the availability of ceramic tiles in varied forms, based on the requirements of the user. The prices of porcelain tiles are also relatively higher when compared with other ceramic tile categories, which cause a higher revenue generation by this segment. Porcelain tiles can be used for, both, indoor as well as outdoor applications and can be used on floors and exterior walls. Porcelain is the major choice in places where there is higher moisture content and increased foot traffic as they are slip-resistant in nature.

Competitive Landscape

The Malaysian ceramic tile industry is fragmented in nature, with various organized and unorganized players operating in the space. Some of the major players in the market include YI-LAI Berhad, White Horse, MML, Kim Hin Industry Berhad, Guocera, Seacera Group Berhad, Johan holdings, and Niro Ceramic Group. Established players are already having a strong presence in the market. Thus, new players can enter the market only through mergers or acquisitions. The major players concentrate on the exports as well as the domestic market, whereas the small players cater to the domestic demand for tiles in the country.

Reasons to Purchase this report:

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  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Opportunities
  • 4.5 Industry Value Chain Analysis
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis
  • 4.7 Insights into market trends/consumer preference analysis
  • 4.8 Insights into operating channels (Retail,Distributors,Ecommerce and Others)
  • 4.9 Insights into Technological Trends in the industry
  • 4.10 Impact of COVID-19 on the market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Glazed
    • 5.1.2 Porcelain
    • 5.1.3 Scratch Free
    • 5.1.4 Other Products
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Floor Tiles
    • 5.2.2 Wall Tiles
    • 5.2.3 Other Applications
  • 5.3 By Construction Type
    • 5.3.1 New Construction
    • 5.3.2 Replacement and Renovation
  • 5.4 By End User
    • 5.4.1 Residential
    • 5.4.2 Commercial

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Competion Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 YI-LAI Berhad
    • 6.2.2 White Horse
    • 6.2.3 MML
    • 6.2.4 Kim Hin Industry Berhad
    • 6.2.5 Guocera
    • 6.2.6 Seacera Group Berhad
    • 6.2.7 Niro Ceramic
    • 6.2.8 Venus Tiles
    • 6.2.9 KimGres
    • 6.2.10 Feruni Ceramiche

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

9 ABOUT US

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