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세계의 유아용 카시트 시장 평가 : 유형별, 중량 그룹별, 연령별, 가격대별, 유통 채널별, 지역별 기회 및 예측(2016-2030년)

Baby Car Seat Assessment, By Type, By Weight Group, By Age, By Price Range, By Distribution Channel, By Region, Opportunities, and Forecast, 2016-2030F

발행일: | 리서치사: Markets & Data | 페이지 정보: 영문 204 Pages | 배송안내 : 3-5일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계의 유아용 카시트(Baby Car Seat) 시장 규모는 2022년 80억 1,000만 달러에서 2030년에 161억 4,000만 달러에 이르렀으며, 2023-2030년의 예측 기간 동안 CAGR로 9.15%의 성장이 전망되고 있습니다. 엄격한 정부 규제, 소비자 인식 제고, 어린이에게 최상의 보호 기능을 제공할 수 있는 고품질 유아용 카시트에 대한 수요 증가로 인해 최근 유아용 카시트 시장은 크게 성장하고 발전하고 있습니다. 업계는 환경 친화적이고 지속 가능한 관행으로 전환하고 있습니다. 따라서 시장은 고객의 변화하는 요구와 선호도를 충족시키기 위해 계속 변화하고 있으며 매우 역동적이고 경쟁이 치열합니다.

미국 질병통제예방센터(CDC) 통계에 따르면, 2021년 한 해 동안 자동차 사고로 인해 미국에서 12세 이하 어린이 탑승자 711명이 사망했으며, 2020년에는 63,000명 이상이 부상을 입었습니다. 이러한 사고로 목숨을 잃은 어린이 중 36%는 안전 장비를 제대로 갖추지 않은 상태였습니다. 이 놀라운 통계는 유아용 카시트와 같은 적절한 어린이 보호 장치 사용의 중요성을 강조합니다.

지리적으로 북미와 유럽은 엄격한 안전 규제로 인해 전통적으로 유아용 카시트의 주요 시장이었습니다. 그러나 아시아 태평양 지역의 신흥 경제국들은 가처분 소득 증가, 도시화, 어린이 안전에 대한 인식 향상으로 인해 시장 수요가 증가하고 있습니다.

세계의 유아용 카시트 시장은 규제 조치, 기술 진보, 소비자 라이프 스타일의 진화가 결합되어 특징입니다. 안전에 대한 우려가 계속 보호자의 구매 결정을 뒷받침하고 있기 때문에 시장은 지속적인 성장이 예상되고 기술혁신이 산업의 미래의 궤도를 형성하는데 중요한 역할을 할 전망입니다.

예를 들어 Maxi Cosi는 2022년 3월 플라스틱(PET) 병으로 만든 혁신적인 100% 재활용 원단을 사용한 에코 케어를 통해 만든 독특하고 미래 지향적인 카시트인 '미카 프로 에코'를 출시했습니다. 이 제품은 최고 수준의 i-Size 안전 기준에 따라 제작되었으며, 미래 지향적인 원단과 편안함을 결합하여 동종 업계 최초의 지속 가능한 카시트를 탄생시켰습니다.

유아용 카시트에 대한 의식 향상이 시장 확대에 기여

유아에 대한 관심이 높아짐에 따라 사고로 인한 사망과 중상 위험을 줄이고 차 안에서 흔들림 방지로 보호자의 유아용 카시트 구입이 증가하고 있습니다. NHTSA에 따르면 어린이 승객의 안전은 최우선 과제 중 하나입니다. 뒤쪽 좌석, 긍정적인 좌석, 부스터 좌석, 안전 벨트는 부모와 같은 양육자들이 차 안에서 어린이의 안전을 지키는 가장 좋은 방법입니다. 만일의 사고시 아기를 보호하기 위해 NHTSA는 또한 보호자와 같은 양육자에게 시트가 올바르게 조정되었는지 확인하도록 조언합니다. 또한, 시트는 어린이의 나이에 따라 선택할 필요가 있으며, 이는 유아용 카시트 시장의 성장을 가속하고 있습니다.

2023년 3월, Frank Stephenson은 Babyark와 공동으로 군사 등급 재료를 사용하여 새로운 유아용 카시트를 설계하여 어린이의 안전을 최고 수준으로 충족했습니다. 이 설계에는 만일의 사고시에 시트의 전방으로의 움직임을 제어된 속도로 감속시키는 안전 코일이 내장되어 있습니다. 게다가, 시트의 베이스에는 14개의 센서가 설치되어 시트가 올바르게 버클 장착되어 있다는 것을 유저에게 알리는 베이비 시트의 스마트 기능에 가세해 다양한 파라미터를 모니터할 수 있습니다. 스마트폰 앱은 이러한 모든 알림을 전달하는 데 사용되며 어린이의 안전을 보장합니다.

개인화 된 유아용 카시트의 보급은 유아용 카시트 시장을 견인

주문을 받아서 만들어진 유아용 아기 장은 널리 이용되고 아기의 최대한 안전과 안락을 지킵니다. 이 시트는 소비자 한 사람 한 사람의 요구에 맞게 변경할 수있는 기능을 갖추고 있으며 다양한 크기에 맞게 만들어져 있습니다. 맞춤형 유아용 유아용 카시트를 사용하면 아기의 특정 요구에 맞게 패드 및 리클라이닝 옵션을 고집한 모델을 선택할 수 있습니다. 이러한 광범위한 선택은 부모의 안심감을 보장 할뿐만 아니라 유아에게보다 안전하고 편안한 여행 경험을 보장합니다.

예를 들어 미국에서 가장 신뢰받는 아기용품 브랜드인 Newell Brands Family의 일원인 Graco는 2023년 6월에 4Ever DLX Grad 5-in-1 Car Seat를 발표했습니다. Graco는 어린이가 12세까지 안전하게 탈 수 있는 첫 유아용 카시트를 설계했습니다. 또한 5가지 사용 모드를 갖추고 안전성, 긴 수명, 내구성, 품질의 최고 기준을 충족하는 혁신적인 제품을 만들어, 성장하는 가족이나 새롭게 부모가 되는 사람들의 요구에 대응하도록 설계되었습니다.

세계의 유아용 카시트(Baby Car Seat) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모 및 예측/시장 역학/주요 기업 현황 및 전망 등을 제공합니다.

목차

제1장 조사 방법

제2장 프로젝트의 범위 및 정의

제3장 세계의 유아용 카시트 시장에 대한 COVID-19의 영향

제4장 주요 요약

제5장 고객의 목소리

  • 인구 통계(연령/코호트 분석-단괴의 세대와 X세대, 밀레니얼 세대, Z세대, 성별, 소득-저, 중, 고, 지역, 국적 등)
  • 브랜드와 제품의 인지도
  • 다양한 스타일과 옵션
  • 구매 결정에서 고려되는 요소
  • 구매 채널
  • 기존 사용자 또는 대상 사용자
  • 친구, 가족의 추천/온라인 리뷰
  • 제품/브랜드 흡수에서 브랜드 앰배서더 또는 인플루언서 마케팅의 역할

제6장 유아용 카시트 시장 전망(2016-2030년)

  • 시장 규모 및 예측
    • 금액
    • 수량
  • 유형별
    • 유아용 카시트/후방 시트
    • 콤비네이션 시트
    • 컨버터블 시트
    • 부스터 시트
    • 올인원 시트
  • 중량 그룹별
    • 30-35파운드
    • 60-90 파운드
    • 80-125 파운드
  • 연령별
    • 0-2세
    • 2-4세
    • 6-11세
  • 가격대별
  • 유통 채널별
    • 온라인
    • 오프라인
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 남미
    • 아시아 태평양
    • 중동 및 아프리카
  • 시장 점유율 : 기업별(2022년)

제7장 유아용 카시트 시장 전망 : 지역별(2016-2030년)

  • 북미
    • 시장 규모 및 예측
    • 유형별
    • 중량 그룹별
    • 연령별
    • 가격대별
    • 유통 채널별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 영국
    • 러시아
    • 네덜란드
    • 스페인
    • 터키
    • 폴란드
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
  • 아시아 태평양
    • 인도
    • 중국
    • 일본
    • 호주
    • 베트남
    • 한국
    • 인도네시아
    • 필리핀
  • 중동 및 아프리카
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카공화국

제8장 시장 매핑(2022년)

  • 유형별
  • 중량 그룹별
  • 연령별
  • 가격대별
  • 유통 채널별
  • 지역별

제9장 거시적 환경 및 산업 구조

  • 수급 분석
  • 수출입 분석
  • 밸류체인 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석

제10장 시장 역학

  • 성장 촉진 요인
  • 성장 억제 요인(과제, 성장 억제 요인)

제11장 주요 기업 정세

  • 시장 리더 상위 5개사의 경쟁 매트릭스
  • 시장 리더 상위 5개사 시장 수익 분석(2022년)
  • 합병과 인수/합작사업(해당하는 경우)
  • SWOT 분석(시장 참가 기업 5사)
  • 특허 분석(해당하는 경우)

제12장 가격 분석

제13장 사례 연구

제14장 주요 기업 전망

  • Graco Children's Products Inc.
  • Artsana SpA
  • Britax Child Safety Inc.
  • Clek
  • Diono, LLC.
  • Dorel Juvenile Group, Inc.(Maxi-Cosi)
  • RENOLUX
  • Babyark
  • Baby Jogger, LLC.
  • Goodbaby International Holdings Ltd.

제15장 전략적 권장사항

제16장 당사에 대하여, 면책사항

LYJ 23.12.20

Global baby car seat market size was valued at USD 8.01 billion in 2022 and is expected to reach USD 16.14 billion in 2030, with a CAGR of 9.15% for the forecast period between 2023 and 2030. The strict government regulations, rising consumer awareness, and growing demand for high-quality baby car seats that can offer the best protection to the child have led to significant growth and advancement in recent times. The industry is shifting towards environmentally friendly and sustainable practices. Thus, the market is very dynamic and competitive as it keeps on changing to meet the shifting demands and preferences of its customer.

As per Centers for Disease Control and Prevention (CDC) statistics, in the year 2021, motor vehicle crashes resulted in the deaths of 711 child passengers aged 12 and below in the United States, while over 63,000 were injured in 2020. Among the children who lost their lives in these accidents, 36% were not properly equipped. The stark statistics emphasize the importance of using appropriate child restraint systems, such as baby car seats.

Geographically, North America and Europe have traditionally been the primary markets for baby car seats, given the strict safety regulations in these regions. However, emerging economies in Asia-Pacific are experiencing a growing market demand due to increasing disposable incomes, urbanization, and a greater awareness of child safety.

Global baby car seat market is characterized by a combination of regulatory measures, technological advancements, and evolving consumer lifestyles. As safety concerns continue to drive purchasing decisions among parents, the market is expected to witness sustained growth, with innovations likely to play a crucial role in shaping the industry's future trajectory.

For instance, in March 2022, Maxi Cosi launched the Mica Pro Eco, a unique, future-focused car seat, made using Eco Care with the use of an innovative planet-friendly, 100% recycled fabric made from plastic (PET) bottles. The product was built to the highest i-Size safety standards and combined comfort with future-focused fabrics, to create the first sustainable car seat of its kind.

Rising Awareness of Baby Car Seats Helps in Market Expansion

Parents are purchasing more baby car seats to help lower the risk of deaths and serious injuries during accidents and car rash as a result of growing concerns for toddlers. According to the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) of US Department of Transportation, child passenger safety is one of the top priorities. Rear facing, forward facing and booster car seats and seat belts are best ways for parents and other caregivers to keep their child safe in cars. In order to protect the babies in any event of an accident, the NHTSA has also advised parents and other caregivers to make sure the seats are correctly adjusted. Furthermore, they have stated that seats must be chosen based on the age of the child, which has driven the market growth for baby car seats.

In March 2023, Frank Stephenson collaborated with Babyark to design a new baby car seat using military grade material to meet the highest standard of safety for the child. The design incorporated a safe coil that slowed down the seat's forward motion in case of any incident at a controlled rate. Furthermore, 14 sensors were installed within the seat's base, that could monitor a group of parameters, in addition to smart features of baby car seats that informed the users that the seat was correctly buckled and installed. A smartphone application was used to deliver all these notifications, ensuring the security of the children.

Widespread Availability of Personalised Baby Car Seats Drives the Baby Car Seat Market

Customized infant car seats are widely accessible, ensuring babies' utmost safety and comfort. These seats have features that can be changed to meet the needs of each consumer and are made to fit a range of sizes. Customized infant car seats allow parents to select models with particular padding and recline options to meet their baby's specific needs. The broad availability guarantees parents' peace of mind as well as a safer and more comfortable travel experience for infants.

For instance, Graco, the most trusted baby gear brand in America and a member of Newell Brands Family, introduced the 4Ever DLX Grad 5-in-1 Car Seat in June 2023 that ensured that the children's seat belts were correctly positioned in the car. Graco designed the first baby car seat that helps kids ride safely for up to 12 years. In addition to this, it is designed to accommodate the needs of growing families and new parents through creating innovative products that meet the highest standards of safety, longevity, durability, and quality with its five usage modes.

Technological Advancements in Baby Car Seat Market

Baby car seats come with majority of features that are safer, more practical, and appealing to parents and caregivers as a result of advancement in technology. Manufacturers are now able to create car seats that let kids ride in the rear-facing position for longer due to the technological advancements. Technology advances have led to the development of simple-to-install car seats. Features like color-coded indicators and the LATCH (Lower Anchors and Tethers for Children) system make installation easier for parents and caregivers. With this, parents are more likely to spend money on cutting-edge car seats that put their kids' convenience and safety first, which fuels the market's expansion.

For instance, in April 2023, Maxi-Cosi launched the 360 Pro Family, introducing the innovative SlideTech technology. Proving a standard for ergonomics, when the parent is getting their child in and out of the car, the seat can slide and rotate towards them which set a benchmark of manufacturers. In addition, the model got available by 24 April in UK and Ireland.

Impact of COVID-19

The COVID-19 pandemic has greatly impacted the market for infant car seats in a number of ways. Due to travel restrictions, lockdowns, and economic uncertainty, consumer spending has significantly decreased, which has resulted in a decrease in the purchase of non-essential items like infant car seats. Families under financial stress might put necessities above luxuries like car sets, which would affect demand in the market. The pandemic has also changed lifestyle trends and consumer behavior. Families are commuting daily and working remotely more frequently, which has reduced the demand for expensive or multiple car seats. Additionally, the need for car seats has decreased as a result of a decrease in outdoor activities and travel due to concerns about virus transmission. However, it was advised by the US Centers for Disease Control and Prevention to disinfect surfaces, but car safety seats and seat belts may become less effective in an accident if disinfectant chemicals erode their strength.

Key Players Landscape and Outlook

Global baby car seat market features key players such as Graco Children's Products Inc., Artsana S.p.A., Britax Child Safety Inc., Clek, Diono, LLC., Dorel Juvenile Group, Inc. (Maxi-Cosi), RENOLUX, Babyark, Baby Jogger, LLC., Goodbaby International Holdings Ltd. These companies dominate the landscape with a wide range of products, emphasizing safety, innovations, and comfort. The market is characterised by continuous research and development activities, strategic collaborations and product launches to meet evolving safety standards and consumer preferences. Additionally, the industry is influenced by stringent regulations.

In 2023, Babyark, based in Coral Gables, Florida, in the United States, launched its convertible car seat at the 2023 Consumer Electronics Show (CES). The car seat offers a detailed approach to safety with a focus on the components it is made of, which include composites, and the technology that has been added to it. Shy Mindel, a former aeronautical engineer, designed the seat that is raising the bar for child safety. The seat also includes a smartphone app and smart sensor system that instruct parents on how to properly install the seat and make sure their child is buckled up.

Table of Contents

1. Research Methodology

2. Project Scope & Definitions

3. Impact of COVID-19 on Global Baby Car Seat Market

4. Executive Summary

5. Voice of Customer

  • 5.1. Demographics (Age/Cohort Analysis - Baby Boomers and Gen X, Millennials, Gen Z; Gender; Income - Low, Mid and High; Geography; Nationality; etc.)
  • 5.2. Brand and Product Awareness
  • 5.3. Variety of Styles and Options
  • 5.4. Factors Considered in Purchase Decision
    • 5.4.1. Quality (Comfort, Design)
    • 5.4.2. Ease of Installation
    • 5.4.3. Durability and Versatility
    • 5.4.4. Price Point
    • 5.4.5. Brand Reputation
    • 5.4.6. Features and Adjustability
    • 5.4.7. Availability and Accessibility
    • 5.4.8. Marketing and Advertising
  • 5.5. Purchase Channel
  • 5.6. Existing or Intended User
  • 5.7. Recommendations from friends, family/online reviews
  • 5.8. Role of Brand Ambassador or Influencer Marketing on Product/Brand Absorption

6. Baby Car Seat Market Outlook, 2016-2030F

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
    • 6.1.2. By Volume
  • 6.2. By Type
    • 6.2.1. Infant Seats/ Rear Facing Seats
    • 6.2.2. Combination Seat
    • 6.2.3. Convertible Seats
    • 6.2.4. Booster Seats
      • 6.2.4.1. High Back Booster Seats
      • 6.2.4.2. Backless Booster Seats
    • 6.2.5. All in One Seat
  • 6.3. By Weight Group
    • 6.3.1. 30-35 lbs
    • 6.3.2. 60-90 lbs
    • 6.3.3. 80-125 lbs
  • 6.4. By Age
    • 6.4.1. 0-2 years
    • 6.4.2. 2-4 years
    • 6.4.3. 6-11 years
  • 6.5. By Price Range
    • 6.5.1. High
    • 6.5.2. Low
    • 6.5.3. Medium
  • 6.6. By Distribution Channel
    • 6.6.1. Online
      • 6.6.1.1. E-commerce Website
      • 6.6.1.2. Company Owned Website
    • 6.6.2. Offline
      • 6.6.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
      • 6.6.2.2. Speciality Stores
      • 6.6.2.3. Departmental Stores
      • 6.6.2.4. Others
  • 6.7. By Region
    • 6.7.1. North America
    • 6.7.2. Europe
    • 6.7.3. South America
    • 6.7.4. Asia-Pacific
    • 6.7.5. Middle East and Africa
  • 6.8. By Company Market Share (%), 2022

7. Baby Car Seat Market Outlook, By Region, 2016-2030F

  • 7.1. North America*
    • 7.1.1. Market Size & Forecast
      • 7.1.1.1. By Value
      • 7.1.1.2. By Volume
    • 7.1.2. By Type
      • 7.1.2.1. Infant Seats/Rear Facing Seats
      • 7.1.2.2. Combination Seat
      • 7.1.2.3. Convertible Seats
      • 7.1.2.4. Booster Seats
      • 7.1.2.4.1. High Back Booster Seats
      • 7.1.2.4.2. Backless Booster Seats
      • 7.1.2.5. All in One Seat
    • 7.1.3. By Weight Group
      • 7.1.3.1. 30-35 lbs
      • 7.1.3.2. 60-90 lbs
      • 7.1.3.3. 80-125 lbs
    • 7.1.4. By Age
      • 7.1.4.1. 0-2 years
      • 7.1.4.2. 2-4 years
      • 7.1.4.3. 6-11 years
    • 7.1.5. By Price Range
      • 7.1.5.1. High
      • 7.1.5.2. Low
      • 7.1.5.3. Medium
    • 7.1.6. By Distribution Channel
      • 7.1.6.1. Online
      • 7.1.6.1.1. E-commerce Website
      • 7.1.6.1.2. Company Owned Website
      • 7.1.6.2. Offline
      • 7.1.6.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
      • 7.1.6.2.2. Speciality Stores
      • 7.1.6.2.3. Departmental Stores
      • 7.1.6.2.4. Others
    • 7.1.7. United States*
      • 7.1.7.1. Market Size & Forecast
      • 7.1.7.1.1. By Value
      • 7.1.7.1.2. By Volume
      • 7.1.7.2. By Type
      • 7.1.7.2.1. Infant Seats/ Rear Facing Seats
      • 7.1.7.2.2. Combination Seat
      • 7.1.7.2.3. Convertible Seats
      • 7.1.7.2.4. Booster Seats
      • 7.1.7.2.4.1. High Back Booster Seats
      • 7.1.7.2.4.2. Backless Booster Seats
      • 7.1.7.2.5. All in One Seat
      • 7.1.7.3. By Weight Group
      • 7.1.7.3.1. 30-35 lbs
      • 7.1.7.3.2. 60-90 lbs
      • 7.1.7.3.3. 80-125 lbs
      • 7.1.7.4. By Age
      • 7.1.7.4.1. 0-2 years
      • 7.1.7.4.2. 2-4 years
      • 7.1.7.4.3. 6-11 years
      • 7.1.7.5. By Price Range
      • 7.1.7.5.1. High
      • 7.1.7.5.2. Low
      • 7.1.7.5.3. Medium
      • 7.1.7.6. By Distribution Channel
      • 7.1.7.6.1. Online
      • 7.1.7.6.1.1. E-commerce Website
      • 7.1.7.6.1.2. Company Owned Website
      • 7.1.7.6.2. Offline
      • 7.1.7.6.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
      • 7.1.7.6.2.2. Speciality Stores
      • 7.1.7.6.2.3. Departmental Stores
      • 7.1.7.6.2.4. Others
    • 7.1.8. Canada
    • 7.1.9. Mexico

All segments will be provided for all regions and countries covered:

  • 7.2. Europe
    • 7.2.1. Germany
    • 7.2.2. France
    • 7.2.3. Italy
    • 7.2.4. United Kingdom
    • 7.2.5. Russia
    • 7.2.6. Netherlands
    • 7.2.7. Spain
    • 7.2.8. Turkey
    • 7.2.9. Poland
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. Brazil
    • 7.3.2. Argentina
  • 7.4. Asia-Pacific
    • 7.4.1. India
    • 7.4.2. China
    • 7.4.3. Japan
    • 7.4.4. Australia
    • 7.4.5. Vietnam
    • 7.4.6. South Korea
    • 7.4.7. Indonesia
    • 7.4.8. Philippines
  • 7.5. Middle East & Africa
    • 7.5.1. UAE
    • 7.5.2. Saudi Arabia
    • 7.5.3. South Africa

8. Market Mapping, 2022

  • 8.1. By Type
  • 8.2. By Weight Group
  • 8.3. By Age
  • 8.4. By Price Range
  • 8.5. By Distribution Channel
  • 8.6. By Region

9. Macro Environment and Industry Structure

  • 9.1. Supply Demand Analysis
  • 9.2. Import Export Analysis
  • 9.3. Value Chain Analysis
  • 9.4. PESTEL Analysis
    • 9.4.1. Political Factors
    • 9.4.2. Economic System
    • 9.4.3. Social Implications
    • 9.4.4. Technological Advancements
    • 9.4.5. Environmental Impacts
    • 9.4.6. Legal Compliances and Regulatory Policies (Statutory Bodies Included)
  • 9.5. Porter's Five Forces Analysis
    • 9.5.1. Supplier Power
    • 9.5.2. Buyer Power
    • 9.5.3. Substitution Threat
    • 9.5.4. Threat from New Entrant
    • 9.5.5. Competitive Rivalry

10. Market Dynamics

  • 10.1. Growth Drivers
  • 10.2. Growth Inhibitors (Challenges and Restraints)

11. Key Players Landscape

  • 11.1. Competition Matrix of Top Five Market Leaders
  • 11.2. Market Revenue Analysis of Top Five Market Leaders (in %, 2022)
  • 11.3. Mergers and Acquisitions/Joint Ventures (If Applicable)
  • 11.4. SWOT Analysis (For Five Market Players)
  • 11.5. Patent Analysis (If Applicable)

12. Pricing Analysis

13. Case Studies

14. Key Players Outlook

  • 14.1. Graco Children's Products Inc.
    • 14.1.1. Company Details
    • 14.1.2. Key Management Personnel
    • 14.1.3. Products & Services
    • 14.1.4. Financials (As reported)
    • 14.1.5. Key Market Focus & Geographical Presence
    • 14.1.6. Recent Developments
  • 14.2. Artsana S.p.A.
  • 14.3. Britax Child Safety Inc.
  • 14.4. Clek
  • 14.5. Diono, LLC.
  • 14.6. Dorel Juvenile Group, Inc. (Maxi-Cosi)
  • 14.7. RENOLUX
  • 14.8. Babyark
  • 14.9. Baby Jogger, LLC.
  • 14.10. Goodbaby International Holdings Ltd.

Companies mentioned above DO NOT hold any order as per market share and can be changed as per information available during research work.

15. Strategic Recommendations

16. About Us & Disclaimer

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