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메이플 시럽 시장 평가 : 원료별, 등급별, 카테고리별, 유통 채널별, 지역별 기회 및 예측(2017-2031년)

Maple Syrup Market Assessment, By Source, By Grade, By Category, By Distribution Channel, By Region, Opportunities and Forecast, 2017-2031F

발행일: | 리서치사: Markets & Data | 페이지 정보: 영문 235 Pages | 배송안내 : 3-5일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 메이플 시럽 시장 규모는 2023년 16억 6,000만 달러에서 2031년 29억 1,000만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간인 2024년부터 2031년까지 연평균 7.26% 성장할 것으로 예상됩니다. 이 시장은 최근 몇 년 동안 천연 건강 감미료에 대한 소비자 수요 증가로 인해 큰 성장을 보였습니다.

메이플 시럽은 단풍나무에서 수액을 추출해 만든 천연 감미료입니다. 추운 날씨에 단풍나무는 겨울을 나기 전에 줄기와 뿌리에 전분을 저장하고, 초봄이 되면 전분이 수액에 포함된 당분으로 변합니다. 나무를 두드려 수액을 채취하고, 이를 끓여 시럽으로 만듭니다. 과자나 요리에 사용되며 다양한 요리에 단맛을 더합니다. 주로 북미에서 수확되며, 대부분의 생산은 캐나다 동부와 미국 북동부에 국한되어 있습니다.

Maple News가 2024년 2월에 발표한 기사에 따르면, CDL Corporate Group은 메이플 생산 및 포장 전문 동족 기업인 Prestige Maple Products Inc.를 인수했습니다. 이번 인수는 양사의 상호 보완적인 시너지 효과에 영향을 받아 Prestige Maple Products의 성장을 보장하고 국내외 시장에서 제품 다각화를 통해 지속적으로 발전 할 수 있습니다.

유기농 메이플 시럽의 인기 상승으로 시장 성장 가속화

유기농 메이플 시럽은 합성 제초제, 화학비료, 살충제를 사용하지 않는 자연적 방법으로 생산되며, 일반 시럽의 대안으로 알려져 있습니다. 유기농 메이플 시럽은 일반적으로 환경적 관행과 전통적인 생산 방식을 우선시하는 가족 소유의 소규모 농장에서 생산됩니다. 이러한 몇 가지 요인으로 인해 소비자들 사이에서 유기농 제품의 생태학적 및 건강상의 이점에 대한 인식이 높아지고 있습니다. 소비자들은 식품의 원재료와 생산 방식을 구별하는 데 주의를 기울이고 있습니다. 진실을 중시하는 태도는 고품질 제품을 원하는 소비자들의 공감을 불러일으키고 있습니다.

또한, 무글루텐, 페리오, 비건 등 특수 식단의 증가로 인해 다용도 감미료로서 유기농 메이플 시럽에 대한 수요가 증가하고 있으며, 유기농 메이플 시럽은 건강에 영향을 주지 않고 맛을 내기 위해 최소한의 가공을 거친 천연 감미료로 인식되고 있습니다. 천연 감미료로 인식되고 있으며, 이는 시장 성장 촉진요인이 될 것으로 예상됩니다.

캐나다의 메이플 생산자들은 2022년에 사상 최대인 1억 460만 킬로그램의 메이플 시럽을 수확하여 2021년 대비 53.9% 증가하였습니다. 또한 2021년에는 메이플 농가 수가 5,340개 증가하여 6,346개이며, 2022년에는 북미가 세계 메이플 시럽 생산의 대부분을 차지하고, 캐나다 메이플 시럽 산업이 세계 생산량의 약 78%를 차지할 것으로 예상됩니다.

음료 및 칵테일의 대체 감미료로 메이플 시럽을 사용하여 시장 성장을 촉진합니다.

메이플 시럽은 음료의 정제된 설탕이나 인공 감미료와 마찬가지로 음료에 풍미, 깊이, 복잡성을 더하는 독특한 맛을 제공합니다. 풍부한 캐러멜과 같은 풍미는 나무의 향과 단맛을 더해 전반적인 음료 경험을 향상시킵니다. 위스키, 럼, 보드카 등 다양한 칵테일의 만능 조미료로 사용할 수 있습니다. 칵테일에 베이스를 추가하여 부드럽고 부드러운 입맛을 만드는 데 도움이 되는 진한 맛으로 칵테일의 입맛을 부드럽게 만들어 줍니다.

메이플 시럽은 위스키 사워, 올드 패션, 마가리타 등 클래식 칵테일을 더욱 맛있게 만들고, 감미료로 사용하거나 균형 잡힌 시럽 블렌드의 일부로 사용하여 혁신적인 조합을 만들어 낼 수 있습니다. 또한, 정제된 설탕에 비해 혈당지수(GI)가 낮고 항산화 물질이 함유되어 있는 등 메이플 시럽의 건강상의 이점이 인정되면서 메이플 시럽은 기존 감미료의 대안을 찾는 건강 지향적인 소비자들에게 확실한 대안이 되고 있습니다. 전반적으로 칵테일에 메이플 시럽의 사용 증가는 음료에 복잡성과 자연스러운 단맛을 더해 시장 성장을 촉진하고 있습니다.

이 보고서는 세계 메이플 시럽 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 시장 역학, 주요 기업 현황 및 전망 등을 제공합니다.

목차

제1장 조사 방법

제2장 프로젝트 범위와 정의

제3장 주요 요약

제4장 고객의 소리

  • 인구통계(연령/코호트 분석 - 베이비붐 세대, X세대, 밀레니얼 세대, Z세대, 성별, 소득 - 저소득, 중소득, 고소득, 지역, 국적 등)
  • 시장 인지도와 제품 정보
  • 브랜드 인지도와 로열티
  • 구입 결정에서 고려되는 요소
  • 구입 목적
  • 구입 매체
  • 구입 빈도
  • 친구나 가족의 추천
  • 브랜드 앰베서더나 인플루언서 마케팅이 제품/브랜드 침투에 미치는 역할

제5장 세계의 메이플 시럽 시장 전망(2017-2031년)

  • 시장 규모와 예측
    • 금액
    • 수량
  • 원료별
    • 슈가 메이플
    • 블랙 메이플
    • 레드 메이플
  • 그레이드별
    • 골든
    • 엠버
    • 다크
    • 베리 다크
  • 카테고리별
    • 기존
    • 유기농
  • 유통 채널별
    • 슈퍼마켓/하이퍼마켓
    • 전문점
    • 온라인 판매 채널
    • 기타
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 남미
    • 중동 및 아프리카
  • 시장 점유율 : 기업별(2023년)

제6장 세계의 메이플 시럽 시장 전망 : 지역별(2017-2031년)

  • 북미
    • 시장 규모와 예측
    • 원료별
    • 그레이드별
    • 카테고리별
    • 유통 채널별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 영국
    • 러시아
    • 네덜란드
    • 스페인
    • 터키
    • 폴란드
  • 아시아태평양
    • 인도
    • 중국
    • 일본
    • 호주
    • 베트남
    • 한국
    • 인도네시아
    • 필리핀
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 남아프리카공화국

제7장 시장 매핑(2023년)

  • 원료별
  • 카테고리별
  • 유통 채널별
  • 지역별

제8장 거시적 환경과 산업 구조

  • 수급 분석
  • 수입 수출 분석
  • 밸류체인 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석

제9장 시장 역학

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인(과제, 제한)

제10장 주요 기업 상황

  • 시장 리더 상위 5개사 경쟁 매트릭스
  • 시장 리더 상위 5개사 시장 매출 분석(2023년)
  • 인수합병/합작투자(해당되는 경우)
  • SWOT 분석(시장 기업 5개사)
  • 특허 분석(해당되는 경우)

제11장 가격 분석

제12장 사례 연구

제13장 주요 기업 전망

  • The Vermont Maple Sugar Company
  • Rogers Sugar Inc.(The Maple Treat Corporation)
  • LES INDUSTRIES BERNARD & FILS LTEE
  • Kraft-Heinz, Inc
  • Bascom Maple Farms. Inc
  • Monin Inc.
  • Crown Maple Estate
  • Famille Michaud Apicultures(Maple Joe)
  • B & G Foods Inc.
  • Ferguson Farm Vermont Maple Syrup

제14장 전략적 추천

제15장 당사 소개와 면책사항

ksm 24.05.22

Global maple syrup market is projected to witness a CAGR of 7.26% during the forecast period 2024-2031, growing from USD 1.66 billion in 2023 to USD 2.91 billion in 2031. The market has experienced significant growth in recent years driven by its increasing demand among consumers for natural and healthy sweeteners.

Maple syrup is a natural sweetener made from the extraction of sap from maple trees. During cold weather, these trees store starch in their trunk and roots before winter, then the starch is converted into sugar that rises in the sap in early spring. It is produced by tapping the trees and collecting the sap, then it is boiled down until its texture is changed into syrup. It is used in baking and cooking, adding sweetness to different varieties of dishes. It is majorly harvested in North America, with most production confined to eastern Canada and the northeastern United States.

According to an article published by Maple News in February 2024, CDL Corporate Group acquires Prestige Maple Products Inc., a specialized maple production and packaging family-owned company. This acquisition, influence the complementary synergies of both companies, will enable Prestige Maple Products to ensure its growth and continue its development through product diversification in both domestic and international markets.

Growing Popularity of Organic Maple Syrup Accelerates Market Growth

Organic maple syrup is known as an alternative to normal syrup, as it is naturally produced with no synthetic herbicides, chemical fertilizers, or pesticides. Organic maple syrup generally comes from family-owned, small, and scaled farms that prioritize environmental practices and conventional methods of production. Due to these several factors, there is an increased awareness amongst consumers regarding ecological and health benefits of an organic product. They are paying attention to distinguishing where the source of their food comes from and how it is made. The emphasis on truthfulness resonates with customers getting high-quality products.

Moreover, the rise of specialty diets, such as gluten-free, paleo, and vegan, has propelled the demand for organic maple syrups as a versatile sweetener and it is identified as minimally processed natural sweetener that adds flavors without affecting health, which is expected to drive the market growth.

Canadian maple producers harvested a record-high 104.6 million kilograms (17.4 million gallons) of maple syrup in 2022, representing 53.9% rise from 2021. Also, the number of maple farms increased by 5,340 farms to 6,346 farms by 2021. In 2022, North America was majorly responsible for global maple syrup production and the Canadian maple syrup industry accounting for approximately 78% of the world's production.

Use of Maple Syrup as Alternative Sweetener in Beverages and Cocktail Boost Market Growth

Maple syrup provides a unique taste that adds flavor, depth, and complexity to the drinks, the same as the refined sugars or artificial sweeteners in beverages. Its rich caramel-like flavors with the tint of woodiness and sweetness enhances the overall drinking experience. It works as a versatile ingredient in cocktails which falls in wide range from whiskey, rum, and vodka. Due to its thick texture, it adds base to the cocktails and helps in creating smooth and velvety texture.

Maple syrup can elevate classic cocktails such as whiskey sours, old-fashioned, margaritas, and create some innovative fusion by using a primary sweetener and as a part of balanced syrup blends. Furthermore, the observed health benefits of maple syrup such as its lower glycemic index compared to refined sugars and its antioxidant content, makes it a definite choice for health-conscious consumers looking for an alternative to traditional sweeteners. Overall, the increased uses of maple syrup in cocktails adds complexity and a natural touch of sweetness to drinks, driving the market growth.

Government Bodies Investing in Maple Production Boosts Market Growth

Government bodies play an important role in regulating the promotion of maple production in the safety of consumers and prevent wrong and misleading information and claims done by false brands. They are investing in maple production by providing funds for the development and research and scaling the production on a larger basis. This investment led to technological advancements in the extraction of sap, packaging, and processing resulting in higher crops and improved consistency.

In addition, government support and investment can promote maple syrup as a sustainable agriculture sector, encouraging more farmers to work in maple production. Improved marketing efforts funded by the government can increase consumer awareness and demand for maple syrup, domestically as well as internationally. Therefore, investments by government in maple production creates a favorable environment for industry expansion, driving economic growth, job creation, and environmental management in maple production.

For instance, in March 2024, Canada and Ontario governments investing in maple syrup sector by providing USD 1 million over two years through the Sustainable Canadian Agricultural Partnership (Sustainable CAP) to boost production and growth of maple syrup sector. Also, it will help 77 maple syrup producers in enhancing their operations.

Asia- Pacific Dominates Maple Syrup Market

Asia-Pacific dominates the global maple syrup market due to easy availability of products and increased customer base, organizations such as European Federation of Maple Syrup (EFEO) have had a good impact on the market for Maple Syrup. Also, the region has a rich history of herbal medicine and aromatherapy for maple syrup, as the region's diverse geography and climate support the cultivation of aromatic plants. Increased consumer awareness about hygiene and health has helped the market to generate interest and shift towards natural products.

For instance, in January 2024, Valeo food launched maple crest pancake syrup, a new Canadian Pancake Syrup in a traditional jug. The launch aims to offer good quality syrups across the category in the household budgets.

According to an article published by barchart in November 2023 states that, Canadian Maple Co. launched innovative maple syrup distribution platform. The launch aims to address worldwide challenges of maple syrup distribution, globalizing Canadian maple syrup and reaching new markets.

Future Market Scenario (2024 - 2031F)

Working on production cost and providing customized solutions based on their preference and to the consumers drives the demand for maple syrup in the market.

Innovative advancements in flavor mixing techniques will encourage competitiveness among the market players, which will ultimately help in driving the market growth.

Managing supply chain distribution on local levels such as retail stores create ease of availability to the customers boost the market growth.

Key Players Landscape and Outlook

Key participants in the maple syrup market are doing continuous innovation characterizing this landscape, as these companies compete to outperform one another in terms taste and source. The market prognosis remains positive with the rising adoption of strategies by key players and is expected to rise over the projected horizon. Maple syrup manufacturers are concerned with supply chain resilience, product quality, and variety which will likely define the industry's future. Collaborations and developing technologies are projected to increase competition in this fast-paced market.

According to an article published by EIN PRESSWIRE in October 2023, Maya Kramph, a renowned food blogger and author, launched Wholesome Yum's Zero Sugar Maple Syrup at Meijer. The launch aims to provide healthy and tasty ingredients in maple syrup with zero-sugar product line.

Table of Contents

1.Research Methodology

2.Project Scope & Definitions

3.Executive Summary

4.Voice of Customer

  • 4.1.Demographics (Age/Cohort Analysis - Baby Boomers and Gen X, Millennials, Gen Z; Gender; Income - Low, Mid, and High; Geography; Nationality; etc.)
  • 4.2.Market Awareness and Product Information
  • 4.3.Brand Awareness and Loyalty
  • 4.4.Factors Considered in Purchase Decision
    • 4.4.1.Quality
    • 4.4.2.Brand Name
    • 4.4.3.Purity
    • 4.4.4.Flavor
    • 4.4.5.Price
    • 4.4.6.Packaging Type
    • 4.4.7.Storage Requirements
    • 4.4.8.Promotional Offers & Discounts
  • 4.5.Purpose of Purchase
  • 4.6.Medium of Purchase
  • 4.7.Frequency of Purchase
  • 4.8.Recommendations from friends/family
  • 4.9.Role of Brand Ambassador or Influencer Marketing on Product/Brand Absorption

5.Global Maple Syrup Market Outlook, 2017-2031F

  • 5.1.Market Size & Forecast
    • 5.1.1.By Value
    • 5.1.2.By Volume
  • 5.2.By Source
    • 5.2.1.Sugar Maple
    • 5.2.2.Black Maple
    • 5.2.3.Red Maple
  • 5.3.By Grade
    • 5.3.1.Golden
    • 5.3.2.Amber
    • 5.3.3.Dark
    • 5.3.4.Very Dark
  • 5.4.By Category
    • 5.4.1.Conventional
    • 5.4.2.Organic
  • 5.5.By Distribution Channel
    • 5.5.1.Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.5.2.Specialty Stores
    • 5.5.3.Online Sales Channels
    • 5.5.4.Others
  • 5.6.By Region
    • 5.6.1.North America
    • 5.6.2.Europe
    • 5.6.3.Asia-Pacific
    • 5.6.4.South America
    • 5.6.5.Middle East and Africa
  • 5.7.By Company Market Share (%), 2023

6.Global Maple Syrup Market Outlook, By Region, 2017-2031F

  • 6.1.North America*
    • 6.1.1.Market Size & Forecast
      • 6.1.1.1.By Value
      • 6.1.1.2.By Volume
    • 6.1.2.By Source
      • 6.1.2.1.Sugar Maple
      • 6.1.2.2.Black Maple
      • 6.1.2.3.Red Maple
    • 6.1.3.By Grade
      • 6.1.3.1.Golden
      • 6.1.3.2.Amber
      • 6.1.3.3.Dark
      • 6.1.3.4.Very Dark
    • 6.1.4.By Category
      • 6.1.4.1.Conventional
      • 6.1.4.2.Organic
    • 6.1.5.By Distribution Channel
      • 6.1.5.1.Supermarkets/Hypermarkets
      • 6.1.5.2.Specialty Stores
      • 6.1.5.3.Online Sales Channels
      • 6.1.5.4.Others
    • 6.1.6.United States*
      • 6.1.6.1.Market Size & Forecast
        • 6.1.6.1.1.By Value
        • 6.1.6.1.2.By Volume
      • 6.1.6.2.By Source
        • 6.1.6.2.1.Sugar Maple
        • 6.1.6.2.2.Black Maple
        • 6.1.6.2.3.Red Maple
      • 6.1.6.3.By Grade
        • 6.1.6.3.1.Golden
        • 6.1.6.3.2.Amber
        • 6.1.6.3.3.Dark
        • 6.1.6.3.4.Very Dark
      • 6.1.6.4.By Category
        • 6.1.6.4.1.Conventional
        • 6.1.6.4.2.Organic
      • 6.1.6.5.By Distribution Channel
        • 6.1.6.5.1.Supermarkets/Hypermarkets
        • 6.1.6.5.2.Specialty Stores
        • 6.1.6.5.3.Online Sales Channels
        • 6.1.6.5.4.Others
    • 6.1.7.Canada
    • 6.1.8.Mexico

All segments will be provided for all regions and countries covered

  • 6.2.Europe
    • 6.2.1.Germany
    • 6.2.2.France
    • 6.2.3.Italy
    • 6.2.4.United Kingdom
    • 6.2.5.Russia
    • 6.2.6.Netherlands
    • 6.2.7.Spain
    • 6.2.8.Turkey
    • 6.2.9.Poland
  • 6.3.Asia-Pacific
    • 6.3.1.India
    • 6.3.2.China
    • 6.3.3.Japan
    • 6.3.4.Australia
    • 6.3.5.Vietnam
    • 6.3.6.South Korea
    • 6.3.7.Indonesia
    • 6.3.8.Philippines
  • 6.4.South America
    • 6.4.1.Brazil
    • 6.4.2.Argentina
  • 6.5.Middle East & Africa
    • 6.5.1.Saudi Arabia
    • 6.5.2.UAE
    • 6.5.3.South Africa

7.Market Mapping, 2023

  • 7.1.By Source
  • 7.2.By Category
  • 7.3.By Distribution Channel
  • 7.4.By Region

8.Macro Environment and Industry Structure

  • 8.1.Demand Supply Analysis
  • 8.2.Import Export Analysis
  • 8.3.Value Chain Analysis
  • 8.4.PESTEL Analysis
    • 8.4.1.Political Factors
    • 8.4.2.Economic System
    • 8.4.3.Social Implications
    • 8.4.4.Technological Advancements
    • 8.4.5.Environmental Impacts
    • 8.4.6.Legal Compliances and Regulatory Policies (Statutory Bodies Included)
  • 8.5.Porter's Five Forces Analysis
    • 8.5.1.Supplier Power
    • 8.5.2.Buyer Power
    • 8.5.3.Substitution Threat
    • 8.5.4.Threat from New Entrant
    • 8.5.5.Competitive Rivalry

9.Market Dynamics

  • 9.1.Growth Drivers
  • 9.2.Growth Inhibitors (Challenges and Restraints)

10.Key Players Landscape

  • 10.1.Competition Matrix of Top Five Market Leaders
  • 10.2.Market Revenue Analysis of Top Five Market Leaders (in %, 2023)
  • 10.3.Mergers and Acquisitions/Joint Ventures (If Applicable)
  • 10.4.SWOT Analysis (For Five Market Players)
  • 10.5.Patent Analysis (If Applicable)

11.Pricing Analysis

12.Case Studies

13.Key Players Outlook

  • 13.1.The Vermont Maple Sugar Company
    • 13.1.1.Key Management Personnel
    • 13.1.2.Products & Services
    • 13.1.3.Financials (As reported)
    • 13.1.4.Key Market Focus & Geographical Presence
    • 13.1.5.Recent Developments
  • 13.2.Rogers Sugar Inc. (The Maple Treat Corporation)
  • 13.3.LES INDUSTRIES BERNARD & FILS LTEE
  • 13.4.Kraft-Heinz, Inc
  • 13.5.Bascom Maple Farms. Inc
  • 13.6.Monin Inc.
  • 13.7.Crown Maple Estate
  • 13.8.Famille Michaud Apicultures (Maple Joe)
  • 13.9. B & G Foods Inc.
  • 13.10.Ferguson Farm Vermont Maple Syrup

Companies mentioned above DO NOT hold any order as per market share and can be changed as per information available during research work.

14.Strategic Recommendations

15.About Us & Disclaimer

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