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개사료 시장 평가 : 사료 유형별, 라이프 스테이지별, 플레이버별, 식성별, 포장 유형별, 가격대별, 최종사용자별, 유통 채널별, 지역별, 기회, 예측(2017-2031년)

Dog Food Market Assessment, By Food Type, By Life Stage, By Flavor, By Food Preference, By Packaging Type, By Price Range, By End-user, By Distribution Channel, By Region, Opportunities, and Forecast, 2017-2031F

발행일: | 리서치사: Market Xcel - Markets and Data | 페이지 정보: 영문 240 Pages | 배송안내 : 3-5일 (영업일 기준)

    
    
    


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세계 개사료 시장 규모는 2023년 539억 5,000만 달러로 2031년 761억 4,000만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2024-2031년 예측 기간 동안 연평균 4.4% 성장할 것으로 예상됩니다. 이 시장은 반려동물의 인간화 추세 증가, 반려동물 개체수 증가, 소비자 선호도 진화 등의 요인에 의해 촉진되고 있습니다. 전 세계 인구 9억 명의 미국에서는 8,690만 가구가 반려동물을 키우고 있으며, 그 중 6,510만 가구가 개를 키우고 있습니다. 전 세계적으로 개는 가장 인기 있는 반려동물이며, 반려견에 대한 수요 증가는 개사료의 수요를 촉진할 것으로 예상됩니다.

반려동물 보호자들이 반려동물의 몸과 마음의 건강에 대한 인식이 높아짐에 따라 천연 재료와 유기농 재료를 기반으로 한 반려동물 사료에 대한 선호도가 높아지고 있는 것은 세계 반려동물 사료 시장의 주요 트렌드 중 하나입니다. 이러한 인식의 증가로 인해 프리미엄 개사료에 대한 수요가 급증하고 있습니다. 제조업체들은 진짜 고기, 곡물, 과일, 채소를 사용한 제품을 개발하여 천연 대체품에 대한 수요 증가에 대응하고 있습니다. 인공 첨가물을 사용한 제품은 향후 시장 점유율을 확보할 가능성이 낮습니다.

또한, 반려동물 사료의 유통 환경은 E-Commerce 채널의 성장에 큰 영향을 받고 있으며, E-Commerce 채널은 반려동물 주인에게 주문과 배달의 편리함을 가져다주고 있습니다. 이러한 소매 채널을 통해 사용자는 다양한 개사료 제품을 선택하고, 가격을 비교하고, 최종 구매를 할 수 있어 시장 성장을 촉진할 수 있습니다.

애견의 특수한 건강 요구사항에 대응하는 특수 사료에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 그레인 프리(곡물 무첨가) 및 저알레르기 제품이 시장에서 점점 더 중요해지고 있습니다. 이러한 추세는 반려동물의 건강 문제에 대한 보호자들의 인식이 높아지면서 반려동물에게 필요한 식단과 영양을 제공하고자 하는 욕구를 반영하고 있습니다.

2024년 4월, 영국의 반려견 영양 사료 기업 Walker & Drake는 콜드 프레스 공법으로 군견의 영양 요구 사항을 충족시키기 위해 특별히 맞춤화된 새로운 반려견 사료를 출시했습니다.

지속가능성 트렌드가 시장 성장을 촉진

세계 개사료 시장은 전 세계적으로 지속가능성 추세에 큰 영향을 받고 있습니다. 환경을 생각하는 반려동물 보호자들은 자신의 요구사항에 부합하는 제품을 요구하고 있습니다. 그들은 유기농 채소, 윤리적으로 사육된 육류 등 윤리적으로 조달된 원료를 사용하고 투명하게 라벨이 부착된 제품에 관심을 갖고 있습니다. 또한, 재활용이 가능하고 생분해되는 포장재가 시장에 출시되면서 지속가능한 포장 형태도 시장에서 인기를 끌고 있습니다. 친환경 포장은 제품의 탄소 발자국을 줄여 친환경 소비자에게 어필할 수 있습니다. 예를 들어, 덴마크에 본사를 둔 반려동물 사료 기업 Globe Buddy는 2024년 1월 덴마크의 곤충 단백질 생산 기업 Enorm에서 공급받은 곤충 기반 단백질을 사용하여 생산된 프리미엄 반려견 사료인 Globe Buddy Brown을 출시했습니다. 이 회사는 이번 출시와 함께 D2C 유통을 위해 특별히 조정된 완전히 재활용 가능한 상자에 담긴 새로운 포장재를 도입하여 지속가능성을 목표로 삼았습니다.

대부분의 반려동물 사료 기업들은 운송 경로 최적화, 제조 공정의 에너지 사용량 감소, 재생에너지 투자 등을 통해 탄소 배출량을 줄이는 데 주력하고 있습니다.

혁신이 시장을 주도

지난 수십 년 동안 반려동물 사료 생산의 개선은 이러한 기술 혁신의 물결을 불러일으킨 요인 중 하나입니다. 저비용 동결건조 기술부터 자동 진공 포장에 이르기까지 다양한 사료 보존 및 승화 기술이 개사료를 포함한 여러 신선 사료의 유통 기한을 연장했습니다. 이러한 기술을 통해 더 많은 제품을 E-Commerce 플랫폼을 통해 판매하거나 옷장이나 매장 선반에 상온에서 보관할 수 있게 되어 틈새 상품이 유명해질 수 있게 되었습니다. 또한, 로봇공학, AI 및 자동화는 식음료 생산 시설의 표준 기능으로 자리 잡았습니다. 2024년 1월, PawCo Foods는 Luxbites와 Instabites라는 두 가지 새로운 반려견 사료를 출시했습니다. 두 제품 모두 신선하고 오래 보관할 수 있는 개사료로 편의성과 반려견의 영양 요구 사항을 충족하도록 설계되었습니다.

이 보고서는 세계 개사료 시장을 조사 분석하여 시장 규모와 예측, 시장 역학, 주요 기업 현황과 전망 등을 제공합니다.

목차

제1장 조사 방법

제2장 프로젝트 범위와 정의

제3장 주요 요약

제4장 고객의 소리

  • 인구통계(연령/코호트 분석 - 베이비붐 세대, X세대, 밀레니얼 세대, Z세대, 성별, 소득 - 저소득, 중소득, 고소득, 지역, 국적 등)
  • 시장 인지도와 제품 정보
  • 브랜드 인지도와 로열티
  • 구입 결정에서 고려되는 요소
  • 구입 매체
  • 구입 빈도
  • 친구나 가족의 추천
  • 제품/브랜드 침투에 브랜드 앰베서더 또는 인플루언서 마케팅의 역할

제5장 세계의 개사료 시장 전망(2017-2031년)

  • 시장 규모와 예측
    • 금액
    • 수량
  • 사료 유형별
    • 건식
    • 습식
    • 간식, 껌
    • 기타(신선사료, 건강보조제 등)
  • 라이프 스테이지별
    • 강아지
    • 성견
    • 시니어
  • 플레이버별
    • 닭고기
    • 생선
    • 양고기
    • 기타
  • 식성별
    • 베지테리언
    • 비베지테리언
  • 포장 유형별
    • 파우치
    • 카톤
    • 기타
  • 가격대별
    • 이코노미
    • 프리미엄
  • 최종사용자별
    • 가정
    • 상업
  • 유통 채널별
    • 온라인
    • 오프라인
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 남미
    • 아시아태평양
    • 중동 및 아프리카
  • 시장 점유율 : 기업별(2023년)

제6장 세계의 개사료 시장 전망 : 지역별(2017-2031년)

  • 북미
    • 시장 규모와 예측
    • 사료 유형별
    • 라이프 스테이지별
    • 플레이버별
    • 식성별
    • 포장 유형별
    • 가격대별
    • 최종사용자별
    • 유통 채널별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 영국
    • 러시아
    • 네덜란드
    • 스페인
    • 터키
    • 폴란드
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
  • 아시아태평양
    • 인도
    • 중국
    • 일본
    • 호주
    • 베트남
    • 한국
    • 인도네시아
    • 필리핀
  • 중동 및 아프리카
    • 아랍에미리트
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카공화국

제7장 시장 매핑(2023년)

  • 사료 유형별
  • 라이프 스테이지별
  • 플레이버별
  • 식성별
  • 포장 유형별
  • 가격대별
  • 최종사용자별
  • 유통 채널별
  • 지역별

제8장 거시적 환경과 산업 구조

  • 수급 분석
  • 수입 수출 분석
  • 밸류체인 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석

제9장 시장 역학

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인(과제, 제한)

제10장 주요 기업 상황

  • 시장 리더 상위 5개사 경쟁 매트릭스
  • 시장 리더 상위 5개사 시장 매출 분석(2023년)
  • 인수합병/합작투자(해당되는 경우)
  • SWOT 분석(시장 기업 5개사)
  • 특허 분석(해당되는 경우)

제11장 가격 분석

제12장 사례 연구

제13장 주요 기업 전망

  • Mars, Incorporated
  • Products and Services
  • Nestle S.A.
  • General Mills, Inc.
  • Affinity Petcare, S.A.U.
  • Schell & Kampeter, Inc.
  • Evanger's Dog & Dog Food Company, Inc
  • Fromm Family Foods, LLC
  • The J.M Smucker Company
  • Burgess Group PLC
  • Freshpet, Inc.

제14장 전략적 추천

제15장 당사 소개와 면책사항

ksm 24.06.03

Global dog food market was valued at USD 53.95 billion in 2023 and is expected to reach USD 76.14 billion by 2031, growing at a CAGR of 4.4% during the forecast period 2024-2031. The market is driven by several factors, including the increasing trend of pet humanization, the growing pet population, and evolving consumer preferences. With a global population of 900 million, 86.9 million households in the US keep a pet, and 65.1 million of them own a dog. Globally, dogs are the most popular pets, and this growing demand for pet dogs is expected to fuel the demand for dog food.

Growing preference for natural and organic ingredient-based dog food is one of the primary trends in the global dog food market, with pet owners being conscious of their pet's health and well-being. The demand for premium dog food products has surged due to this consciousness. Manufacturers are developing products with real meat, grains, fruits, and vegetables, catering to the growing demand for natural alternatives. Products with artificial additives are less likely to gain market share in the future.

Furthermore, the distribution landscape for dog food products is significantly impacted by the growth of e-commerce channels, which offer pet owners the convenience of ordering and doorstep delivery. These retail channels allow users to select from a wide variety of dog food products, compare the prices, and make the final purchase, driving market growth.

Growing demand for specialized diets catering to the specific health needs of dogs has been observed. Products that are grain-free or hypoallergenic are gaining significance in the market. This trend reflects the increasing awareness of pet health issues among their owners and the desire to provide them with the required diet and nutrition.

In April 2024, Walker & Drake, a UK-based dog nutrition company, launched a new dog food, which is cold pressed and specially customized to fulfill the nutritional requirements of working dog breeds, giving them the stamina to carry out their daily tasks.

Sustainability Trend Fuels Market Growth

The global dog food market is significantly influenced by the sustainability trend all over the world. Environmentally conscious pet owners seek products that align with their requirements. They are interested in products that use ethically sourced ingredients like organic vegetables and ethically farmed meat and are transparently labeled. Moreover, sustainable packaging formats are also gaining traction in the market with recyclable and biodegradable packaging materials available in the market. Eco-friendly packaging lowers the carbon footprint of the product and appeals to eco-friendly consumers. For instance, in January 2024, Denmark-based pet food company Globe Buddy launched Globe Buddy Brown, a premium dog food produced using insect-based protein, which is sourced from Enorm, an insect protein producer in Denmark. The company aimed at sustainability with this launch by introducing new packing for the product in a fully recyclable box, tailored especially for D2C distribution.

The majority of pet food companies are focusing on reducing carbon emissions by optimizing transportation routes, using less energy during manufacturing processes, and making investments in renewable energy sources.

Innovation Drives the Market

The improvements in pet food production over the last few decades are among the factors that have sparked this innovation surge. A multitude of food preservation and sublimation techniques, ranging from low-cost freeze-drying technologies to automated vacuum sealing, have increased the shelf life of several fresh food products, including dog food. By using these techniques, more products can be sold through e-commerce platforms or kept at room temperature on closet and store shelves, enabling niche products to become household names. Moreover, robotics, artificial intelligence, and automation have become standard features in food and beverage production facilities. The market for pet food is no different. In January 2024, PawCo Foods launched Luxbites and Instabites, two new dog food products manufactured using AI technology to optimize nutrition and taste enhancement. Both products are fresh, shelf-stable dog food designed to offer convenience and fulfill the nutrient requirements of dogs.

North America Holds the Dominant Share

North America dog food market holds a significant share of the global market. The growing trends of pet humanization and premiumization are the primary drivers of the region's dog food business. For instance, in August 2023, US-based Hello Fresh launched The Pets Table, a premium pet food brand tailored to meet the exact calorie requirements of dogs. The product is developed in collaboration with veterinarians and is basically a subscription-based service offering human-grade air-dried and fresh food products, at a competitive price.

Furthermore, as pet owners become more conscious of their dogs' nutritional needs, demand for higher-quality dog food products has increased. Additionally, according to the American Society for the Prevention of Cruelty to Animals, several incidences of diabetes, cancer, and kennel cough have been documented in dogs throughout the region. As a result, veterinarians have begun promoting low-calorie and value-added dog food products to owners, pushing manufacturers to broaden their product collections. The demand for dog food in the area has also been boosted by the expansion of dog shelters in the area, which aim to improve the health of stray dogs. In the US alone, around 3,500 animal shelters exist physically. All these factors contribute to the region's dominance in the global dog food market.

Future Market Scenario (2024-2031F)

Premium and specialized dog food products will spur the market as more pet owners become concerned about their pets' nutritional requirements. Organic, grain-free, and functional dog food options are likely to experience great demand.

Technological advancements will lead to personalized pet solutions catering to the specific dietary needs of individual dogs. Customized formulations and subscription-based services will become more prevalent.

Growing demand for dog food products promoting overall well-being as well as addressing specific health concerns will be observed in future. Manufacturers are likely to develop products with functional ingredients to aid joint health, digestion and immune support in dogs.

Key Players Landscape and Outlook

Global dog food market is highly competitive, with the prevalence of prominent players in the market, such as Mars, Incorporated, and Nestle S.A. These players dominate the market landscape, maintaining their respective market share by bringing in innovation, making strategic acquisitions and mergers and creating brand recognition. For instance, in September 2023, UK-based vegan pet food company Omni launched a new vegan wet dog food with a meaty texture, created using a proprietary technology.

As there is a growing focus on premiumization and sustainability, companies are making huge investments in research and development to introduce new formulations and expand product portfolios. The outlook for the market for dog food seems positive with manufacturers focusing on catering to the evolving demands of consumers, adopting sustainable methods of production and utilizing technological advancements to drive the market growth and gain the major market share.

Table of Contents

1.Research Methodology

2.Project Scope & Definitions

3.Executive Summary

4.Voice of Customer

  • 4.1.Demographics (Age/Cohort Analysis - Baby Boomers and Gen X, Millennials, Gen Z; Gender; Income - Low, Mid, and High; Geography; Nationality; etc.)
  • 4.2.Market Awareness and Product Information
  • 4.3.Brand Awareness and Loyalty
  • 4.4.Factors Considered in Purchase Decision
    • 4.4.1.Brand Reputation
    • 4.4.2.Pet's Age
    • 4.4.3.Breed
    • 4.4.4.Dietary Needs
    • 4.4.5.Ingredient Quality
    • 4.4.6.Health Considerations/Allergies (if any)
    • 4.4.7.Certifications
    • 4.4.8.Value for Money
    • 4.4.9.Availability and Accessibility
  • 4.5.Medium of Purchase
  • 4.6.Frequency of Purchase
  • 4.7.Recommendations from friends/family
  • 4.8.Role of Brand Ambassador or Influencer Marketing on Product/Brand Absorption.

5.Global Dog Food Market Outlook, 2017-2031F

  • 5.1.Market Size & Forecast
    • 5.1.1.By Value
    • 5.1.2.By Volume
  • 5.2.By Food Type
    • 5.2.1.Dry
    • 5.2.2.Wet
    • 5.2.3.Treats and Chews
      • 5.2.3.1.Biscuits and Cookies
      • 5.2.3.2.Dental treats
      • 5.2.3.3.Freeze-Dried Treats
      • 5.2.3.4.Functional and Training Treats
      • 5.2.3.5.Others
    • 5.2.4.Others (Fresh Meals, Health Supplements, etc.)
  • 5.3.By Life Stage
    • 5.3.1.Puppy
    • 5.3.2.Adult
    • 5.3.3.Senior
  • 5.4.By Flavor
    • 5.4.1.Chicken
    • 5.4.2.Fish
    • 5.4.3.Lamb
    • 5.4.4.Others
  • 5.5.By Food Preference
    • 5.5.1.Vegetarian
    • 5.5.2.Non-Vegetarian
  • 5.6.By Packaging Type
    • 5.6.1.Pouches
    • 5.6.2.Cans
    • 5.6.3.Cartons
    • 5.6.4.Bottles and Jars
    • 5.6.5.Others
  • 5.7.By Price Range
    • 5.7.1.Economy
    • 5.7.2.Premium
  • 5.8.By End-user
    • 5.8.1.Household
    • 5.8.2.Commercial
      • 5.8.2.1.Veterinary Hospitals and Clinics
      • 5.8.2.2.Breeders and Trainers
      • 5.8.2.3.Others
  • 5.9.By Distribution Channel
    • 5.9.1.Online
    • 5.9.2.Offline
      • 5.9.2.1.Medical Store and Pharmacies
      • 5.9.2.2.Veterinary Hospitals and Clinics
      • 5.9.2.3.Hypermarkets/Supermarkets
      • 5.9.2.4.Wholesalers/Distributors
      • 5.9.2.5.Pet Stores
      • 5.9.2.6.Others
  • 5.10.By Region
    • 5.10.1.North America
    • 5.10.2.Europe
    • 5.10.3.South America
    • 5.10.4.Asia-Pacific
    • 5.10.5.Middle East and Africa
  • 5.11.By Company Market Share (%), 2023

6.Global Dog Food Market Outlook, By Region, 2017-2031F

  • 6.1.North America*
    • 6.1.1.Market Size & Forecast
      • 6.1.1.1.By Value
      • 6.1.1.2.By Volume
    • 6.1.2.By Food Type
      • 6.1.2.1.Dry
      • 6.1.2.2.Wet
      • 6.1.2.3.Treats and Chews
        • 6.1.2.3.1.Biscuits and Cookies
        • 6.1.2.3.2.Dental treats
        • 6.1.2.3.3.Freeze-Dried Treats
        • 6.1.2.3.4.Functional and Training Treats
        • 6.1.2.3.5.Others
      • 6.1.2.4.Others (Fresh Meals, Health Supplements, etc.)
    • 6.1.3.By Life Stage
      • 6.1.3.1.Puppy
      • 6.1.3.2.Adult
      • 6.1.3.3.Senior
    • 6.1.4.By Flavor
      • 6.1.4.1.Chicken
      • 6.1.4.2.Fish
      • 6.1.4.3.Lamb
      • 6.1.4.4.Others
    • 6.1.5.By Food Preference
      • 6.1.5.1.Vegetarian
      • 6.1.5.2.Non-Vegetarian
    • 6.1.6.By Packaging Type
      • 6.1.6.1.Pouches
      • 6.1.6.2.Cans
      • 6.1.6.3.Cartons
      • 6.1.6.4.Bottles and Jars
      • 6.1.6.5.Others
    • 6.1.7.By Price Range
      • 6.1.7.1.Economy
      • 6.1.7.2.Premium
    • 6.1.8.By End-user
      • 6.1.8.1.Household
      • 6.1.8.2.Commercial
        • 6.1.8.2.1.Veterinary Hospitals and Clinics
        • 6.1.8.2.2.Breeders and Trainers
        • 6.1.8.2.3.Others
    • 6.1.9.By Distribution Channel
      • 6.1.9.1.Online
      • 6.1.9.2.Offline
        • 6.1.9.2.1.Medical Store and Pharmacies
        • 6.1.9.2.2.Veterinary Hospitals and Clinics
        • 6.1.9.2.3.Hypermarkets/Supermarkets
        • 6.1.9.2.4.Wholesalers/Distributors
        • 6.1.9.2.5.Pet Stores
        • 6.1.9.2.6.Others
    • 6.1.10.United States*
      • 6.1.10.1.Market Size & Forecast
        • 6.1.10.1.1.By Value
        • 6.1.10.1.2.By Volume
      • 6.1.10.2.By Food Type
        • 6.1.10.2.1.Dry
        • 6.1.10.2.2.Wet
        • 6.1.10.2.3.Treats and Chews
          • 6.1.10.2.3.1.Biscuits and Cookies
          • 6.1.10.2.3.2.Dental treats
          • 6.1.10.2.3.3.Freeze-Dried Treats
          • 6.1.10.2.3.4.Functional and Training Treats
          • 6.1.10.2.3.5.Others
        • 6.1.10.2.4.Others (Fresh Meals, Health Supplements, etc.)
      • 6.1.10.3.By Life Stage
        • 6.1.10.3.1.Puppy
        • 6.1.10.3.2.Adult
        • 6.1.10.3.3.Senior
      • 6.1.10.4.By Flavor
        • 6.1.10.4.1.Chicken
        • 6.1.10.4.2.Fish
        • 6.1.10.4.3.Lamb
        • 6.1.10.4.4.Others
      • 6.1.10.5.By Food Preference
        • 6.1.10.5.1.Vegetarian
        • 6.1.10.5.2.Non-Vegetarian
      • 6.1.10.6.By Packaging Type
        • 6.1.10.6.1.Pouches
        • 6.1.10.6.2.Cans
        • 6.1.10.6.3.Cartons
        • 6.1.10.6.4.Bottles and Jars
        • 6.1.10.6.5.Others
      • 6.1.10.7.By Price Range
        • 6.1.10.7.1.Economy
        • 6.1.10.7.2.Premium
      • 6.1.10.8.By End-user
        • 6.1.10.8.1.Household
        • 6.1.10.8.2.Commercial
          • 6.1.10.8.2.1.Veterinary Hospitals and Clinics
          • 6.1.10.8.2.2.Breeders and Trainers
          • 6.1.10.8.2.3.Others
      • 6.1.10.9.By Distribution Channel
        • 6.1.10.9.1.Online
        • 6.1.10.9.2.Offline
          • 6.1.10.9.2.1.Medical Store and Pharmacies
          • 6.1.10.9.2.2.Veterinary Hospitals and Clinics
          • 6.1.10.9.2.3.Hypermarkets/Supermarkets
          • 6.1.10.9.2.4.Wholesalers/Distributors
          • 6.1.10.9.2.5.Pet Stores
          • 6.1.10.9.2.6.Others
    • 6.1.11.Canada
    • 6.1.12.Mexico

All segments will be provided for all regions and countries covered

  • 6.2.Europe
    • 6.2.1.Germany
    • 6.2.2.France
    • 6.2.3.Italy
    • 6.2.4.United Kingdom
    • 6.2.5.Russia
    • 6.2.6.Netherlands
    • 6.2.7.Spain
    • 6.2.8.Turkey
    • 6.2.9.Poland
  • 6.3.South America
    • 6.3.1.Brazil
    • 6.3.2.Argentina
  • 6.4.Asia-Pacific
    • 6.4.1.India
    • 6.4.2.China
    • 6.4.3.Japan
    • 6.4.4.Australia
    • 6.4.5.Vietnam
    • 6.4.6.South Korea
    • 6.4.7.Indonesia
    • 6.4.8.Philippines
  • 6.5.Middle East and Africa
    • 6.5.1.UAE
    • 6.5.2.Saudi Arabia
    • 6.5.3.South Africa

7.Market Mapping, 2023

  • 7.1.By Food Type
  • 7.2.By Life Stage
  • 7.3.By Flavor
  • 7.4.By Food Preference
  • 7.5.By Packaging Type
  • 7.6.By Price Range
  • 7.7.By End-user
  • 7.8.By Distribution Channel
  • 7.9.By Region

8.Macro Environment and Industry Structure

  • 8.1.Supply Demand Analysis
  • 8.2.Import Export Analysis
  • 8.3.Value Chain Analysis
  • 8.4.PESTEL Analysis
    • 8.4.1.Political Factors
    • 8.4.2.Economic System
    • 8.4.3.Social Implications
    • 8.4.4.Technological Advancements
    • 8.4.5.Environmental Impacts
    • 8.4.6.Legal Compliances and Regulatory Policies (Statutory Bodies Included)
  • 8.5.Porter's Five Forces Analysis
    • 8.5.1.Supplier Power
    • 8.5.2.Buyer Power
    • 8.5.3.Substitution Threat
    • 8.5.4.Threat from New Entrant
    • 8.5.5.Competitive Rivalry

9.Market Dynamics

  • 9.1.Growth Drivers
  • 9.2.Growth Inhibitors (Challenges and Restraints)

10.Key Players Landscape

  • 10.1.Competition Matrix of Top Five Market Leaders
  • 10.2.Market Revenue Analysis of Top Five Market Leaders (in %, 2023)
  • 10.3.Mergers and Acquisitions/Joint Ventures (If Applicable)
  • 10.4.SWOT Analysis (For Five Market Players)
  • 10.5.Patent Analysis (If Applicable)

11.Pricing Analysis

12.Case Studies

13.Key Players Outlook

  • 13.1.Mars, Incorporated
    • 13.1.1.Company Details
    • 13.1.2.Key Management Personnel
    • 13.1.3.Products and Services
    • 13.1.4.Financials (As reported)
    • 13.1.5.Key Market Focus and Geographical Presence
    • 13.1.6.Recent Developments
  • 13.2.Nestle S.A.
  • 13.3.General Mills, Inc.
  • 13.4.Affinity Petcare, S.A.U.
  • 13.5.Schell & Kampeter, Inc.
  • 13.6.Evanger's Dog & Dog Food Company, Inc
  • 13.7.Fromm Family Foods, LLC
  • 13.8.The J.M Smucker Company
  • 13.9.Burgess Group PLC
  • 13.10.Freshpet, Inc.

Companies mentioned above DO NOT hold any order as per market share and can be changed as per information available during research work

14.Strategic Recommendations

15.About Us & Disclaimer

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