시장보고서
상품코드
1483133

재사용 가능한 아이스 큐브 시장 평가 : 재료별, 포장별, 용도별, 유통 채널별, 지역별, 기회, 예측(2017-2031년)

Reusable Ice Cubes Market Assessment, By Material, By Packaging, By Application, By Distribution Channel, By Region, Opportunities and Forecast, 2017-2031F

발행일: | 리서치사: Market Xcel - Markets and Data | 페이지 정보: 영문 211 Pages | 배송안내 : 3-5일 (영업일 기준)

    
    
    


■ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
■ 보고서에 따라 최신 정보로 업데이트하여 보내드립니다. 배송기일은 문의해 주시기 바랍니다.

세계 재사용 가능한 아이스 큐브 시장 규모는 2023년 3억 5,120만 달러에서 2031년 6억 6,709만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간인 2024년부터 2031년까지 연평균 8.35% 성장할 것으로 예상됩니다. 시장의 주요 성장 동력은 기존 아이스 큐브와 달리 녹지 않는 특성으로, 음료의 첫 모금부터 마지막 모금까지 표준화되고 일관된 맛을 제공합니다. 재사용 가능한 아이스 큐브를 음료에 추가하면 맛에 영향을주지 않고 음료를 식힐 수 있습니다.

재사용 가능한 아이스 큐브는 소비자들이 아이스 큐브 트레이에 물을 채우고 얼 때까지 오랜 시간 기다릴 필요가 없는 빠른 솔루션이 될 수 있습니다. 그러나 재사용 가능한 아이스 큐브에는 화학제품이나 플라스틱과 같은 유해 물질이 함유되어 있어 시장 성장을 저해할 수 있습니다. 이러한 우려에 따라 제조업체들은 이 문제를 해결하고 시장에서의 입지를 강화하기 위해 하이드로겔, 스테인리스 스틸 등 보다 안전한 재료로 설계된 재사용 가능한 아이스 큐브를 출시하고 있습니다.

제조업체들은 다양한 소재와 디자인의 혁신적인 재사용 가능한 아이스 큐브를 개발하고 있습니다. 이들은 정제수 또는 무해한 젤로 채워진 고체 또는 속이 빈 입방체로 구성되며, 음료의 희석 문제 없이 음료를 냉각하고 온도를 유지하는 데 도움이 됩니다. 재사용 가능한 아이스 큐브의 가장 기본적이고 일반적으로 사용되는 성분은 실리카겔로, 일반 아이스 큐브보다 음료의 온도를 더 오래 유지합니다. 이러한 유형의 재사용 가능한 아이스 큐브는 음료에 누출 될 수 있기 때문에 소비자의 선호도는 스테인리스 스틸과 같은 무해한 재료로 만들어진 단단한 재사용 가능한 아이스 큐브로 옮겨 가고 있습니다.

재사용 가능한 아이스 큐브는 주로 식음료 산업에서 음료를 식히는 데 사용됩니다. 또한, 소비자들은 위생적인 특성과 내구성으로 인해 스테인리스 스틸 재사용 가능한 아이스 큐브를 프리미엄급으로 인식하고 있습니다. 플라스틱이나 실리콘과 같은 다른 재료는 저렴한 가격대와 비내구성으로 인해 대중용 범주에 속합니다.

냉동 가능한 하이드로겔의 등장

재사용 가능한 아이스 큐브는 소비자에게 지속가능하고 다재다능하며 경제적이고 편리한 선택입니다.

하이드로겔이나 워터젤로 만든 젤리 아이스 큐브와 같이 더 새롭고 혁신적인 재사용 가능한 아이스 큐브를 개발하기 위한 연구가 진행되고 있습니다. 하이드로겔은 생분해성이 있어 얼려서 여러 번 재사용할 수 있어 물 절약에 도움이 됩니다. 냉동 가능한 하이드로겔은 퇴비화할 수 있으며, 식물의 성장을 촉진할 수도 있습니다.

일반 얼음과 마찬가지로 하이드로겔의 보냉제는 물이기 때문에 얼음을 대체할 수 있는 효율적인 대안이 될 수 있습니다. 일반 얼음과 유사한 냉각 효과가 있습니다. 예를 들어, 연구에 따르면 두 얼음을 모두 시료에 첨가했을 때 50분 후 일반 얼음으로 식힌 시료의 온도는 3.4℃인 반면, 젤리 얼음으로 식힌 시료의 온도는 4.4℃였다고 합니다. 이처럼 젤리얼음은 일반 얼음과 동등한 효과가 있지만, 후자에 비해 지속가능한 선택입니다.

모멘텀을 높이는 지속가능성

재사용 가능한 아이스 큐브는 폐기 문제가 없기 때문에 일반 아이스 큐브보다 더 지속가능한 옵션입니다. 또한 재사용 가능한 아이스 큐브는 물 소비를 줄이는 데 도움이 되며, 일부 지역에서는 식수에 대한 접근성이 제한되어 있는 문제를 해결할 수 있습니다. 이와는 별도로, 시중에는 플라스틱으로 만든 일회용 아이스 큐브도 판매되고 있습니다. 따라서 재사용 가능한 아이스 큐브는 소비자들이 플라스틱 아이스 큐브의 소비를 피하고 보다 지속가능한 대안을 찾는 데 도움이 될 수 있습니다.

또한, 친환경 포장재 사용, 재활용 소재 사용 등 지속가능성 목표와 관련된 주요 기업들의 혁신은 환경 친화적인 소비자들의 공감을 불러일으키며 재사용 가능한 플라스틱 아이스 큐브에 대한 지속가능한 대안으로 재사용 가능한 아이스 큐브 시장의 성장을 촉진하고 있습니다. 재사용 가능한 아이스 큐브 시장의 성장을 촉진하고 있습니다. 재사용 가능한 아이스 큐브는 소비자가 세척하여 여러 번 재사용할 수 있어 경제적이며, 일회용 아이스 큐브의 폐기물로 인한 낭비를 없앨 수 있습니다.

이 보고서는 세계 재사용 가능한 아이스 큐브 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 시장 역학, 주요 기업 현황 및 전망 등을 제공합니다.

목차

제1장 조사 방법

제2장 프로젝트 범위와 정의

제3장 주요 요약

제4장 고객의 소리

  • 인구통계(연령/코호트 분석 - 베이비붐 세대, X세대, 밀레니얼 세대, Z세대, 성별, 소득 - 저소득, 중소득, 고소득, 지역, 국적 등)
  • 제품과 시장 정보
  • 브랜드 인지 방식
  • 구입 결정에서 고려되는 요소
  • 프라이버시와 안전 규제 고려
  • 구입 채널
  • 구입 빈도
  • 기존 또는 상정되는 사용자
  • 친구나 가족의 추천/온라인 리뷰
  • 브랜드 앰베서더나 인플루언서 마케팅이 제품/브랜드 침투에 미치는 역할

제5장 세계의 재사용 가능한 아이스 큐브 시장 전망(2017-2031년)

  • 시장 규모와 예측
    • 금액
    • 수량
  • 재료별
    • 실리콘
    • 스테인리스강
    • 플라스틱
    • 기타
  • 포장별
    • 6-12개입 팩
    • 12-20개입 팩
    • 20-30개입 팩
    • 기타
  • 용도별
    • 주택
    • 상업
  • 유통 채널별
    • 온라인
    • 오프라인
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 남미
    • 중동 및 아프리카
  • 시장 점유율 : 기업별(2023년)

제6장 세계의 재사용 가능한 아이스 큐브 시장 전망 : 지역별(2017-2031년)

  • 북미
    • 시장 규모와 예측
    • 재료별
    • 포장별
    • 용도별
    • 유통 채널별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 영국
    • 러시아
    • 네덜란드
    • 스페인
    • 터키
    • 폴란드
  • 아시아태평양
    • 인도
    • 중국
    • 일본
    • 호주
    • 베트남
    • 한국
    • 인도네시아
    • 필리핀
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 남아프리카공화국

제7장 시장 매핑(2023년)

  • 재료별
  • 포장별
  • 용도별
  • 유통 채널별
  • 지역별

제8장 거시적 환경과 산업 구조

  • 수급 분석
  • 수입 수출 분석
  • 밸류체인 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석

제9장 시장 역학

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인(과제, 제한)

제10장 주요 기업 상황

  • 시장 리더 상위 5개사 경쟁 매트릭스
  • 시장 리더 상위 5개사 시장 매출 분석(2023년)
  • 인수합병/합작투자(해당되는 경우)
  • SWOT 분석(시장 기업 5개사)
  • 특허 분석(해당되는 경우)

제11장 가격 분석

제12장 사례 연구

제13장 주요 기업 전망

  • Monowhale, Inc.(NIFTY5)
  • Kikkerland Design Inc
  • WeCreate, LLC(Cool Links)
  • Maranda Enterprises, LLC(Flexi Freeze)
  • True Fabrications, Inc.(Viski)
  • Harley-Davidson, Inc
  • Rock Ridge Outdoors LLC(Mammoth)
  • Freezer Burn Inc.
  • Icy Cools, Inc.
  • Tero Design Holdings, LLC

제14장 전략적 추천

제15장 당사 소개와 면책사항

ksm 24.06.03

Global reusable ice cubes market is projected to witness a CAGR of 8.35% during the forecast period 2024-2031, growing from USD 351.2 million in 2023 to USD 667.09 million in 2031. The major factor which drives the growth of the market is the non-melting property unlike the traditional ice cubes, providing a standardized and consistent taste in the drink from the first to the last sip. When the reusable ice cubes are added to the beverage, they help in cooling the beverage without affecting its flavor.

Reusable ice cubes serve as a quick solution for consumers, eliminating the need to fill the ice cube trays and wait long hours for them to freeze. However, the formulation of reusable ice cubes with chemical-based or other harmful materials like plastic may restrain the market's growth. In line with this concern, manufacturers are launching reusable ice cubes designed with safer materials, such as hydrogels and stainless steel, to address the problem and strengthen their position in the market.

Manufacturers have developed innovative reusable ice cubes with different materials and designs, comprising solid and hollow cubes filled with purified water or non-toxic gels, helping in cooling and maintaining the beverage's temperature without the problem of dilution of the drink. The most basic and commonly used ingredient in reusable ice cubes is silica gel, which keeps a beverage cooler longer than a regular ice cube. Since these types of reusable ice cubes can be risky for consumption due to leakage into the beverage, consumers are shifting their preferences towards solid reusable ice cubes made from non-toxic materials such as stainless steel.

Reusable ice cubes are mainly used in the food and beverage industry to cool beverages. Additionally, consumers associate stainless steel reusable ice cubes with a premium option due to their hygienic properties and durability. Other materials, such as plastic and silicone, fall into the mass category due to their cheaper price points and non-durability.

Advent of Freezable Hydrogels

Reusable ice cubes serve as a sustainable, versatile, economical, and convenient option for consumers since they can be washed and used multiple times before discarding them.

Research has been conducted to develop newer and innovative reusable ice cube solutions, such as jelly ice cubes, which are made of Hydrogel or water gel. These jelly ice cubes are a sustainable and eco-friendly option as hydrogel is biodegradable, can be frozen, and re-used multiple times which helps in saving water. These freezable hydrogels are even compostable and can boost the growth of plants as well.

It is an efficient alternative to ice, as just as regular ice, the cooling agent of the hydrogels is water. They provide a similar cooling effect to the ordinary ice. For instance, in the research it was observed that when both the ice cubes were added to a sample, after a duration of 50 minutes, the temperature of a regular ice cube cooled sample was 3.4 degrees Celsius while the sample cooled using jelly ice was 4.4 degrees Celsius. Thus, the jelly ice is as effective as an ordinary ice but is a sustainable option as compared to the latter.

Sustainability to Gain Momentum

Reusable ice cubes are a more sustainable option than regular ice cubes as they eliminate the problem of wastage. Additionally, these reusable ice cubes help in the reduction of water consumption and cater to the problem of limited access to drinking water in some places. Apart from that, there are various single-use disposable ice cube options available in the market, which are made up of plastic. Thus, the reusable ice cube helps consumers avoid the consumption of plastic ice cubes and demand more sustainable options.

Moreover, the innovations by the key players associated with the goal of sustainability, like using environmentally friendly packaging and incorporating recycled materials, resonate with eco-conscious consumers, fostering the growth of the reusable ice cube market as a sustainable alternative to the reusable plastic ice cube. Reusable ice cubes can be cleaned and reused by consumers multiple times, which makes them an economical option, eliminating the waste by the disposal of single-use ice cubes.

Manufacturers and researchers are experimenting with and introducing newer, more sustainable options in the reusable ice cube market to enhance consumers' experiences and supplement the market's growth.

On-going Product Innovation is Driving the Growth

Innovations are playing an essential role in driving the growth of the reusable ice cube market by addressing consumers' needs, enriching the product's functionality, and expanding the market's appeal.

The reusable ice cube market has been witnessing significant innovations in various aspects. One of the notable innovations is the formulation of reusable ice cubes with advanced materials such as stainless steel, bamboo, food-grade silicone, and stones, which provide better durability, long lasting effect, non-diluting solution, temperature retention abilities, and convenience of cleaning as compared to the prevailing plastic reusable ice cubes. For instance, Rock Ridge Outdoors LLC's Mammoth stainless steel reusable ice cubes are developed with 18/8 kitchen grade stainless steel.

The manufacturers are innovating reusable ice cubes in terms of shape, material, and size. Additionally, the key players are expanding their existing product portfolios by launching innovative reusable ice cubes, such as those that incorporate LEDs. For instance, Flashing Blinky Lights's multicolor LED Ice Cubes can be used in drinks to decorate them as well.

The key players' innovation in reusable ice cubes is driving the market's growth due to their enhanced functionality.

Stainless Steel Reusable Ice Cube Contributing to the Trend

The stainless-steel ice cubes are expected to gain popularity in the forecast period as they cater to the premium audience and give a luxurious appeal to the consumers. Also, as stainless-steel ice cubes are durable, they are considered a reasonable alternative to other reusable ice cubes. They offer convenience in cleaning and are a hygienic option that ensures food safety. Unlike other materials, such as plastics, stainless steel, a non-porous material, is resistant to the growth of bacteria them, reducing the risk of contamination of the beverage.

Additionally, being a long-lasting and safe material option for reusable ice cubes, they provide superior cooling properties, increasing their advent among consumers seeking superior quality and sustainable alternatives to other reusable ice cubes. They can keep the beverages cooler for a longer duration without the problem of dilution of the drink or degradation of the material, making it a preferred choice.

Moreover, their non-toxic and non-reactive properties make them a preferred option for beverages such as wine and whiskey, which have a delicate taste, and any contamination leads to the alteration of their flavor profile. For instance, Qoolivin is offering reusable stainless steel ice stones for Scotch Whiskey, Wine, and other drinks.

Future Market Scenario (2024 - 2031F)

The market is saturated with reusable ice cubes made from stainless steel and plastic. The key players are innovating in the industry and introducing better, new, and effective reusable ice cube solutions to cool beverages, replacing traditional water-based ice cubes. For instance, manufacturers are working on launching bamboo-based reusable ice cubes, jelly ice cubes, and other chemically manufactured ice cubes. Research is ongoing on the introduction of jelly ice cubes as a sustainable solution in the category of reusable ice cubes.

With the rising problem of accessibility to clean drinking water, reusable ice cube will be in greater demand in the future.

Key Players Landscape and Outlook

Key players in the market are helping in the growth by focusing on continuous product innovation, retail expansions, and strategic marketing. The manufacturers are actively expanding their product portfolio, increasing the base of the customers and catering to their evolving needs.

The key players are making innovations in terms of shapes, sizes, materials, and packaging in the reusable ice cube market. For instance, Tero Design Holdings, LLC retails its whisky stones in a golf theme retail box. Kikkerland Design Inc being a dominant player in the market has a varied product offering for its consumers. For instance, they offer reusable ice cubes made of food safe BPA-free plastic, in multiple colors like pink, violet, green, blue, and yellow.

Table of Contents

1.Research Methodology

2.Project Scope & Definitions

3.Executive Summary

4.Voice of Customer

  • 4.1.Demographics (Age/Cohort Analysis - Baby Boomers and Gen X, Millennials, Gen Z; Gender; Income - Low, Mid and High; Geography; Nationality; etc.)
  • 4.2.Product and Market Intelligence
  • 4.3.Mode of Brand Awareness
  • 4.4.Factors Considered in Purchase Decisions
    • 4.4.1.Product Variety and Range
    • 4.4.2.Innovation
    • 4.4.3.Price
    • 4.4.4.Availability and Accessibility
    • 4.4.5.Promotional Discounts
  • 4.5.Consideration of Privacy & Safety Regulations
  • 4.6.Purchase Channel
  • 4.7.Frequency of Purchase
  • 4.8.Existing or Intended User
  • 4.9.Recommendations from friends, family/online reviews
  • 4.10.Role of Brand Ambassador or Influencer Marketing on Product/Brand Absorption

5.Global Reusable Ice Cubes Market Outlook, 2017-2031F

  • 5.1.Market Size & Forecast
    • 5.1.1.By Value
    • 5.1.2.By Volume
  • 5.2.By Material
    • 5.2.1.Silicone
    • 5.2.2.Stainless Steel
    • 5.2.3.Plastic
    • 5.2.4.Others
  • 5.3.By Packaging
    • 5.3.1.Pack of 6-12 Pcs
    • 5.3.2.Pack of 12-20 Pcs
    • 5.3.3.Pack of 20-30 Pcs
    • 5.3.4.Others
  • 5.4.By Application
    • 5.4.1.Residential
    • 5.4.2.Commercial
  • 5.5.By Distribution Channel
    • 5.5.1.Online
    • 5.5.2.Offline
  • 5.6.By Region
    • 5.6.1.North America
    • 5.6.2.Europe
    • 5.6.3.Asia-Pacific
    • 5.6.4.South America
    • 5.6.5.Middle East and Africa
  • 5.7.By Company Market Share (%), 2023

6.Global Reusable Ice Cubes Market Outlook, By Region, 2017-2031F

  • 6.1.North America*
    • 6.1.1.Market Size & Forecast
      • 6.1.1.1.By Value
      • 6.1.1.2.By Volume
    • 6.1.2.By Material
      • 6.1.2.1.Silicone
      • 6.1.2.2.Stainless Steel
      • 6.1.2.3.Plastic
      • 6.1.2.4.Others
    • 6.1.3.By Packaging
      • 6.1.3.1.Pack of 6-12 Pcs
      • 6.1.3.2.Pack of 12-20 Pcs
      • 6.1.3.3.Pack of 20-30 Pcs
      • 6.1.3.4.Others
    • 6.1.4.By Application
      • 6.1.4.1.Residential
      • 6.1.4.2.Commercial
    • 6.1.5.By Distribution Channel
      • 6.1.5.1.Online
      • 6.1.5.2.Offline
    • 6.1.6.United States*
      • 6.1.6.1.Market Size & Forecast
        • 6.1.6.1.1.By Value
        • 6.1.6.1.2.By Volume
      • 6.1.6.2.By Material
        • 6.1.6.2.1.Silicone
        • 6.1.6.2.2.Stainless Steel
        • 6.1.6.2.3.Plastic
        • 6.1.6.2.4.Others
      • 6.1.6.3.By Packaging
        • 6.1.6.3.1.Pack of 6-12 Pcs
        • 6.1.6.3.2.Pack of 12-20 Pcs
        • 6.1.6.3.3.Pack of 20-30 Pcs
        • 6.1.6.3.4.Others
      • 6.1.6.4.By Application
        • 6.1.6.4.1.Residential
        • 6.1.6.4.2.Commercial
      • 6.1.6.5.By Distribution Channel
        • 6.1.6.5.1.Online
        • 6.1.6.5.2.Offline
    • 6.1.7.Canada
    • 6.1.8.Mexico

All segments will be provided for all regions and countries covered

  • 6.2.Europe
    • 6.2.1.Germany
    • 6.2.2.France
    • 6.2.3.Italy
    • 6.2.4.United Kingdom
    • 6.2.5.Russia
    • 6.2.6.Netherlands
    • 6.2.7.Spain
    • 6.2.8.Turkey
    • 6.2.9.Poland
  • 6.3.Asia-Pacific
    • 6.3.1.India
    • 6.3.2.China
    • 6.3.3.Japan
    • 6.3.4.Australia
    • 6.3.5.Vietnam
    • 6.3.6.South Korea
    • 6.3.7.Indonesia
    • 6.3.8.Philippines
  • 6.4.South America
    • 6.4.1.Brazil
    • 6.4.2.Argentina
  • 6.5.Middle East & Africa
    • 6.5.1.Saudi Arabia
    • 6.5.2.UAE
    • 6.5.3.South Africa

7.Market Mapping, 2023

  • 7.1.By Material
  • 7.2.By Packaging
  • 7.3.By Application
  • 7.4.By Distribution Channel
  • 7.5.By Region

8.Macro Environment and Industry Structure

  • 8.1.Demand Supply Analysis
  • 8.2.Import Export Analysis
  • 8.3.Value Chain Analysis
  • 8.4.PESTEL Analysis
    • 8.4.1.Political Factors
    • 8.4.2.Economic System
    • 8.4.3.Social Implications
    • 8.4.4.Technological Advancements
    • 8.4.5.Environmental Impacts
    • 8.4.6.Legal Compliances and Regulatory Policies (Statutory Bodies Included)
  • 8.5.Porter's Five Forces Analysis
    • 8.5.1.Supplier Power
    • 8.5.2.Buyer Power
    • 8.5.3.Substitution Threat
    • 8.5.4.Threat from New Entrant
    • 8.5.5.Competitive Rivalry

9.Market Dynamics

  • 9.1.Growth Drivers
  • 9.2.Growth Inhibitors (Challenges and Restraints)

10.Key Players Landscape

  • 10.1.Competition Matrix of Top Five Market Leaders
  • 10.2.Market Revenue Analysis of Top Five Market Leaders (in %, 2023)
  • 10.3.Mergers and Acquisitions/Joint Ventures (If Applicable)
  • 10.4.SWOT Analysis (For Five Market Players)
  • 10.5.Patent Analysis (If Applicable)

11.Pricing Analysis

12.Case Studies

13.Key Players Outlook

  • 13.1.Monowhale, Inc. (NIFTY5)
    • 13.1.1.Company Details
    • 13.1.2.Key Management Personnel
    • 13.1.3.Products & Services
    • 13.1.4.Financials (As reported)
    • 13.1.5.Key Market Focus & Geographical Presence
    • 13.1.6.Recent Developments
  • 13.2.Kikkerland Design Inc
  • 13.3.WeCreate, LLC (Cool Links)
  • 13.4.Maranda Enterprises, LLC (Flexi Freeze)
  • 13.5.True Fabrications, Inc. (Viski)
  • 13.6.Harley-Davidson, Inc
  • 13.7.Rock Ridge Outdoors LLC (Mammoth)
  • 13.8.Freezer Burn Inc.
  • 13.9.Icy Cools, Inc.
  • 13.10.Tero Design Holdings, LLC

Companies mentioned above DO NOT hold any order as per market share and can be changed as per information available during research work.

14.Strategic Recommendations

15.About Us & Disclaimer

비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제