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드라이 오렌지 시장 : 유형별, 형상별, 플레이버별, 카테고리별, 용도별, 최종사용자별, 유통 채널별, 지역별, 기회, 예측(2017-2031년)

Dried Orange Market Assessment, By Type, By Form, By Flavor, By Category, By Application, By End-user, By Distribution Channel, By Region, Opportunities and Forecast, 2017-2031F

발행일: | 리서치사: Market Xcel - Markets and Data | 페이지 정보: 영문 231 Pages | 배송안내 : 3-5일 (영업일 기준)

    
    
    


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세계 드라이 오렌지 시장 규모는 2023년 53억 2,000만 달러에서 2031년 82억 3,000만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2024-2031년 예측 기간 동안 연평균 5.6% 성장할 것으로 예상됩니다. 시장 성장 촉진요인은 식음료, 화장품 등 다양한 산업에서의 활용, 항산화 및 비타민 특성으로 인한 건강 지향적 소비자의 인기, 아로마테라피 및 홈 프래그런스 제품에서의 활용, 비타민 C의 농축 공급원으로 인한 영양 및 에너지 보충 식품에 대한 소비자 선호도 등입니다. 등입니다.

드라이 오렌지는 식음료 부문에서는 장식, 간식, 오렌지 차, 케이크 장식, 화장품 부문에서는 스킨케어에 필수적인 성분으로, 가정용품 부문에서는 방향제 등 다양한 분야에서 활용되고 있습니다. 또한 다양한 기업들이 시장에 진입하여 기존에 없던 새로운 용도의 드라이 오렌지를 혁신하고 신제품을 출시하여 제품의 관련성을 높이고 있습니다. 예를 들어, 2021년 7월 이탈리아 스타트업 크릴 디자인(Krill Design)은 오렌지 껍질로 만든 완전한 원형 램프를 출시했습니다. 과일을 가공 가능한 재료로 바꾸기 위해 오렌지 껍질을 건조시켜 분말로 만든 후 완전 천연 오렌지 폴리머에 혼합했습니다. 이 램프는 특징적인 혁신이며, 완전히 퇴비화할 수 있어 지속가능한 제품입니다.

또한 드라이 오렌지는 아로마테라피와 한약에 효과적인 드라이 오렌지 에센셜 오일을 생산하는 데에도 활용될 수 있습니다. 달콤하게 삶은 드라이 오렌지는 사탕으로 소비되어 소비자의 간식 선택에 도움이 될 수 있습니다.

미국 농무부 해외농업국에 따르면, 2023년 브라질의 오렌지 생산량은 1,650만 톤으로 세계 최대 오렌지 생산국으로 세계 점유율 34%를 차지했습니다. 오렌지 생산량은 앞으로도 계속 증가할 것으로 예상되며, 이는 드라이 오렌지 시장의 성장을 촉진하고 있습니다.

음료에 드라이 오렌지 사용 증가

드라이 오렌지는 향을 강화하고 풍미를 더하기 때문에 음료의 원료로 인기가 있습니다. 그 자연스러운 매력과 선명한 색상으로 인해 많은 믹솔로지스트들이 드라이 오렌지를 사용하여 고객을 끌어들이고 있습니다. 다양한 음료에 드라이 오렌지를 사용하는 추세는 소비자들 사이에서 인기를 끌고 있으며, 레스토랑과 바는 드라이 오렌지를 도입하여 소비자가 오렌지 음료를 즐길 수 있는 새로운 맛의 패러다임을 모색할 수 있는 기회를 제공하고 있습니다. 드라이 오렌지는 음료의 풍미를 강화하기 위해 음료에 사용되는 다재다능한 재료로 신맛과 향기로운 향을 더할 수 있는 재료입니다. 칵테일, 인퓨즈드 워터, 모큘, 차 등 음료의 맛을 향상시키는 데 사용되며 상쾌한 감귤 향을 제공합니다.

Absolut Group은 2024년 3월, 보드카 샷 제품 라인에 최신 맛인 'Absolut Nights Orange Peel'을 추가한다고 발표했습니다. 중국에서 처음 출시된 이 제품은 오렌지 껍질을 말린 것으로, 새콤달콤한 오렌지 껍질과 귤의 맛이 특징입니다.

또한, 드라이 오렌지는 맛의 강화뿐만 아니라 음료에 장식 및 장식용으로 사용되어 소비자에게 음료의 시각적 매력을 어필할 수 있습니다.

시장 성장을 촉진하는 오렌지 껍질

오렌지 껍질은 슬라이스, 추출물 및 기타 형태의 드라이 오렌지보다 드라이 오렌지 시장을 독점하고 있습니다. 그 이유는 드라이 오렌지 껍질은 드라이 오렌지 슬라이스보다 맛과 향이 더 농축되어 있고, 다른 형태보다 다재다능하기 때문입니다.

오렌지 껍질에는 에센셜 오일이 함유되어 있어 감귤류의 강한 향과 상큼한 향이 있어 다양한 분야에 응용할 수 있습니다. 예를 들어, 맛, 질감, 향을 향상시키는 특성으로 인해 식품 및 음료에 널리 사용되고 있습니다. 사탕, 초콜릿, 알코올 음료, 무알콜 음료, 베이커리 제품 등에 사용됩니다.

이 보고서는 세계 드라이 오렌지 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 시장 역학, 주요 기업 현황과 전망 등을 제공합니다.

목차

제1장 조사 방법

제2장 프로젝트 범위와 정의

제3장 주요 요약

제4장 고객의 소리

  • 인구통계(연령/코호트 분석 - 베이비붐 세대, X세대, 밀레니얼 세대, Z세대, 성별, 소득 - 저소득, 중소득, 고소득, 지역, 국적 등)
  • 제품과 시장 정보
  • 브랜드 인지 방식
  • 구입 결정에서 고려되는 요소
  • 프라이버시와 안전 규제 고려
  • 구입 채널
  • 구입 빈도
  • 기존 또는 예정 사용자
  • 친구나 가족의 추천/온라인 리뷰
  • 브랜드 앰베서더나 인플루언서 마케팅이 제품/브랜드 침투에 미치는 역할

제5장 세계의 드라이 오렌지 시장 전망(2017-2031년)

  • 시장 규모와 예측
    • 금액
    • 수량
  • 유형별
    • 슬라이스
    • 기타
  • 형상별
    • 분말
    • 슬라이스
    • 기타
  • 플레이버별
    • 가당
    • 무가당
  • 카테고리별
    • 유기농
    • 비유기농
  • 용도별
    • 식품·음료
    • 화장품
    • 기타
  • 최종사용자별
    • 주택
    • 상업
  • 유통 채널별
    • 온라인
    • 오프라인
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 남미
    • 중동 및 아프리카
  • 시장 점유율 : 기업별(2023년)

제6장 세계의 드라이 오렌지 시장 전망 : 지역별(2017-2031년)

  • 북미
    • 시장 규모와 예측
    • 유형별
    • 형상별
    • 플레이버별
    • 카테고리별
    • 용도별
    • 최종사용자별
    • 유통 채널별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 영국
    • 러시아
    • 네덜란드
    • 스페인
    • 터키
    • 폴란드
  • 아시아태평양
    • 인도
    • 중국
    • 일본
    • 호주
    • 베트남
    • 한국
    • 인도네시아
    • 필리핀
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 남아프리카공화국

제7장 시장 매핑(2023년)

  • 유형별
  • 형상별
  • 플레이버별
  • 카테고리별
  • 용도별
  • 최종사용자별
  • 유통 채널별
  • 지역별

제8장 거시적 환경과 산업 구조

  • 수급 분석
  • 수입 수출 분석
  • 밸류체인 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석

제9장 시장 역학

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인(과제, 제한)

제10장 주요 기업 상황

  • 시장 리더 상위 5개사 경쟁 매트릭스
  • 시장 리더 상위 5개사 시장 매출 분석(2023년)
  • 인수합병/합작투자(해당되는 경우)
  • SWOT 분석(시장 기업 5개사)
  • 특허 분석(해당되는 경우)

제11장 가격 분석

제12장 사례 연구

제13장 주요 기업 전망

  • Bella Viva Orchards
  • Foodchem International Corporation
  • Nafoods Group
  • Woodland Foods, Ltd.
  • Natural Moreish Pty Ltd.
  • Mojan Dried Fruit Company
  • Medikonda Agro Farms Private Limited
  • Siam Oriental Food and Beverage Co., Ltd.(Tan Tan)
  • Nuts.com, Inc.
  • Nim's Fruit Crisps

제14장 전략적 추천

제15장 당사 소개와 면책사항

ksm 24.06.10

Global dried orange market is projected to witness a CAGR of 5.6% during the forecast period 2024-2031, growing from USD 5.32 billion in 2023 to USD 8.23 billion in 2031. The factors that are driving the growth of the market are its application in different industries such as food and beverages and cosmetics, popularity among health-conscious consumers due to its properties of antioxidants and vitamins, applicability in aroma therapy and home fragrance products, and consumer's preference for nutritional and energy boosting foods for being a concentrated source of Vitamin C.

Dried orange has various applications in different sectors such as in food and beverage sector, it is used for garnish, snacking, making orange tea, and decoration of cakes, in the cosmetic industry as an essential skincare ingredient, and in home furnishings products as an aromatic. Additionally, various players are entering the market to innovate and launch new products with unconventional application of dried orange, increasing the relevance of the product. For instance, in July 2021, Krill Design, an Italian start-up launched a fully circular lamp made out of orange peels which is first of its kind in the world. To convert the fruit into a workable material, the orange peels were dried up and grounded into a powder, following its compounding into a completely natural orange polymer. The lamp is a distinctive innovation and a sustainable product as it is completely compostable.

Furthermore, the applicability of dried oranges is not just restricted to this, but it can be used to produce dried orange essential oil which is beneficial in aromatherapy and herbal medication. The sweetened dried orange is consumed as a candy which serves as a snacking option for the consumers.

According to the USDA Foreign Agricultural Service, Brazil's total orange production in 2023 was 16.5 million tons, making it the largest producer of oranges in the world, with a global share of 34%. Orange production is anticipated to rise in the future, driving the growth of the dried orange market.

Increasing Usage of Dried Orange in Beverages

Dried orange has become a popular ingredient for beverages as it enhances the aroma and adds a burst of flavors. Due to its natural appeal and vibrant color, many mixologists use dried oranges to attract customers. While the trend of application of dried orange in different beverages is gaining popularity among the consumers, it presents opportunities for the restaurants and bars to incorporate dried orange in their offerings, enabling them to explore new paradigm of flavors enabling the consumers to enjoy the orange infused beverages. Dried orange is a versatile ingredient which is used in beverages for the enhancement of flavor, incorporating a touch of tanginess and aromatic flavor. It is used for the enhancement of taste in beverages such as cocktails, infused water, mocktails and teas, imparting a refreshing citrus flavor.

In March 2024, The Absolut Group announced the addition of its latest flavor offering, Absolut Nights Orange Peel in its vodka shots product line. Launched initially in China, the product was made up of dried orange rind, providing a sweet, sour, and tangerine kick of flavor.

Additionally, the application of dried orange is not limited to the enhancement of flavor, but it is used in the beverages for the purpose of decoration and garnishing, making the drinkables visually appealing to the consumers.

Orange Peels Flourishing the Growth of the Market

Orange peels are dominating the dried orange market over slices, extracts, and other forms of dried oranges. The reason for the dominance is that dried orange peels have more concentrated flavor and aroma than dried orange slices and are more versatile than other forms.

The orange peels contain essential oils, because of which it has strong citrusy notes with a refreshing aroma which enhances its applicability across various sectors. For instance, it is widely used in food and beverage for its flavor, texture, and aroma enhancing properties. It is used in candies, chocolates, alcoholic and non-alcoholic beverages, and bakery items.

For instance, in April 2022, Edinburgh Gin launched orange and basil gin which contains hand-crafted blend of classic botanicals with the infusion of orange peel made from dried and fresh Valencian oranges which offers crisp citrus notes with a fresh aroma.

Orange peels are also popular in the skincare industry due to their therapeutic effect on the skin. They provide various benefits such as reducing wrinkles, inflammation, hyperpigmentation, dryness, and loss of skin elasticity. They are utilized more than dried orange slices since they have more Vitamin C content than the latter.

Application in Cosmetic Industry to Gain Momentum

Dried orange is gaining popularity due to its applicability in cosmetic industry. It is a vital ingredient used by cosmetics manufacturers in their skincare offerings since it is a rich source of vitamin C, which is a highly demanded ingredient in the skincare industry. There are multiple applications of dried orange peel in the skincare such as face mask, body scrub and peel infused toner. Orange peel is a preferred ingredient in the skincare industry as they are rich in vitamin C and contain natural oils which are beneficial for the skin. It has a relatively higher level of Vitamin C than the orange pulp. It helps in the brightening of the skin to reduce the blemishes and dark spots. Various manufacturers are launching their offerings which contain dried oranges to provide the consumers with a ready to use product for their daily skincare routine.

For instance, in February 2024, Dial, a Henkel Corporation brand, launched its latest Exfoliate & Restore Cocoa Butter and Orange Extract Body Wash. The orange-infused body wash by the company contains crushed dried orange peel which helps in the exfoliation.

Food and Beverage Sector to Dominate the Market

Food and Beverage sector is dominating the dried orange market, fueling its growth, owing to its utility in comparison of other sectors. Dried orange is widely incorporated in food and beverages due to its rich and strong flavor, aroma, and visual appeal.

Some of its applications are in bakery products, beverages, snacks, candies, syrups, essences, and flavorings. In the beverage industry, its application extends to both alcoholic and non-alcoholic beverages. It is a key ingredient in beverages such as tea, flavored water, cocktails, and mocktails. It serves as a garnish to add a visual appeal to the drinks. In food sector, it is incorporated in cakes, cookies, breads, salads, savory dishes, snacks, and sauces. Moreover, dried oranges are used in confectioneries as well, such as chocolates and candies.

In July 2021, Rind Snacks, a manufacturer of functional fruit snacks announced the launch of Fruit Chips in three tangy and vibrant flavors, including orange. The fruits used in the product are non-GMO and USA grown, which deliver approximately three times more fiber and vitamin C and less levels of sugar than other fruit snack offers present in the market. These chips are different from the traditional chewy dried fruits and offer a crispy texture.

Future Market Scenario (2024 - 2031F)

Dried oranges are immensely used in different sectors such as food and beverage, cosmetics, and home decor and are gaining limelight apart from being a niche product. Manufacturers in different sectors are conducting R&D and developing unconventional products made from dried oranges, using groundbreaking technology, and increasing the applicability of dried oranges. For instance, students of New Brunswick University, used oranges to create an eco-friendly corkboard. They utilized the dried and ground orange peels to make an oatmeal kind of base for the cork mold to develop an orange-based corkboard.

Thus, the manufacturers are increasing the relevance of dried oranges, so that they can be used in multiple sectors. They are introducing products with advanced technology, keeping sustainability in mind.

Key Players Landscape and Outlook

Key players in the market are helping in the growth by focusing on continuous product innovation, retail expansions, and strategic marketing. The manufacturers are actively expanding their product portfolio, increasing the base of the customers, and catering to their evolving needs.

The key players are expanding their presence by collaborating with other manufacturers across different domains. These diversification and expansion strategies of key players are leading to the growth of the market. For instance, in March 2022, Nim's Fruit Crisps, unveiled that it has received an order from Zizzi, an Italian restaurant chain. As an outcome, the air-dried orange offerings from Nim's Fruit Crisps were seen in Zizzi's cocktail menu.

Through collaborations, the key players can increase their productive capacity and earn a platform where they can grow and have a wider base of consumers.

Table of Contents

1.Research Methodology

2.Project Scope & Definitions

3.Executive Summary

4.Voice of Customer

  • 4.1.Demographics (Age/Cohort Analysis - Baby Boomers and Gen X, Millennials, Gen Z; Gender; Income - Low, Mid and High; Geography; Nationality; etc.)
  • 4.2.Product and Market Intelligence
  • 4.3.Mode of Brand Awareness
  • 4.4.Factors Considered in Purchase Decisions
    • 4.4.1.Taste
    • 4.4.2.Form
    • 4.4.3.Product Variety and Range
    • 4.4.4.Innovation
    • 4.4.5.Price
    • 4.4.6.Availability and Accessibility
    • 4.4.7.Promotional Discounts
  • 4.5.Consideration of Privacy & Safety Regulations
  • 4.6.Purchase Channel
  • 4.7.Frequency of Purchase
  • 4.8.Existing or Intended User
  • 4.9.Recommendations from friends, family/online reviews
  • 4.10.Role of Brand Ambassador or Influencer Marketing on Product/Brand Absorption

5.Global Dried Orange Market Outlook, 2017-2031F

  • 5.1.Market Size & Forecast
    • 5.1.1.By Value
    • 5.1.2.By Volume
  • 5.2.By Type
    • 5.2.1.Slices
    • 5.2.2.Peel
    • 5.2.3.Others
  • 5.3.By Form
    • 5.3.1.Powdered
    • 5.3.2.Sliced
    • 5.3.3.Others
  • 5.4.By Flavor
    • 5.4.1.Sweetened
    • 5.4.2.Unsweetened
  • 5.5.By Category
    • 5.5.1.Organic
    • 5.5.2.Non-organic
  • 5.6.By Application
    • 5.6.1.Food and Beverage
    • 5.6.2.Cosmetics
    • 5.6.3.Others
  • 5.7.By End-user
    • 5.7.1.Residential
    • 5.7.2.Commercial
  • 5.8.By Distribution Channel
    • 5.8.1.Online
    • 5.8.2.Offline
  • 5.9.By Region
    • 5.9.1.North America
    • 5.9.2.Europe
    • 5.9.3.Asia-Pacific
    • 5.9.4.South America
    • 5.9.5.Middle East and Africa
  • 5.10.By Company Market Share (%), 2023

6.Global Dried Orange Market Outlook, By Region, 2017-2031F

  • 6.1.North America*
    • 6.1.1.Market Size & Forecast
      • 6.1.1.1.By Value
      • 6.1.1.2.By Volume
    • 6.1.2.By Type
      • 6.1.2.1.Slices
      • 6.1.2.2.Peel
      • 6.1.2.3.Others
    • 6.1.3.By Form
      • 6.1.3.1.Powdered
      • 6.1.3.2.Sliced
      • 6.1.3.3.Others
    • 6.1.4.By Flavor
      • 6.1.4.1.Sweetened
      • 6.1.4.2.Unsweetened
    • 6.1.5.By Category
      • 6.1.5.1.Organic
      • 6.1.5.2.Non-organic
    • 6.1.6.By Application
      • 6.1.6.1.Food and Beverage
      • 6.1.6.2.Cosmetics
      • 6.1.6.3.Others
    • 6.1.7.By End-user
      • 6.1.7.1.Residential
      • 6.1.7.2.Commercial
    • 6.1.8.By Distribution Channel
      • 6.1.8.1.Online
      • 6.1.8.2.Offline
    • 6.1.9.United States*
      • 6.1.9.1.Market Size & Forecast
        • 6.1.9.1.1.By Value
        • 6.1.9.1.2.By Volume
      • 6.1.9.2.By Type
        • 6.1.9.2.1.Slices
        • 6.1.9.2.2.Peel
        • 6.1.9.2.3.Others
      • 6.1.9.3.By Form
        • 6.1.9.3.1.Powdered
        • 6.1.9.3.2.Sliced
        • 6.1.9.3.3.Others
      • 6.1.9.4.By Flavor
        • 6.1.9.4.1.Sweetened
        • 6.1.9.4.2.Unsweetened
      • 6.1.9.5.By Category
        • 6.1.9.5.1.Organic
        • 6.1.9.5.2.Non-organic
      • 6.1.9.6.By Application
        • 6.1.9.6.1.Food and Beverage
        • 6.1.9.6.2.Cosmetics
        • 6.1.9.6.3.Others
      • 6.1.9.7.By End-user
        • 6.1.9.7.1.Residential
        • 6.1.9.7.2.Commercial
      • 6.1.9.8.By Distribution Channel
        • 6.1.9.8.1.Online
        • 6.1.9.8.2.Offline
    • 6.1.10.Canada
    • 6.1.11.Mexico

All segments will be provided for all regions and countries covered

  • 6.2.Europe
    • 6.2.1.Germany
    • 6.2.2.France
    • 6.2.3.Italy
    • 6.2.4.United Kingdom
    • 6.2.5.Russia
    • 6.2.6.Netherlands
    • 6.2.7.Spain
    • 6.2.8.Turkey
    • 6.2.9.Poland
  • 6.3.Asia-Pacific
    • 6.3.1.India
    • 6.3.2.China
    • 6.3.3.Japan
    • 6.3.4.Australia
    • 6.3.5.Vietnam
    • 6.3.6.South Korea
    • 6.3.7.Indonesia
    • 6.3.8.Philippines
  • 6.4.South America
    • 6.4.1.Brazil
    • 6.4.2.Argentina
  • 6.5.Middle East & Africa
    • 6.5.1.Saudi Arabia
    • 6.5.2.UAE
    • 6.5.3.South Africa

7.Market Mapping, 2023

  • 7.1.By Type
  • 7.2.By Form
  • 7.3.By Flavor
  • 7.4.By Category
  • 7.5.By Application
  • 7.6.By End-user
  • 7.7.By Distribution Channel
  • 7.8.By Region

8.Macro Environment and Industry Structure

  • 8.1.Demand Supply Analysis
  • 8.2.Import Export Analysis
  • 8.3.Value Chain Analysis
  • 8.4.PESTEL Analysis
    • 8.4.1.Political Factors
    • 8.4.2.Economic System
    • 8.4.3.Social Implications
    • 8.4.4.Technological Advancements
    • 8.4.5.Environmental Impacts
    • 8.4.6.Legal Compliances and Regulatory Policies (Statutory Bodies Included)
  • 8.5.Porter's Five Forces Analysis
    • 8.5.1.Supplier Power
    • 8.5.2.Buyer Power
    • 8.5.3.Substitution Threat
    • 8.5.4.Threat from New Entrant
    • 8.5.5.Competitive Rivalry

9.Market Dynamics

  • 9.1.Growth Drivers
  • 9.2.Growth Inhibitors (Challenges and Restraints)

10.Key Players Landscape

  • 10.1.Competition Matrix of Top Five Market Leaders
  • 10.2.Market Revenue Analysis of Top Five Market Leaders (in %, 2023)
  • 10.3.Mergers and Acquisitions/Joint Ventures (If Applicable)
  • 10.4.SWOT Analysis (For Five Market Players)
  • 10.5.Patent Analysis (If Applicable)

11.Pricing Analysis

12.Case Studies

13.Key Players Outlook

  • 13.1.Bella Viva Orchards
    • 13.1.1.Company Details
    • 13.1.2.Key Management Personnel
    • 13.1.3.Products & Services
    • 13.1.4.Financials (As reported)
    • 13.1.5.Key Market Focus & Geographical Presence
    • 13.1.6.Recent Developments
  • 13.2.Foodchem International Corporation
  • 13.3.Nafoods Group
  • 13.4.Woodland Foods, Ltd.
  • 13.5.Natural Moreish Pty Ltd.
  • 13.6.Mojan Dried Fruit Company
  • 13.7.Medikonda Agro Farms Private Limited
  • 13.8.Siam Oriental Food and Beverage Co., Ltd. (Tan Tan)
  • 13.9.Nuts.com, Inc.
  • 13.10.Nim's Fruit Crisps

Companies mentioned above DO NOT hold any order as per market share and can be changed as per information available during research work.

14.Strategic Recommendations

15.About Us & Disclaimer

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