Global Information
회사소개 | 문의 | 위시리스트

심장 건강 : OTC 제품 분석

Heart Health: Exploring the OTC Options

리서치사 Nicholas Hall & Company
발행일 2017년 06월 상품 코드 482401
페이지 정보 영문 183 Pages
가격
£ 5,750 ₩ 9,163,000 PDF by E-mail (Country License)
£ 7,500 ₩ 11,952,000 PDF by E-mail (Global License)


심장 건강 : OTC 제품 분석 Heart Health: Exploring the OTC Options
발행일 : 2017년 06월 페이지 정보 : 영문 183 Pages

심장의 건강 유지를 위한 각종 OTC 제품 시장을 조사했으며, 심혈관질환의 개요, 심장의 건강 유지를 위한 OTC 제품의 종류와 개요, 주요 제품 부문 및 주요 지역·국가별 동향, 브랜드 퍼포먼스, 신제품 개발·시장 투입 등의 동향, 주요 성분에 대한 과학적 연구의 동향, 주요 기업·제품의 사례 연구, 향후 전망 등을 정리하여 전해드립니다.

1. 개요

  • 개요
  • 심혈관질환 : 세계 최대의 사망 원인
  • 심혈관질환이란?
  • 심혈관질환의 위험인자
  • 주요 시장의 심장 건강 : 우려의 세계적 확산
  • 심장 건강 유지를 위한 OTC 제품 : 광범위한 옵션
  • 심장 건강 유지를 위한 OTC 제품 : 개요
  • 고혈압 환자용 OTC
  • 콜레스테롤 감소를 위한 RX 스타틴 섭취자수의 증가
  • 스타틴 : OTC화 실패
  • OTC 콜레스테롤 검사약
  • 기술과 심장 건강
  • 심장 건강 유지를 위한 OTC 제품 : 장래성
  • 심장 건강 유지를 위한 OTC 제품 : 좁아지는 남녀 격차
  • 과학적 연구 : 시장 성장의 새로운 경로 개척 가능성

2. 전신성 심혈관건강 유지 제품

  • 개요
  • 서유럽
  • 중유럽·동유럽
  • 북미
  • 브랜드 사례 연구 : Berkeley Life Heart Health
  • 브랜드 사례 연구 : HearShape / Synastat
  • 아시아태평양
  • 라틴아메리카
  • 피토스테롤 : OTC 콜레스테롤 관리의 프레전스 확대
  • 피토스테롤과 스타놀에 대한 초점
  • 전망

3. 어유 & 오메가 3

  • 개요
  • 북미
  • 브랜드 사례 연구 : MegaRed
  • 아시아태평양
  • 서유럽
  • 라틴아메리카
  • 중유럽·동유럽
  • 전망

4. CoQ10 서플리먼트

  • 개요
  • 북미
  • 브랜드 사례 연구 : Qunol
  • 아시아태평양
  • 서유럽
  • 중유럽·동유럽
  • 전망

5. 마늘 서플리먼트

  • 개요
  • 알리신 : 마늘의 화학
  • 아시아태평양
  • 북미
  • 서유럽
  • 브랜드 사례 연구 : Kwai
  • 기타 지역
  • 전망

6. 심장 건강 유지를 위한 기타 서플리먼트

  • 주요 인사이트
  • 멀티비타민
  • 브랜드 사례 연구 : Centrum
  • 단일 비타민
  • 마그네슘 서플리먼트(+칼륨)
  • 프로바이오틱스
  • 브랜드 사례 연구 : PureHeart
  • 레시틴 서플리먼트
  • 아마씨유 서플리먼트
  • 기타 허브·자연 유래 서플리먼트
  • 브랜드 사례 연구 : i-Cool for Menopause plus Omega-3

7. 과학적 연구

  • 개요
  • 비타민 D
  • 비타민 K2
  • 비타민 B
  • 칼륨
  • 마그네슘
  • 마늘
  • 오메가 3
  • 오메가 7/ 시벅톤(Sea buckthorn)
  • 프로바이오틱스
  • 오트 베타 글루칸
  • 곤약 글루코만난
  • 생활습관병·심장병
  • 과학적 연구 : 기존 서플리먼트의 재활성화와 새로운 틈새 시장에 대한 주목

8. 심장 건강 유지 : 남녀별 차이

  • 심장 질환 : 여성에 대한 침묵의 살인자(silent killer)
  • 심장 발작 : 남성 vs 여성
  • 여성의 위험인자
  • 인지도 향상 구상
  • 증상 : 남녀에 따라 다른 징후
  • 민족성 : 제어 불가 위험인자?
  • 심장 건강 유지를 위한 OTC 브랜드 제품
  • 사례 연구 : Centrum
  • 사례 연구 : Bayer Aspirin
KSA 17.06.21

More people die annually from cardiovascular diseases than from any other cause; it is the leading cause of death for both men and women.

Our newest report on Heart Health takes an in-depth look into this category, giving insight into the latest trends with detailed market analysis.

Key benefits of this report include:

  • An in-depth exploration of OTC heart health options, including systemic cardiovasculars, fish oils & omega-3 supplements, CoQ10, garlic and other supplements
  • Gauging the size of the market in individual countries, plus brand performances, new developments, launches and A+P campaigns
  • Coverage of all the major markets (and some smaller ones), including Canada, China, France, Germany, Italy, Japan, Poland, Russia, S Korea, UK, USA, and more
  • Full year 2016 OTC sales direct from the freshly-published DB6, our dedicated OTC sales database

What this report covers:

  • Systemic cardiovasculars
  • Fish oils & omega-3
  • CoQ10 supplements
  • Garlic supplements
  • Plus health-focused brands from: Multivitamins
  • Single vitamins
  • Mineral supplements
  • Probiotics
  • Case studies of key heart health brands highlight success factors, sales and A+P activity
  • Investigating the gender divide: how most heart health products tend to target men, largely missing the important underdeveloped segment for women's heart health
  • Forecast sales for all heart health categories, and a look forward to potential opportunities, including switches, new ingredients and clinical studies

Table of Contents

Executive summary

  • Overview
  • Cardiovascular diseases are the world's biggest killer
  • What are cardiovascular diseases?
  • Risk factors for cardiovascular diseases
  • Heart health in key markets - growing issue globally
  • Wide array of OTC options for heart health
  • OTC heart health market - Overview
  • OTCs for consumers with high blood pressure
  • Number of people taking RX statins for cholesterol reduction is on the rise
  • Statins have failed to take off OTC
  • OTC cholesterol tests
  • Technology and heart health
  • What does the future hold for OTC heart health?
  • Gender divide among heart health OTCs narrowing
  • Scientific studies could provide new routes to market growth

Systemic cardiovasculars

  • Category overview
  • Western Europe
  • Central & Eastern Europe
  • North America
  • Brand case study: Berkeley Life Heart Health
  • Brand cast study: HearShape / Synastat
  • Asia-Pacific
  • Latin America
  • Phytosterols a growing presence in OTC cholesterol management
  • Focus on phytosterols and stanols
  • Outlook

Fish oils & omega-3

  • Category overview
  • North America
  • Brand case study: MegaRed
  • Asia-Pacific
  • Western Europe
  • Latin America
  • Central & Eastern Europe
  • Outlook

CoQ10 supplements

  • Category overview
  • North America
  • Brand case study: Qunol
  • Asia-Pacific
  • Western Europe
  • Central & Eastern Europe
  • Outlook

Garlic supplements

  • Category overview
  • Allicin: the chemistry behind garlic
  • Asia-Pacific
  • North America
  • Western Europe
  • Brand case study: Kwai
  • Other region
  • Outlook

Other supplements for heart health

  • Key insights
  • Multivitamins
  • Brand case study: Centrum
  • Single vitamins
  • Magnesium supplements (plus potassium)
  • Probiotics
  • Brand case study: PureHeart
  • Lecithin supplements
  • Flaxseed oil supplements
  • Other herbal & natural supplements
  • Brand case study: i-Cool for Menopause plus Omega-3

Scientific studies

  • Overview
  • Vitamin D
  • Vitamin K2
  • Vitamin B
  • Potassium
  • Magnesium
  • Garlic
  • Omega-3
  • Omega-7 / Sea buckthorn
  • Probiotics
  • Oat beta-glucan
  • Konjac glucomannan
  • Lifestyle & heart disease
  • Scientific studies key to revitalising existing supplements and highlighting new niches

The gender divide in heart health

  • Heart disease: The silent killer amid women
  • Heart attacks: Men vs women
  • Risk factors for women
  • Awareness initiatives
  • Symptoms: Different genders, different signs
  • Ethnicity: The uncontrollable risk factor?
  • Are OTC heart health brands missing the vital female demographic?
  • Case study: Centrum
  • Case study: Bayer Aspirin
Back to Top
전화 문의
F A Q