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보안 이벤트 관리의 소비자 인식 : 얼러트와 경보

Alerts and Alarms: Consumer Perceptions of Security Event Management

리서치사 Parks Associates
발행일 2021년 12월 상품코드 1021686
페이지 정보 영문 64 Slides 배송안내 1-2일 (영업일 기준)
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보안 이벤트 관리의 소비자 인식 : 얼러트와 경보 Alerts and Alarms: Consumer Perceptions of Security Event Management
발행일 : 2021년 12월 페이지 정보 : 영문 64 Slides

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보안 이벤트 관리에 대한 소비자 인식에 대해 조사했으며, 보안 시스템의 채택과 감시, 보안 이벤트의 유형, 얼러트의 수요와 선호도, 감시 서비스의 대응 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

조사 조사 방법과 정의

  • 응답자 할당 : 연령, 수입, 교육, 성별

개요

  • 홈보안 시스템 소유
  • 소유자와 의도자 사이에서 보안 시스템 탐지의 가장 중요한 조건(자택에 대한 침입 후)
  • 문제가 발생하고 있는 보안 시스템 소유자
  • 보안 시스템 NPS 부문
  • 이벤트시의 효과적인 얼러트
  • 이벤트시 기업 퍼포먼스의 감시에 대한 태도
  • 소비자가 느끼는 속도 부문별 : 보안 감시 기업의 대응 속도
  • 과거 12개월간 오경보가 발생한 횟수별 : 너무 많은 오경보

보안 시스템의 채택과 감시

  • 홈보안 시스템 소유권
  • 인구통계별 : 보안 시스템 소유권
  • 인터랙티브 보안 시스템
  • 전문 감시 서비스 서브스크립션
  • 홈보안 시스템 감시
  • 자기 감시형 보안 시스템을 갖추고 있는 세대
  • 자기 감시의 비용을 지불하고 있는 보안 시스템 소유자
  • 추가 프로퍼티에서의 보안 시스템 소유권
  • 2차 물건 전문 관리 감시 서비스 서브스크립션
  • 보안 시스템 탐지의 가장 중요한 조건(자택에 대한 침입 후)
  • 인구통계별 : 보안 시스템 탐지의 중요한 조건
  • 보안 시스템의 가장 중요한 기능
  • 보안 시스템의 사용 빈도
  • 도입 부문별 : 사용 빈도

보안 이벤트 유형

  • 개인 보안 이벤트 유형
  • 보안 시스템 얼러트 효과에 관한 개인 인식
  • 보안 이벤트에 대한 보안 시스템 대응
  • 보안 이벤트별 : 보안 시스템 얼러트의 유효성

감시 서비스우ㅏ 대응

  • 보안 시스템 NPS 부문
  • 보안 통지를 제공하는 보안 감시 기업에 대한 태도
  • NPS 부문별 : 보안 통지를 제공하는 보안 감시 기업에 대한 태도

얼러트 유효성과 대응 시간

  • 보안 얼러트 방법의 유효성
  • 보안 감시 서비스와 긴급시 대응자의 상승효과
  • 보안 감시 기업의 대응 속도
  • 소비자가 느끼는 속도 부문별 : 보안 감시 기업의 대응 속도
  • NPS 부문별 : 보안 감시 기업의 대응 속도
  • 대응자 속도에 대한 소비자 인식 : '긴급 대응자가 예상대로 신속히 도착'에 대한 동의

비디오 검증 및 액세스 제어 기능에 대한 관심

  • 비디오 검증 보안 서비스의 가치
  • 액세스 제어 보안 서비스의 가치

새로운 얼러트의 수요와 선호도

  • 이벤트 얼러트의 관심
  • 스마트홈 디바이스 소유자와 서비스 가입자별 : 얼러트에 적합한 디바이스
  • 보안 시스템 소유자의 연령별 : 얼러트에 적합한 디바이스
  • 테크놀러지 채택 부문별 : 얼러트에 적합한 디바이스
  • 다양한 디바이스에서 보안 이벤트의 유리한 얼러트 형식

오경보 발생과 사용자 경험

  • 과거 12개월간 보안 시스템이 오경보를 일으킨 횟수
  • 보안 시스템 오경보의 발생
  • 과거 12개월간 오경보를 일으킨 횟수별 : 너무 많은 오경보
  • 보안 오경보의 원인
  • 보안 오경보를 일으키는 사용자
  • 발생한 사용자 에러의 유형
  • 전문 감시 서비스 NPS 부문별 : 보안 시스템 오경보의 발생
  • 오경보에 대한 벌금 지불 건수
  • 오경보에 대한 벌금 지불액

부록

KSA 22.03.04

SYNOPSIS:

This study explores consumer attitudes, preferences, and experiences in security event management among households with professional monitoring. It presents consumer perceptions on alerts (false/true), monitoring station response, first responder response, municipal fines, video verification, AI-enabled chat verification, and support agents working from home. Consumer segments include all system owners and interactive service owners experiencing a security event in the past few years.

ANALYST INSIGHT:

"The security industry has grown and changed but one thing remains the same: security system owners demand a swift, accurate, and effective response to issues." - Chris White, Senior Analyst, Parks Associates

Table of Contents

Survey Methodology and Definitions

  • Respondent Quotas: Age, Income, Education, Gender

Executive Summary

  • Home Security System Ownership
  • Among owners and intenders, Most Important Conditions for Security System Detection (After Intrusion in Home)
  • Among security system owners experiencing an issue
  • Security System NPS Segments
  • Alerted Effectively During Event
  • Attitudes Towards Monitoring Company Performance During Event
  • Response Speed of Security Monitoring Company by Consumer Perceived Speed Segments
  • "Too many false alarms" by Number of Times Experiencing a False Alarm in the Last 12 Months

Security System Adoption and Monitoring

  • Home Security System Ownership
  • Security System Ownership by Demographic Factors
  • Interactive Security Systems
  • Professional Monitoring Service Subscription
  • Home Security System Monitoring
  • Households with Self-Monitored Security Systems
  • Self-Monitored Security System Owners Who Pay for Self-Monitoring
  • Security System Ownership at Additional Properties
  • Secondary Property Professional Monitoring Service Subscription
  • Most Important Conditions for Security System Detection (After Intrusion in Home)
  • Important Conditions for Security System Detection by Demographic Factors
  • Most Important Features of Security System
  • Frequency of Using Security System
  • Frequency of Usage by Adopter Segment

Security Event Types

  • Personal Security Events Experienced
  • Personal Attitudes Regarding Security System Alert Effectiveness
  • Security System Response to Security Event
  • Security System Alert Effectiveness by Security Events Experienced

The Monitoring Service's Response

  • Security System NPS Segments
  • Attitudes Towards Security Monitoring Company Offering Security Notification
  • Attitudes Towards Security Monitoring Company Offering Security Notification By NPS Segments

Alert Effectiveness and Response Times

  • Effectiveness of Security Alerting Methods
  • Synergy Between Security Monitoring Service and Emergency Responders
  • Response Speed of Security Monitoring Company
  • Response Speed of Security Monitoring Company by Consumer Perceived Speed Segments
  • Response Speed of Security Monitoring Company by NPS Segments
  • Consumer Perceptions of Responder Speed: Agreement with "The Emergency Responders Arrived As Quickly As I Expected"

Interest in Video Verification and Access Control Features

  • Value of Video Verification Security Service
  • Value of Access Control Security Service

Demand and Preferences for New Alerts

  • Interest of Events Alerts
  • Preferred Device for Alerts by Smart Home Device Owners & Service Subscribers
  • Preferred Device for Alerts by Age of Security System Owners
  • Preferred Device for Alerts by Technology Adoption Segment
  • Preferred Alert Forms of Security Events on Various Devices

False Alarm Triggers and User Experience

  • Number of Times the Security System Triggered a False Alarm in Past 12 Months
  • Experiences Regarding Security System False Alarms
  • "Too many false alarms" by Number of Times Experiencing a False Alarm in the Last 12 Months
  • Causes of Security False Alarms
  • Users Causing Security False Alarms
  • Type of User Error Occurred
  • Experiences Regarding Security System False Alarms by Professional Monitoring Service NPS Segments
  • Number of Fines Paid for False Alarms
  • Cost of Fines Paid for False Alarms

Appendix

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