시장보고서
상품코드
1021240

사탕제과 시장 : 점유율, 규모, 동향, 업계 분석 리포트 - 유통 채널별(오프라인 스토어, 온라인 플랫폼), 유형별, 지역별, 부문별 예측(2021-2028년)

Sugar Confectionery Market Share, Size, Trends & Industry Analysis Report, By Distribution Channel (Offline Stores, Online Platforms); By Type; By Region; Segment Forecast, 2021 - 2028

발행일: | 리서치사: Polaris Market Research | 페이지 정보: 영문 108 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 사탕제과 시장 규모는 2028년까지 682억 9천만 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.

사탕제과 시장에 대해 조사했으며, 시장의 개요와 유통 채널별, 유형별, 지역별 동향 및 시장에 참여하는 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 개요와 범위

  • 조사의 목표와 범위
  • 조사 전제
  • 조사 방법
    • 1차 데이터 소스
    • 2차 데이터 소스
  • 중요한 포인트
  • 이해관계자

제2장 개요

  • 시장의 정의
  • 시장 세분화

제3장 사탕제과 시장 인사이트

  • 사탕제과 : 업계의 스냅숏
  • 사탕제과 : 에코시스템 분석
  • 사탕제과 시장 역학
    • 사탕제과 : 시장의 힘
  • 업계 분석 - Porter의 산업 분석
    • 공급업체의 교섭력
    • 바이어의 교섭력
    • 대체의 위협
    • 신규 참여자의 위협
    • 경쟁
  • 사탕제과 시장의 PEST 분석
  • 사탕제과 시장의 밸류체인 분석
  • 사탕제과 업계의 동향
  • 경쟁력 순위 분석

제4장 사탕제과 시장 규모와 예측, 2016-2028년, 유형별

  • 주요 조사 결과
  • Hard-Boiled Sweets
  • 껌, 젤리
  • 캐러멜, 토피
  • 약용 제과
  • 기타

제5장 사탕제과 시장 규모와 예측, 2016-2028년, 유통 채널별

  • 주요 조사 결과
  • 오프라인 스토어
  • 온라인 플랫폼

제6장 사탕제과 시장 규모와 예측, 2016-2028년, 지역별

  • 주요 조사 결과
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 오스트리아
    • 네덜란드
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 인도네시아
    • 태국
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 아르헨티나
  • 중동과 아프리카
    • 아랍에미리트
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카공화국
    • 이스라엘

제7장 기업 개요

  • Nestle SA
  • Mondelez International
  • Perfetti Van Melle
  • Lindt & Sprungli
  • Hershey Food Corp
  • Ferrero Group
  • Mars Incorporated
  • Kraft Foods Co.
  • WM Wrigley JR Company
  • Haribo GmbH & Co. KG
KSA 21.09.30

The global sugar confectionery market size is expected to reach USD 68.29 billion by 2028 according to a new study by Polaris Market Research. The report "Sugar Confectionery Market Share, Size, Trends & Industry Analysis Report, By Distribution Channel (Offline Stores, Online Platforms); By Type; By Region; Segment Forecast, 2021 - 2028" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.

A significant increase in population, changing eating habits, and rising disposable income drive the industry growth. Growing inclination towards gifting of the products and investments by industry players in social media marketing and promotional activities are secondary factors positively influencing the industry growth.

Factors such as an increase in per capita income, changes in consumer behavior, and the rising trend of e-commerce are expected to accelerate the growth of the confectionery industry in the coming years. Increasing demand from developing nations, rising demand for organic and premium chocolate products, and the growing trend of gifting the products are factors expected to provide numerous growth opportunities to the industry players during the forecast period.

The increasing demand for sugar products in the Asia Pacific is expected to be driven by growth in China, Japan, and India. The development in the retail industry, stable economic conditions, and growing trend of using the products as gifts support the industry growth in the region.

The major companies profiled in the sugar products industry analysis report include Nestle SA, Perfetti Van Meller, Hershey Food Corp, Mondelez International, Lindt & Sprungli, Ferrero Group, WM Wrigley JR Company, Mars Incorporated, Kraft Foods Co., and Haribo GmbH & Co. KG, among others.

Polaris Market Research has segmented the sugar confectionery market report on the basis of type, distribution channel, and region:

Sugar Confectionery, Type Outlook (Revenue - USD Million, 2016 - 2028)

Hard-Boiled Sweets

Gums & Jellies

Caramels & Toffees

Medicated Confectionery

Others

Sugar Confectionery, Distribution Channel Outlook (Revenue - USD Million, 2016 - 2028)

Offline Stores

Online Platforms

Sugar Confectionery, Regional Outlook (Revenue - USD Million, 2016 - 2028)

North America

U.S.

Canada

Europe

France

Germany

Italy

Spain

UK

Netherlands

Austria

Asia Pacific

China

India

Japan

Malaysia

Indonesia

South Korea

Latin America

Argentina

Brazil

Mexico

Middle East & Africa

Israel

Saudi Arabia

South Africa

UAE

Table of Contents

1. Overview and Scope

  • 1.1. Research goal & scope
  • 1.2. Research assumptions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Primary data sources
    • 1.3.2. Secondary data sources
  • 1.4. Key takeaways
  • 1.5. Stakeholders

2. Executive Summary

  • 2.1. Market Definition
  • 2.2. Market Segmentation

3. Sugar Confectionery Market Insights

  • 3.1. Sugar Confectionery - Industry snapshot
  • 3.2. Sugar Confectionery - Ecosystem analysis
  • 3.3. Sugar Confectionery Market Dynamics
    • 3.3.1. Sugar Confectionery - Market Forces
      • 3.3.1.1. Sugar Confectionery Market Driver Analysis
      • 3.3.1.2. Sugar Confectionery Market Restraint/Challenges analysis
      • 3.3.1.3. Sugar Confectionery Market Opportunity Analysis
  • 3.4. Industry analysis - Porter's five force
    • 3.4.1. Bargaining power of supplier
    • 3.4.2. Bargaining power of buyer
    • 3.4.3. Threat of substitute
    • 3.4.4. Threat of new entrant
    • 3.4.5. Degree of competition
  • 3.5. Sugar Confectionery Market PEST Analysis
  • 3.6. Sugar Confectionery Market Value Chain Analysis
  • 3.7. Sugar Confectionery Industry Trends
  • 3.8. Competitive Ranking Analysis

4. Sugar Confectionery Market Size and Forecast, 2016 - 2028 by Type

  • 4.1. Key Findings
  • 4.2. Hard-Boiled Sweets
  • 4.3. Gums & Jellies
  • 4.4. Caramels & Toffees
  • 4.5. Medicated Confectionery
  • 4.6. Others

5. Sugar Confectionery Market Size and Forecast, 2016 - 2028 by Distribution Channel

  • 5.1. Key Findings
  • 5.2. Offline Stores
  • 5.3. Online Platforms

6. Sugar Confectionery Market Size and Forecast, 2016 - 2028 by Region

  • 6.1. Key Findings
  • 6.2. North America
    • 6.2.1. U. S.
    • 6.2.2. Canada
  • 6.3. Europe
    • 6.3.1. Germany
    • 6.3.2. UK
    • 6.3.3. France
    • 6.3.4. Italy
    • 6.3.5. Spain
    • 6.3.6. Austria
    • 6.3.7. Netherlands
  • 6.4. Asia-Pacific
    • 6.4.1. China
    • 6.4.2. India
    • 6.4.3. Japan
    • 6.4.4. South Korea
    • 6.4.5. Indonesia
    • 6.4.6. Thailand
  • 6.5. Latin America
    • 6.5.1. Brazil
    • 6.5.2. Mexico
    • 6.5.3. Argentina
  • 6.6. Middle East & Africa
    • 6.6.1. UAE
    • 6.6.2. Saudi Arabia
    • 6.6.3. South Africa
    • 6.6.4. Israel

7. Company Profiles

  • 7.1. Nestle SA
    • 7.1.1. Overview
    • 7.1.2. Financials
    • 7.1.3. Product Benchmarking
    • 7.1.4. Recent Developments
  • 7.2. Mondelez International
    • 7.2.1. Overview
    • 7.2.2. Financials
    • 7.2.3. Product Benchmarking
    • 7.2.4. Recent Developments
  • 7.3. Perfetti Van Melle
    • 7.3.1. Overview
    • 7.3.2. Financials
    • 7.3.3. Product Benchmarking
    • 7.3.4. Recent Developments
  • 7.4. Lindt & Sprungli
    • 7.4.1. Overview
    • 7.4.2. Financials
    • 7.4.3. Product Benchmarking
    • 7.4.4. Recent Developments
  • 7.5. Hershey Food Corp
    • 7.5.1. Overview
    • 7.5.2. Financials
    • 7.5.3. Product Benchmarking
    • 7.5.4. Recent Developments
  • 7.6. Ferrero Group
    • 7.6.1. Overview
    • 7.6.2. Financials
    • 7.6.3. Product Benchmarking
    • 7.6.4. Recent Developments
  • 7.7. Mars Incorporated
    • 7.7.1. Overview
    • 7.7.2. Financials
    • 7.7.3. Product Benchmarking
    • 7.7.4. Recent Developments
  • 7.8. Kraft Foods Co.
    • 7.8.1. Overview
    • 7.8.2. Financials
    • 7.8.3. Product Benchmarking
    • 7.8.4. Recent Developments
  • 7.9. WM Wrigley JR Company
    • 7.9.1. Overview
    • 7.9.2. Financials
    • 7.9.3. Product Benchmarking
    • 7.9.4. Recent Developments
  • 7.10. Haribo GmbH & Co. KG
    • 7.10.1. Overview
    • 7.10.2. Financials
    • 7.10.3. Product Benchmarking
    • 7.10.4. Recent Developments
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제