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E-Commerce 부정 방지 : 세계 시장 예측(2027년)

Global Market Forecast: E-commerce Fraud Prevention, 2027

발행일: | 리서치사: QKS Group | 페이지 정보: 영문 27 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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세계 E-Commerce 부정 방지 시장은 2027년까지 20.47%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

E-Commerce(전자상거래) 부정 방지 솔루션은 E-Commerce 가맹점과 결제 프로세서를 대상으로 부정행위를 탐지하고 관리하는 데 특화된 솔루션입니다. 모든 트랜잭션에 대한 종합적인 실시간 리스크 모니터링 및 분석을 제공하고, 리스크 기반 전략을 통해 모든 사용자, 계정, 채널에 대한 내부/외부 부정행위를 식별합니다. 실시간으로 부정행위를 탐지 및 방지하여 주문 접수율 향상, 지불 거절 감소, 고객 부정사용 방지 및 전반적인 수익 향상을 실현합니다. 이러한 솔루션의 주요 초점은 고객 경험을 개선하고, 가맹점과 결제 프로세서가 부정행위에 맞서 싸우는 것보다 수익 최적화 전략에 집중할 수 있도록 가맹점과 결제 프로세서에 신뢰를 제공하는 것입니다. 또한, 첨단 부정 방지 플랫폼은 인공지능 및 머신러닝과 같은 새로운 기술을 탑재하여 새로운 부정행위를 신속하게 발견하고 방지함으로써 손실을 줄일 수 있습니다.

본 보고서에서는 세계의 E-Commerce 부정 방지 시장에 대해 분석했으며, 솔루션 개요와 시장의 기본 구조, 전체 시장 규모 동향 전망, 도입 방식별, 지역별, 업종별, 고객 유형별 상세 동향, 업계 관계자가 향후 취해야 할 대응책 등을 조사하였습니다.

목차

제1장 분석 개요

  • 시장 전망(2023년) : 주요 분석 결과와 요점
  • 주요 예측

제2장 E-Commerce 부정 방지 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 매출 종류
  • 분석 대상 지역
  • 분석 대상 업종

제3장 E-Commerce 부정 방지 시장 예측 분석

  • 시장 가속요인과 억제요인
  • 시장 예측 : 시장 전체의 경우
  • 시장 예측 : 도입 방법별
    • 클라우드
    • 온프레미스
  • 시장 예측 : 지역별
    • 캐나다
    • 중유럽 및 동유럽
    • 일본
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카
    • 미국
    • 서유럽
    • 일본·중국을 제외한 아시아(AxJC)
    • 중국
  • 시장 예측 : 업계별
    • 은행·금융 서비스
    • 일렉트로닉스·통신
    • 소매업·E-Commerce
    • 전문적 서비스
    • 헬스케어·생명과학
    • 제조업
    • 미디어·엔터테인먼트
    • 정부·공공부문
    • 교육
    • 에너지·유틸리티·기타
    • 기타
  • 시장 예측 : 고객 유형별
    • 중소기업
    • 대기업

제4장 애널리스트의 제안

제5장 부록

ksm 24.03.18

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that E-commerce Fraud Prevention Market is Projected to Register a CAGR of 20.47% by 2027.

The eCommerce fraud prevention solution is a specialized fraud detection and management solution targeted at eCommerce merchants and payment processors. It offers comprehensive real-time risk monitoring and analysis of all transactions and identify internal and external frauds covering all users, accounts, and channels by driving a risk-based strategy. An eCommerce fraud prevention solution detects and prevents fraud in real-time to improve order acceptance rate, reduce chargebacks, prevent customer abuse, and improve overall revenue. The primary focus of such a solution is on enhancing customer experience and provide confidence to merchants and payment processors to focus on revenue optimization strategy rather than on fighting fraud. In addition, advanced fraud prevention platforms are powered by emerging technologies like artificial intelligence and machine learning to reduce losses through faster detection and prevention of emerging fraud.

Table of Contents

Chapter 01: Research Summary

  • 2023 Market Outlook: Top Research Findings and Key Takeaways
  • Top predictions

Chapter 02: E-commerce Fraud Prevention Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Revenue Type
  • Geographical Regions
  • Industry Verticals

Chapter 03: E-commerce Fraud Prevention Market Forecast Analysis

  • Market Accelerators and Market Restraints
  • Market Forecast by Total Market
  • Market Forecast by Deployment Type
    • Cloud
    • On-Premises
  • Market Forecast by Geographical Regions
    • Canada
    • Central & Eastern Europe
    • Japan
    • Latin America
    • Middle East & Africa
    • USA
    • Western Europe
    • Asia Ex-Japan China (AxJC)
    • China
  • Market Forecast by Industry Verticals
    • Banking and Financial Services
    • Electronics & Telecom
    • Retail and eCommerce
    • Professional Services
    • Healthcare and Life Sciences
    • Manufacturing
    • Media & Entertainment
    • Government and Public Sectors
    • Education
    • Energy & Utility Others
    • Others
  • Market Forecast by Customer Types
    • SMB
    • Large
    • Enterprise

Chapter 04: Analyst Recommendations

  • Analyst Recommendations

Chapter 05: Appendix

  • Research Methodologies
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