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뷰티 드링크 시장 예측(-2030년) : 유형별, 성분별, 기능별, 인구통계별, 유통 채널별, 지역별 세계 분석

Beauty Drinks Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type, Ingredients, Function, Demography, Distribution Channel and By Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 175+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

Stratistics MRC에 따르면 세계 뷰티 드링크 시장은 2023년 16억 9,000만 달러로 예측 기간 동안 CAGR 13.27%로 성장해 2030년에는 40억 6,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

뷰티 드링크는 여드름, 흉터, 색소 침착을 없애고 노화 방지 효과가 있어 피부를 더욱 빛나게 하는 영양 보충제입니다. 나이가 들어도 자연스러운 매력을 유지하는 것을 목표로 하는 탄산음료와 비탄산음료를 '뷰티 드링크'라고 합니다. 뷰티 드링크에는 수많은 비타민, 미네랄, 아미노산, 항산화 물질이 함유되어 있습니다. 신진대사를 촉진하고 다이어트를 돕습니다. 히알루론산, 콜라겐, 항산화제, Q10은 탄력을 높이고 주름을 줄이는 음료 성분입니다. 음료 분야는 최근 뷰티 드링크라는 카테고리를 포함하게 되었습니다.

Cera Ve에 따르면 미국 내 밀레니얼 세대 소비자의 63%가 스킨케어에 대해 진지하게 생각하고 있으며, 이는 Z세대의 57%에 비해 다소 높은 수치입니다.

시장 역학:

촉진요인:

건강에 대한 인식의 증가

피부, 모발, 손톱을 내부에서 개선하기 위해 소비자들은 영양이 전반적인 건강과 외모에 어떤 영향을 미치는지에 대해 더 많이 인식하고 있습니다. 콜라겐, 비오틴, 항산화제 등은 뷰티 드링크에 많이 함유된 화학제품 중 하나이며, 이러한 물질은 피부, 모발, 손톱의 외모를 개선하는 것으로 알려져 있습니다. 이러한 추세에 따라 뷰티 드링크 산업이 확대되고 있습니다. 고객과 외모에 관심이 많은 사람들은 젊고 건강한 피부를 더 오래 유지할 수 있는 훨씬 더 좋고 자연스러운 방법을 찾고 있으며, 뷰티 드링크가 최선의 선택 중 하나라는 것을 알게 되었습니다. 기술의 발전과 데이터 관리의 개선으로 많은 시장이 성장하고 온라인 고객이 증가했습니다.

억제요인:

미각과 감각

많은 뷰티 드링크에는 매력적인 맛이라고 할 수 없는 성분이 포함되어 있어 일부 소비자들은 맛에 대한 선호도 문제로 인해 이러한 음료를 일상 생활에 도입하는 데 어려움을 겪을 수 있습니다. 일부 뷰티 드링크에는 모든 소비자가 매력적이지 않은 독특한 맛과 질감을 가진 성분이 포함될 수 있습니다. 콜라겐이나 허브 추출물과 같은 특정 성분의 맛은 소비자에 따라 익숙하지 않거나 선호하지 않을 수도 있습니다. 또한, 뷰티 드링크의 뒷맛과 입맛은 소비자의 취향에 영향을 미칠 수 있어 시장 성장을 저해할 것으로 예상됩니다.

기회:

공해로 인한 조기 노화

공해로 인해 피부의 자연적인 방어 메커니즘이 손상되고 더 많은 활성산소가 생성되어 산화 스트레스, 염증, 콜라겐 파괴를 유발할 수 있으며, Journal of Investigative Dermatology에 발표된 연구에 따르면 대기오염에 노출되면 피부 노화가 10% 빨라질 수 있습니다. 피부 노화가 10% 정도 빨라질 수 있다는 연구 결과가 발표되면서 뷰티 드링크와 같은 안티에이징 치료제에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이에 따라 소비자들은 건강한 피부를 촉진하고, 노화의 영향을 줄이고, 환경적 스트레스 요인으로부터 보호할 수 있는 성분을 함유한 뷰티 드링크에 더 많은 관심을 기울이고 있습니다.

위협:

치열한 경쟁

뷰티 드링크 시장은 경쟁이 치열하고 수많은 브랜드와 제품이 소비자의 관심을 끌기 위해 경쟁하고 있습니다. 기존 뷰티 브랜드뿐만 아니라 신규 진입 기업들도 끊임없이 뷰티 드링크를 출시하고 있어 시장이 혼잡합니다. 많은 뷰티 드링크 브랜드가 존재하기 때문에 기업들은 경쟁사와 제품을 차별화하는 것이 매우 중요합니다. 특정 성분의 사용, 특정 효능의 강조, 틈새 소비자층 공략 등 독특한 판매 제안을 개발함으로써 브랜드가 시장에서 눈에 띄게 될 수 있습니다.

COVID-19의 영향:

COVID-19의 대유행은 뷰티 드링크 시장에는 큰 영향을 미치지 않고 있으며, COVID-19가 유행하는 동안 소비자들이 집에 갇혀 있는 동안 메이크업에서 영양 화장품으로, 또는 손쉬운 관리와 자연스러움으로 관심이 옮겨가면서 뷰티 드링크에 대한 수요를 증가시켰습니다. 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 미용에 도움이 되는 최신 정보를 찾는 사람들이 늘어나면서 COVID-19 사태 이전부터 인기를 끌었던 뷰티 드링크의 인기가 급상승하고 있습니다.

예측 기간 동안 비타민 및 미네랄 부문이 가장 큰 비중을 차지할 것으로 예상:

비타민 및 미네랄 부문은 예측 기간 동안 다른 부문과 비교하여 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 이는 비타민과 미네랄, 특히 비오틴, 비타민 C, 비타민 E 등 피부, 모발, 손톱을 아름답게 가꾸는 데 도움이 되는 비타민과 미네랄을 함유한 제품에 대한 수요가 높기 때문입니다.

예측 기간 동안 가장 높은 CAGR을 기록할 것으로 예상되는 분야는 식료품 소매업체:

뷰티 드링크 시장에서 식료품 소매점 부문은 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 식료품 소매업체들은 뷰티 드링크를 포함한 음료 전용 코너와 선반을 마련하고 있습니다. 이러한 매장 내 뷰티 드링크 제품의 배치와 가시성은 소비자의 관심을 끌기 위해 매우 중요합니다. 브랜드들은 종종 가시성을 높이고 소비자의 관심을 끌기 위해 눈에 잘 띄는 선반 공간과 엔드캡 진열을 위해 노력합니다. 이러한 요인들은 이 분야의 시장 성장을 촉진하고 있습니다.

최대 점유율을 가진 지역:

뷰티 드링크의 시장 점유율이 가장 높은 곳은 북미 지역인 것으로 나타났습니다. 피부 질환의 증가와 탈모 문제로 인해 뷰티 드링크에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 미국인들의 패션 산업에 대한 높은 영향력과 건강과 피부에 도움이 되는 제품에 프리미엄을 지불하려는 의지가 시장 성장에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상되며, 코카콜라 컴퍼니(Coca-Cola Company)와 같은 시장 진출 대기업과 여러 인터넷 포털 사이트가 존재하여 제품을 쉽게 찾을 수 있어 이 지역에서 뷰티 드링크의 판매를 촉진할 수 있을 것입니다.

CAGR이 가장 높은 지역:

예측 기간 동안 아시아태평양이 가장 높은 성장률을 보일 것으로 예상됩니다. 이 지역에서는 뷰티 드링크의 사용이 안색과 건강 전반에 긍정적인 영향을 미친다는 인식이 확산되면서 매출이 증가할 것으로 예상됩니다. 이 지역의 시장 확대의 주요 원인으로는 급속한 도시화, 바쁜 라이프스타일, 가처분 소득의 증가 등을 꼽을 수 있습니다. 중국, 인도, 일본, 한국, 한반도 등의 국가에서 젊은 세대와 젊은 인구의 증가로 인해 뷰티 드링크의 인기가 높아짐에 따라 이 지역의 뷰티 드링크 매출은 수혜를 받을 것으로 예상됩니다.

주요 발전:

2022년 2월 Nestle SA의 사업부인 Nestle Health Science는 시카고에 본사를 둔 콜라겐 기반 식품, 음료 및 보충제 제조업체인 Vital Proteins의 인수를 완료했습니다.

2021년 10월, SAPPE는 단맛을 줄인 새로운 Sappe Beauti 음료 라인을 출시하여 소비자에게 혁신적인 제품 선택권을 제공하는 동시에 제품에 최대한의 가치를 더했습니다.

2021년 5월, Aquilini Beverage Group은 Beauty In Nature에서 영감을 받은 스파클링, 스피릿 기반의 RTD(Ready To Drink) 칵테일인 Beautiful Drinks Co.(BDC)를 출시했습니다. 이 프리미엄 칵테일은 비건, 글루텐, 방부제를 사용하지 않고 엄선된 증류주와 식물 추출물로 맛을 낸 비건, 글루텐 프리, 방부제 프리 칵테일입니다.

2020년 2월, 재춘관제약은 분말형 스킨케어 보충제 음료 '콜라겐샷'을 위해 회사 최초의 퇴비화 가능한 패키지 '바이오 파우치'를 발표했습니다. 이 친환경 패키지는 Vincotte OK Compost의 인증 요건을 충족하여 가정 내 퇴비화에 적합합니다.

보고서 내용

  • 지역 및 국가 수준 부문의 시장 세분화
  • 신규 진입기업에 대한 전략적 제언
  • 2021년, 2022년, 2023년, 2026년, 2030년 시장 데이터를 포함
  • 시장 동향(시장 촉진요인, 저해요인, 기회, 위협, 과제, 투자기회, 추천요인)
  • 시장 추정에 기반한 주요 사업 부문에 대한 전략적 제언
  • 주요 공통 트렌드를 매핑한 경쟁 상황
  • 상세한 전략, 재무 및 최근 동향을 포함한 기업 개요
  • 최신 기술 동향을 매핑한 공급망 트렌드

무료 맞춤형 서비스:

이 보고서를 구독하는 고객에게는 다음 중 하나의 무료 맞춤화 옵션을 제공합니다:

  • 기업 개요
    • 추가 시장 기업의 종합적인 프로파일링(최대 3개사까지)
    • 주요 기업 SWOT 분석(3개사까지)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 따른 주요 국가별 시장 추정 및 예측, CAGR(참고: 타당성 검토에 따른)
  • 경쟁사 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지리적 입지, 전략적 제휴를 기반으로 한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 주요 요약
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 접근법
  • 조사 소스
    • 1차 조사 정보 출처
    • 2차 조사 정보 출처
    • 가정

제3장 시장 동향 분석

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급 기업의 교섭력
  • 구매자의 교섭력
  • 대체품의 위협
  • 신규 참여업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 뷰티 드링크 세계 시장 : 유형별

  • 천연 드링크
  • 인공 드링크

제6장 뷰티 드링크 세계 시장 : 성분별

  • 비타민·미네랄
  • 콜라겐
  • 카로티노이드
  • 단백질·펩타이드
  • 항산화물질
  • 코엔자임
  • 기타 성분

제7장 뷰티 드링크 세계 시장 : 기능별

  • 안티에이징
  • 디톡스
  • 광채
  • 활력
  • 기타 기능

제8장 뷰티 드링크 세계 시장 : 인구통계별

  • 청소년
  • 젊은 여성
  • 성숙한 여성

제9장 뷰티 드링크 세계 시장 : 유통 채널별

  • 식료품 소매업체
  • 미용 전문점
  • 드럭스토어·약국
  • 기타 유통 채널

제10장 뷰티 드링크 세계 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제11장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 제휴, 합작투자
  • 인수와 합병
  • 신제품 출시
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제12장 기업 개요

  • AMC Grupo Alimentacion Fresco y Zumos
  • Asterism Healthcare Plus Inc.
  • Bella Berry
  • Big Quark
  • Groupon Inc.
  • Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd
  • Juice Generation
  • Kino Biotech
  • Kinohimitsu
  • Kordel's La Beaute
  • Lacka Foods Limited
  • Molecule Beverages
  • Nestle
  • Nutrawise Corporation
  • On-Group Ltd
  • Rejuvenated Ltd
  • Sappe Public Company Limited
  • Shiseido Co. Ltd
  • The Coca-Cola Company
  • Vemma Nutrition Company
  • Vital Proteins LLC
ksm 23.08.08

According to Stratistics MRC, the Global Beauty Drinks Market is accounted for $1.69 billion in 2023 and is expected to reach $4.06 billion by 2030 growing at a CAGR of 13.27% during the forecast period. Beauty drinks are nutraceutical beverages that lessen the appearance of acne, scars, and pigmentation, are anti-aging, and make the skin more radiant. Carbonated and non-carbonated beverages intended to preserve one's natural attractiveness as they age are referred to as "beauty drinks." Numerous vitamins, minerals, amino acids, and antioxidants are present in beauty beverages. It promotes metabolism, supporting dieting. Hyaluronic acid, collagen, antioxidants, and Q10 are ingredients in the drinks that increase suppleness and reduce wrinkles. The beverage sector has recently included the category of beauty drinks.

According to Cera Ve, 63 percent of millennial consumers in the United States took their skin care routine seriously, a slightly higher number compared to the 57 percent of Generation Z who claimed the same thing.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing health awareness

In order to improve their skin, hair, and nails from the inside out, consumers are becoming more aware of how their nutrition affects their overall health and appearance. Collagen, biotin, and antioxidants are among the chemicals found frequently in beauty beverages; these substances are thought to help skin, hair, and nails look better. The beauty drink industry is expanding as a result of this trend. Customers and people who care about their appearance are looking for far better and more natural ways to maintain youthful skin for longer, and they have discovered that beauty beverages are one of the best options. Many markets have grown and added online clients as a result of technological advancement and improved data management.

Restraint:

The taste and sensory experience

Many beauty drinks contain ingredients that may not have an appealing taste, and some consumers may find it challenging to incorporate these drinks into their daily routine due to taste preferences. Some beauty drinks may contain ingredients with distinct flavors or textures that not all consumers find appealing. The taste of certain ingredients, such as collagen or herbal extracts, may be unfamiliar or undesirable to some consumers. Additionally, the aftertaste or mouth feel of beauty drinks can influence consumer preferences, which are projected to impede the market's growth.

Opportunity:

Early aging due to pollution

The skin's natural defense mechanism is harmed by pollution, and more free radicals are produced, which can result in oxidative stress, inflammation, and collagen breakdown. A study that was published in the Journal of Investigative Dermatology also revealed that exposure to air pollution might hasten the aging of the skin by 10%, which has increased the demand for anti-aging treatments like beauty beverages. As a result, customers are turning more frequently to beauty drinks with components that promise to promote healthy skin, lessen the effects of aging, and offer protection from environmental stressors.

Threat:

Intense competition

The beauty drinks market is highly competitive, with numerous brands and products vying for consumer attention. Established beauty brands, as well as new entrants, are constantly launching their own beauty drink offerings, resulting in a crowded marketplace. With so many beauty drink brands available, it becomes crucial for companies to differentiate their products from competitors. Developing a unique selling proposition, such as using specific ingredients, highlighting specific benefits, or targeting niche consumer segments, can help brands stand out in the market.

COVID-19 Impact:

The COVID-19 pandemic had less of an effect on the market for beauty drinks since more people stayed at home and focused more on their overall health, including their appearance. Consumers' focus shifted from makeup routines to nutricosmetics or toward low-maintenance and natural looks as a result of staying in during the COVID-19 epidemic, which increased demand for beauty drinks. In addition, as more people look for the most recent information on what products might aid in their beauty regimen, beauty drinks that were popular before the epidemic have suddenly risen in popularity.

The vitamins & minerals segment is expected to be the largest during the forecast period:

The vitamins & minerals segment is projected to witness the largest share as compared to other segments over the forecast period due to there is such a high demand for goods that contain vitamins and minerals, particularly those that are thought to enhance the appearance of skin, hair, and nails, such biotin, vitamin C, and vitamin E. The fact that vitamins and minerals can also affect general health and wellness further adds to the appeal of this topic, which will fuel the segments growth in the market.

The grocery retailers segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period:

The grocery retailers segment is anticipated to grow at the highest CAGR in the Beauty Drinks market. Grocery retailers have dedicated sections or shelves for beverages, including beauty drinks. The placement and visibility of beauty drink products within these stores are crucial for attracting consumer attention. Brands often strive for prominent shelf space or end-cap displays to enhance visibility and increase the likelihood of consumer engagement. These factors are propelling the segment's growth in the market.

Region with largest share:

The largest market share for Beauty Drinks was found to be in North America. The demand for beauty drinks is expected to rise because to the rising incidence of skin illnesses and the problem of hair loss. It is projected that the enormous influence of the fashion industry among Americans and their willingness to pay premium rates for products that help their health and skin will positively impact market growth. The presence of major market participants like The Coca-Cola Company and several internet portals should make products easier to find, which should boost the sale of beauty beverages in the area.

Region with highest CAGR:

During the forecast period, Asia-Pacific is anticipated to have the fastest growth rate. Sales in the area are expected to rise as people become more aware of the positive effects beauty drink usage has on their complexion and overall health. Some of the key causes of the market expansion in the area include rapid urbanization, a hectic lifestyle, and rising disposable income. The region's sales of beauty drinks are anticipated to benefit from the increased popularity of beauty drinks among the young generation and the growing young population in nations like China, India, Japan, South Korea, and South Korea.

Key players in the market:

Some of the key players in Beauty Drinks Market include AMC Grupo Alimentacion Fresco y Zumos, Asterism Healthcare Plus Inc., Bella Berry, Big Quark, Groupon Inc., Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd, Juice Generation, Kino Biotech, Kinohimitsu, Kordel's La Beaute, Lacka Foods Limited, Molecule Beverages, Nestle , Nutrawise Corporation, On-Group Ltd, Rejuvenated Ltd, Sappe Public Company Limited, Shiseido Co. Ltd, The Coca-Cola Company, Vemma Nutrition Company and Vital Proteins LLC.

Key Developments:

In February 2022, Nestle Health Science, a business unit of Nestle SA, completed its acquisition of Vital Proteins, a Chicago-based manufacturer of collagen-based foods, beverages, and supplements

In October 2021, SAPPE introduced a new, less sweet Sappe Beauti Drink line to offer consumers a choice of innovative products while adding maximum value to the commodity

In May 2021, Aquilini Beverage Group launched the Beautiful Drinks Co. (BDC), a selection of sparkling, spirit-based, ready-to-drink (RTD) cocktails inspired by Beauty In Nature. These premium cocktails are vegan, gluten-free, and preservative-free, flavored with selected distillates and botanical extracts

In February 2020, Rejuvenated Ltd unveiled its first compostable packaging, 'bio-pouch,' for its Collagen Shots, a powder skincare supplement drink. The eco-friendly packaging suits home composting as the pouch meets Vincotte OK Compost's certification requirements

Types Covered:

  • Natural Drinks
  • Artificial Drinks

Ingredients Covered:

  • Vitamins and Minerals
  • Collagen
  • Carotenoids
  • Protein & Peptides
  • Antioxidants
  • Co-Enzymes
  • Other Ingredients

Functions Covered:

  • Anti-Aging
  • Detoxication
  • Radiance
  • Vitality
  • Other Functions

Demographers Covered:

  • Teenagers
  • Younger Women
  • Mature Women

Distribution Channels Covered:

  • Grocery Retailers
  • Beauty Specialty Stores
  • Drug Stores and Pharmacies
  • Other Distribution Channels

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026 and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Emerging Markets
  • 3.7 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Beauty Drinks Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Natural Drinks
  • 5.3 Artificial Drinks

6 Global Beauty Drinks Market, By Ingredients

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Vitamins and Minerals
  • 6.3 Collagen
  • 6.4 Carotenoids
  • 6.5 Protein & Peptides
  • 6.6 Antioxidants
  • 6.7 Co-Enzymes
  • 6.8 Other Ingredients

7 Global Beauty Drinks Market, By Function

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Anti-Aging
  • 7.3 Detoxication
  • 7.4 Radiance
  • 7.5 Vitality
  • 7.6 Other Functions

8 Global Beauty Drinks Market, By Demography

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Teenagers
  • 8.3 Younger Women
  • 8.4 Mature Women

9 Global Beauty Drinks Market, By Distribution Channel

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Grocery Retailers
  • 9.3 Beauty Specialty Stores
  • 9.4 Drug Stores and Pharmacies
  • 9.5 Other Distribution Channels

10 Global Beauty Drinks Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 AMC Grupo Alimentacion Fresco y Zumos
  • 12.2 Asterism Healthcare Plus Inc.
  • 12.3 Bella Berry
  • 12.4 Big Quark
  • 12.5 Groupon Inc.
  • 12.6 Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd
  • 12.7 Juice Generation
  • 12.8 Kino Biotech
  • 12.9 Kinohimitsu
  • 12.10 Kordel's La Beaute
  • 12.11 Lacka Foods Limited
  • 12.12 Molecule Beverages
  • 12.13 Nestle
  • 12.14 Nutrawise Corporation
  • 12.15 On-Group Ltd
  • 12.16 Rejuvenated Ltd
  • 12.17 Sappe Public Company Limited
  • 12.18 Shiseido Co. Ltd
  • 12.19 The Coca-Cola Company
  • 12.20 Vemma Nutrition Company
  • 12.21 Vital Proteins LLC
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