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콩 통조림 시장 예측(-2030년) - 유형별, 카테고리별, 포장별, 용도별, 최종사용자별, 지역별 세계 분석

Canned Beans Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Battery Type, Category, Packaging, Application, End User and By Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 175+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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Stratistics MRC에 따르면 세계 콩 통조림 시장은 2023년 7억 4,340만 달러로 예측 기간 동안 6.2%의 CAGR로 성장해 2030년에는 13억 2,640만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

보존 후 통조림으로 만든 콩을 통조림 콩이라고 합니다. 소금, 물 및 특정 방부제를 사용하여 콩을 통조림으로 보존하여 콩의 색, 질감 및 신선도를 유지하는 데 도움이됩니다. 콩은 가축화된 가장 오래된 식품 중 하나입니다. 콩은 콜레스테롤을 낮추고 심장병과 당뇨병의 위험을 낮추는 등 건강에도 좋습니다. 또한, 통조림 콩은 껍질을 벗기고, 썰고, 씻는 등의 사전 준비가 필요 없어 매우 편리합니다.

미국심장협회에 따르면 건강한 식습관의 일환으로 콩을 먹으면 심장병의 주요 원인인 고콜레스테롤혈증을 개선하는 데 도움이 된다고 합니다.

시장 역학:

촉진요인:

개인 가처분 소득 증가

시장 확대를 이끄는 중요한 요소 중 하나는 개인의 가처분 소득 증가입니다. 라이프스타일의 변화, 서유럽화, 신흥 경제 국가를 중심으로 한 대기업의 연구개발 노력 증가, 세계 기업의 시장 진입 증가 등이 시장 진입 기업의 성장 요인입니다. 유통 시스템 개척, 조리된 식품에 대한 소비자 수요 증가, 신흥 경제국의 소매업 확대, 소비자의 건강 의식 증가, 소비자 선호도 변화 등이 시장 가치 성장에 기여하고 있습니다.

억제요인:

콩 알레르기 증가

그러나 인구의 상당수가 콩 알레르기가 있어 시장 확대에 큰 걸림돌이 되고 있습니다. 통조림 콩은 나트륨 함량이 높기 때문에 고혈압 및 기타 질병을 가진 사람들에게는 좋지 않을 수 있습니다. 결과적으로 수요에 영향을 미칩니다. 따라서 콩 알레르기가 있는 사람의 비율이 높다는 것은 시장 성장에 큰 장벽이 될 수 있습니다.

기회:

사람들의 건강 지향성 증가

쉽게 구할 수 있는 유기농 단백질 공급원인 콩 통조림은 소비자들의 건강 지향적 성향으로 인해 높은 수요를 보이고 있습니다. 에스닉 요리의 인기가 높아짐에 따라 향후 몇 년 동안 콩과 콩에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 다양한 상황에서 통조림 콩의 사용을 장려하는 정부 이니셔티브의 결과로 시장이 성장하고 있습니다. 따라서 통조림 콩 시장은 향후 몇 년 동안 빠르게 성장하여 통조림 콩 시장을 재정적으로 성장시키는 원동력이 될 것으로 예상됩니다.

위협:

인공 향료의 사용과 높은 비용

향후 몇 년 동안 콩 통조림 시장 개척은 콩 통조림의 인공 향료 사용량 증가로 인해 제약을 받을 가능성이 높습니다. 또한, 신선식품에 대한 수요 증가, 이들 제품의 높은 비용, 연구개발 비용의 상승이 시장 확대를 제한하고 있습니다.

COVID-19의 영향:

세계 경제는 COVID-19의 대유행으로 인해 부정적인 영향을 받았습니다. 한편으로는 여행과 화물 이동이 제한되어 상품에 대한 수요가 감소했습니다. 그러나 한편으로는 E-Commerce 기업의 성장으로 온라인 택배 서비스를 통한 통조림 콩 수요가 크게 증가했습니다. 유통기한이 길고 미생물 오염에 대한 걱정이 없기 때문에 시장 수요가 증가했습니다. 그러나 세계 시장의 수요와 공급도 세계 경기 침체의 영향을 받았습니다.

유기농 부문은 예측 기간 동안 최대 규모일 것으로 예상:

전통 농법이 건강과 환경에 미치는 해로운 영향에 대한 사람들의 인식이 높아짐에 따라 유기농 분야가 예측 기간 동안 콩 통조림 시장을 장악할 것으로 예상됩니다. 유기농 콩 통조림은 인공 비료, 살충제, 방사선을 사용하지 않고 생산되기 때문에 기존의 화학적 투입물을 사용하지 않고도 건강한 생태계와 작물 성장을 지원하는 데 도움이 됩니다. 이러한 측면이 이 분야의 성장에 박차를 가하고 있습니다.

베이크드 빈즈 부문은 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR을 기록할 것으로 예상:

베이크드 빈즈 분야는 예측 기간 동안 가장 높은 성장률을 보일 것으로 예상됩니다. 베이크드 빈즈는 소스를 바른 수제 또는 통조림 콩으로 알려져 있습니다. 베이크드 빈즈는 단백질, 식이섬유, 기타 영양소 및 건강한 식물 성분이 풍부하게 함유되어 있습니다. 베이크드 빈즈는 콜레스테롤 수치를 낮추고 장 건강에 도움이 될 수 있습니다. 또한 설탕과 소금을 적게 넣고 적당히 조리하면 균형 잡힌 식단에 베이크드 빈즈를 포함시키는 것이 도움이 될 수 있습니다.

가장 높은 점유율을 보이는 지역:

북미 지역은 바쁜 라이프스타일, 일하는 여성의 증가, 높은 가처분 소득으로 인해 예측 기간 동안 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 세계은행(World Bank) 데이터에 따르면, 북미의 15세에서 64세 사이의 일하는 여성의 비율은 2015년부터 2019년까지 1.96% 증가했습니다. 또한, 바로 먹을 수 있는 식품에 대한 수요 증가는 이 지역의 시장 확대에 박차를 가할 것으로 예상됩니다. 비건 요리의 인기가 높아지면서 시장 확대에 박차를 가할 것으로 예상됩니다.

CAGR이 가장 높은 지역:

인구 증가와 라이프스타일의 변화로 인해 아시아태평양의 CAGR은 예측 기간 동안 가장 높은 성장률을 기록할 것으로 예상됩니다. 이 시장은 채식주의자 증가, 산업 설립 증가, 식물성 대체품에 대한 소비자 선호도 증가로 인해 성장하고 있습니다. 또한 인도의 콩 통조림 시장은 아시아태평양에서 가장 빠르게 성장하고 있으며, 중국의 콩 통조림 시장은 가장 큰 시장 점유율을 차지하고 있습니다. 또한, 포장 식품 및 음료 소비의 증가는 이 지역의 시장 확대에 박차를 가할 것으로 예상됩니다.

주요 발전:

2022년 12월, 베이크드 빈즈 제조업체인 부시 브라더스(Bush Brothers & Co., 테네시주 녹스빌)가 The Hain Celestial Group, Inc.의 웨스트브래 내추럴(Westbrae Natural) 브랜드를 인수했습니다. 인수에 대한 재무 조건은 공개되지 않았습니다.

Site Family Foods는 2022년 4월 제품 다양화를 위해 검은콩 통조림을 출시했습니다. 이 회사는 비건 고객에게 천연 핀토 콩 또는 검은콩, 아보카도, 코셔 인증 소금, 천연 칠리, 유기농 붉은 양파를 제공하고 있습니다.

보고서 내용

  • 지역, 국가 단위의 시장 점유율 평가
  • 신규 진입기업에 대한 전략적 제언
  • 2021년, 2022년, 2023년, 2026년, 2030년 시장 데이터를 포함
  • 시장 동향(촉진요인, 제약요인, 기회, 위협, 과제, 투자기회, 제언)
  • 시장 추정에 기반한 주요 사업 부문에 대한 전략적 제언
  • 주요 공통 트렌드를 매핑한 경쟁 상황
  • 상세한 전략, 재무 및 최근 동향을 포함한 기업 개요
  • 최신 기술 동향을 매핑한 공급망 트렌드

무료 맞춤형 서비스:

이 보고서를 구독하는 고객에게는 다음 중 하나의 무료 맞춤화 옵션을 제공합니다:

  • 기업 개요
    • 추가 시장 기업의 종합적인 프로파일링(최대 3개사까지)
    • 주요 기업 SWOT 분석(3개사까지)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 따른 주요 국가별 시장 추정 및 예측, CAGR(참고: 타당성 검토에 따른)
  • 경쟁사 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지리적 입지, 전략적 제휴를 기반으로 한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 주요 요약
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 접근법
  • 조사 소스
    • 1차 조사 정보 출처
    • 2차 조사 정보 출처
    • 가정

제3장 시장 동향 분석

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 용도 분석
  • 최종사용자 분석
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급 기업의 교섭력
  • 구매자의 교섭력
  • 대체품의 위협
  • 신규 참여업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세계의 콩 통조림 시장 : 유형별

  • 베이크드 빈즈
  • 검은콩
  • 가르반조콩
  • 강낭콩
  • 리마콩
  • 흰강낭콩
  • 핀토콩
  • 돼지고기와 콩
  • 기타 종류

제6장 세계의 콩 통조림 시장 : 카테고리별

  • 기존
  • 유기농

제7장 세계의 콩 통조림 시장 : 포장별

  • 금속캔
  • 유리병
  • 플라스틱 용기

제8장 세계의 콩 통조림 시장 : 용도별

  • 요리
  • 수프
  • 샐러드

제9장 세계의 콩 통조림 시장 : 최종사용자별

  • 가정용
  • 외식
  • 식품 가공

제10장 세계의 콩 통조림 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제11장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 제휴, 합작투자
  • 인수와 합병
  • 신제품 출시
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제12장 기업 개요

  • American Garden
  • B&G Foods, Inc.
  • Bonduelle
  • Bush Brothers & Company
  • ConAgra Foods, Inc.
  • Del Monte Foods
  • Eden Foods
  • Epicure
  • Grandma Brown's Beans Inc.
  • Hain Celestial Group
  • Ortega
  • The H. J. Heinz Company
  • Windmill Organics Limited
ksm 23.08.07

According to Stratistics MRC, the Global Canned Beans Market is accounted for $743.4 million in 2023 and is expected to reach $1326.4 million by 2030 growing at a CAGR of 6.2% during the forecast period. Beans that have been canned after being preserved are referred to as canned beans. The salt, water, and specific preservatives used to keep the beans in the cans help to maintain their color, texture, and freshness. The bean is among the oldest foods that have been domesticated. Beans lower cholesterol and the risk of heart disease and diabetes, among other health benefits. Additionally, canned beans are very convenient because they don't require any prior preparation, such as peeling, slicing, or cleaning.

According to the American Heart Association, eating beans as part of a healthy diet can help improve high blood cholesterol, a leading cause of heart disease.

Market Dynamics:

Driver:

Rising personal disposable income

One of the key elements driving the market's expansion is an increase in personal disposable income. The factors that determine market growth include changing lifestyles, westernization, increasing research and development efforts made by major corporations, particularly in developing economies, and ever-increasing global participation. Improving the distribution system, growing consumer demand for ready-to-eat food products, expanding the retail industry in developing economies, rising health consciousness among consumers, and shifting consumer tastes and preferences will all contribute to market value growth.

Restraint:

Rising incidence of bean allergies

However, a sizable portion of the population has bean allergies, which will significantly hinder market's expansion. Because of the high sodium content, canned beans might not be a good choice for people with high blood pressure or other illnesses. It consequently affects demand. Therefore, the large percentage of people who have bean allergies will be a significant barrier to the market's growth.

Opportunity:

Growing health concerns among people

Cans of beans, a readily available organic source of protein, are in high demand as a result of consumers' growing health concerns. The rising popularity of ethnic cuisine is expected to increase demand for legumes and beans in the upcoming years. The market has grown as a result of government initiatives that have encouraged the use of canned beans in various contexts. Therefore, it is anticipated that the market for canned legumes will grow quickly over the next few years, driving the market for canned beans to grow financially.

Threat:

Usage of artificial flavours and high costs

The development of the canned beans market over the coming years is likely to be constrained by rising artificial flavor usage in canned beans. Additionally, the rising demand for fresh foods, high costs of these products, and rising costs for R&D is limiting the market expansion.

COVID-19 Impact:

The global economy was negatively impacted by the COVID-19 pandemic. Limitations on travel and cargo movement, on the other hand, reduced the demand for the goods. However, the growth of e-commerce companies, on the other hand, resulted in a significant increase in demand for canned beans from online delivery services. The market demand for these beans has increased due to their longer shelf life and lack of microbial contamination. But supply and demand on the global market were also impacted by the global economic downturn.

The organic segment is expected to be the largest during the forecast period:

As people became more conscious of the detrimental effects traditional farming methods have on their health and the environment, the organic segment is expected to dominate the canned beans market in the prediction period. Organic canned beans help to support healthy ecosystems and the growth of crops without the use of conventional chemical inputs because they are produced without the use of artificial fertilizers, pesticides, or radiation. Such aspects spur the segment's growth.

The baked beans segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period:

The baked beans segment is estimated to witness the highest growth rate during the forecast period. Beans covered in sauce and either homemade or premade in cans are known as baked beans. Protein, fiber, other nutrients, and healthy plant compounds are all found in abundance in baked beans. They might raise cholesterol levels and benefit gut health. Moreover, a balanced diet can benefit from including baked beans, provided they are prepared with little sugar and a moderate amount of salt.

Region with largest share:

On account of busy lifestyles, an increase in the number of working women, and higher disposable income, North America is anticipated to witness the largest share over the forecast period. According to data from the World Bank, the overall proportion of working women in North America between the ages of 15 and 64 increased by 1.96% between 2015 and 2019. Additionally, it is predicted that increased demand for ready-to-eat foods will spur market expansion in the area. The rising popularity of vegan cuisine is also anticipated to spur market expansion.

Region with highest CAGR:

On the back of rising population and shifting lifestyles, the Asia Pacific region is predicted to experience the highest CAGR during the forecast period. The market is growing as a result of rising vegan diet acceptance, increased industry establishment, and rising consumer preference for plant-based substitutes. Additionally, the Indian canned bean market was the Asia-Pacific region's fastest-growing market, and China's canned bean market had the largest market share. Furthermore, rising packaged food and beverage consumption is anticipated to spur market expansion in the area.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Canned Beans Market include American Garden, B&G Foods, Inc. , Bonduelle , Bush Brothers & Company, ConAgra Foods, Inc. , Del Monte Foods , Eden Foods, Epicure , Grandma Brown's Beans Inc. , Hain Celestial Group, Ortega, The H. J. Heinz Company and Windmill Organics Limited.

Key Developments:

In December 2022, Baked beans maker Bush Brothers & Co., Knoxville, Tenn., has acquired the Westbrae Natural brand of The Hain Celestial Group, Inc. Financial terms of the acquisition were not disclosed.

In April 2022, to diversify its product offering, Site Family Foods introduced canned black beans in April 2022. The company provides vegan customers with natural pinto or black beans, avocado, salt that has received Kosher certification, natural chili, and organic red onion.

Types Covered:

  • Baked Beans
  • Black Beans
  • Garbanzo Beans
  • Kidney Beans
  • Lima Beans
  • Navy Beans
  • Pinto Beans
  • Pork and Beans
  • Other Types

Categories Covered:

  • Conventional
  • Organic

Packaging's Covered:

  • Metal Cans
  • Glass Jars
  • Plastic Containers

Applications Covered:

  • Dishes
  • Soup
  • Salad

End Users Covered:

  • Household
  • Foodservice
  • Food Processing

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026 and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Canned Beans Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Baked Beans
  • 5.3 Black Beans
  • 5.4 Garbanzo Beans
  • 5.5 Kidney Beans
  • 5.6 Lima Beans
  • 5.7 Navy Beans
  • 5.8 Pinto Beans
  • 5.9 Pork and Beans
  • 5.10 Other Types

6 Global Canned Beans Market, By Category

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Conventional
  • 6.3 Organic

7 Global Canned Beans Market, By Packaging

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Metal Cans
  • 7.3 Glass Jars
  • 7.4 Plastic Containers

8 Global Canned Beans Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Dishes
  • 8.3 Soup
  • 8.4 Salad

9 Global Canned Beans Market, By End User

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Household
  • 9.3 Foodservice
  • 9.4 Food Processing

10 Global Canned Beans Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 American Garden
  • 12.2 B&G Foods, Inc.
  • 12.3 Bonduelle
  • 12.4 Bush Brothers & Company
  • 12.5 ConAgra Foods, Inc.
  • 12.6 Del Monte Foods
  • 12.7 Eden Foods
  • 12.8 Epicure
  • 12.9 Grandma Brown's Beans Inc.
  • 12.10 Hain Celestial Group
  • 12.11 Ortega
  • 12.12 The H. J. Heinz Company
  • 12.13 Windmill Organics Limited
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