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뼈 및 관절 건강보조제 시장 예측(-2030년) - 유형, 형태, 최종사용자, 유통 채널 및 지역별 세계 분석

Bone and Joint Health Supplements Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type, Form, End Users, Distribution Channel and By Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 175+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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Stratistics MRC에 따르면, 세계 뼈 및 관절 건강보조제 시장은 2023년 129억 2,000만 달러로 예측 기간 동안 10.5%의 CAGR로 성장하여 2030년까지 260억 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

"뼈 및 관절 건강보조제"라고 불리는 건강보조식품은 뼈와 관절의 건강을 지원하고 강화하기 위해 만들어집니다. 이러한 보충제에는 일반적으로 뼈와 관절 건강을 지원하는 것으로 알려진 비타민, 미네랄 및 기타 영양소의 조합이 포함되어 있습니다. 골다공증이나 관절염과 같은 뼈와 관절 질환에 걸릴 위험이 있는 사람이나 관절의 유연성을 유지하고 부상 위험을 낮추고자 하는 운동선수 및 피트니스 애호가들에게 자주 홍보됩니다.

미국 NMI의 조사에 따르면, 보충제 사용자의 37%가 뼈와 관절 건강을 위해 보충제를 섭취할 가능성이 있는 것으로 추정됩니다.

시장 역학:

촉진요인:

고령자 인구

세계 뼈 및 관절 건강보조제 시장은 예측 기간 동안 성장을 견인할 것으로 예상됩니다. 노인들은 건강과 삶의 질을 유지하기 위해 자신의 필요에 맞는 건강보조식품에 대한 조정에 집중하고 있습니다. 노화는 사람들에게 심리적, 생리적, 사회적 변화를 포함한 다양한 변화를 일으켜 식습관과 음식 선호도에 영향을 미칩니다. 맞춤형 식습관과 습관적인 음식 선택은 고령화 사회에서 점점 더 중요해지고 있습니다. 뼈 건강과 운동 능력에 대한 관심이 높아지면서 건강한 노화와 질병 예방에 대한 소비자의 인식도 높아지고 있습니다. 이에 따라 고령 소비자의 식습관 요건을 충족하는 건강기능식품에 대한 수요가 증가하고 있습니다.

억제요인:

임상시험 및 연구개발에 대한 높은 비용

세계 뼈 및 관절 건강보조제 시장은 예측 기간 동안 성장을 저해할 것으로 예상됩니다. 뼈 및 관절 건강보조제와 같은 건강 보조 식품은 화학적 및 임상적으로 개발되기 때문에 많은 연구 개발 비용, 임상시험 및 다양한 국가 및 지역의 관련 당국으로부터의 승인을 필요로 합니다. 또한, 이러한 제품의 개발에는 제형화, 시행착오 테스트, 시장 출시 등이 포함되기 때문에 시간이 오래 걸립니다. 하지만 높은 R&D 비용이 반드시 생산성 향상으로 이어지지는 않습니다. 분자 탐색에 성공하더라도 새로운 보충제를 시장에 출시하는 데는 막대한 비용이 들기 때문입니다. 뼈 및 관절 건강보조제의 효능을 입증하기 위한 임상시험에도 비교적 많은 비용이 소요됩니다. 이는 시장이 새로운 보충제를 개발하는 데 있어 큰 장애물이 될 수 있습니다.

기회:

미량영양소 결핍에 대한 소비자 지식 증가

세계 뼈 및 관절 건강보조제 시장은 예측 기간 동안 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다. 영양 부족의 확산과 위험에 대한 소비자의 인식이 높아지고 있습니다. 또한, 영양 부족이 보충제 섭취를 통해 어떻게 개선 될 수 있는지에 대한 이해는 보충제 섭취 증가로 이어져 뼈 및 관절 건강보조제 시장의 성장을 더욱 촉진할 것입니다. 식습관과 건강은 밀접한 관계가 있기 때문에 더 많은 사람들이 자신에게 맞는 보충제를 선택하고 있습니다. 아시아, 라틴아메리카, 아프리카 일부 지역에서는 중산층의 소득이 증가함에 따라 소비자들이 영양 보충제, 식품 보충제에 더 많은 지출을 할 수 있게 되었습니다. 전 세계 고령화로 인해 영양 부족에 대한 인식이 높아질 것으로 예상됨에 따라 유럽 및 기타 지역의 일부 지역에서는 영양 보충제에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다.

위협:

규제의 영향

세계 뼈 및 관절 건강보조제 시장은 예측 기간 동안 성장을 저해할 것으로 예상됩니다. 소비자 트렌드의 전반적인 변화로 인해 시장에 많은 변화가 일어나고 있습니다. 건강 보조 식품을 통한 영양 섭취에 대한 규제와 요구 사항이 진화하고 있습니다. FDA와 FSSAI는 진화하는 영양 관리 기준에 대응하기 위해 이러한 법률을 제정했으며, FDA와 FSSAI는 이러한 규정의 일부를 도입했습니다. 이러한 규정은 프로바이오틱스 식품과 프리바이오틱스 식품뿐만 아니라 건강기능식품과 특수 식용 식품에도 적용됩니다. 뼈와 관절 건강을 위한 보충제의 품질, 효능 및 안전성은 규제 문제에 직면해 있습니다. 이러한 새로운 규제의 결과로 전체 시장이 심각한 장애물에 직면 할 수 있습니다.

COVID-19의 영향:

세계 뼈 및 관절 건강보조제 시장은 COVID-19 팬데믹에 대해 다양한 반응을 보이고 있습니다. 팬데믹은 공급망 혼란, 소비자 지출 감소, 생산 능력 감소를 초래했으며, 이 모든 것이 시장에 부정적인 영향을 미쳤습니다. 보고서에서 알 수 있듯이 전염병은 뼈와 관절 건강의 가치에 대한 인식을 높이고 보충제에 대한 수요를 증가시켰습니다. 또한, 집 안에서 하는 홈트레이닝의 인기가 높아진 것도 시장 확대에 박차를 가하고 있습니다.

예측기간 동안 슈퍼마켓/하이퍼마켓 부문이 가장 큰 비중을 차지할 것으로 예상:

예측 기간 동안 슈퍼마켓/하이퍼마켓 부문이 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 슈퍼마켓은 규모는 작지만 건강식품 시장의 판매 채널로 자리 잡고 있는데, 그 이유는 수십 년 전부터 기존의 소규모 식료품점이나 잡화점에서 건강보조식품과 같은 품목을 추가해 상품군을 확대했기 때문입니다. 흥미로운 점은 약국과는 달리 슈퍼마켓에서 구입하는 대부분의 상품이 개인용이 아닌 선물용이나 가족을 위해 구입한다는 점입니다. 개발도상국에서는 건강보조식품은 약국에서 구입하는 것이지만, 북미와 유럽 선진국에서는 개발도상국에 비해 큰 성장이 예상됩니다. 이는 건강보조식품의 구매 기준에 대한 인식이 높기 때문입니다.

예측 기간 동안 가장 높은 CAGR을 기록할 것으로 예상되는 것은 정제 부문:

정제 부문은 예측 기간 동안 가장 빠른 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 그 이유는 접근성, 다양한 복용 패턴, 이해하기 쉬운 포장, 비용 효율성, 보관의 용이성 등으로 인해 정제 형태의 뼈 및 관절 건강보조제가 널리 사용되고 있기 때문입니다. 비타민과 오메가3 지방산을 포함한 다양한 영양소를 함유하고 있기 때문에 뼈와 관절 건강을 위한 보충제는 경구 섭취를 통해 섭취합니다. 정제가 선호되는 이유 중 하나는 다른 유형의 건강보조식품에 비해 유통기한이 길기 때문입니다. 일반적으로 안정적일 뿐만 아니라 압축된 정제는 다양한 크기와 모양으로 제공됩니다. 그 결과, 다양한 건강 보조 식품을 편리하게 정제에 첨가할 수 있습니다. 압축 정제가 널리 사용되는 이유입니다.

가장 높은 점유율을 보이는 지역:

예측 기간 동안 북미 지역이 가장 큰 매출 점유율을 차지했습니다. 이 지역의 시장을 이끄는 요인으로는 노인 인구의 증가와 관절통을 경험하는 사람들의 수가 증가하고 있으며, CDC에 따르면 약 1,460만 명이 심각한 관절통을 앓고 있다고 합니다. 또한, 관절염이 보편화됨에 따라 산업이 확대되고 있습니다. 약 600만 명의 캐나다인이 관절염 진단을 받은 것으로 추정됩니다. 또한 전반적인 건강의 중요성에 대한 사람들의 인식이 높아지면서 성장에 박차를 가하고 있으며, 이 지역의 성인 미량 영양소 결핍증 유병률이 높아 뼈와 관절 건강을 위한 보충제 수요가 증가하고 있습니다.

CAGR이 가장 높은 지역:

건강과 복지 문제, 영양 부족에 대한 인식이 높아짐에 따라 아시아태평양의 CAGR은 예측 기간 동안 가장 높은 성장률을 기록할 것으로 예상됩니다. 골다공증과 비타민 D 결핍의 유병률이 증가하면서 뼈와 관절 건강을 증진시키는 다양한 보충제에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 가처분 소득이 증가함에 따라 소비자들은 건강을 유지하기 위해 특정 보충제 제품 카테고리에 더 많은 비용을 지불하기를 원하고 있으며, 이는 시장 확장을 촉진하고 있습니다. 또한, APAC 지역의 산업 성장을 지원하기 위해 사용되는 다양한 비지니스 전략은 이 지역의 성장을 촉진하고 있습니다.

주요 발전:

2022년 7월, 고급 한방 건강 제품 및 서비스 공급업체로 알려진 Infinitus는 뼈와 관절 건강을 위한 새로운 리마이지안(Li Mai Jian) 보충제 라인을 발표했습니다. 신제품 발표회 주제는 관절 건강을 위해 뼈를 튼튼하게 하는 것 등이며, 발표회 당일 저녁에 진행된 온라인 시청자 수는 13만 명을 넘어섰습니다.

2022년 1월, 인도에 본사를 둔 비건 보충제 회사 Nutrazee는 어린이와 성인을 위한 칼슘과 비타민 D 젤리를 출시한다고 발표했습니다. Nutrazee의 칼슘+D3 구미에 함유된 칼슘과 비타민D는 식단을 보충하고 튼튼한 뼈, 치아 및 면역 체계를 유지하기 위해 고안되었습니다. 천연 오렌지 맛의 구미는 완전 채식주의자를 위한 제품입니다.

2021년 1월, YourZooki는 영국 최초의 리포좀 콜라겐 보충제를 출시했습니다. 시트러스 라임 맛의 콜라겐 주키에는 1회 제공량당 5000mg의 해양 콜라겐이 함유되어 있습니다.

보고서 내용

  • 지역 및 국가별 시장 점유율 평가
  • 신규 진입기업에 대한 전략적 제언
  • 2021년, 2022년, 2023년, 2026년, 2030년 시장 데이터를 포함
  • 시장 동향(촉진요인, 저해요인, 기회, 위협, 과제, 투자 기회, 권장사항)
  • 시장 추정에 기반한 주요 사업 부문에 대한 전략적 제언
  • 주요 공통 트렌드를 매핑한 경쟁 상황
  • 상세한 전략, 재무 및 최근 동향을 포함한 기업 개요
  • 최신 기술 동향을 매핑한 공급망 트렌드

무료 맞춤형 서비스:

이 보고서를 구독하는 고객에게는 다음 중 하나의 무료 맞춤화 옵션을 제공합니다:

  • 기업 개요
    • 추가 시장 기업의 종합적인 프로파일링(최대 3개사까지)
    • 주요 기업 SWOT 분석(3개사까지)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 따른 주요 국가별 시장 추정 및 예측, CAGR(참고: 타당성 검토에 따른)
  • 경쟁사 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지리적 입지, 전략적 제휴를 기반으로 한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 주요 요약
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 접근법
  • 조사 소스
    • 1차 조사 정보 출처
    • 2차 조사 정보 출처
    • 가정

제3장 시장 동향 분석

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 최종사용자 분석
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급 기업의 교섭력
  • 구매자의 교섭력
  • 대체품의 위협
  • 신규 참여업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 뼈 및 관절 건강보조제 세계 시장 : 유형별

  • 비타민
  • 칼슘
  • 미네랄
  • 아미노산
  • 식물성 보충제
  • 콜라겐
  • 오메가 3 지방산
  • 글루코사민·콘드로이틴
  • 기타 유형

제6장 뼈 및 관절 건강보조제 세계 시장 : 형태별

  • 정제
  • 캡슐
  • 액체
  • 소프트젤/정제
  • 분말
  • 기타 형태

제7장 뼈 및 관절 건강보조제 세계 시장 : 유통 채널별

  • 슈퍼마켓/하이퍼마켓
  • 직접 판매
  • 약제사/약국
  • 건강 스토어
  • E-Commerce
  • 약국·드럭스토어
  • 헬스·뷰티 스토어
  • 전문점
  • 편의점
  • 온라인 스토어
  • 기타 유통 채널

제8장 뼈 및 관절 건강보조제 세계 시장 : 최종사용자별

  • 유아
  • 소아
  • 성인
  • 임산부
  • 고령자
  • 노인 인구
  • 기타 최종사용자

제9장 뼈 및 관절 건강보조제 세계 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제10장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 제휴, 합작투자
  • 인수와 합병
  • 신제품 출시
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제11장 기업 개요

  • Abbott Laboratories
  • Archer Daniel Midland Company
  • Bergstrom Nutrition Inc.
  • BioScience Nutrition
  • Bio-Tech Pharmacal Inc.
  • BYHEALTH Co., Ltd.
  • ESM Technologies LLC
  • Ethical Naturals Inc.
  • GNC Holdings, LLC
  • Herbalife International
  • Innophos Nutrition
  • Kerry Group PLC
  • Koninklijke DSM N.V.
  • NOW Health Group, Inc.
  • Nutramax Laboratories Inc.
  • Reckitt Benckiser Group plc
  • Seroyal International Inc.
  • The Procter & Gamble Company
  • USANA Health Sciences, Inc.
ksm 23.08.09

According to Stratistics MRC, the Global Bone and Joint Health Supplements Market is accounted for $12.92 billion in 2023 and is expected to reach $26.00 billion by 2030 growing at a CAGR of 10.5% during the forecast period. Dietary supplements called "bone and joint health supplements" are made to support and enhance the health of the bones and joints. A combination of vitamins, minerals, and other nutrients that are known to support bone and joint health are typically present in these supplements. They are frequently advertised to people who run the risk of developing bone and joint conditions like osteoporosis and arthritis, as well as to athletes and fitness enthusiasts who want to keep their joints flexible and lower their risk of injury.

According to a survey by NMI in the United States, 37% of supplement users are likely to take supplements to support bone and joint health.

Market Dynamics:

Driver:

Elderly population

The global Bone and Joint Health Supplements market expected to drive growth during the forecast period. The elderly is concentrating on adjusting to nutritional supplements specifically tailored to their needs to maintain their good health and quality of life. Aging causes a variety of changes in people, including psychological, physiological, and social changes that have an impact on their dietary habits and food preferences. A customized diet and habitual food choices are becoming more and more important to the aging population. Consumer awareness of healthy aging and disease prevention has increased due to growing concerns about bone health and mobility. As a result, there is an increased need for supplemental nutrition products that cater to older consumers' dietary requirements.

Restraint:

High costs for clinical trials and research and development

The global Bone and Joint Health Supplements market expected to hinder growth during the forecast period. Nutraceutical products, like supplements for bone and joint health, are chemically and clinically developed, necessitating significant R&D expenditures, clinical trials, and approvals from relevant authorities in various nations and regions. Additionally, creating such products takes time because it involves formulation, trial-and-error testing, and market commercialization. High R&D expenditures do not, however, yield equivalent productivity gains because, even after a successful molecule discovery, it is very expensive to introduce a new supplement to the market. Clinical trials to demonstrate a bone and joint health supplement's efficacy are also relatively expensive. It can be a significant obstacle to the market's development of novel supplements.

Opportunity:

Increasing consumer knowledge of micronutrient deficiencies

The global Bone and Joint Health Supplements market expected to drive growth during the forecast period. Consumer awareness of the prevalence and risks of nutritional deficiencies is rising. Additionally, their understanding of how nutritional deficiencies can be improved through supplementation will lead to increased supplement intake, which will further fuel the growth of the market for bone and joint health supplements. Since diet and health are closely related, more people are choosing supplements that are better for them. In some parts of Asia, Latin America, and Africa, middle-class income is rising, enabling consumers to spend more on dietary, nutritional, and food supplements. The world's aging population is expected to be more aware of nutritional deficiencies, which will increase demand for dietary supplements in certain parts of Europe and other regions.

Threat:

Impact of regulations

The global Bone and Joint Health Supplements market expected to hamper growth during the forecast period. Numerous changes in the market are being brought about by the general shift in consumer trends. Regulations and requirements relating to nutrition obtained through dietary supplements are evolving. These laws were created in response to evolving nutritional care standards. The FDA and FSSAI have introduced some of these rules. These rules apply to probiotic and prebiotic foods as well as dietary supplements and foods for special diets. The quality, efficacy, and safety of supplements for bone and joint health face regulatory challenges. The market as a whole may face serious obstacles as a result of these new regulations.

COVID-19 Impact:

The global market for supplements for bone and joint health has seen a mixed response to the COVID-19 pandemic. The pandemic has caused supply chain disruptions, decreased consumer spending, and reduced production capacity, all of which have had a negative impact on the market. The pandemic has raised awareness of the value of bone and joint health, as the report also says, which has increased demand for supplements. The growing popularity of at-home workouts during lockdowns has also fueled market expansion.

The supermarket/hypermarket segment is expected to be the largest during the forecast period:

The supermarket/hypermarket segment is expected to be the largest share during the forecast period. Supermarkets are a small but well-established sales channel for the health food market because they decades ago expanded the product lines of traditional smaller grocers and general stores to include items like health supplements. It's interesting to note that, unlike pharmacies, most products purchased at supermarkets are bought as gifts or for family members rather than for personal use. Although people in developing countries only use health supplements from pharmacies, developed countries in North America and Europe are anticipating significant growth compared to developing countries. This is because there is greater awareness of the buying criteria for health supplements.

The tablet segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period:

The tablet segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to its easy accessibility, various dosage patterns, straightforward packaging, cost-effectiveness, and storage, the tablet form of bone and joint health supplements is widely used. Because they contain various nutrients, including vitamins and omega-3 fatty acids, supplements for bone and joint health are taken orally. Tablets have a longer shelf life than other types of nutritional supplements, which is another reason why people prefer them. In addition to being generally stable, compressed tablets come in a range of sizes and shapes. As a result, a variety of nutritional supplements can be conveniently added to tablets. Compressed tablets are common because of this.

Region with largest share:

During the forecast period, North America accounted for the largest revenue share. Some of the factors propelling the market in the area are the rising geriatric population and the number of people experiencing joint pain. Nearly 14.6 million people have severe joint pain, according to the CDC. In addition, the industry is expanding as arthritis becomes more common. An estimated 6 million Canadians have been given an arthritis diagnosis. Moreover, the population's growing awareness of the importance of overall health is spurring growth and, the region's high prevalence of micronutrient deficiencies among adults is driving up demand for supplements for bone and joint health.

Region with highest CAGR:

Due to growing awareness of health and well-being issues as well as nutritional deficiencies, the Asia-Pacific region is expected to have the highest CAGR over the forecast period. The prevalence of osteoporosis and vitamin D deficiency is on the rise, which has increased demand for various supplements promoting bone and joint health. Additionally, as disposable income rises, consumers are more willing to pay more for certain supplement product categories in order to maintain their health, which will help the market expand. Regional growth is also being boosted by a variety of business strategies used to support industry growth in the APAC region.

Key players in the market

Some of the key players in Bone and Joint Health Supplements market include Abbott Laboratories, Archer Daniel Midland Company, Bergstrom Nutrition Inc., Bio-Science Nutrition, Bio-Tech Pharmacal Inc., BYHEALTH Co., Ltd., ESM Technologies LLC, Ethical Naturals Inc., GNC Holdings, LLC, Herbalife International, Innophos Nutrition, Kerry Group PLC, Koninklijke DSM N.V., NOW Health Group, Inc., Nutramax Laboratories Inc., Reckitt Benckiser Group plc, Seroyal International Inc., The Procter & Gamble Company and USANA Health Sciences, Inc.

Key Developments:

In July 2022, Infinitus, a well-known supplier of premium Chinese herbal health goods and services, unveiled a new line of Li Mai Jian supplements for bone and joint health. The theme of the new product launch included Making Bones Stronger for Joint Health, which was held the same evening of the launch online and attracted more than 130,000 views.

In January 2022, India-based vegan supplement company Nutrazee announced the launch of Calcium and Vitamin D gummies for children and adults. The calcium and vitamin D in Nutrazee's Calcium + D3 gummies were intended to supplement the diet and maintain strong bones, teeth, and an immune system. The gummies were claimed to have a natural orange flavor and were entirely vegan.

In January 2021, YourZooki launched the first liposomal collagen supplement in the United Kingdom. Citrus Lime-flavored Collagen Zooki contains an impressive 5000mg of Marine Collagen per serving.

Types Covered:

  • Vitamins
  • Calcium
  • Minerals
  • Amino Acids
  • Botanical Supplements
  • Collagen
  • Omega-3 Fatty Acids
  • Glucosamine-Chondroitin
  • Other Types

Forms Covered:

  • Tablets
  • Capsules
  • Liquid
  • Softgels/Pills
  • Powder
  • Other Forms

Distribution Channels Covered:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Direct Selling
  • Chemists/Pharmacies
  • Health Stores
  • E-Commerce
  • Pharmacies & Drug Stores
  • Health & Beauty Stores
  • Specialty Stores
  • Convenience Stores
  • Online Stores
  • Other Distribution Channels

End Users Covered:

  • Infants
  • Children
  • Adults
  • Pregnant Woman
  • Senior Citizen
  • Geriatric Population
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Bone and Joint Health Supplements Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Vitamins
  • 5.3 Calcium
  • 5.4 Minerals
  • 5.5 Amino Acids
  • 5.6 Botanical Supplements
  • 5.7 Collagen
  • 5.8 Omega-3 Fatty Acids
  • 5.9 Glucosamine-Chondroitin
  • 5.10 Other Types

6 Global Bone and Joint Health Supplements Market, By Form

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Tablets
  • 6.3 Capsules
  • 6.4 Liquid
  • 6.5 Softgels/Pills
  • 6.6 Powder
  • 6.7 Other Forms

7 Global Bone and Joint Health Supplements Market, By Distribution Channel

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Supermarkets/Hypermarkets
  • 7.3 Direct Selling
  • 7.4 Chemists/Pharmacies
  • 7.5 Health Stores
  • 7.6 E-Commerce
  • 7.7 Pharmacies & Drug Stores
  • 7.8 Health & Beauty Stores
  • 7.9 Specialty Stores
  • 7.10 Convenience Stores
  • 7.11 Online Stores
  • 7.12 Other Distribution Channels

8 Global Bone and Joint Health Supplements Market, By End Users

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Infants
  • 8.3 Children
  • 8.4 Adults
  • 8.5 Pregnant Woman
  • 8.6 Senior Citizen
  • 8.7 Geriatric Population
  • 8.8 Other End Users

9 Global Bone and Joint Health Supplements Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Abbott Laboratories
  • 11.2 Archer Daniel Midland Company
  • 11.3 Bergstrom Nutrition Inc.
  • 11.4 BioScience Nutrition
  • 11.5 Bio-Tech Pharmacal Inc.
  • 11.6 BYHEALTH Co., Ltd.
  • 11.7 ESM Technologies LLC
  • 11.8 Ethical Naturals Inc.
  • 11.9 GNC Holdings, LLC
  • 11.10 Herbalife International
  • 11.11 Innophos Nutrition
  • 11.12 Kerry Group PLC
  • 11.13 Koninklijke DSM N.V.
  • 11.14 NOW Health Group, Inc.
  • 11.15 Nutramax Laboratories Inc.
  • 11.16 Reckitt Benckiser Group plc
  • 11.17 Seroyal International Inc.
  • 11.18 The Procter & Gamble Company
  • 11.19 USANA Health Sciences, Inc.
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