시장보고서
상품코드
1489431

전기자동차 배터리 재활용 시장 예측(-2030년) : 유형별, 화학 유형별, 배터리 배출원별, 프로세스별, 최종사용자별, 지역별 세계 분석

Electric Vehicles Battery Recycling Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type, Chemistry Type, Battery Source, Process, End User and by Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 200+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    


※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

Stratistics MRC에 따르면 세계의 전기자동차 배터리 재활용 시장은 2023년에 36억 2,000만 달러를 차지하며, 예측 기간 중 CAGR은 29.3%로 성장하며, 2030년에는 218억 7,000만 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.

전기자동차(EV) 배터리의 재활용은 자동차의 지속가능한 수명주기관리에 필수적이며, EV 수요가 급증함에 따라 EV의 리튬이온 배터리 폐기물을 처리하는 효과적인 재활용 기술이 점점 더 필요해지고 있습니다. 배터리를 재활용하면 환경에 미치는 영향을 줄일 수 있을 뿐만 아니라 배터리 생산에 따른 이산화탄소 배출을 최소화하고 유한한 자원에 대한 의존도를 줄일 수 있습니다.

국제재생에너지기구(IRENA)에 따르면 향후 수년간 전기자동차의 세계 보급이 크게 증가할 것으로 예상되며, 늘어나는 리튬이온 배터리를 관리하기 위한 지속가능한 배터리 재활용 인프라가 절실히 요구되고 있습니다.

전기자동차 보급 확대

전기자동차 배터리 재활용 시장은 배기가스 규제와 친환경 교통수단에 대한 소비자 수요에 힘입어 전 세계에서 전기자동차 보급이 급증함에 따라 확대되고 있습니다. 전기자동차 판매량이 지속적으로 증가함에 따라 특히 전기자동차 보급을 장려하는 인프라와 정부 정책이 잘 갖추어진 지역에서 사용 후 배터리의 집적은 점점 더 중요해지고 있습니다. 또한 늘어나는 사용 후 리튬이온 배터리를 책임감 있게 처리하기 위해서는 효과적이고 확장 가능한 재활용 솔루션의 개발이 필요합니다.

고액의 초기 투자비용

종합적인 배터리 재활용 인프라를 구축하기 위해서는 시설, 기계, 기술에 대한 막대한 선행 투자가 필요합니다. 잠재적 시장 진출기업은 자본 집약적인 배터리 재활용 시설의 특성과 특수한 공정 및 장비의 필요성으로 인해 큰 진입 장벽에 직면해 있습니다. 또한 대규모 재활용 프로젝트는 규제 변경, 상품 가격 상승, 기술 발전 등의 변동 요인으로 인해 장기적인 투자수익률이 불투명하기 때문에 투자자와 이해관계자들이 기피할 수 있습니다.

환경 친화적 인 구제책에 대한 요구가 증가하고 있습니다.

전 세계에서 지속가능성과 환경 관리에 대한 관심이 높아짐에 따라 전기자동차에 사용되는 배터리의 재활용 시장은 큰 잠재력을 가지고 있습니다. 정부, 기업, 소비자가 친환경적인 관행을 중시하면서 수명이 다한 배터리를 관리할 수 있는 지속가능한 방법에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한 배터리 재활용에 앞장서는 기업은 이 확대되는 시장에서 이익을 얻고 경쟁사와의 차별화를 꾀할 수 있는 기회를 갖게 될 것입니다.

불충분한 규제와 표준화

배터리 재활용 산업의 안정과 확장은 표준화된 절차와 법률의 부재로 인해 심각한 위협을 받고 있습니다. 배터리의 화학적 특성, 설계 및 제조 공정이 다르기 때문에 재활용이 어렵고 보편적인 재활용 방법의 확립을 방해하고 있습니다. 또한 관할권마다 다른 법적 프레임워크는 업계 참여자들이 규정을 준수하는 것을 어렵게 하고, 배터리 재활용 생태계를 파편화시키고 비효율적으로 만듭니다. 재활용 절차를 관리하고 안전 및 환경법 준수를 보장하는 강력한 기준과 법률이 마련되지 않으면 시장은 확장성, 투자 및 사회적 수용성 측면에서 어려움에 직면할 수 있습니다.

COVID-19의 영향 :

COVID-19는 전기자동차 배터리 재활용 시장에 기회와 도전을 가져왔습니다. 공급망 중단, 노동력 부족, 폐쇄된 재활용 시설의 일시적 폐쇄로 인해 사용 후 배터리의 회수, 처리 및 재활용이 지연되고 있습니다. 이로 인해 지연이 발생하고 가동률이 감소하고 있습니다. 또한 경기 불확실성과 개인 소비 감소로 인해 전기자동차 수요가 감소하고 있으며, 이는 재활용 흐름에 들어가는 배터리 수에 영향을 미치고 있습니다.

예측 기간 중 리튬이온 부문이 가장 클 것으로 예상됩니다.

전기자동차용 재활용 배터리 시장에서 리튬이온 배터리가 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 리튬이온 배터리는 높은 에너지 밀도, 긴 수명, 납 배터리 및 니켈 기반 배터리와 같은 다른 배터리 화학 물질보다 우수한 성능으로 인해 리튬이온 배터리가 전기자동차 기술의 표준이 되었으며, 이것이 우위를 점하는 이유입니다. 정부의 규제와 친환경 교통수단에 대한 소비자 수요로 인해 전기자동차의 판매가 급증한 결과, 수명이 다한 리튬이온 배터리가 대량으로 발생하여 재활용할 필요가 있습니다.

리튬니켈코발트산화물 알루미늄 부문은 예측 기간 중 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다.

전기자동차용 재활용 배터리 시장에서 리튬 니켈-코발트-알루미늄 산화물(NCA) 배터리가 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 주행거리와 효율성을 최적화하고자 하는 전기자동차 제조업체들은 높은 에너지 밀도와 우수한 성능으로 알려진 NCA 배터리를 선택합니다. 그러나 NCA 배터리의 구성에는 리튬, 니켈, 코발트, 알루미늄과 같은 귀중한 재료가 포함되어 있으므로 재활용에 대한 노력이 필요합니다. 또한 전 세계에서 전기자동차의 보급과 이에 따른 사용 후 NCA 배터리 증가로 인해 이 배터리 화학 물질의 재활용 솔루션에 대한 요구가 빠르게 증가하고 있습니다.

가장 큰 점유율을 가진 지역 :

전기자동차용 재활용 배터리 시장은 아시아태평양이 주도하고 있습니다. 중국, 일본, 한국 등 전기자동차 생산과 소비가 가장 높은 국가에서 전기자동차 산업이 빠르게 성장하고 있는 것이 이러한 우위의 주요 원인 중 하나입니다. 이들 국가는 전기자동차 사용을 장려하기 위해 적극적인 입법 프로그램을 시행하고 있으며, 수명이 다한 배터리 증가에 대응하기 위해 강력한 재활용 네트워크를 구축하고 있습니다. 또한 아시아태평양은 공공 및 민간 부문의 대규모 투자로 인해 배터리 생산 및 재활용을 위한 강력한 인프라를 보유하고 있습니다.

CAGR이 가장 높은 지역 :

전기자동차용 재활용 배터리 시장은 북미가 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 이러한 성장에는 여러 가지 요인이 작용하고 있습니다. 예를 들어 이 지역에서는 전기자동차의 보급이 증가하고 있으며, 정부의 장려책, 강화된 배출가스 규제, 환경 문제에 대한 소비자의 인식이 높아지고 있습니다. 최첨단 배터리 재활용 기술과 절차의 개발은 북미의 많은 창의적인 기업과 연구 기관의 주요 관심사이며, 이는 시장 확대를 더욱 가속화하고 있습니다. 또한 이 지역은 재활용 인프라가 잘 발달되어 있으며, 지속가능한 폐기물 관리를 지원하는 규제 프레임워크가 배터리 재활용에 유리한 환경을 조성하고 있습니다.

무료 맞춤형 서비스 :

이 보고서를 구독하는 고객은 다음과 같은 무료 맞춤화 옵션 중 하나를 사용할 수 있습니다. :

  • 기업 개요
    • 추가 시장 기업의 종합적인 프로파일링(최대 3사)
    • 주요 기업의 SWOT 분석(최대 3사)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 따른 주요 국가별 시장 추정치, 예측, CAGR(주: 타당성 확인에 따름)
  • 경쟁사 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지역적 입지, 전략적 제휴를 기반으로 한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 개요
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 어프로치
  • 조사 정보원
    • 1차 조사 정보원
    • 2차 조사 정보원
    • 전제조건

제3장 시장 동향 분석

  • 촉진요인
  • 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 최종사용자 분석
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급 기업의 교섭력
  • 구매자의 교섭력
  • 대체품의 위협
  • 신규 진출업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세계의 전기자동차 배터리 재활용 시장 : 유형별

  • 납축전지
  • 리튬이온
  • 니켈
  • 기타 유형

제6장 세계의 전기자동차 배터리 재활용 시장 : 화학 유형별

  • 리튬 니켈 망간 코발트
  • 인산철리튬
  • 티탄산리튬
  • 망간산리튬
  • 리튬 니켈 코발트 알루미늄 산화물
  • 기타 화학 유형

제7장 세계의 전기자동차 배터리 재활용 시장 : 배터리 배출원별

  • 상용차
    • 대형 상용차
    • 소형 상용차
  • 승용차
    • 배터리 전기자동차
    • 퓨어 하이브리드 전기자동차
    • 플러그인 하이브리드 전기자동차
  • 전동 스쿠터와 오토바이
  • 전기자전거
  • 기타 배터리 배출원

제8장 세계의 전기자동차 배터리 재활용 시장 : 프로세스별

  • 습식 야금 프로세스
  • 고온 야금 프로세스
  • 물리적/기계적 프로세스
  • 기타 프로세스

제9장 세계의 전기자동차 배터리 재활용 시장 : 최종사용자별

  • 운송기관
  • 가전
  • 산업
  • 기타 최종사용자

제10장 세계의 전기자동차 배터리 재활용 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제11장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 협업, 합병사업
  • 인수합병
  • 신제품 발매
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제12장 기업 프로파일링

  • BatX Energies Pvt. Ltd.
  • American Manganese Inc
  • Retriev Technologies
  • Li-Cycle Holdings Corp.
  • Accurec-Recycling GMBH
  • Umicore N.V.
  • Snam S.p.A.
  • Ascend Elements, Inc.
  • Redwood Materials, Inc.
  • Glencore plc
  • Ace Green Recycling, Inc.
  • G & P Batteries
  • Tata Chemicals Limited
  • Fortum Corporation
  • Neometals Ltd
KSA 24.06.10

According to Stratistics MRC, the Global Electric Vehicles Battery Recycling Market is accounted for $3.62 billion in 2023 and is expected to reach $21.87 billion by 2030 growing at a CAGR of 29.3% during the forecast period. The recycling of electric vehicle (EV) batteries is essential to the sustainable lifecycle management of these becoming more common automobiles. Effective recycling techniques to handle the disposal of EVs' lithium-ion batteries are becoming more and more necessary as demand for these vehicles soars. In addition to lessening the impact on the environment, recycling these batteries also minimizes the carbon footprint associated with battery production and lessens the reliance on finite resources.

According to the International Renewable Energy Agency (IRENA), the global adoption of electric vehicles is projected to increase significantly in the coming years, driving the urgent need for sustainable battery recycling infrastructure to manage the growing volume of lithium-ion batteries.

Market Dynamics:

Driver:

Growing uptake of electric cars

The electric vehicle battery recycling market is expanding as a result of the global upsurge in EV adoption, which is being driven by emissions regulations and consumer demand for environmentally friendly transportation. End-of-life battery accumulation is growing in importance as EV sales keep rising, especially in areas with infrastructure and government policies that encourage them. Additionally, in order to responsibly handle the increasing volume of spent lithium-ion batteries, this influx requires the development of effective and scalable recycling solutions.

Restraint:

Expensive initial outlay

A significant upfront investment in facilities, machinery, and technology is necessary to establish a comprehensive battery recycling infrastructure. Potential market participants face a substantial barrier to entry due to the capital-intensive nature of battery recycling facilities and the requirement for specialized processes and equipment. Furthermore, large-scale recycling projects may be avoided by investors and stakeholders due to the uncertain long-term return on investment caused by variables like changing regulations, rising commodity prices, and technological advancements.

Opportunity:

Growing need for eco-friendly remedies

The market for recycling batteries used in electric vehicles has a lot of potential due to the increased emphasis on sustainability and environmental stewardship on a worldwide scale. Demand for sustainable methods of managing batteries nearing their end of life is growing as governments, corporations, and consumers place a higher priority on environmentally friendly practices. Moreover, businesses that take the lead in battery recycling have the opportunity to profit from this expanding market and set themselves apart from competitors.

Threat:

Insufficient regulation and standardization

The stability and expansion of the battery recycling industry are seriously threatened by the lack of standardized procedures and laws. Differing battery chemistries, designs, and manufacturing processes make recycling more difficult and impede the creation of universal recycling methods. Furthermore, uneven legal frameworks amongst jurisdictions make it difficult for industry participants to comply, which causes the battery recycling ecosystem to become fragmented and inefficient. The market may encounter difficulties in terms of scalability, investment, and public acceptance if there aren't strong standards and laws in place to govern recycling procedures and guarantee adherence to safety and environmental laws.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic has presented opportunities as well as challenges for the electric vehicle battery recycling market. The collection, processing, and recycling of end-of-life batteries have been hampered by supply chain disruptions, a labor shortage, and the temporary closure of recycling facilities during lockdowns. This has resulted in delays and a reduction in capacity utilization. Additionally, the demand for electric vehicles has decreased due to economic uncertainty and lower consumer spending, which has an impact on the number of batteries that enter the recycling stream.

The Lithium-ion segment is expected to be the largest during the forecast period

In the market for recycled batteries for electric vehicles, lithium-ion batteries are projected to hold the largest share. Due to their higher energy density, longer lifespan, and better performance than other battery chemicals like lead-acid and nickel-based batteries, lithium-ion batteries have become the standard in electric vehicle technology, which is the reason for their dominance. There is a significant amount of lithium-ion batteries nearing the end of their useful lives that need to be recycled as a result of the spike in sales of electric vehicles brought on by government regulations and consumer demand for greener forms of transportation.

The Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

In the market for recycled batteries for electric vehicles, lithium nickel cobalt aluminum oxide (NCA) batteries are expected to have the highest CAGR. Manufacturers of electric vehicles who want to optimize driving range and efficiency choose NCA batteries because of their well-known high energy density and superior performance. However, NCA batteries are highly sought after for recycling efforts because their composition includes valuable materials like lithium, nickel, cobalt, and aluminum. Furthermore, the need for recycling solutions for this battery chemistry is rising quickly due to the global increase in the use of electric vehicles and the resulting rise in end-of-life NCA batteries.

Region with largest share:

The market for recycled batteries for electric vehicles is dominated by the Asia-Pacific region. The swift growth of the electric vehicle industry in nations like China, Japan, and South Korea, which are among the top producers and consumers of electric vehicles, is one of the main causes of this dominance. These countries have put in place aggressive legislative programs to encourage the use of electric vehicles and create strong recycling networks to handle the growing number of batteries that are nearing the end of their useful lives. Additionally, Asia Pacific has a strong infrastructure for the production and recycling of batteries thanks to large investments from the public and private sectors.

Region with highest CAGR:

The market for recycled batteries for electric vehicles is expected to grow at the highest CAGR in North America. Numerous factors are driving this growth, such as the region's growing adoption of electric vehicles, which is being fueled by government incentives, stricter emissions regulations, and a growing consumer consciousness of environmental issues. The development of cutting-edge battery recycling technologies and procedures is the primary focus of many creative businesses and research institutes in North America, which further accelerates market expansion. Furthermore, the region's developed recycling infrastructure and a regulatory framework that supports sustainable waste management practices create an environment that is favourable for battery recycling initiatives.

Key players in the market

Some of the key players in Electric Vehicles Battery Recycling market include BatX Energies Pvt. Ltd., American Manganese Inc, Retriev Technologies, Li-Cycle Holdings Corp., Accurec-Recycling GMBH, Umicore N.V., Snam S.p.A., Ascend Elements, Inc., Redwood Materials, Inc., Glencore plc, Ace Green Recycling, Inc., G & P Batteries, Tata Chemicals Limited, Fortum Corporation and Neometals Ltd.

Key Developments:

In March 2024, Li-Cycle Holdings Corp. has entered an agreement with Glencore for a $75 million investment, building on a long-term partnership. Officials view the move as an endorsement of Li-Cycle's technology and its development plans for the Rochester Hub. Glencore is a Swiss producer, recycler and marketer of nickel and cobalt for the production of lithium-ion batteries.

In November 2022, Italian gas group Snam has agreed to buy floating storage regasification unit (FSRU) Golar Tundra from Bermuda-based LNG shipper Golar LNG in a deal worth $350m. The deal, which is closed concurrently, involved the acquisition of Golar LNG NB 13 Corporation, whose only asset is the Golar Tundra FSRU.

In March 2022, Retriev Technologies, the most comprehensive lithium battery recycler in North America and the pioneer in end-of-life battery management, has acquired Battery Solutions, the North American leader in sustainable, end-to-end management solutions for end-of-life batteries and consumer electronics.

Types Covered:

  • Lead Acid
  • Lithium-ion
  • Nickel
  • Other Types

Chemistry Types Covered:

  • Lithium Nickel Manganese Cobalt
  • Lithium Iron Phosphate
  • Lithium Titanate Oxide
  • Lithium Manganese Oxide
  • Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide
  • Other Chemistry Types

Battery Sources Covered:

  • Commercial Vehicles
  • Passenger Cars
  • E-Scooters & Motorcycles
  • E-Bikes
  • Other Battery Sources

Processes Covered:

  • Hydrometallurgical Process
  • Pyrometallurgy Process
  • Physical/mechanical Process
  • Other Processes

End Users Covered:

  • Transportation
  • Consumer Electronics
  • Industrial
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Electric Vehicles Battery Recycling Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Lead Acid
  • 5.3 Lithium-ion
  • 5.4 Nickel
  • 5.5 Other Types

6 Global Electric Vehicles Battery Recycling Market, By Chemistry Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Lithium Nickel Manganese Cobalt
  • 6.3 Lithium Iron Phosphate
  • 6.4 Lithium Titanate Oxide
  • 6.5 Lithium Manganese Oxide
  • 6.6 Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide
  • 6.7 Other Chemistry Types

7 Global Electric Vehicles Battery Recycling Market, By Battery Source

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Commercial Vehicles
    • 7.2.1 Heavy Commercial Vehicles
    • 7.2.2 Light Commercial Vehicles
  • 7.3 Passenger Cars
    • 7.3.1 Battery Electric Vehicles
    • 7.3.2 Pure Hybrid Electric Vehicles
    • 7.3.3 Plug-In Hybrid Electric Vehicles
  • 7.4 E-Scooters & Motorcycles
  • 7.5 E-Bikes
  • 7.6 Other Battery Sources

8 Global Electric Vehicles Battery Recycling Market, By Process

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Hydrometallurgical Process
  • 8.3 Pyrometallurgy Process
  • 8.4 Physical/mechanical Process
  • 8.5 Other Processes

9 Global Electric Vehicles Battery Recycling Market, By End User

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Transportation
  • 9.3 Consumer Electronics
  • 9.4 Industrial
  • 9.5 Other End Users

10 Global Electric Vehicles Battery Recycling Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 BatX Energies Pvt. Ltd.
  • 12.2 American Manganese Inc
  • 12.3 Retriev Technologies
  • 12.4 Li-Cycle Holdings Corp.
  • 12.5 Accurec-Recycling GMBH
  • 12.6 Umicore N.V.
  • 12.7 Snam S.p.A.
  • 12.8 Ascend Elements, Inc.
  • 12.9 Redwood Materials, Inc.
  • 12.10 Glencore plc
  • 12.11 Ace Green Recycling, Inc.
  • 12.12 G & P Batteries
  • 12.13 Tata Chemicals Limited
  • 12.14 Fortum Corporation
  • 12.15 Neometals Ltd
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제