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사료용 향료 및 감미료 시장 예측(-2030년) : 형태, 카테고리, 동물 유형, 형상, 원산지, 포장, 용도별, 지역별 세계 분석

Feed Flavors and Sweeteners Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Form, Category, Animal Type, Shape, Origin, Packaging, Application and by Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 200+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    


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Stratistics MRC에 따르면 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장은 2023년에 12억 8,000만 달러를 차지하며, 예측 기간 중 CAGR 7.2%로 성장하며, 2030년에는 20억 9,000만 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.

동물사료의 기호성과 섭취율 향상은 사료 향료와 감미료에 크게 의존하고 있습니다. 이러한 첨가제는 사료 성분에서 발견되는 나쁜 맛과 냄새를 커버하여 동물이 사료를 먹을 확률을 높입니다. 또한 사료의 맛은 동물의 식욕을 증가시켜 섭취량과 전반적인 영양 섭취를 개선합니다. 반대로 감미료는 기분 좋은 맛을 제공하고 에너지 원으로 작용하여 소비량 증가에 기여합니다. 이러한 첨가제는 사료의 맛과 향을 향상시켜 사료 효율을 개선하고, 결과적으로 가축과 반려동물의 생산성과 건강을 향상시키는 데 도움을 줄 수 있습니다.

미국수의사회(AVMA)에 따르면 모든 동물의 건강과 행복을 위해서는 정기적인 수의학 진료가 필수적입니다.

가축 생산량 증가

세계 축산업 생산량 증가는 주로 도시화와 인구 증가에 따른 육류, 유제품, 가금류 제품에 대한 수요 증가에 기인합니다. 특히 아시아와 아프리카의 신흥 시장에서 가처분 소득이 많은 중산층 소비자들이 증가하면서 가축 생산량 증가를 요구하고 있습니다. 이러한 수요를 충족시키기 위해 집약적 농업과 제한된 가축사육시설(CAFO)과 같은 현대적 농업 기술이 사용되고 있습니다. 또한 이러한 기술들은 사료를 효과적으로 활용할 필요성을 강조하고 있으며, 그 결과 생산성과 소비량을 극대화하기 위해 사료용 향료와 감미료가 사용되고 있습니다.

건강과 안전에 대한 해악

사료용 향료와 감미료는 일반적으로 적당히 사용하면 동물이 섭취해도 안전하다고 여겨지지만, 장기적으로 건강에 미치는 영향에 대해는 의문이 제기되고 있습니다. 일부 인공 첨가제는 동물의 건강에 미치는 영향이 예상치 못했거나 충분히 이해되지 않아 부정적인 반응과 예상치 못한 결과를 초래할 수 있습니다. 또한 생산, 보관 및 운송 중에 사료 첨가제가 오염되거나 불순물이 되어 동물의 건강을 위험에 빠뜨리고 동물에서 유래한 인간이 섭취하는 식품의 안전성을 위협할 위험도 있습니다.

천연 및 유기농 제품에 대한 소비자의 관심 증가

사료용 향료 및 감미료 시장은 천연 및 유기농 제품에 대한 소비자의 선호도가 높아짐에 따라 큰 잠재력을 가지고 있습니다. 식물 추출물, 에센셜 오일 및 기타 지속가능한 원료로 만든 천연 및 유기농 사료 첨가제를 만들고 이를 보급함으로써 제조업체는 이러한 추세의 혜택을 누릴 수 있습니다. 또한 기업은 성장하는 시장 틈새를 활용하고 고객의 가치와 취향에 부합하는 제품을 제공함으로써 경쟁사와의 차별화를 꾀할 수 있습니다.

대체 요법의 경쟁자

사료용 향료 및 감미료 시장은 동물의 성능과 사료의 기호성을 향상시키기 위한 대체 제품들의 문제에 직면해 있습니다. 프로바이오틱스, 효소 보충제, 사료 첨가제 등 향료 및 감미료가 없는 대체품은 동등한 이점을 제공하거나 특정 영양 요구 사항을 충족시킬 수 있습니다. 또한 코팅된 펠릿 및 압출 사료의 개발 등 사료 배합 기술의 발전으로 기존 사료 첨가제를 대체할 수 있는 대안이 제공되고 있습니다. 이러한 대체품이 출시되면, 특히 저비용 또는 다용도 솔루션을 원하는 생산자가 이를 사용하기 시작하면 사료 향료 및 감미료 시장 점유율을 위협할 수 있습니다.

COVID-19의 영향 :

사료용 향료 및 감미료 시장은 COVID-19 팬데믹으로 인해 다양한 영향을 받고 있습니다. 우선, 공급망의 혼란, 노동력 부족, 물류의 어려움으로 인해 사료 첨가제의 생산과 유통이 어려워져 제품 부족과 가격 불안정이 발생했습니다. 또한 봉쇄 조치와 이동 및 거래 제한으로 인해 축산 활동이 방해 받아 사료 첨가제에 대한 수요가 감소했습니다. 그러나 팬데믹이 확산됨에 따라 소비자 행동이 가정 요리와 반려동물 사육 증가 등으로 변화하면서 축산물에 대한 수요가 증가하고 가축과 반려동물의 건강을 지원하기 위해 사료 배합을 개선해야 한다는 요구가 높아졌습니다.

예측 기간 중 천연 사료용 향료 및 감미료 분야가 가장 큰 비중을 차지할 것으로 예상됩니다.

사료용 향료 및 감미료 시장은 천연 사료용 향료 및 감미료 부문이 주도할 것으로 예상됩니다. 동물 영양학에서 클린 라벨과 지속가능한 제품에 대한 소비자 수요가 증가함에 따라 천연 사료 향료 및 감미료는 식물 추출물, 에센셜 오일 및 기타 자연적으로 존재하는 물질로 만들어지고 있습니다. 사료 섭취량 증가, 기호성 향상, 동물의 전반적인 건강 및 복지 지원은 이러한 첨가제가 제공하는 이점 중 일부에 불과합니다. 또한 소비자들이 동물사료에 함유된 인공 첨가제 및 잔류 화학물질에 대한 우려로 인해 천연 대체품에 대한 수요가 증가함에 따라 이 시장은 성장하고 있습니다.

아몬드 커널 부문은 예측 기간 중 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다.

사료용 향료 및 감미료 시장에서 아몬드 커널 분야는 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 아몬드 커널은 단백질, 양질의 지방, 비타민, 미네랄을 많이 함유하고 있으며, 동물사료 배합에 자주 사용됩니다. 아몬드 커널은 동물사료의 영양 프로파일과 선호도를 높여 사료 섭취량과 동물의 전반적인 건강 상태를 개선하는 데 도움이 될 수 있습니다. 또한 아몬드 커널 시장은 최고급 축산물과 지속가능한 공급처에 대한 소비자의 선호에 힘입어 고급 기능성 사료 원료에 대한 수요가 증가함에 따라 크게 성장하고 있습니다.

최대 시장 점유율을 가진 지역

사료용 향료 및 감미료는 북미가 가장 큰 시장 점유율을 차지하고 있습니다. 북미는 돼지, 닭, 소, 양식업 등 축산업이 발달한 지역으로 영양가와 기호성을 향상시키는 사료 첨가제에 대한 수요가 높습니다. 또한 이 지역은 동물의 영양과 복지를 관리하는 법이 엄격하기 때문에 동물의 건강과 성능을 최적화하기 위해 사료 배합을 최적화해야 할 필요성이 매우 높습니다. 북미의 정교한 농업 인프라는 식품 안전과 품질에 대한 소비자의 높은 인식과 함께 변화하는 시장 요구를 충족시키기 위해 향료 및 감미료와 같은 새로운 사료 첨가제의 사용을 장려하고 있습니다.

CAGR이 가장 높은 지역 :

사료용 향료 및 감미료 시장에서 가장 높은 CAGR을 기록한 지역은 아시아태평양입니다. 아시아태평양은 급속한 도시화, 인구 증가, 가처분 소득 증가로 인해 동물성 단백질 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 고급 육류, 유제품 및 가금류 제품에 대한 수요 증가를 충족시키기 위해 동물 영양 및 사료 효율 개선에 대한 관심이 높아지고 있습니다. 또한 중국, 인도, 동남아시아 등의 국가에서 축산업이 성장함에 따라 사료의 기호성과 동물의 성능을 향상시키기 위한 사료 향료 및 감미료에 대한 수요도 증가하고 있습니다.

무료 맞춤형 서비스 :

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  • 기업 개요
    • 추가 시장 기업의 종합적인 프로파일링(최대 3사)
    • 주요 기업의 SWOT 분석(최대 3사)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 따른 주요 국가별 시장 추정치, 예측, CAGR(주: 타당성 확인에 따름)
  • 경쟁사 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지역적 입지, 전략적 제휴를 기반으로 한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 개요
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 어프로치
  • 조사 정보원
    • 1차 조사 정보원
    • 2차 조사 정보원
    • 전제조건

제3장 시장 동향 분석

  • 촉진요인
  • 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 용도 분석
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급 기업의 교섭력
  • 구매자의 교섭력
  • 대체품의 위협
  • 신규 진출업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 형태별

  • 홀/인쉘 사료용 향료 및 감미료
  • 천연 사료용 향료 및 감미료
  • 다이스 사료용 향료 및 감미료
  • 페이스트 사료용 향료 및 감미료
  • Blanched 사료용 향료 및 감미료
  • 로스트 사료용 향료 및 감미료
  • 슬라이스 사료용 향료 및 감미료
  • 사료용 향료 및 감미료 오일
  • 사료용 향료 및 감미료 미르
  • 기타 형태

제6장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 카테고리별

  • 오가닉
  • 기존형

제7장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 동물 유형별

  • 반추동물
  • 가금
  • 돼지
  • 양식업
  • 기타 동물 유형

제8장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 형상별

  • 라운드 커넬
  • 아몬드 커넬
  • 포인티드 커넬
  • 기타 형상

제9장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 원산지별

  • Akcakoca
  • Levant
  • Giresun
  • 기타 원산지

제10장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 포장별

  • 진공팩과 카톤 박스
  • 백과 파우치
  • 플라스틱 또는 금속 드럼
  • 기타 패키지

제11장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 용도별

  • 산업
  • 식품 서비스업계
  • 가정용품/소매
  • 기타 용도

제12장 세계의 사료용 향료 및 감미료 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제13장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 협업, 합병사업
  • 인수합병
  • 신제품 발매
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제14장 기업 프로파일링

  • Cargill
  • Norel S.A
  • Pancosma SA
  • DuPont
  • Solvay SA
  • Biomin Holding GmbH
  • Prinova Group LLC
  • Alltech Inc.
  • Koninklijke DSM N.V.
  • CBS Bio Platforms Inc
  • Kemin Industries, Inc.
  • Archer Daniels Midland Company
  • Kerry Group
  • Ingredion Incorporated
KSA 24.06.10

According to Stratistics MRC, the Global Feed Flavors and Sweeteners Market is accounted for $1.28 billion in 2023 and is expected to reach $2.09 billion by 2030 growing at a CAGR of 7.2% during the forecast period. Enhancing the palatability and uptake of animal feed is largely dependent on feed flavors and sweeteners. These additives are meant to cover up any bad flavors or smells found in feed components, which will make animals more likely to eat their food. Furthermore, the flavors of the feed can increase an animal's appetite, which will improve intake and nutrition in general. Conversely, sweeteners contribute to increased consumption by offering a pleasant taste experience and acting as an energy source. These additives help to improve feed efficiency and, in turn, support the productivity and health of livestock and companion animals by enhancing the flavor and aroma of animal feed.

According to the American Veterinary Medical Association (AVMA), Regular veterinary care is essential for the health and well-being of all animals.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing production of livestock

The global increase in livestock production is primarily due to the growing demand for meat, dairy, and poultry products, which is being driven by urbanization and population growth. Growing numbers of middle-class consumers with more disposable income are entering emerging markets, especially in Asia and Africa, which calls for increased livestock production. Modern farming techniques, such as intensive farming and confined animal feeding operations (CAFOs), are used to meet this demand. Moreover, these techniques emphasize the need for effective feed utilization, and as a result, feed flavors and sweeteners are used to maximize productivity and consumption.

Restraint:

Hazards to health and safety

When used in moderation, feed flavors and sweeteners are generally regarded as safe for animal consumption; however, their long-term health effects may raise questions. Certain artificial additives may have unanticipated or poorly understood health effects on animals, which could result in negative reactions or unexpected outcomes. Additionally, during production, storage, or transportation, feed additives run the risk of becoming contaminated or adulterated, endangering animal health and possibly jeopardizing the safety of food that humans consume that comes from animal sources.

Opportunity:

Growing consumer interest in natural and organic products

The market for feed flavors and sweeteners has a lot of potential due to consumers growing preference for natural and organic goods. By creating and promoting natural and organic feed additives made from plant extracts, essential oils, and other sustainable sources, manufacturers can profit from this trend. Moreover, businesses can take advantage of a growing market niche and set themselves apart from rivals by providing products that are in line with the values and preferences of their customers.

Threat:

Rivalry from substitute remedies

The market for feed flavors and sweeteners is being challenged by substitute products that are meant to enhance animal performance and feed palatability. Alternatives that don't include flavors or sweeteners, like probiotics, enzyme supplements, and feed additives, might have comparable advantages or meet particular dietary requirements. Additionally, alternatives to conventional feed additives are offered by developments in feed formulation technology, such as the creation of coated pellets or extruded feeds. The availability of these substitutes could threaten feed flavor and sweetener market share, especially if producers looking for low-cost or multipurpose solutions start using them.

Covid-19 Impact:

The market for feed flavors and sweeteners has seen a variety of effects from the COVID-19 pandemic. Supply chain disruptions, labor scarcities, and logistical difficulties first made it difficult to produce and distribute feed additives, which resulted in a shortage of the product and unstable prices. Furthermore, livestock production activities were hindered by lockdown measures and restrictions on movement and trade, which decreased the demand for feed additives. But as the pandemic spread, consumer behaviour changed to include more home cooking and more pet ownership, which raised the demand for animal products and prompted the need for improved feed formulations to support the health of livestock and companion animals.

The Natural Feed Flavors and Sweeteners segment is expected to be the largest during the forecast period

The market for feed flavors and sweeteners is expected to be dominated by the Natural Feed Flavors and Sweeteners segment. In order to meet the increasing demand from consumers for clean-label and sustainable products in animal nutrition, natural feed flavors and sweeteners are made from plant extracts, essential oils, and other naturally occurring substances. Enhanced feed intake, better palatability, and support for the general health and wellbeing of animals are just a few advantages that these additives provide. Moreover, this market is growing because consumers are becoming more concerned about artificial additives and chemical residues in animal feed, which is fueling the need for natural alternatives.

The Almond Kernels segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

In the feed flavors and sweeteners market, the almond kernel segment is projected to have the highest CAGR. Because almond kernels are high in protein, good fats, vitamins, and minerals, they are frequently used in animal feed formulations. By enhancing the nutritional profile and palatability of animal feed, these kernels help to improve feed intake and the general health of the animals. Additionally, the market for almond kernels is expanding significantly due to the rising demand for premium and functional feed ingredients, which is being driven by consumer preferences for animal products of the highest caliber and sustainable sourcing.

Region with largest share:

North America holds the largest market share for feed flavors and sweeteners. Because of the thriving livestock industries in North America-which include the swine, poultry, cattle, and aquaculture sectors-there is a high demand for feed additives that improve nutritional value and palatability. Furthermore, the region's strict laws governing animal nutrition and welfare place a strong emphasis on the necessity of feed formulation optimization for optimum animal health and performance. The sophisticated farming infrastructure in North America, along with the high level of consumer awareness regarding food safety and quality, encourages the use of novel feed additives, such as flavors and sweeteners, to satisfy changing market needs.

Region with highest CAGR:

The Asia-Pacific region usually holds the highest CAGR in the feed flavors and sweeteners market. There is a growing demand for animal protein products in the Asia-Pacific region due to rapid urbanization, population growth, and rising disposable incomes. To satisfy the rising demand for premium meat, dairy, and poultry products, there is a growing focus on improving animal nutrition and feed efficiency. Moreover, the demand for feed flavors and sweeteners to improve feed palatability and animal performance is also being driven by the growth of the livestock industry in nations like China, India, and Southeast Asia.

Key players in the market

Some of the key players in Feed Flavors and Sweeteners market include Cargill, Norel S.A, Pancosma SA, DuPont, Solvay SA, Biomin Holding GmbH, Prinova Group LLC, Alltech Inc., Koninklijke DSM N.V., CBS Bio Platforms Inc, Kemin Industries, Inc., Archer Daniels Midland Company, Kerry Group and Ingredion Incorporated.

Key Developments:

In April 2024, Archer Daniels Midland and Vikram Luthar entered into a Transition Agreement under which Mr. Luthar will resign effective September 30, 2024 (unless an earlier date is mutually agreed between Mr. Luthar and the Company). Until such resignation date, Mr. Luthar will be available to assist the Company and provide transitional support as needed, as a non-executive employee.

In August 2023, DuPont announced a definitive agreement to sell an 80.1% ownership interest in the Delrin(R) acetal homopolymer (H-POM) business1 to TJC LP (TJC) in a transaction valuing the business at $1.8 billion.TJC has received fully committed financing in connection with the transaction, which is expected to close around year-end 2023, subject to customary closing conditions and regulatory approval.

In June 2023, Singapore-based Cargill Metals has entered into a multiyear agreement with Sweden-based industrial startup H2 Green Steel for the supply of green steel. The companies say the agreement aims to accelerate global ferrous supply chain decarbonization. According to Cargill, the agreement marks another major step for the company toward its vision to shape a responsible and sustainable ferrous supply chain that helps the world thrive.

Forms Covered:

  • Whole/In-Shell Feed Flavors and Sweeteners
  • Natural Feed Flavors and Sweeteners
  • Diced Feed Flavors and Sweeteners
  • Paste Feed Flavors and Sweeteners
  • Blanched Feed Flavors and Sweeteners
  • Roasted Feed Flavors and Sweeteners
  • Sliced Feed Flavors and Sweeteners
  • Feed Flavors and Sweeteners Oil
  • Feed Flavors and Sweeteners Meal
  • Other Forms

Categories Covered:

  • Organic
  • Conventional

Animal Types Covered:

  • Ruminants
  • Poulty
  • Swine
  • Aquaculture
  • Other Animal Types

Shapes Covered:

  • Round Kernels
  • Almond Kernels
  • Pointed Kernels
  • Other Shapes

Origins Covered:

  • Akcakoca
  • Levant
  • Giresun
  • Other Origins

Packagings Covered:

  • Vacuum and Cartons Box
  • Bags and Pouches
  • Plastic or Metal Drums
  • Other Packagings

Applications Covered:

  • Industrial
  • Food Service Industry
  • Household/Retail
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Form

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Whole/In-Shell Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.3 Natural Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.4 Diced Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.5 Paste Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.6 Blanched Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.7 Roasted Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.8 Sliced Feed Flavors and Sweeteners
  • 5.9 Feed Flavors and Sweeteners Oil
  • 5.10 Feed Flavors and Sweeteners Meal
  • 5.11 Other Forms

6 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Category

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Organic
  • 6.3 Conventional

7 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Animal Type

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Ruminants
  • 7.3 Poulty
  • 7.4 Swine
  • 7.5 Aquaculture
  • 7.6 Other Animal Types

8 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Shape

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Round Kernels
  • 8.3 Almond Kernels
  • 8.4 Pointed Kernels
  • 8.5 Other Shapes

9 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Origin

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Akcakoca
  • 9.3 Levant
  • 9.4 Giresun
  • 9.5 Other Origins

10 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Packaging

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Vacuum and Cartons Box
  • 10.3 Bags and Pouches
  • 10.4 Plastic or Metal Drums
  • 10.5 Other Packagings

11 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Application

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 Industrial
  • 11.3 Food Service Industry
  • 11.4 Household/Retail
  • 11.5 Other Applications

12 Global Feed Flavors and Sweeteners Market, By Geography

  • 12.1 Introduction
  • 12.2 North America
    • 12.2.1 US
    • 12.2.2 Canada
    • 12.2.3 Mexico
  • 12.3 Europe
    • 12.3.1 Germany
    • 12.3.2 UK
    • 12.3.3 Italy
    • 12.3.4 France
    • 12.3.5 Spain
    • 12.3.6 Rest of Europe
  • 12.4 Asia Pacific
    • 12.4.1 Japan
    • 12.4.2 China
    • 12.4.3 India
    • 12.4.4 Australia
    • 12.4.5 New Zealand
    • 12.4.6 South Korea
    • 12.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 12.5 South America
    • 12.5.1 Argentina
    • 12.5.2 Brazil
    • 12.5.3 Chile
    • 12.5.4 Rest of South America
  • 12.6 Middle East & Africa
    • 12.6.1 Saudi Arabia
    • 12.6.2 UAE
    • 12.6.3 Qatar
    • 12.6.4 South Africa
    • 12.6.5 Rest of Middle East & Africa

13 Key Developments

  • 13.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 13.2 Acquisitions & Mergers
  • 13.3 New Product Launch
  • 13.4 Expansions
  • 13.5 Other Key Strategies

14 Company Profiling

  • 14.1 Cargill
  • 14.2 Norel S.A
  • 14.3 Pancosma SA
  • 14.4 DuPont
  • 14.5 Solvay SA
  • 14.6 Biomin Holding GmbH
  • 14.7 Prinova Group LLC
  • 14.8 Alltech Inc.
  • 14.9 Koninklijke DSM N.V.
  • 14.10 CBS Bio Platforms Inc
  • 14.11 Kemin Industries, Inc.
  • 14.12 Archer Daniels Midland Company
  • 14.13 Kerry Group
  • 14.14 Ingredion Incorporated
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