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모르타델라 시장 성장, 규모, 동향 분석 : 형태별, 유통 채널별 - 지역별 전망, 경쟁 전략, 부문 예측(-2034년)

Mortadella Market Growth, Size, Trends Analysis - By Form, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034

발행일: | 리서치사: SPER Market Research Pvt. Ltd. | 페이지 정보: 영문 230 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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전 세계 모르타델라 시장 규모는 2034년까지 CAGR 5.66%로 성장하여 15억 7,732만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

모르타델라는 곱게 간 돼지고기에 피스타치오, 머틀, 후추, 육두구로 맛을 낸 이탈리아 소시지다. 이탈리아 볼로냐에서 만들어지는 이 진미는 고기 속에 들어간 하얀 지방 덩어리와 부드러운 식감이 특징입니다. 돼지고기를 지방과 유화시키고 양념을 한 후, 섬세한 풍미를 유지하기 위해 건조공기 오븐에서 부드럽게 익혀서 만들어집니다.

높은 지방과 나트륨 함량 등 가공육이 건강에 미치는 악영향에 대한 지식이 증가함에 따라 모르타델라 구매가 제한될 수 있습니다. 또한, 식품 안전 및 품질에 대한 엄격한 정부 규제와 가이드라인, 특히 가공육에 사용되는 첨가물 및 보존료에 대한 엄격한 규제와 가이드라인으로 인해 모르타델라의 제조 및 판매가 제한될 수 있습니다.

세계의 모르타델라 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회 분석, 시장 규모 추정과 예측, 각종 부문별·지역별·주요 국가별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 소개

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 성장 촉진요인, 제약요인, 기회 요인, 과제 분석

제5장 시장 변수와 전망

  • SWOT 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석
  • 히트맵 분석

제6장 경쟁 구도

  • 제조 거점 분포·판매 지역·제품 유형
  • M&A·제휴·제품 발매·협력

제7장 세계의 모르타델라 시장 : 형태별

  • 돼지고기
  • 소고기
  • 닭고기

제8장 세계의 모르타델라 시장 : 유통 채널별

  • 슈퍼마켓과 하이퍼마켓
  • 전문점
  • 온라인

제9장 세계의 모르타델라 시장

  • 세계의 모르타델라 시장 : 시장 규모·시장 점유율

제10장 세계의 모르타델라 시장 : 지역별

  • 아시아태평양
    • 호주
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 기타
  • 유럽
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 영국
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • UAE
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 이집트
    • 모로코
    • 나이지리아
    • 기타
  • 북미
    • 캐나다
    • 멕시코
    • 미국
  • 라틴아메리카
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 기타

제11장 기업 개요

  • Campofrio Food Group
  • Columbus Manufacturing, Inc.
  • Fairfield Cheese Company
  • Felsineo
  • F.lli Veroni fu Angelo SpA
  • Gourmet Food Store
  • Hormel Foods
  • Felsineo
  • Stiglmeier Sausage Co. Inc.
  • Vita Volpi Foods
  • 기타

제12장 결론

제13장 약어 리스트

제14장 참고 링크

ksm 25.04.22

Mortadella Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Global Mortadella Market Size- By Form, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034' state that the Global Mortadella Market is predicted to reach 1577.32 million by 2034 with a CAGR of 5.66%.

Mortadella is a massive Italian sausage, made from finely ground pork that is usually seasoned with pistachios, myrtle berries, black pepper, and nutmeg. This delicacy, which comes from Bologna, Italy, stands out by its white fat cubes that are embedded through the meat and its smooth texture. Pork is made by emulsifying it with premium fat, seasoning it, and then gently cooking it in a dry-air oven to preserve its delicate Flavor.

Restraints: Increased knowledge of the negative health effects of processed meats, such as their high fat and sodium content, may discourage people from purchasing Mortadella. This makes it more difficult to grow your firm, especially with health-conscious customers. Manufacturing and selling Mortadella may be restricted by tight government regulations and guidelines pertaining to food safety and quality, particularly those involving additives and preservatives used in processed meats.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2021-2034

Base year considered 2024

Forecast period 2025-2034

Segments covered By Form, By Distribution Channel.

Regions covere

North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa.

Companies Covered

Hormel Foods, Campofrio Food Group, Columbus Manufacturing, Inc., Fairfield Cheese Company, Felsineo, Montorsi, Gourmet Food Store, F.lli Veroni fu Angelo SpA, Stiglmeier Sausage Co. Inc., and Volpi Foods. and others.

Mortadella Market Segmentation:

By Form: Based on the Form, Global Mortadella Market is segmented as; Pork, Beef, Chicken.

By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, Global Mortadella Market is segmented as; Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online.

By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe and Middle East & Africa.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPERs internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOLs
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTERs Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Mortadella Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Mortadella Market

7. Global Mortadella Market, By Form (USD Million) 2021-2034

  • 7.1. Pork
  • 7.2. Beef
  • 7.3. Chicken

8. Global Mortadella Market, By Distribution Channel (USD Million) 2021-2034

  • 8.1. Supermarkets and Hypermarkets
  • 8.2. Specialty Stores
  • 8.3. Online

9. Global Mortadella Market, (USD Million) 2021-2034

  • 9.1. Global Mortadella Market Size and Market Share

10. Global Mortadella Market, By Region, (USD Million) 2021-2034

  • 10.1. Asia-Pacific
    • 10.1.1. Australia
    • 10.1.2. China
    • 10.1.3. India
    • 10.1.4. Japan
    • 10.1.5. South Korea
    • 10.1.6. Rest of Asia-Pacific
  • 10.2. Europe
    • 10.2.1. France
    • 10.2.2. Germany
    • 10.2.3. Italy
    • 10.2.4. Spain
    • 10.2.5. United Kingdom
    • 10.2.6. Rest of Europe
  • 10.3. Middle East and Africa
    • 10.3.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 10.3.2. United Arab Emirates
    • 10.3.3. Qatar
    • 10.3.4. South Africa
    • 10.3.5. Egypt
    • 10.3.6. Morocco
    • 10.3.7. Nigeria
    • 10.3.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 10.4. North America
    • 10.4.1. Canada
    • 10.4.2. Mexico
    • 10.4.3. United States
  • 10.5. Latin America
    • 10.5.1. Argentina
    • 10.5.2. Brazil
    • 10.5.3. Rest of Latin America

11. Company Profile

  • 11.1. Campofrio Food Group
    • 11.1.1. Company details
    • 11.1.2. Financial outlook
    • 11.1.3. Product summary
    • 11.1.4. Recent developments
  • 11.2. Columbus Manufacturing, Inc.
    • 11.2.1. Company details
    • 11.2.2. Financial outlook
    • 11.2.3. Product summary
    • 11.2.4. Recent developments
  • 11.3. Fairfield Cheese Company
    • 11.3.1. Company details
    • 11.3.2. Financial outlook
    • 11.3.3. Product summary
    • 11.3.4. Recent developments
  • 11.4. Felsineo
    • 11.4.1. Company details
    • 11.4.2. Financial outlook
    • 11.4.3. Product summary
    • 11.4.4. Recent developments
  • 11.5. F.lli Veroni fu Angelo SpA
    • 11.5.1. Company details
    • 11.5.2. Financial outlook
    • 11.5.3. Product summary
    • 11.5.4. Recent developments
  • 11.6. Gourmet Food Store
    • 11.6.1. Company details
    • 11.6.2. Financial outlook
    • 11.6.3. Product summary
    • 11.6.4. Recent developments
  • 11.7. Hormel Foods
    • 11.7.1. Company details
    • 11.7.2. Financial outlook
    • 11.7.3. Product summary
    • 11.7.4. Recent developments
  • 11.8. Felsineo
    • 11.8.1. Company details
    • 11.8.2. Financial outlook
    • 11.8.3. Product summary
    • 11.8.4. Recent developments
  • 11.9. Stiglmeier Sausage Co. Inc.
    • 11.9.1. Company details
    • 11.9.2. Financial outlook
    • 11.9.3. Product summary
    • 11.9.4. Recent developments
  • 11.10. Vita Volpi Foods
    • 11.10.1. Company details
    • 11.10.2. Financial outlook
    • 11.10.3. Product summary
    • 11.10.4. Recent developments
  • 11.11. Others

12. Conclusion

13. List of Abbreviations

14. Reference Links

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