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미네랄 강화 성분 시장 성장, 규모, 동향 분석 : 형태, 최종사용자, 성분 유형별 - 지역별 전망, 경쟁 전략, 부문 예측(-2034년)

Mineral Enrichment Ingredients Market Growth, Size, Trends Analysis - By Form, By End User, By Ingredient Type - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034

발행일: | 리서치사: SPER Market Research Pvt. Ltd. | 페이지 정보: 영문 250 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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세계의 미네랄 강화 성분 시장 규모는 2034년에 CAGR 4.14%로 추이하며, 23억 3,000만에 달할 것으로 예측됩니다.

미네랄 강화 성분은 식품, 음료, 보충제 등에 영양가를 높이기 위해 첨가되는 중요한 영양소입니다. 칼슘, 철, 마그네슘, 아연, 칼륨과 같은 성분은 뼈 건강, 면역 기능, 신진대사와 같은 신체 기능을 지원하는 데 필수적인 영양소입니다. 이들 성분은 시리얼, 유제품, 스포츠 음료, 건강보조식품에 이르기까지 다양한 제품에 사용되어 영양 부족을 예방하고 건강을 증진하는 데 도움을 줍니다.

저해요인 : 높은 미네랄 강화 비용은 이 시장의 큰 장벽으로 작용하고 있습니다. 강화 식품 및 음료의 제조에는 특수한 가공 기술과 고품질 미네랄의 사용이 필요한 경우가 많으며, 이를 조달하고 통합하는 데 많은 비용이 소요됩니다. 이러한 추가 비용은 제품 가격에 영향을 미쳐 가격에 민감한 소비자들이 접근하기 어렵게 만들 수 있습니다.

세계의 미네랄 강화 성분 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회의 분석, 시장 규모 추이·예측, 각종 구분·지역/주요 국가별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 역학

  • 촉진요인, 제약 요인, 기회 요인, 과제 분석

제5장 시장 변수와 전망

  • SWOT 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석
  • 히트맵 분석

제6장 경쟁 구도

  • 제조 기반 분포·판매 에어리어·제품 유형
  • M&A·제휴·제품 발매·협력

제7장 세계의 미네랄 강화 성분 시장 : 형태별

  • 분말
  • 과립
  • 기타

제8장 세계의 미네랄 강화 성분 시장 : 성분 유형별

  • 아연
  • 나트륨
  • 칼륨
  • 칼슘
  • 마그네슘
  • 구연산염
  • 기타

제9장 세계의 미네랄 강화 성분 시장 : 최종사용자별

  • 식품 및 음료
  • 식이보충제 & 영양보충제
  • 퍼스널케어 & 화장품
  • 의약품
  • 기타

제10장 세계의 미네랄 강화 성분 시장

  • 세계 시장 규모·시장 점유율

제11장 세계의 미네랄 강화 성분 시장 : 지역별

  • 아시아태평양
    • 호주
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 기타
  • 유럽
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 영국
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • UAE
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 이집트
    • 모로코
    • 나이지리아
    • 기타
  • 북미
    • 캐나다
    • 멕시코
    • 미국
  • 라틴아메리카
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 기타

제12장 기업 개요

  • ADM WILD Europe GmbH & Co.KG
  • Barry Callebaut
  • Blommer Chocolate Company
  • Buhler AG
  • Cargill, Incorporated
  • CEMOI
  • Clover Hill Food Ingredients Ltd
  • HERZA Schokolade GmbH & Co. KG
  • INFORUM Group
  • Nestle
  • 기타

제13장 결론

제14장 약어 리스트

제15장 참고 링크

KSA 25.07.02

Mineral Enrichment Ingredients Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Global Mineral Enrichment Ingredients Market Size- By Form, By End User, By Ingredient Type - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034' state that the Global Mineral Enrichment Ingredients Market is predicted to reach 2.33 billion by 2034 with a CAGR of 4.14%.

Mineral enrichment ingredients are important nutrients added to food, drinks, supplements, and other products to improve their nutrition. These ingredients, like calcium, iron, magnesium, zinc, and potassium, are crucial for supporting body functions such as bone health, immune response, and metabolism. They are used in many products, from cereals and dairy to sports drinks and supplements, to help prevent deficiencies and enhance health.

Restraints: The high cost of mineral fortification is a significant barrier in the Mineral Enrichment Ingredients market. Enriched food and beverages frequently necessitate specialised processing techniques as well as the usage of high-quality minerals, which are costly to obtain and incorporate. These additional expenditures can have an impact on the final product pricing, making it less affordable for price-sensitive customers.

Scope of the report:

Report Metric Details

Market size available for years 2021-2034

Base year considered 2024

Forecast period 2025-2034

Segments covered By Form, By End User, By Ingredient Type

Regions covered North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa

Companies Covered ADM WILD Europe GmbH & Co.KG, Barry Callebaut, Blommer Chocolate Company, Buhler AG, Cargill, Incorporated, CEMOI, Clover Hill Food Ingredients Ltd, HERZA Schokolade GmbH & Co. KG, INFORUM Group, Nestle.

Global Mineral Enrichment Ingredients Market Segmentation:

By Form: Based on the Form, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Powder, Granule.

By End User: Based on the End User, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Food & Beverage, Dietary & Nutritional Products, Personal Care & Cosmetics, Pharmaceuticals.

By Ingredient Type: Based on the Ingredient Type, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Zinc, Sodium, Potassium, Calcium, Phosphorous, Magnesium, Citrates, Others.

By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, Middle East & Africa.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1.Drivers
    • 4.1.2.Restraints
    • 4.1.3.Opportunities
    • 4.1.4.Challenges

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Mineral Enrichment Ingredients Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Mineral Enrichment Ingredients Market

7. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By Form (USD Million) 2021-2034

  • 7.1. Powder
  • 7.2. Granule
  • 7.3. Other

8. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By Ingredient Type (USD Million) 2021-2034

  • 8.1. Zinc
  • 8.2. Sodium
  • 8.3. Potassium
  • 8.4. Calcium
  • 8.5. Phosphorous
  • 8.6. Magnesium
  • 8.7. Citrates
  • 8.8. Others

9. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By End User (USD Million) 2021-2034

  • 9.1. Food & Beverage
  • 9.2. Dietary & Nutritional Products
  • 9.3. Personal Care & Cosmetics
  • 9.4. Pharmaceuticals
  • 9.5. Others

10. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, (USD Million) 2021-2034

  • 10.1. Global Mineral Enrichment Ingredients Market Size and Market Share

11. Global Mineral Enrichment Ingredients Market, By Region, (USD Million) 2021-2034

  • 11.1. Asia-Pacific
    • 11.1.1. Australia
    • 11.1.2. China
    • 11.1.3. India
    • 11.1.4. Japan
    • 11.1.5. South Korea
    • 11.1.6. Rest of Asia-Pacific
  • 11.2. Europe
    • 11.2.1. France
    • 11.2.2. Germany
    • 11.2.3. Italy
    • 11.2.4. Spain
    • 11.2.5. United Kingdom
    • 11.2.6.Rest of Europe
  • 11.3. Middle East and Africa
    • 11.3.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.3.2. United Arab Emirates
    • 11.3.3. Qatar
    • 11.3.4. South Africa
    • 11.3.5. Egypt
    • 11.3.6. Morocco
    • 11.3.7. Nigeria
    • 11.3.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 11.4. North America
    • 11.4.1. Canada
    • 11.4.2. Mexico
    • 11.4.3. United States
  • 11.5. Latin America
    • 11.5.1. Argentina
    • 11.5.2. Brazil
    • 11.5.3. Rest of Latin America

12. Company Profile

  • 12.1. ADM WILD Europe GmbH & Co.KG
    • 12.1.1. Company details
    • 12.1.2. Financial outlook
    • 12.1.3. Product summary
    • 12.1.4. Recent developments
  • 12.2. Barry Callebaut
    • 12.2.1. Company details
    • 12.2.2. Financial outlook
    • 12.2.3. Product summary
    • 12.2.4. Recent developments
  • 12.3. Blommer Chocolate Company
    • 12.3.1. Company details
    • 12.3.2. Financial outlook
    • 12.3.3. Product summary
    • 12.3.4. Recent developments
  • 12.4. Buhler AG
    • 12.4.1. Company details
    • 12.4.2. Financial outlook
    • 12.4.3. Product summary
    • 12.4.4. Recent developments
  • 12.5. Cargill, Incorporated
    • 12.5.1. Company details
    • 12.5.2. Financial outlook
    • 12.5.3. Product summary
    • 12.5.4. Recent developments
  • 12.6. CEMOI
    • 12.6.1. Company details
    • 12.6.2. Financial outlook
    • 12.6.3. Product summary
    • 12.6.4. Recent developments
  • 12.7. Clover Hill Food Ingredients Ltd
    • 12.7.1. Company details
    • 12.7.2. Financial outlook
    • 12.7.3. Product summary
    • 12.7.4. Recent developments
  • 12.8. HERZA Schokolade GmbH & Co. KG
    • 12.8.1. Company details
    • 12.8.2. Financial outlook
    • 12.8.3. Product summary
    • 12.8.4. Recent developments
  • 12.9. INFORUM Group
    • 12.9.1. Company details
    • 12.9.2. Financial outlook
    • 12.9.3. Product summary
    • 12.9.4. Recent developments
  • 12.10. Nestle
    • 12.10.1. Company details
    • 12.10.2. Financial outlook
    • 12.10.3. Product summary
    • 12.10.4. Recent developments
  • 12.11. Others

13. Conclusion

14. List of Abbreviations

15. Reference Links

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