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시장보고서
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미네랄 강화 성분 시장 성장, 규모, 동향 분석 : 형태, 최종사용자, 성분 유형별 - 지역별 전망, 경쟁 전략, 부문 예측(-2034년)Mineral Enrichment Ingredients Market Growth, Size, Trends Analysis - By Form, By End User, By Ingredient Type - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034 |
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세계의 미네랄 강화 성분 시장 규모는 2034년에 CAGR 4.14%로 추이하며, 23억 3,000만에 달할 것으로 예측됩니다.
미네랄 강화 성분은 식품, 음료, 보충제 등에 영양가를 높이기 위해 첨가되는 중요한 영양소입니다. 칼슘, 철, 마그네슘, 아연, 칼륨과 같은 성분은 뼈 건강, 면역 기능, 신진대사와 같은 신체 기능을 지원하는 데 필수적인 영양소입니다. 이들 성분은 시리얼, 유제품, 스포츠 음료, 건강보조식품에 이르기까지 다양한 제품에 사용되어 영양 부족을 예방하고 건강을 증진하는 데 도움을 줍니다.
저해요인 : 높은 미네랄 강화 비용은 이 시장의 큰 장벽으로 작용하고 있습니다. 강화 식품 및 음료의 제조에는 특수한 가공 기술과 고품질 미네랄의 사용이 필요한 경우가 많으며, 이를 조달하고 통합하는 데 많은 비용이 소요됩니다. 이러한 추가 비용은 제품 가격에 영향을 미쳐 가격에 민감한 소비자들이 접근하기 어렵게 만들 수 있습니다.
세계의 미네랄 강화 성분 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회의 분석, 시장 규모 추이·예측, 각종 구분·지역/주요 국가별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.
Mineral Enrichment Ingredients Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Mineral Enrichment Ingredients Market Size- By Form, By End User, By Ingredient Type - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034' state that the Global Mineral Enrichment Ingredients Market is predicted to reach 2.33 billion by 2034 with a CAGR of 4.14%.
Mineral enrichment ingredients are important nutrients added to food, drinks, supplements, and other products to improve their nutrition. These ingredients, like calcium, iron, magnesium, zinc, and potassium, are crucial for supporting body functions such as bone health, immune response, and metabolism. They are used in many products, from cereals and dairy to sports drinks and supplements, to help prevent deficiencies and enhance health.
Restraints: The high cost of mineral fortification is a significant barrier in the Mineral Enrichment Ingredients market. Enriched food and beverages frequently necessitate specialised processing techniques as well as the usage of high-quality minerals, which are costly to obtain and incorporate. These additional expenditures can have an impact on the final product pricing, making it less affordable for price-sensitive customers.
Scope of the report:
Report Metric Details
Market size available for years 2021-2034
Base year considered 2024
Forecast period 2025-2034
Segments covered By Form, By End User, By Ingredient Type
Regions covered North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa
Companies Covered ADM WILD Europe GmbH & Co.KG, Barry Callebaut, Blommer Chocolate Company, Buhler AG, Cargill, Incorporated, CEMOI, Clover Hill Food Ingredients Ltd, HERZA Schokolade GmbH & Co. KG, INFORUM Group, Nestle.
Global Mineral Enrichment Ingredients Market Segmentation:
By Form: Based on the Form, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Powder, Granule.
By End User: Based on the End User, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Food & Beverage, Dietary & Nutritional Products, Personal Care & Cosmetics, Pharmaceuticals.
By Ingredient Type: Based on the Ingredient Type, Global Mineral Enrichment Ingredients Market is segmented as; Zinc, Sodium, Potassium, Calcium, Phosphorous, Magnesium, Citrates, Others.
By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, Middle East & Africa.