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세계의 팔라탄트 시장 성장, 규모, 동향 분석 : 형태, 성질, 공급원별 예측(-2034년)

Global Palatants Market Growth, Size, Trends Analysis - By Form, By Nature, By Source Segment Forecast to 2034

발행일: | 리서치사: SPER Market Research Pvt. Ltd. | 페이지 정보: 영문 222 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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세계의 팔라탄트 시장 규모는 2034년에 CAGR 6.25%로 추이하며, 27억 3,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

팔라탄트란, 애완동물 사료의 맛, 향, 기호성을 높이기 위해 사용되는 특수 첨가제입니다. 이러한 화합물은 반려동물이 자발적으로, 그리고 충분한 양의 음식을 섭취할 수 있도록 식욕을 증진시키는 목적으로 사용됩니다. 파라탄은 건식 및 습식 사료, 간식, 보충제 등에 첨가되어 미각과 후각을 자극하여 반려동물의 입맛을 돋우는 역할을 합니다.

제약 요인 : 세계 팔라탄트 시장은 성장을 저해하는 몇 가지 심각한 문제에 직면해 있습니다. 특히 심각한 문제 중 하나는 원료 비용의 상승입니다. 특히 육류 추출물이나 식물 유래 성분과 같은 고품질 천연 소재는 조달 및 가공 비용이 높기 때문에 제조 비용이 증가하고 이에 따라 제품 가격도 상승하게 됩니다.

세계의 팔라탄트 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회의 분석, 시장 규모 추이·예측, 각종 구분·지역/주요 국가별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 역학

  • 촉진요인, 제약 요인, 기회 요인, 과제 분석

제5장 시장 변수와 전망

  • SWOT 분석
  • PESTEL 분석
  • Porter's Five Forces 분석
  • 히트맵 분석

제6장 경쟁 구도

  • 제조 기반 분포·판매 에어리어·제품 유형
  • M&A·제휴·제품 발매·협력

제7장 세계의 팔라탄트 시장 : 형태별

  • 드라이
  • 액체

제8장 세계의 팔라탄트 시장 : 성질별

  • 유기품
  • 기존형

제9장 세계의 팔라탄트 시장 : 공급원별

  • 식물 유래
  • 육류 유래
  • 기타

제10장 세계의 팔라탄트 시장

  • 세계 시장 규모·시장 점유율

제11장 세계의 팔라탄트 시장 : 지역별

  • 아시아태평양
    • 호주
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 기타
  • 유럽
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 영국
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • UAE
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 이집트
    • 모로코
    • 나이지리아
    • 기타
  • 북미
    • 캐나다
    • 멕시코
    • 미국
  • 라틴아메리카
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 기타

제12장 기업 개요

  • Kerry Group
  • ADM
  • Symrise AG
  • Kemin Industries Inc.
  • Nestle SA
  • Diana Group
  • Alltech Inc.
  • Pancosma SA
  • AFB International
  • Nutriad International NV
  • 기타

제13장 결론

제14장 약어 리스트

제15장 참고 링크

KSA 25.07.02

Palatants Market Introduction and Overview

According to SPER market research, 'Global Palatants Market Size- By Form, By Nature, By Source - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Palatants Market is predicted to reach 2.73 billion by 2034 with a CAGR of 6.25%.

Palatants are specialized additives used in the pet food industry to enhance the flavor, aroma, and acceptability of animal foods. These compounds are intended to improve the palatability of pet foods so that animals will eat them willingly and in sufficient quantities. Palatants are added to dry and wet pet foods, treats, and supplements to stimulate their taste and smell.

Restraints: The global palatants market faces several significant challenges that may impede its growth trajectory. One of the most pressing concerns is the rising cost of raw materials, particularly high-quality natural ingredients like meat extracts and plant-based compounds. These ingredients are costly to source and process, raising production costs and, consequently, end-product prices.

Scope of the report:

Report Metric Details

Market size available for years 2021-2034

Base year considered 2024

Forecast period 2025-2034

Segments covered By Form, By Nature, By Source

Regions covered North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa

Companies Covered Kerry Group, ADM, Symrise AG, Kemin Industries Inc., Nestle SA, Diana Group, Alltech Inc., Pancosma SA, AFB International and Nutriad International NV

Global Palatants Market Segmentation:

By Form: Based on the Form, Global Palatants Market is segmented as; Dry, Liquid.

By Nature: Based on the Nature, Global Palatants Market is segmented as; Organic, Conventional.

By Source: Based on the Source, Global Palatants Market is segmented as; Plant Derived, Meat Derived, Others.s

By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, Middle East & Africa.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPERs internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOLs
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTERs Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Palatants Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Palatants Market

7. Global Palatants Market, By Form 2021-2034 (USD Million)

  • 7.1. Dry
  • 7.2. Liquid

8. Global Palatants Market, By Nature 2021-2034 (USD Million)

  • 8.1. Organic
  • 8.2. Conventional

9. Global Palatants Market, By Source 2021-2034 (USD Million)

  • 9.1. Plant Derived
  • 9.2. Meat Derived
  • 9.3. Others

10. Global Palatants Market 2021-2034 (USD Million)

  • 10.1. Global Palatants Market Size and Market Share

11. Global Palatants Market, By Region, 2021-2034 (USD Million)

  • 11.1. Asia-Pacific
    • 11.1.1. Australia
    • 11.1.2. China
    • 11.1.3. India
    • 11.1.4. Japan
    • 11.1.5. South Korea
    • 11.1.6. Rest of Asia-Pacific
  • 11.2. Europe
    • 11.2.1. France
    • 11.2.2. Germany
    • 11.2.3. Italy
    • 11.2.4. Spain
    • 11.2.5. United Kingdom
    • 11.2.6. Rest of Europe
  • 11.3. Middle East and Africa
    • 11.3.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.3.2. United Arab Emirates
    • 11.3.3. Qatar
    • 11.3.4. South Africa
    • 11.3.5. Egypt
    • 11.3.6. Morocco
    • 11.3.7. Nigeria
    • 11.3.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 11.4. North America
    • 11.4.1. Canada
    • 11.4.2. Mexico
    • 11.4.3. United States
  • 11.5. Latin America
    • 11.5.1. Argentina
    • 11.5.2. Brazil
    • 11.5.3. Rest of Latin America

12. Company Profile

  • 12.1. Kerry Group
    • 12.1.1. Company details
    • 12.1.2. Financial outlook
    • 12.1.3. Product summary
    • 12.1.4. Recent developments
  • 12.2. ADM
    • 12.2.1. Company details
    • 12.2.2. Financial outlook
    • 12.2.3. Product summary
    • 12.2.4. Recent developments
  • 12.3. Symrise AG
    • 12.3.1. Company details
    • 12.3.2. Financial outlook
    • 12.3.3. Product summary
    • 12.3.4. Recent developments
  • 12.4. Kemin Industries Inc.
    • 12.4.1. Company details
    • 12.4.2. Financial outlook
    • 12.4.3. Product summary
    • 12.4.4. Recent developments
  • 12.5. Nestle SA
    • 12.5.1. Company details
    • 12.5.2. Financial outlook
    • 12.5.3. Product summary
    • 12.5.4. Recent developments
  • 12.6. Diana Group
    • 12.6.1. Company details
    • 12.6.2. Financial outlook
    • 12.6.3. Product summary
    • 12.6.4. Recent developments
  • 12.7. Alltech Inc.
    • 12.7.1. Company details
    • 12.7.2. Financial outlook
    • 12.7.3. Product summary
    • 12.7.4. Recent developments
  • 12.8. Pancosma SA
    • 12.8.1. Company details
    • 12.8.2. Financial outlook
    • 12.8.3. Product summary
    • 12.8.4. Recent developments
  • 12.9. AFB International
    • 12.9.1. Company details
    • 12.9.2. Financial outlook
    • 12.9.3. Product summary
    • 12.9.4. Recent developments
  • 12.10. Nutriad International NV
    • 12.10.1. Company details
    • 12.10.2. Financial outlook
    • 12.10.3. Product summary
    • 12.10.4. Recent developments
  • 12.11. Others

13. Conclusion

14. List of Abbreviations

15. Reference Links

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