Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 광고 대리점 시장(2022년)

Advertising Agencies Global Market Report 2022

리서치사 The Business Research Company
발행일 On Demand Report 상품코드 1044026
페이지 정보 영문 175 Pages 배송안내 2-10일 (영업일 기준)
가격
US $ 4,000 ₩ 5,096,000 PDF (Single User License)
US $ 6,000 ₩ 7,645,000 PDF (Site License)
US $ 8,000 ₩ 10,193,000 PDF (Enterprise License)


세계의 광고 대리점 시장(2022년) Advertising Agencies Global Market Report 2022
발행일 : On Demand Report 페이지 정보 : 영문 175 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 광고 대리점 시장에 대해 조사분석했으며, 시장의 특징, 시장 규모와 성장률, 시장 세분화, 지역별·국가별 내역, 경쟁 구도, 시장 점유율, 동향, 전략에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 개요

제2장 광고 대리점 시장의 특징

제3장 광고 대리점 시장의 동향과 전략

제4장 광고 대리점에 대한 COVID-19의 영향

제5장 광고 대리점 시장 규모와 성장률

  • 시장 성장 실적(금액)
    • 시장 촉진요인
    • 시장 억제요인
  • 시장 성장 예측(금액)
    • 시장 촉진요인
    • 시장 억제요인

제6장 광고 대리점 시장 세분화

  • 세계의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 온라인 광고
  • 오프라인 광고
  • 세계의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)
  • TV
  • 디지털
  • 라디오
  • 인쇄
  • OOH(Out-of-home)
  • 기타
  • 세계의 광고 대리점 시장 : 최종사용자 산업별, 실적과 예측(금액)
  • 은행·금융 서비스·보험 부문(BFSI)
  • 소비재·소매
  • 정부·공공 부문
  • IT·통신
  • 의료
  • 미디어·엔터테인먼트

제7장 광고 대리점 시장의 지역별·국가별 분석

  • 세계의 광고 대리점 시장 : 지역별, 실적과 예측(금액)
  • 세계의 광고 대리점 시장 : 국가별, 실적과 예측(금액)

제8장 아시아태평양의 광고 대리점 시장

  • 아시아태평양의 광고 대리점 시장 개요
  • 지역 정보, COVID-19의 영향, 시장 정보, 배경 정보, 정부 구상, 규제, 규제기관, 주요 협회, 징수되는 세금, 법인세 구조, 투자, 주요 기업
  • 아시아태평양의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 아시아태평양의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제9장 중국의 광고 대리점 시장

  • 중국의 광고 대리점 시장 개요
  • 중국의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 중국의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제10장 인도의 광고 대리점 시장

  • 인도의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 인도의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제11장 일본의 광고 대리점 시장

  • 일본의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 일본의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제12장 호주의 광고 대리점 시장

  • 호주의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 호주의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제13장 인도네시아의 광고 대리점 시장

  • 인도네시아의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 인도네시아의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제14장 한국의 광고 대리점 시장

  • 한국의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 한국의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제15장 서유럽의 광고 대리점 시장

  • 서유럽의 광고 대리점 시장 개요
  • 서유럽의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 서유럽의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제16장 영국의 광고 대리점 시장

  • 영국의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 영국의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제17장 독일의 광고 대리점 시장

  • 독일의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 독일의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제18장 프랑스의 광고 대리점 시장

  • 프랑스의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 프랑스의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제19장 동유럽의 광고 대리점 시장

  • 동유럽의 광고 대리점 시장 개요
  • 동유럽의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 동유럽의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제20장 러시아의 광고 대리점 시장

  • 러시아의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 러시아의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제21장 북미의 광고 대리점 시장

  • 북미의 광고 대리점 시장 개요
  • 북미의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 북미의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제22장 미국의 광고 대리점 시장

  • 미국의 광고 대리점 시장 개요
  • 미국의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 미국의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제23장 남미의 광고 대리점 시장

  • 남미의 광고 대리점 시장 개요
  • 남미의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 남미의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제24장 브라질의 광고 대리점 시장

  • 브라질의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 브라질의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제25장 중동의 광고 대리점 시장

  • 중동의 광고 대리점 시장 개요
  • 중동의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 중동의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제26장 아프리카의 광고 대리점 시장

  • 아프리카의 광고 대리점 시장 개요
  • 아프리카의 광고 대리점 시장 : 모드별, 실적과 예측(금액)
  • 아프리카의 광고 대리점 시장 : 유형별, 실적과 예측(금액)

제27장 광고 대리점 시장의 경쟁 구도와 기업 개요

  • 광고 대리점 시장의 경쟁 구도
  • 광고 대리점 시장의 기업 개요
    • Dentsu Inc.
    • WPP PLC
    • Omnicom Group Inc.
    • Publicis Groupe
    • Mayple

제28장 광고 대리점 시장의 주요 M&A

제29장 광고 대리점 시장의 미래 전망과 잠재적 분석

제30장 부록

KSA 22.02.15

“Advertising Agencies Global Market Report 2022” from The Business Research Company provides the strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the global advertising agencies market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12+ geographies.
  • Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market research findings.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
  • Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order.

Where is the largest and fastest growing market for the advertising agencies ? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The Advertising Agencie market global report” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market's historic and forecast market growth by geography. It places the market within the context of the wider advertising agencies market, and compares it with other markets.

  • The market characteristics section of the report defines and explains the market.
  • The market size section gives the market size ($b) covering both the historic growth of the market, the impact of the COVID-19 virus and forecasting its recovery.
  • Market segmentations break down market into sub markets.
  • The regional and country breakdowns section gives an analysis of the market in each geography and the size of the market by geography and compares their historic and forecast growth. It covers the impact and recovery trajectory of COVID-19 for all regions, key developed countries and major emerging markets.
  • Competitive landscape gives a description of the competitive nature of the market, market shares, and a description of the leading companies. Key financial deals which have shaped the market in recent years are identified.
  • The trends and strategies section analyses the shape of the market as it emerges from the crisis and suggests how companies can grow as the market recovers.
  • The advertising agencies market section of the report gives context. It compares the advertising agencies market with other segments of the advertising agencies market by size and growth, historic and forecast.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Mode: Online Advertising; Offline Advertising
  • 2) By Type: TV; Digital; Radio; Print; Out-of-home (OOH); Others
  • 3) By End-User Industry: Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI); Consumer Goods and Retail; Government and Public Sector; IT & Telecom; Healthcare; Media & Entertainment
  • Companies Mentioned: Dentsu Inc.; WPP PLC; Omnicom Group Inc.; Publicis Groupe; Mayple
  • Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Advertising Agencies Market Characteristics

3. Advertising Agencies Market Trends And Strategies

4. Impact Of COVID-19 On Advertising Agencies

5. Advertising Agencies Market Size And Growth

  • 5.1. Global Advertising Agencies Historic Market, 2016-2021, $ Billion
    • 5.1.1. Drivers Of The Market
    • 5.1.2. Restraints On The Market
  • 5.2. Global Advertising Agencies Forecast Market, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
    • 5.2.1. Drivers Of The Market
    • 5.2.2. Restraints On the Market

6. Advertising Agencies Market Segmentation

  • 6.1. Global Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Online Advertising
  • Offline Advertising
  • 6.2. Global Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • TV
  • Digital
  • Radio
  • Print
  • Out-of-home (OOH)
  • Others
  • 6.3. Global Advertising Agencies Market, Segmentation By End-User Industry, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI)
  • Consumer Goods and Retail
  • Government and Public Sector
  • IT & Telecom
  • Healthcare
  • Media & Entertainment

7. Advertising Agencies Market Regional And Country Analysis

  • 7.1. Global Advertising Agencies Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 7.2. Global Advertising Agencies Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

8. Asia-Pacific Advertising Agencies Market

  • 8.1. Asia-Pacific Advertising Agencies Market Overview
  • Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
  • 8.2. Asia-Pacific Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 8.3. Asia-Pacific Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

9. China Advertising Agencies Market

  • 9.1. China Advertising Agencies Market Overview
  • 9.2. China Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F,$ Billion
  • 9.3. China Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F,$ Billion

10. India Advertising Agencies Market

  • 10.1. India Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 10.2. India Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

11. Japan Advertising Agencies Market

  • 11.1. Japan Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 11.2. Japan Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

12. Australia Advertising Agencies Market

  • 12.1. Australia Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 12.2. Australia Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

13. Indonesia Advertising Agencies Market

  • 13.1. Indonesia Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 13.2. Indonesia Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

14. South Korea Advertising Agencies Market

  • 14.1. South Korea Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 14.2. South Korea Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

15. Western Europe Advertising Agencies Market

  • 15.1. Western Europe Advertising Agencies Market Overview
  • 15.2. Western Europe Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 15.3. Western Europe Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

16. UK Advertising Agencies Market

  • 16.1. UK Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 16.2. UK Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

17. Germany Advertising Agencies Market

  • 17.1. Germany Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 17.2. Germany Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

18. France Advertising Agencies Market

  • 18.4. France Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 18.5. France Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

19. Eastern Europe Advertising Agencies Market

  • 19.1. Eastern Europe Advertising Agencies Market Overview
  • 19.2. Eastern Europe Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 19.3. Eastern Europe Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

20. Russia Advertising Agencies Market

  • 20.1. Russia Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 20.2. Russia Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

21. North America Advertising Agencies Market

  • 21.1. North America Advertising Agencies Market Overview
  • 21.2. North America Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 21.3. North America Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

22. USA Advertising Agencies Market

  • 22.1. USA Advertising Agencies Market Overview
  • 22.2. USA Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 22.3. USA Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

23. South America Advertising Agencies Market

  • 23.1. South America Advertising Agencies Market Overview
  • 23.2. South America Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 23.3. South America Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

24. Brazil Advertising Agencies Market

  • 24.1. Brazil Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 24.2. Brazil Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

25. Middle East Advertising Agencies Market

  • 25.1. Middle East Advertising Agencies Market Overview
  • 25.2. Middle East Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 25.3. Middle East Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

26. Africa Advertising Agencies Market

  • 26.1. Africa Advertising Agencies Market Overview
  • 26.2. Africa Advertising Agencies Market, Segmentation By Mode, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 26.3. Africa Advertising Agencies Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

27. Advertising Agencies Market Competitive Landscape And Company Profiles

  • 27.1. Advertising Agencies Market Competitive Landscape
  • 27.2. Advertising Agencies Market Company Profiles
    • 27.2.1. Dentsu Inc.
      • 27.2.1.1. Overview
      • 27.2.1.2. Products and Services
      • 27.2.1.3. Strategy
      • 27.2.1.4. Financial Performance
    • 27.2.2. WPP PLC
      • 27.2.2.1. Overview
      • 27.2.2.2. Products and Services
      • 27.2.2.3. Strategy
      • 27.2.2.4. Financial Performance
    • 27.2.3. Omnicom Group Inc.
      • 27.2.3.1. Overview
      • 27.2.3.2. Products and Services
      • 27.2.3.3. Strategy
      • 27.2.3.4. Financial Performance
    • 27.2.4. Publicis Groupe
      • 27.2.4.1. Overview
      • 27.2.4.2. Products and Services
      • 27.2.4.3. Strategy
      • 27.2.4.4. Financial Performance
    • 27.2.5. Mayple
      • 27.2.5.1. Overview
      • 27.2.5.2. Products and Services
      • 27.2.5.3. Strategy
      • 27.2.5.4. Financial Performance

29. Key Mergers And Acquisitions In The Advertising Agencies Market

29. Advertising Agencies Market Future Outlook and Potential Analysis

30. Appendix

  • 30.1. Abbreviations
  • 30.2. Currencies
  • 30.3. Research Inquiries
  • 30.4. The Business Research Company
  • 30.5. Copyright And Disclaimer
Back to Top
전화 문의
F A Q