시장보고서
상품코드
1623162

세계의 정수기 시장 규모 : 제품별, 용도별, 지역별, 범위 및 예측

Global Water Purifier Market Size By Product (RO Based, UV Based), By Application (Residential, Commercial, Industrial), By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

정수기 시장 규모와 예측

정수기 시장 규모는 2021년에 249억 5,000만 달러로, 2022-2030년 CAGR 7.18%로 성장하며, 2030년에는 465억 4,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다. 신흥 국가의 가처분 소득 증가가 정수기 시장의 성장을 주도하고 있습니다. 소득수준 증가는 고객의 구매력을 높이고, 이는 곧 생활수준의 향상으로 이어집니다. 또한 신흥 국가의 정수기 수요는 지방 자치 단체의 안전한 물 공급 증가와 물 재활용 처리의 급격한 증가가 배경이 되고 있습니다. 이는 시장 성장을 가속할 것입니다. 이 보고서는 세계 정수기 시장을 종합적으로 평가했습니다. 주요 부문, 동향, 시장 성장 촉진요인, 경쟁 구도 시장에서 중요한 역할을 하는 요인 등을 종합적으로 분석합니다.

세계 정수기 시장의 정의

물 정화는 물에서 자연 독, 부유 입자, 가스, 바람직하지 않은 물질을 줄여 깨끗한 물을 만드는 데 도움이 됩니다. 물을 정화하면 특정 용도에 적합한 물로 만들 수 있습니다. 그러나 정수는 임상, 제약, 합성, 기계 등 다양한 용도로 사용할 수 있습니다. 역삼투막은 부분적으로 투과성이 있는 막을 사용하여 이온, 큰 입자 및 바람직하지 않은 화합물을 식수에서 제거하는 정수 방법입니다.

역삼투막에서는 삼투압 질량, 용해 가능한 대비에 의해 구동되는 응집성 품질 및 열역학적 장벽을 극복하기 위해 외부 중량이 사용됩니다. 역삼투막은 산업용수 및 식수 생산에 사용되며, 물에서 생물학적(기본 미생물)뿐만 아니라 다양한 분해 및 분산된 화합물 종을 제거 할 수 있습니다. 용액은 일반적으로 멤브레인을 통해 멤브레인을 통과하여 묽은 용액(수분 가능성이 높은)에서 일반적인 침투 공정에서 농도가 높은 용액(수분 가능성이 낮은)으로 흐릅니다.

용매 개발의 주요 원동력은 층의 한쪽 또는 다른 쪽 끝과 용해성 농도의 차이가 감소 할 때 시스템의 깁스 자유 에너지가 감소하여 용해물이 더 집중된 배치로 이동하여 삼투압의 무게가 발생한다는 것입니다. 역삼투는 액체 샘플이 필름을 통과하지 않고 처리된다는 점에서 필터링과 다릅니다. 구멍이 0.01 마이크로미터 이상인 경우, 층 여과에서 스트레스를 받는 것, 즉 크기 회피가 가장 중요한 배출 요소이며, 이 사이클은 이론적으로 경계를 무시하고 경이로운 숙련도를 달성할 수 있습니다.

세계의 정수기 시장 개요

농업 경제가 발달한 국가에서는 수인성 질병이 증가하고 있으며, 시장 붐이 일고 있습니다. 또한 박테리아, 중금속, 농약, 용존염류 등 다양한 오염물질을 제거할 수 있으며, 다른 정수기에 비해 효과적입니다. 그 결과 RO 정수기에 대한 수요가 급증하고 있습니다. 마찬가지로 황산염이 없는 RO 물은 제약, 반도체, 식품 및 음료 등 다양한 산업에서 널리 사용되고 있습니다. 정수기 사업은 신흥 국가의 중산층 증가로 인해 확대되고 있습니다. 사용자 및 소비자의 구매력 향상으로 인해 소득 수준이 향상되고 궁극적으로 삶의 질이 향상됩니다.

이러한 이유로 이들 분야에서 정수기에 대한 관심이 높아지면서 정수기 시장을 촉진하고 있습니다. 청정 드릴을 선택하기로 한 결정은 세계 인구의 복지와 개발에 대한 관심이 높아진 결과입니다. 소비자 선호도는 이동 가능하고 저렴한 정수기를 포함한 장기적인 솔루션을 선호하는 방향으로 크게 진화하고 있습니다. 장기적으로 매출을 창출할 수 있는 자산을 구매하는 것은 소유의 가치로 알려진 일반적인 관행입니다. 개인용 정수기가 그 한 가지 예입니다.

물이란 절대적인 필수품인 동시에 귀중한 상품이기도 합니다. 2019년12월코로나 사태 이후 봉쇄로 인해 정수기 생산이 일시적으로 중단된 이후 장기적으로 물을 구입하는 것은 실현 불가능합니다. 제품 수요 감소와 부품 공급 중단으로 인해 제조 기업은 어려움을 겪었습니다. 또한 많은 국가에서(중요한 서비스를 제공하는 기업을 제외하고) 기업이 영업을 할 수 없는 통행금지와 같은 상황이 발생하여 정수기 시장에 타격을 입혔습니다.

목차

제1장 세계의 정수기 시장 : 서론

  • 시장 개요
  • 조사 범위
  • 전제조건

제2장 개요

제3장 VERIFIED MARKET RESEARCH의 조사 방법

  • 데이터 마이닝
  • 검증
  • 일차 자료
  • 데이터 소스 리스트

제4장 세계의 정수기 시장 전망

  • 개요
  • 시장 역학
    • 촉진요인
    • 억제요인
    • 기회
  • Porter's Five Forces 모델
  • 밸류체인 분석

제5장 세계의 정수기 시장 : 제품별

  • 개요
  • RO 기반
  • UV 기반

제6장 세계의 정수기 시장 : 용도별

  • 개요
  • 상업용
  • 주택용
  • 산업용

제7장 세계의 정수기 시장 : 지역별

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
  • 세계의 기타 지역
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 세계의 정수기 시장 : 경쟁 구도

  • 개요
  • 각사 시장 순위
  • 주요 발전 전략

제9장 기업 개요

  • A. O. SMITH
  • EUREKA FORBES
  • LIVPURE
  • BLUE STAR
  • KENT RO SYSTEMS
  • BRITA
  • AMWAY
  • TATA CHEMICALS
  • PANASONIC
  • BWT HOLDING

제10장 부록

  • 관련 조사
KSA 25.01.16

Water Purifier Market Size And Forecast

Water Purifier Market size was valued at USD 24.95 Billion in 2021 and is projected to reach USD 46.54 Billion by 2030 , growing at a CAGR of 7.18% from 2022 to 2030. An increase in disposable income in emerging nations boosts the growth of the Water Purifier Market. The rising income level boosts the purchasing power of customers, which in turn results in an improved standard of living. Also, the demand for water purification systems in developing countries is fueled by an increase in the availability of safe water by municipalities and an upsurge in the number of water recycling treatments. This will foster market growth. The Global Water Purifier Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Water Purifier Market Definition

Water purification aids in the reduction of natural poisons, suspended particles, gasses, and undesired substances from water, resulting in clean water. One can purify water to make it suitable for certain uses using the purification procedure. The majority of water is cleaned and sterilized for human consumption, nevertheless, water purification can also be done for several reasons, like clinical, medicinal, synthetic, and mechanical uses. Reverse osmosis is a water purification method that uses a partly permeable membrane to remove ions, bigger particles, and undesirable compounds from drinking water.

In reverse osmosis, an external weight is used to overcome osmotic mass, a colligative quality driven by the dissolvable's possible contrasts, and a thermodynamic barrier. Reverse osmosis, which is used in both industrial operations and the manufacture of consumable water, may remove a variety of degraded and dispersed compound species as well as biological ones (basic microbes) from water. The dissolvable generally flows through a film from a region of dilute (high water potential) to a concentrated solution in the regular osmosis process (low water potential).

The major impetus for solvent development is a drop in the system's Gibbs free energy when the difference in soluble concentration with one or the other end of a layer is reduced, resulting in osmotic weight due to the dissolvable migrating into a more focused arrangement. Reverse osmosis differs from filtering in that the liquid sample is processed without passing through a film. Getting stressed, or size avoidance is the most important evacuation element in layer filtration when the holes are 0.01 micrometers or larger, allowing the cycle to theoretically achieve incredible proficiency while ignoring boundaries.

What's inside a VMR industry report?

Our reports include actionable data and forward-looking analysis that help you craft pitches, create business plans, build presentations and write proposals.

Global Water Purifier Market Overview

Increasing water-borne illnesses in countries with agricultural economies have sparked a market boom. Additionally, it is more effective than other water purifiers since it removes a variety of contaminants, including bacteria, heavy metals, pesticides, and dissolved salts. As a result, demand for RO water purifiers is surging. Likewise, sulfate-free RO water is extensively used in a variety of industries, including pharmaceutical, semiconductor, food and beverage, and others. The water purifier business is increasing owing to the growing middle class in emerging nations. The increased purchasing power among users and consumers results from rising income levels, which ultimately improves the quality of life.

This, in turn, has increased interest in water filtration systems in these fields, which has helped to boost the Water Purifier Market. The decision to choose cleanliness drills is a result of growing concerns about welfare and development among the global population. Consumer preferences have evolved significantly in favor of long-term solutions including water purifiers that are movable and inexpensive. Purchasing assets that could produce returns over a longer period is a common practice known as the value of ownership. The personal water purifier is an example of this.

The need for time is both an absolute necessity and a valuable commodity. The long-term viability of purchasing water is unfeasible. Since the COVID breakout in December 2019, lockdowns have temporarily suspended the production of water purifiers. With a decline in product demand and disruptions in the supply of parts, manufacturing enterprises experienced difficulties. Additionally, numerous nations saw conditions like curfews when businesses (apart from those providing critical services) were not permitted to operate, which has hurt the market for water purifiers.

Global Water Purifier Market Segmentation Analysis

The Global Water Purifier Market is segmented on the basis of Application, Product, and Geography.

Water Purifier Market, By Product

  • RO Based
  • UV Based
  • Based on Product, the market is segmented into RO Based and UV Based. RO (Reverse Osmosis), which is used in both industrial operations and the manufacture of consumable water, may remove a variety of degraded and dispersed compound species as well as biological ones (basic microbes) from water

Water Purifier Market, By Application

  • Residential
  • Commercial
  • Industrial

Based on Application, the market is bifurcated into Residential, Commercial, and Industrial. The residential segment holds the largest market share and is estimated to witness the highest CAGR during the forecast period. The factors that can be attributed to the favorable socio-economic and demographic factors such as urbanization, growing population, disposable incomes, and rise in the standard of living are fueling the demand for this segment.

Water Purifier Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, the Global Water Purifier Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. The Asia Pacific region is expected to witness the highest CAGR during the forecast period owing to factors such as increased purchasing power among users and consumers resulting from rising income levels, growing awareness about the healthcare sector, and favorable government policies.

Key Players

  • The "Global Water Purifier Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as
  • A. O. Smith, Eureka Forbes, Livpure, Blue Star, KENT RO Systems, BRITA, Amway, Tata Chemicals, Panasonic, BWT Holding.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with product benchmarking and SWOT analysis.

Key Developments

  • In June 2022, A. O. Smith announced the acquisition of Atlantic Filter Corporation, which is a water purification business organization working for commercial, residential, and industrial applications in an all-cash transaction.
  • In July 2021, BWT Group announced the deepening of its partnership with Formula 1 for the next multi-years. It will provide water stations along the paddock and its club.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL WATER PURIFIER MARKET

  • 1.1 OVERVIEW OF THE MARKET
  • 1.2 SCOPE OF REPORT
  • 1.3 ASSUMPTIONS

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 DATA MINING
  • 3.2 VALIDATION
  • 3.3 PRIMARY INTERVIEWS
  • 3.4 LIST OF DATA SOURCES

4 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET OUTLOOK

  • 4.1 OVERVIEW
  • 4.2 MARKET DYNAMICS
    • 4.2.1 DRIVERS
    • 4.2.2 RESTRAINTS
    • 4.2.3 OPPORTUNITIES
  • 4.3 PORTERS FIVE FORCE MODEL
  • 4.4 VALUE CHAIN ANALYSIS

5 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY PRODUCT

  • 5.1 OVERVIEW
  • 5.2 RO BASED
  • 5.3 UV BASED

6 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 OVERVIEW
  • 6.2 COMMERCIAL
  • 6.3 RESIDENTIAL
  • 6.4 INDUSTRIAL

7 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 OVERVIEW
  • 7.2 NORTH AMERICA
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 CANADA
    • 7.2.3 MEXICO
  • 7.3 EUROPE
    • 7.3.1 GERMANY
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 FRANCE
    • 7.3.4 REST OF EUROPE
  • 7.4 ASIA PACIFIC
    • 7.4.1 CHINA
    • 7.4.2 JAPAN
    • 7.4.3 INDIA
    • 7.4.4 REST OF ASIA PACIFIC
  • 7.5 REST OF THE WORLD
    • 7.5.1 LATIN AMERICA
    • 7.5.2 MIDDLE EAST AND AFRICA

8 GLOBAL WATER PURIFIER MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 OVERVIEW
  • 8.2 COMPANY MARKET RANKING
  • 8.3 KEY DEVELOPMENT STRATEGIES

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 A. O. SMITH
    • 9.1.1 OVERVIEW
    • 9.1.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.1.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.1.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.2 EUREKA FORBES
    • 9.2.1 OVERVIEW
    • 9.2.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.2.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.2.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.3 LIVPURE
    • 9.3.1 OVERVIEW
    • 9.3.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.3.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.3.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.4 BLUE STAR
    • 9.4.1 OVERVIEW
    • 9.4.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.4.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.4.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.5 KENT RO SYSTEMS
    • 9.5.1 OVERVIEW
    • 9.5.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.5.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.5.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.6 BRITA
    • 9.6.1 OVERVIEW
    • 9.6.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.6.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.6.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.7 AMWAY
    • 9.7.1 OVERVIEW
    • 9.7.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.7.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.7.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.8 TATA CHEMICALS
    • 9.8.1 OVERVIEW
    • 9.8.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.8.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.8.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.9 PANASONIC
    • 9.9.1 OVERVIEW
    • 9.9.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.9.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.9.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.10 BWT HOLDING
    • 9.10.1 OVERVIEW
    • 9.10.2 FINANCIAL PERFORMANCE
    • 9.10.3 PRODUCT OUTLOOK
    • 9.10.4 KEY DEVELOPMENTS

10 APPENDIX

    • 10.1.1 RELATED RESEARCH
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제