시장보고서
상품코드
1623408

세계의 무선 게임패드 시장 규모 : 제품별, 용도별, 지역별, 범위 및 예측

Global Wireless Gamepad Market Size By Product (Entry Level, Enthusiast Level, Hardcore Level), Application (PC, Tv, Smartphones), By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

무선 게임패드 시장 규모와 예측

무선 게임패드 시장 규모는 최근 수년간 상당한 성장률로 완만한 페이스로 성장하고 있으며, 예측 기간(2021-2028년)에 시장은 크게 성장할 것으로 예측됩니다.

가처분소득 증가로 생활수준이 향상되면서 무선 게임패드에 대한 수요가 증가함에 따라 무선 게임패드 시장이 성장했습니다. 또한 도시화가 진행되면서 기업 및 대형마트 등에서 무선 게임패드에 대한 수요가 증가하면서 세계의 무선 게임패드 시장 성장에 중요한 요인으로 작용하고 있습니다. 이 보고서는 세계의 무선 게임패드 시장을 종합적으로 평가하고 분석합니다. 주요 부문, 동향, 시장 성장 촉진요인, 경쟁 구도 시장에서 중요한 역할을 하는 요인 등을 종합적으로 분석합니다.

세계의 무선 게임패드 시장 정의

무선 게임패드는 스포츠, 슈팅 게임, 롤플레잉 등 비디오 게임을 플레이하는 데 사용되는 게임패드입니다. 스마트폰, 태블릿, 스마트 TV, 셋톱박스, 윈도우 PC, P3/P5 게임기 등이 주요 응용 기기입니다. 유선 게임패드보다 무선 게임패드 구매가 증가하면서 청소년과 성인의 라이프스타일이 변화하고 있으며, e스포츠와 온라인 대전 게임은 많은 소비자들이 무선 게임패드 구매를 강력히 희망하고 있습니다. 스매시 브라더스' 등 e스포츠 게임은 전 세계에서 인기를 끌고 있으며, 비디오 게이머들의 경쟁심리에 영향을 미치고 있습니다.

또한 유튜브를 포함한 온라인 미디어 플랫폼은 e스포츠 대회의 홍보 플랫폼이 되어 시청자의 인지도를 높이고 무선 게임 컨트롤러의 사용을 촉진하고 있습니다. 일부 기업은 게이머들의 관심을 끌고 혁신적인 게임 콘솔에 대한 수요를 촉진하는 데 도움이 되는 고도로 정의된 컨트롤러를 출시하고 있으며, Wi-Fi 및 Bluetooth 5.0과 같은 첨단 무선 기술을 기반으로 한 게임 콘솔에 대한 수요 증가는 전 세계 무선 게임패드 시장의 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 게이머들은 유선 액세서리를 사용하지 않고 고급 콘솔을 채택하여 전반적인 게임 경험을 향상시키고 있습니다.

또한 게이머들 사이에서 3D 게임의 인기가 높아지고 있는 것도 무선 게임패드 시장의 성장을 가속하고 있습니다. 제조업체들은 주로 PC 및 Xbox와 호환되는 장비의 생산 능력을 높이고 있습니다. 플레이스테이션은 맞춤형 게임 컨트롤러를 선호하고 있습니다. 각 업체들은 시장 우위를 점하기 위해 컨트롤러의 배터리 수명을 늘리기 위한 노력을 강화하고 있습니다. 그러나 이러한 컨트롤러의 높은 가격은 고객에게 중요한 결정 요인이 되고 있습니다.

세계의 무선 게임패드 시장 개요

이 시장의 확대는 게임기 및 게임에 대한 수요 증가와 관련이 있으며, 이는 게임패드 수요를 주도하고 있습니다. 또한 PC 게임의 인기가 높아지면서 무선 게임패드에 대한 수요도 증가하고 있습니다. 또한 스마트폰을 주요 컴퓨팅 기기로 사용하는 사람들이 늘어나면서 게임패드 컨트롤러를 필요로 하는 모바일 게임의 수가 증가하고 있습니다. 이에 따라 스마트폰, 스마트TV 등의 기기와 호환되는 무선 게임패드에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 생산 능력 증가로 무선 연결의 원자재 가격은 단기적으로 안정화될 것으로 예상됩니다.

원자재 가격은 무선 연결 비용 상승에 큰 역할을 합니다. 일부 기업은 수익성을 향상시키기 위해 비용과 품질 리더십을 목표로 하고 있습니다. 동시에 기업은 비용 절감과 품질 향상을 위해 기술 혁신, 장비 업그레이드, 공정 개선에 주력하고 있습니다. 2019년 코로나바이러스감염증-19(COVID-19)의 세계 영향은 이미 나타나기 시작했으며, 2020년 무선 게임패드 시장에 큰 영향을 미칠 것으로 보입니다.

COVID-19는 크게 세 가지 방식으로 세계 경제에 영향을 미칠 수 있습니다. 생산과 수요에 직접적인 영향을 미치고, 공급망과 시장에 혼란을 가져오고, 기업과 금융 시장에 재정적 영향을 미칩니다. 무선 게임패드 시장에서는 첨단 유무선 게임 컨트롤러 및 기타 액세서리의 개발과 함께 게임 컨트롤러의 사용 범위가 확대되고 있습니다. 스마트폰용 게이밍 컨트롤러 시장 침투율 증가, PlayStation 5와 같은 새로운 게임기의 등장, 가상현실과 컨트롤러의 결합 등은 게이밍 컨트롤러의 사용을 촉진하는 또 다른 요인 중 하나입니다. 시장의 성장을 가속하고 있습니다. 또한 음성으로 조작하는 게임은 아직 초기 단계에 있으며, 주류 동향으로 자리 잡기까지는 몇 년이 더 걸릴 것으로 보입니다.

목차

제1장 세계의 무선 게임패드 시장 : 서론

  • 시장 개요
  • 조사 범위
  • 전제조건

제2장 개요

제3장 VERIFIED MARKET RESEARCH의 조사 방법

  • 데이터 마이닝
  • 밸리데이션
  • 일차 자료
  • 데이터 소스 리스트

제4장 세계의 무선 게임패드 시장 전망

  • 개요
  • 시장 역학
    • 촉진요인
    • 억제요인
    • 기회
  • Porter's Five Forces 모델
  • 밸류체인 분석

제5장 세계의 무선 게임패드 시장 : 제품별

  • 개요
  • 엔트리 레벨
  • 매니아 레벨(Enthusiast Level)
  • 하드코어 레벨

제6장 세계의 무선 게임패드 시장 : 용도별

  • 개요
  • PC
  • 스마트폰
  • TV

제7장 세계의 무선 게임패드 시장 : 지역별

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
  • 세계의 기타 지역
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 세계의 무선 게임패드 시장 : 경쟁 구도

  • 개요
  • 각사 시장 순위
  • 주요 발전 전략

제9장 기업 개요

  • Logitech
  • Microsoft
  • Razer
  • Catz
  • SONY
  • SpeeedLink
  • Samsung
  • GameSir
  • Saitake
  • BETOP Rumble

제10장 부록

  • 관련 조사
KSA 25.01.23

Wireless Gamepad Market Size And Forecast

Wireless Gamepad Market size is growing at a moderate pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2021 to 2028.

A rise in disposable income, which gives way to improved standards of living, has resulted in an upswing in the demand for wireless gamepads, the consequence of which is the growth of the Wireless Gamepad Market. Also, growth in urbanization, which leads to the increasing demand for Wireless Gamepad in places like corporate houses and hypermarkets is also an important reason for the growth of the Global Wireless Gamepad Market. The Global Wireless Gamepad Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Wireless Gamepad Market Definition

A wireless gamepad is those gamepads that are used for playing video games such as sports, shooters, role-playing, and others. Some of the major application devices are smartphones, tablets, smart TV, set-top box, windows PC, P3/P5 Game Console, and others. More acquisition of wireless gamepad than a wired gamepad, changing lifestyle among teenager and also in adults. E-sports and online competitive gaming are insisting that many consumers to buying Wireless Gamepad. E-sport games such as FIFA 19, Street Fighter V, Super Smash Bros, and others are the major popular around the world, which influences video gamers to play competitively.

In addition, online media platforms including YouTube have become promotional platforms for e-sports competitions, which raise awareness among audiences and drive the usage of wireless gaming controllers. Certain organizations have launched highly defined controllers, which gain the attention of gamers and help in driving demand for innovative gaming consoles. Increasing demand for gaming consoles based on advanced wireless technologies such as Wi-Fi and Bluetooth 5.0 is anticipated to drive the growth of the Wireless Gamepad Market across the globe. Gamers are eliminating the use of wired accessories and adopting advanced consoles to enhance the overall gaming experience.

Additionally, the popularity of 3D gaming among gamers is propelling the growth of the Wireless Gamepad Market. Manufacturers are increasing their production capabilities in devices that are majorly compatible with PCs and Xbox. Custom-design gaming controllers are being preferred for PlayStation. Companies are increasing efforts to extend the battery life of controllers in order to gain a competitive edge in the market landscape. However, the expensive price of such controllers has become a key deciding factor for customers.

Global Wireless Gamepad Market Overview

The expansion of this market can be associated with the rising demand for gaming consoles and games, which in turn is driving the demand for gamepads. The increasing popularity of PC gaming has also led to a rise in the demand for wireless gamepads. Moreover, with more and more people using smartphones as their primary computing device, there has been a rise in the number of mobile games that require a gamepad controller. This has led to an increase in the demand for wireless gamepads that are compatible with smartphones and other devices such as smart TVs. With the rising in manufacturing capacity, expected that the Wireless Connectivity raw material price will be stable in the short term.

Raw material price will play a big major role in promoting the cost of Wireless Connectivity. Several organizations aim at the cost and quality leadership which shall improve profitability. At the same time, companies are focusing on technological innovation, equipment upgrades, and process improvements, to reduce costs and improve quality. The global impacts of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) are already starting to be felt, and will significantly affect the Wireless Gamepad Market in 2020.

COVID-19 can affect the global economy in three main ways: by directly affecting production and demand, by creating supply chain and market disruption, and by its financial impact on firms and financial markets. With the development of advanced wired and wireless gaming controllers and other accessories in the Wireless Gamepad Market, the scope of gaming controllers is also increasing. The rising penetration of smartphone gaming controllers in the market, the introduction of new consoles such as PlayStation 5, and the combination of virtual reality with controllers are among the other factors stimulating the use of gaming controllers and thereby driving the market growth. Moreover, voice-controlled gaming is still in its nascent stage and will take a few more years to be commercialized as a mainstream trend.

Global Wireless Gamepad Market Segmentation Analysis

The Global Wireless Gamepad Market is segmented on the basis of Product, Application, and Geography.

Wireless Gamepad Market, By Product

  • Entry Level
  • Enthusiast Level
  • Hardcore Level

Based on Product, The market is segmented into Entry Level, Enthusiast Level, and Hardcore Level. People buy gamepads according to their preferences. If anyone who was fresher or new in this playing technology then they buy the entry-level gamepad which was less costly as compared to other segments. Only the good players or pro-players are majorly buying the enthusiast and hardcore level segment. Enthusiast and Hardcore level segment having more features and latest updates as comparative to Entry-Level.

Wireless Gamepad Market, By Application

  • PC
  • Tv
  • Smartphones

Based on Application, The market is segmented into PC, TV, and Smartphones. The Pc and TV hold a big share in the market of Wireless Gamepad. Because every player wants the experience of their game on the big screen. The new technologies smart Pc's and Smart TVs come in the market for the especially playing games only. There is a special port available in the Pcs and TVs for connecting the wireless gamepad. Smartphones are used for playing games but with gamepads, they are still in the compromise stage.

Wireless Gamepad Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, The Global Wireless Gamepad Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. North America is dominating the market of Wireless Gamepad due to the presence of global players in the U.S. Growing Organization sizes and increasing application area of Wireless Gamepad is supporting the market Wireless Gamepad in north America. Europe holds the second position in the global market whereas Asia-Pacific has emerged as a faster-growing market. The growing economy of Asian countries India and China.

Key Players

  • The "Global Wireless Gamepad Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are
  • Logitech, Sony, Razer, Catz, Microsoft, BETOP Rumble, SpeeedLink, Sabrent, Samsung, Saitake, and GameSir.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Key Developments

  • In August 2020, Mad Catz announced two new console products, the EGO Arcade Fight Stick and the C.A.T. 7 Controller, which have attractive designs, multi-format compatibility, and a high-specification feature set.
  • In April 2020, Sony announced the new Dual Sense controller with the vision of future gaming. It has extensive features such as adaptive triggers that can adjust resistance with a sleek angular design and an integrated microphone. New hardware features are exclusive to the PS5 with a faster SSD. This newly defined product is gaining consumer attention, specifically gamers, who always seek to adopt new upgraded gaming consoles.
  • In March 2020, Microsoft introduced the next generation controller, "Xbox Series X," which is redesigned with features such as better cross-device connectivity, improved ergonomics, reduced latency, and easier sharing.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL WIRELESS GAMEPAD MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL WIRELESS GAMEPAD MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL WIRELESS GAMEPAD MARKET, BY PRODUCT

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Entry Level
  • 5.3 Enthusiast Level
  • 5.4 Hardcore Level

6 GLOBAL WIRELESS GAMEPAD MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 PC
  • 6.3 Smartphones
  • 6.4 TV

7 GLOBAL WIRELESS GAMEPAD MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East and Africa

8 GLOBAL WIRELESS GAMEPAD MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Logitech
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Microsoft
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Razer
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 Catz
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 SONY
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 SpeeedLink
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Samsung
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 GameSir
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Saitake
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 BETOP Rumble
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 Appendix

    • 10.1.1 Related Research
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제