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세계의 강화수(Enhanced Water) 시장 규모 : 제품별, 유통 채널별, 지역별 범위 및 예측

Global Enhanced Water Market Size By Product (Flavored, Plain), By Distribution Channel (Online, Offline), By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



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강화수 시장 규모 및 예측

강화수 시장 규모는 2024년에 70억 9,000만 달러로 평가되며 2026년부터 2032년까지 연평균 8.10%로 성장하여 2032년에는 132억 2,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

피트니스 관련 활동과 스포츠에 대한 젊은 층의 관심 증가와 함께 이러한 제품과 관련된 건강상의 이점에 대한 인식이 높아짐에 따라 이 시장 성장의 주요 요인이 되고 있습니다. 세계 강화수 시장 보고서는 시장의 전반적인 평가를 제공합니다. 주요 부문, 동향, 시장 촉진요인, 시장 억제요인, 경쟁 환경, 시장에서 중요한 역할을 하는 요인 등을 포괄적으로 분석합니다.

세계 강화수 시장의 정의

강화수란 음료의 범주 또는 정제되고 오염되지 않은 병에 든 식수의 한 종류를 말합니다. 천연 또는 인공 향료, 감미료, 비타민-미네랄 등 맛과 영양가를 높이기 위한 성분을 첨가한 물로 분류됩니다. 다이어트 음료가 아닌 청량음료에 비해 칼로리는 낮지만, 스포츠 음료와 비슷한 수준의 칼로리를 함유하고 있습니다.

마그네슘, 칼륨, 나트륨, 탄수화물 등 필수 미네랄을 함유하고 있어 체내 보충에 도움이 되지만, 균형 잡힌 식사를 대신할 수는 없습니다.

이들은 주로 고강도 운동을 하는 사람, 바쁜 라이프스타일을 가진 사람, 휴대 가능한 제품을 선호하는 사람들이 주로 소비합니다. 휴대가 간편한 패키지로 포장되어 있어 어디든 가지고 다닐 수 있어 편리합니다. 라이프스타일의 변화로 인한 소화기 건강에 대한 관심 증가와 더 깨끗하고 건강한 에너지 음료에 대한 수요 증가가 이 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인으로 작용하고 있습니다.

세계 강화수 시장 개요

탈수가 건강에 미치는 악영향에 대한 인식이 높아짐에 따라 건강한 수분 보충 및 갈증 해소 음료에 대한 수요가 증가함에 따라 세계 강화수 시장의 주요 성장 요인으로 작용하고 있습니다. 또한, 소비자들이 설탕과 첨가물이 들어간 탄산음료보다 향이 첨가된 음료를 선호하는 것도 이 시장의 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다. 전 세계 소비자들 사이에서 수분 보충 음료의 중요성이 증가하고 있는 것도 이 분야에 이익을 가져다 줄 것으로 예상됩니다.

강화수에는 칼륨, 나트륨, 마그네슘 등의 미네랄이 함유되어 있어 체내 이온 균형을 유지하는 데 도움이 됩니다. 많은 강화수 제품에는 탄수화물이 함유되어 있어 체내 수분 보충에 도움을 줍니다. 탈수가 건강에 미치는 악영향에 대한 인식이 높아짐에 따라 향후 몇 년 동안 강화수 시장은 크게 성장할 것으로 예상됩니다. 이러한 제품에는 식물 성분, 식물액, 과일 및 채소 추출물과 같은 기능성 식품 요소가 사용됩니다.

또한, 좌식 생활 습관, 소화기 건강에 대한 우려, 급속한 도시화, 야외용 생수에 대한 소비자의 관심 증가도 이 시장의 성장을 촉진하고 있습니다. 또한, 더 많은 건강상의 이점을 제공하는 혁신적인 제품 개발에 대한 투자 증가와 허브 성분을 함유한 제품 개발도 시장 성장에 크게 기여하고 있습니다. 그러나 완전한 영양 음료가 아니라는 점, 제품의 인지도가 낮다는 점 등은 이 시장의 성장을 저해할 수 있는 요인입니다.

목차

제1장 세계의 강화수 시장 : 개요

  • 시장 개요
  • 분석 범위
  • 가정

제2장 주요 요약

제3장 VERIFIED MARKET RESEARCH 분석 방법

  • 데이터 마이닝
  • 검증
  • 1차 자료
  • 데이터 소스 리스트

제4장 세계의 강화수 시장 전망

  • 개요
  • 시장 역학
    • 성장 촉진요인
    • 성장 억제요인
    • 기회
  • Porter's Five Forces 모델
  • 밸류체인 분석

제5장 세계의 강화수 시장 : 제품별

  • 개요
  • 플레이버
  • 플레인
  • 기타

제6장 세계의 강화수 시장 : 유통 채널별

  • 개요
  • 온라인
  • 오프라인
  • 기타

제7장 세계의 강화수 시장 : 지역별

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
  • 세계 기타 지역
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 세계의 강화수 시장 경쟁 구도

  • 개요
  • 각사의 시장 순위
  • 주요 개발 전략

제9장 기업 개요

  • Nestle S.A
  • Groupe Danone
  • PepsiCo
  • The Coca Cola Company
  • Karma Culture LLC
  • Hint Water Inc
  • Kraft Foods
  • New York Spring Water Inc
  • Sunny Delight Beverages Company
  • Penta Water

제10장 주요 발전

  • 제품 출시/개발
  • 기업 인수합병(M&A)
  • 사업 확대
  • 제휴·협력

제11장 부록

  • 관련 분석
ksm 25.06.10

Enhanced Water Market Size And Forecast

Enhanced Water Market size was valued at USD 7.09 Billion in 2024 and is projected to reach USD 13.22 Billion by 2032, growing at a CAGR of 8.10% from 2026 to 2032.

The increase in the awareness of the health benefits associated with these products along with rising interest in youngsters in fitness-related activities and sports are the major factors responsible for the growth of this market. The Global Enhanced Water Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Enhanced Water Market Definition

Enhanced water refers to a category of beverages or, a type of bottled water that has been purified and is free from contamination. It is categorized as water with added ingredients such as natural or artificial flavors, sweeteners, vitamins & minerals, etc to enhance the taste and nutritional benefits. These are low in calories when compared to non-diet soft drinks but contain an equal amount of calories like that of a sports drink.

They have a lot of benefits and contain essential minerals such as magnesium, potassium, sodium, and carbohydrates that help in the refuelling of the body but are not a substitute for a well-balanced diet rather, prove to be a good alternative for people who want to wean themselves off sugary beverages and sodas.

These are mostly consumed by people who are involved in a high-intensity workout, have busy lifestyles, and prefer on-the-go products. These come in easy-to-carry packaging which makes them convenient to carry anywhere. The increasing concerns towards digestive health due to changes in lifestyle and rising demand for cleaner and healthier energy drinks are the primary factors driving the growth of this market.

Global Enhanced Water Market Overview

The increase in demand for healthy hydrating and refreshing thirst-quenching drinks owing to the increasing awareness of the adverse effects of dehydration on health is the major factor responsible for the growth of the Global Enhanced Water Market. In addition to this, consumers' preference for flavored drinks over carbonated beverages loaded with sugars and additives is also expected to boost the growth of this market. The growing importance of hydration drinks among consumers around the world is predicted to benefit the sector.

Enhanced water contains minerals such as potassium, sodium, and magnesium, which help to maintain the body's ionic balance. Many enhanced water products include carbs, which aid in body replenishment. Because of raising awareness of the negative consequences of dehydration on health, the market for improved water is likely to rise significantly in the future years. Functional food elements such as plant-based ingredients, plant fluids, and fruit and vegetable extracts are used in these products.

Furthermore, sedentary lifestyles, concern towards digestive health, rapid urbanization, and growing interest of consumers in bottled water for outdoors have also fueled the growth of this market. Moreover, the increase in the investments to develop more innovative products that offer more health benefits and the incorporation of herbal ingredients has also helped in the substantial growth of the market. However, factors such as not a fully nutritional drink, and lack of awareness of the product may hinder the growth of this market.

Global Enhanced Water Market: Segmentation Analysis

The Global Enhanced Water Market is segmented on the basis of Product, Distribution Channel, And Geography.

Enhanced Water Market, By Product

  • Flavored
  • Plain
  • Others

Based on Product, The market is bifurcated into Flavored, Plain, and Others. The Flavored segment holds the maximum share owing to creating a unique place in people's diets who are inclined towards flavored drinks.

Enhanced Water Market, By Distribution Channel

  • Online
  • Offline
  • Others

Based on Distribution Channel, The market is bifurcated into Online, Offline, and Others. The Offline segment holds the largest share because of the higher product visibility across offline. Pharmacies, chemist shops, drug stores, hypermarkets and supermarkets, as well as retail outlets in airports, hotels, and movie theatres, are examples of offline distribution channels. A good factor is increased product visibility across retail locations such as CVS Health, Safeway, Wal-Mart, Walgreens, and Target. The majority of producers rely on retail establishments to distribute their goods. Product distribution in the market is also handled by agents and wholesalers. Wholesalers purchase things in bulk from producers, break them into small packets, and distribute them to retailers, who then sell them to consumers.

Enhanced Water Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Regional Analysis, The Global Enhanced Water Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. North America is expected to hold the largest market share in the forecast period owing to the surge in the trend of improved health and fitness among individuals and an increase in the preference for stimulant and chemical-free beverages.

Key Players

The "Global Enhanced Water Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are Nestle S.A, Groupe Danone, PepsiCo, The Coca Cola Company, Karma Culture LLC, Hint Water Inc, Kraft Foods, New York Spring Water Inc, Sunny Delight Beverages Company, Penta Water. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Key Developments

  • In September 2021, Glucose Health, Inc. has launched GLUCODOWN enhanced water drink mixes that are available at Amazon.
  • In August 2021, Evian launched its new enhanced sparkling water evian+ to combat energy slumps in the market. The new product is enhanced with magnesium and zinc to help contribute to normal cognitive function and comes in four flavors: Raspberry & Ginseng, Lime & Ginger, Grapefruit & Basil, and Cucumber & Mint.
  • In September 2020, PepsiCo launched a new drink named Driftwell that is meant to help consumers relax and unwind before bed. The enhanced water drink contains 200 milligrams of L-theanine and 10% of the daily value of magnesium.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL ENHANCED WATER MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL ENHANCED WATER MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL ENHANCED WATER MARKET, BY PRODUCT

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Flavored
  • 5.3 Plain
  • 5.4 Others

6 GLOBAL ENHANCED WATER MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Online
  • 6.3 Offline
  • 6.4 Others

7 GLOBAL ENHANCED WATER MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East & Africa

8 GLOBAL ENHANCED WATER MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Nestle S.A
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Groupe Danone
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 PepsiCo
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 The Coca Cola Company
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Karma Culture LLC
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Hint Water Inc
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Kraft Foods
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 New York Spring Water Inc
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Sunny Delight Beverages Company
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Penta Water
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 KEY DEVELOPMENTS

  • 10.1 Product Launches/Developments
  • 10.2 Mergers and Acquisitions
  • 10.3 Business Expansions
  • 10.4 Partnerships and Collaborations

11 Appendix

  • 11.1 Related Research
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