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세계의 디지털 포토 프레임 시장 규모 : 제품 유형별, 용도별, 지역 범위별, 예측

Global Digital Photo Frame Market Size By Product Type (Improved Multimedia Digital Photo Frames, Simple Function Digital Photo Frames), By Application (Household, Commercial), By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



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디지털 포토 프레임 시장 규모와 예측

디지털 포토 프레임 시장 규모는 2024년에 5,405만 달러로 평가되며, 2026-2032년에 3.09%의 CAGR로 성장하며, 2032년에는 5,537만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

고객의 가처분 소득 수준 상승과 신흥 국가의 도시화 진전은 디지털 포토프레임 시장의 주요 성장 촉진요인입니다. 세계의 디지털 포토프레임 시장 보고서는 시장의 전반적인 평가를 제공합니다. 주요 부문, 동향, 시장 성장 촉진요인, 경쟁 구도 시장에서 중요한 역할을 하는 요인 등을 종합적으로 분석합니다.

세계의 디지털 포토프레임 시장 정의

디지털 포토 프레임(디지털 미디어 프레임이라고도 함)은 모니터나 프린터 없이도 디지털 이미지를 표시하는 이미지 화면입니다. 이것은 일반 액자의 크기와 모양에 가까운 가젯으로, 1.5인치의 작은 것부터 19-32인치의 큰 것까지 다양합니다. 디지털 액자에는 스피커가 내장되어 있으며, M-JPEG, WMA, AVI, MPEG-1,2,4의 동영상 파일을 재생할 수 있는 제품도 있습니다. 대부분의 디지털 액자는 세로 또는 가로로 설치할 수 있으며, 테이블 위에 놓거나 벽에 부착할 수 있습니다.

세계의 디지털 포토프레임 시장 개요

지난 수십년간 인터넷 사용자 증가와 일반 인구에 대한 다기능 기기의 급속한 보급 등 다양한 요인이 스마트홈 시장의 성장을 가속하고 있습니다. 그 결과 가정용 디지털 액자 및 스마트 탭에 대한 수요가 확대되고 있습니다. 고객의 가처분 소득 수준 상승과 신흥 국가의 도시화 진전은 DPF(디지털 포토 프레임)의 주요 촉진요인입니다. 또한 지속적인 연구개발과 신제품 출시도 시장 성장을 지원하는 요인입니다. 그러나 낮은 이익률과 높은 R&D 투자 및 경기 침체 가능성은 디지털 포토프레임 시장의 성장을 저해하는 요인 중 일부입니다.

목차

제1장 서론

  • 시장의 정의
  • 시장 세분화
  • 조사 스케줄
  • 전제조건
  • 한계

제2장 조사 방법

  • 데이터 마이닝
  • 2차 조사
  • 1차 조사
  • 전문가 조언
  • 퀄리티 체크
  • 최종 리뷰
  • 데이터 삼각측량
  • 보텀업 어프로치
  • 톱다운 어프로치
  • 조사의 흐름
  • 데이터 소스

제3장 개요

  • 시장 개요
  • 세계의 DPF(디지털 포토 프레임) 시장 지역별 분석
  • 세계의 DPF(디지털 포토 프레임) 시장 : 용도별
  • 세계의 DPF(디지털 포토 프레임) 시장 : 제품별
  • 향후 시장 기회
  • 세계 시장 내역

제4장 시장 전망

  • 세계의 디지털 포토 프레임 시장 전망
  • 시장 성장 촉진요인
    • 스마트홈의 붐에 의한 스마트 디바이스의 높은 보급률
    • 고객의 가처분소득 수준의 상승과 신흥 국가에서 도시화의 진전
  • 시장 성장 억제요인
    • 높은 연구개발 투자와 낮은 이익률
    • 경기후퇴의 가능성
  • 시장 기회
    • 진행중인 연구개발과 신제품 발매

제5장 세계의 디지털 포토 프레임 시장 : 용도별

  • 개요
  • 가정용
  • 상업용

제6장 세계의 DPF(디지털 포토 프레임) 시장 : 제품 유형별

  • 개요
  • 개량형 멀티미디어 디지털 포토 프레임
  • 심플 기능 디지털 포토 프레임
  • 간이형 멀티미디어 디지털 포토 프레임

제7장 지역별 시장

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 경쟁 상황

  • 개요
  • 경쟁 시나리오
  • 기업 시장 순위 분석

제9장 기업 개요

  • GIINII TECH CORPORATION
  • SYLVANIA(LEDVANCE GMBH)
  • NIXPLAY
  • MICCA ELECTRONICS
  • SUNGALE
  • ALLURATEK
  • VIEWSONIC
  • PIX-STAR
  • PHILIPS
  • HP INC.
  • TENKERHAVE DANFOSS A/S
  • ROBERT
  • PARKER HANNIFIN CORPORATION
KSA 25.06.12

Digital Photo Frame Market Size And Forecast

Digital Photo Frame Market size was valued at USD 54.05 Million in 2024 and is projected to reach USD 55.37 Million by 2032, growing at a CAGR of 3.09% from 2026 to 2032.

The escalating levels of disposable incomes of customers and rising urbanization in emerging countries are key growth drivers for the Digital Photo Frame Market. The Global Digital Photo Frame Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Digital Photo Frame Market Definition

A digital picture frame (also referred to as a digital media frame) is an image screen that displays digital images without the need for a monitor or printer. This is a gadget more about the size and shape of a regular photo frame; they come as small as 1.5 inches and as large as 19 to 32 inches. It can also play video files once a digital picture frame has built-in speakers, and some of them can play M-JPEG, WMA, AVI, and MPEG-1, 2, and 4 video files. Most digital photo frames could be set up in either portrait or landscape position, and they can rest on a table or mount on a wall.

Global Digital Photo Frame Market Overview

Over the past couple of decades, various factors are driving the growth of the smart home market, such as the rising number of internet users and the rapid proliferation of multifunctional devices among the general population. This has ultimately escalated the demand for digital photo frames and smart tabs in the household sector. The escalating levels of disposable incomes of customers and rising urbanization in emerging countries is a key growth driver for the DPF (Digital Photo Frame). Furthermore, ongoing research and developments and new product launches is another factor that is supporting the market growth. However, high R&D investment with low-profit margin and the possibility of economic recession are some of the factors which might hinder the digital photo frames market growth.

Global Digital Photo Frame Market: Segmentation Analysis

The Global Digital Photo Frame Market is segmented on the basis of Product Type, Application and Geography.

Digital Photo Frame Market, By Product Type

  • Improved Multimedia Digital Photo Frames
  • Simple Function Digital Photo Frames
  • Simple Multimedia Digital Photo Frames

Based on Product Type, the market is bifurcated into improved multimedia digital photo frames, simple function digital photo frames, and simple multimedia digital photo frames. Improved multimedia digital photo frames accounted for the largest market share in 2019. Simple function digital photo frames (DPF) are the frames that typically allow the display of pictures in a frame without the need to print every photo. This frame provides the facility to insert the camera's memory card and choose the photos that we want to see or some frames come with built-in memory that enables users to store photos in it. Some of the simply functional DPF allows users to upload pictures to the frame's memory via a USB connection, or wirelessly via Bluetooth technology.

Digital Photo Frame Market, By Application

  • Household
  • Commercial
  • On the basis of Application, the market has been segmented into Household and Commercial. Out of which, household applications have accounted for the largest market share in 2019. On the other hand, the commercial segment represents the growing segment in the DPF Market.
  • The increasing cost of traditional advertising with the advent of low-cost digital displays has led to the expansion of digital frames in the commercial arena. Digital photo frames are expected to grow in demand in commercial applications such as hotels, restaurants, arts & exhibition arenas, events, and schools. DPF for the commercial segment is expected to be more in use in developed economies of North America and Europe for the display of menus, or theatrical photo displays.

Digital Photo Frame Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Regional Analysis, The Global Digital Photo Frame Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific and Rest of the world. North America is expected to hold the largest market share of the DPF (Digital Photo Frame) Market over the forecast period followed by the Asia Pacific. The APAC region is one of the developing regions with comparatively more scope of infrastructural development than Europe and North America, which will lead to an upsurge in demand for digital photo frames across the respective region.

Key Players

The "Global Digital Photo Frame Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as GiiNii Tech Corporation, Sylvania, Nixplay, Micca Electronics, Sungale, Aluratek, ViewSonic, Digital Foci, Pix-Star, Philips, HP, Tenkerhave Danfoss A/S, Robert Bosch GmbH, Parker Hannifin Corporation, and Others.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 MARKET DEFINITION
  • 1.2 MARKET SEGMENTATION
  • 1.3 RESEARCH TIMELINES
  • 1.4 ASSUMPTIONS
  • 1.5 LIMITATIONS

2 RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1 DATA MINING
  • 2.2 SECONDARY RESEARCH
  • 2.3 PRIMARY RESEARCH
  • 2.4 SUBJECT MATTER EXPERT ADVICE
  • 2.5 QUALITY CHECK
  • 2.6 FINAL REVIEW
  • 2.7 DATA TRIANGULATION
  • 2.8 BOTTOM-UP APPROACH
  • 2.9 TOP DOWN APPROACH
  • 2.1 RESEARCH FLOW
  • 2.11 DATA SOURCES

3 EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1 MARKET OVERVIEW
  • 3.2 GLOBAL DPF (DIGITAL PHOTO FRAME) MARKET GEOGRAPHICAL ANALYSIS (CAGR %)
  • 3.3 GLOBAL DPF (DIGITAL PHOTO FRAME) MARKET, BY APPLICATION(USD MILLION)
  • 3.4 GLOBAL DPF (DIGITAL PHOTO FRAME) MARKET, BY PRODUCT (USD MILLION)
  • 3.5 FUTURE MARKET OPPORTUNITIES
  • 3.6 GLOBAL MARKET SPLIT

4 MARKET OUTLOOK

  • 4.1 GLOBAL DPF (DIGITAL PHOTO FRAME) MARKET OUTLOOK
  • 4.2 MARKET DRIVERS
    • 4.2.1 HIGH ADOPTION OF SMART DEVICES OWING TO THE BOOMING CONCEPT OF SMART HOMES
    • 4.2.2 THE ESCALATING LEVELS OF DISPOSABLE INCOMES OF CUSTOMERS AND RISING URBANIZATIONIN EMERGING COUNTRIES
  • 4.3 MARKET RESTRAINTS
    • 4.3.1 HIGH R&D INVESTMENT WITH LOW PROFIT MARGIN
    • 4.3.1 POSSIBILITY OF ECONOMIC RECESSION
  • 4.4 MARKET OPPORTUNITIES
    • 4.4.1 ONGOING RESEARCH AND DEVELOPMENTS AND NEW PRODUCT LAUNCHES

5 GLOBAL DPF (DIGITAL PHOTO FRAME) MARKET, BY APPLICATION

  • 5.1 OVERVIEW
  • 5.2 HOUSEHOLD
  • 5.3 COMMERCIAL

6 GLOBAL DPF (DIGITAL PHOTO FRAME) MARKET, BY PRODUCT TYPE

  • 6.1 OVERVIEW
  • 6.2 IMPROVED MULTIMEDIA DIGITAL PHOTO FRAMES
  • 6.3 SIMPLE FUNCTION DIGITAL PHOTO FRAMES
  • 6.4 SIMPLE MULTIMEDIA DIGITAL PHOTO FRAMES

7 MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 OVERVIEW
  • 7.2 NORTH AMERICA
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 CANADA
    • 7.2.3 MEXICO
  • 7.3 EUROPE
    • 7.3.1 GERMANY
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 FRANCE
    • 7.3.4 REST OF EUROPE
  • 7.4 ASIA PACIFIC
    • 7.4.1 CHINA
    • 7.4.2 JAPAN
    • 7.4.3 INDIA
    • 7.4.4 REST OF ASIA-PACIFIC
  • 7.5 ROW
    • 7.5.1 LATIN AMERICA
    • 7.5.2 MIDDLE EAST AND AFRICA

8 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 OVERVIEW
  • 8.2 COMPETITIVE SCENARIO
  • 8.3 COMPANY MARKET RANKING ANALYSIS

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 GIINII TECH CORPORATION
    • 9.1.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.1.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.1.3 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.2 SYLVANIA (LEDVANCE GMBH)
    • 9.2.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.2.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.2.3 PRODUCT BENCHMARKING
    • 9.2.4 SWOT ANALYSIS
  • 9.3 NIXPLAY
    • 9.3.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.3.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.3.3 PRODUCT BENCHMARKING
    • 9.3.4 SWOT ANALYSIS
  • 9.4 MICCA ELECTRONICS
    • 9.4.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.4.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.4.3 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.5 SUNGALE
    • 9.5.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.5.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.5.3 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.6 ALLURATEK
    • 9.6.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.6.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.6.3 PRODUCT BENCHMARKING
    • 9.6.4 KEY DEVELOPMENTS
  • 9.7 VIEWSONIC
    • 9.7.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.7.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.7.3 PRODUCT BENCHMARKING
    • 9.7.4 SWOT ANALYSIS
  • 9.8 PIX-STAR
    • 9.8.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.8.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.8.3 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.9 PHILIPS
    • 9.9.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.9.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.9.3 SEGMENT BREAKDOWN
    • 9.9.4 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.10 HP INC.
    • 9.10.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.10.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.10.3 SEGMENT BREAKDOWN
    • 9.10.4 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.11 TENKERHAVE DANFOSS A/S
    • 9.11.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.11.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.11.3 SEGMENT BREAKDOWN
    • 9.11.4 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.12 ROBERT
    • 9.12.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.12.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.12.3 PRODUCT BENCHMARKING
  • 9.13 PARKER HANNIFIN CORPORATION
    • 9.13.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.13.2 COMPANY INSIGHTS
    • 9.13.3 PRODUCT BENCHMARKING
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