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세계의 파머징 시장 조사 보고서 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2032년)

Global Pharmerging Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032

발행일: | 리서치사: Value Market Research | 페이지 정보: 영문 175 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    




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파머징 시장의 세계 수요는 2023년 18억 9,000만 달러에서 2032년 약 47억 5,000만 달러의 시장 규모에 도달할 것으로 추정되며, 2024-2032년 조사 기간 동안 10.78%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

신흥국이란 제약 및 의료 부문에서 급속한 경제 성장과 발전을 이룩하여 제약 기업 및 의료 서비스 제공자에게 새로운 기회를 제공하는 국가를 말합니다. 이들 국가는 일반적으로 인구가 많고, 의료 지출이 증가하고, 의료 인프라가 잘 갖추어져 있으며, 의료 서비스 및 의약품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이들 시장에는 브라질, 러시아, 인도, 중국, 멕시코, 터키, 한국, 남아프리카공화국 등이 포함됩니다. 이러한 시장들은 제약회사들이 입지를 확장하고, 신제품을 출시하고, 다양한 치료 분야에서 미충족 의료 수요를 충족시킬 수 있는 매력적인 기회를 제공하고 있습니다.

시장 역학

신흥국의 도시화와 소득 증가로 의료 서비스에 대한 접근성이 높아지면서 의약품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 여기에는 만성질환 및 감염성 질환을 포함한 다양한 치료 영역에 대한 제네릭 및 브랜드 의약품이 포함됩니다. 또한, 의료 인프라 확충과 의료 접근성 및 경제성 확보를 위한 정부의 노력은 신흥국 의약품 시장의 성장을 더욱 촉진하고 있습니다. 또한, 이들 지역에서는 생활습관병의 확산과 인구 고령화로 인해 혁신적인 치료법과 특수 의약품을 포함한 의약품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 신흥국 시장의 국내 제약사 및 다국적 제약사들의 연구개발(R&D) 및 기술 혁신에 대한 투자가 증가하고 있는 것도 시장 확대에 기여하고 있습니다. 일부 제약 신흥국에서는 경쟁 환경과 지적재산권 제도 개혁이 제약산업에 대한 투자를 유치하고 혁신을 촉진하여 시장 성장과 경쟁을 촉진하고 있습니다. 그러나 신흥 시장의 의료 정책, 규제 프레임워크 및 경제 상황의 변화는 향후 몇 년 동안 시장 성장에 도전이 될 수 있습니다.

조사 보고서는 Porter's Five Forces 모델, 시장 매력도 분석, 밸류체인 분석을 다루고 있습니다. 이러한 도구는 산업 구조를 명확하게 파악하고 세계 수준에서 경쟁의 매력을 평가하는 데 도움이 될 수 있습니다. 또한 이러한 도구는 세계 제약 시장의 각 부문을 포괄적으로 평가할 수 있습니다. 농업 산업의 성장과 동향은 이 조사에 대한 전체적인 접근 방식을 설명합니다.

시장 세분화

파머징 시장 보고서의 이 섹션에서는 국가 및 지역 수준의 부문에 대한 자세한 데이터를 제공하여 전략가들이 각 제품 또는 서비스의 대상 고객을 식별하고 향후 기회를 파악할 수 있도록 도와줍니다.

제품 유형별

  • 의약품(브랜드 처방약, 제네릭 의약품(브랜드 제네릭, 노브랜드 제네릭), OTC 의약품)
  • 의료(의료기기, 진단기기, 기타(IT 및 기록관리))

적응증별

  • 생활습관병
  • 암과 자가면역질환
  • 감염증
  • 기타

판매채널별

  • 병원
  • 클리닉
  • 소매약국
  • E-Commerce
  • 약국

지역 분석

이 섹션에서는 북미, 유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카의 파머징 시장의 현재와 미래 수요를 강조하는 지역 전망을 다룹니다. 또한, 모든 주요 지역의 개별 응용 분야에 대한 수요, 추정 및 예측에 초점을 맞추고 있습니다.

맞춤형 요구사항이 있는 경우, 저희에게 연락주시기 바랍니다. 당사의 조사팀은 고객의 요구에 따라 맞춤형 보고서를 제공할 수 있습니다.

목차

제1장 서문

제2장 주요 요약

  • 시장 하이라이트
  • 세계 시장 현황

제3장 파머징 산업 분석

  • 소개 : 시장 역학
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 기회
  • 업계 동향
  • Porter's Five Forces 분석
  • 시장 매력도 분석

제4장 밸류체인 분석

  • 밸류체인 분석
  • 원재료 분석
    • 원재료 리스트
    • 원재료 제조업체 리스트
    • 주요 원재료 가격 동향
  • 잠재적 바이어 리스트
  • 마케팅 채널
    • 직접 마케팅
    • 간접 마케팅
    • 마케팅 채널 발전 동향

제5장 파머징 세계 시장 분석 : 제품 유형별

  • 제품 유형별 개요
  • 실적 데이터와 예측 데이터
  • 제품 유형별 분석
  • 의약품(브랜드 처방약, 제네릭 의약품(브랜드 제네릭, 노브랜드 제네릭), OTC 의약품)
  • 의료(의료기기, 진단 기기, 기타(IT·기록 관리))

제6장 파머징 시장 세계 분석 : 적응증별

  • 적응증별 개요
  • 실적 데이터와 예측 데이터
  • 적응증별 분석
  • 생활습관병
  • 암과 자가면역질환
  • 감염증
  • 기타

제7장 파머징 세계 시장 분석 : 유통 채널별

  • 유통 채널별 개요
  • 실적 데이터와 예측 데이터
  • 유통 채널별 분석
  • 병원
  • 클리닉
  • 소매 약국
  • E-Commerce
  • 드럭스토어

제8장 파머징 세계 시장 분석 : 지역별

  • 지역별 전망
  • 소개
  • 북미 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 북미 : 부문별
    • 북미 : 국가별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 유럽 : 부문별
    • 유럽 : 국가별
    • 영국
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 러시아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 아시아태평양 : 부문별
    • 아시아태평양 : 국가별
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 호주
    • 동남아시아
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 라틴아메리카 : 부문별
    • 라틴아메리카 : 국가별
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 페루
    • 칠레
    • 기타 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 중동 및 아프리카 : 부문별
    • 중동 및 아프리카 : 국가별 리스트
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 이스라엘
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제9장 파머징 기업 경쟁 상황

  • 파머징 시장 경쟁
  • 제휴·협력·협정
  • 인수합병
  • 신제품 출시
  • 기타 개발

제10장 기업 개요

  • 상위 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장 집중도
  • Abbott Laboratories
  • Koninklijke Philips N.V.
  • F. Hoffmann-La Roche Ltd.
  • Merck & Co. Inc.
  • Novartis AG
  • Johnson & Johnson
  • Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
  • AstraZeneca
  • GlaxoSmithKline Plc
  • Lupin
  • Tata Consultancy Services Ltd.
  • Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
  • Huadong Medicine Co. Ltd
ksm 24.05.28

The global demand for Pharmerging Market is presumed to reach the market size of nearly USD 4.75 Billion by 2032 from USD 1.89 Billion in 2023 with a CAGR of 10.78% under the study period 2024-2032.

Pharmerging refers to countries experiencing rapid economic growth and development in their pharmaceutical and healthcare sectors, leading to emerging opportunities for pharmaceutical companies and healthcare providers. These countries typically have large populations, increasing healthcare spending, improving healthcare infrastructure, and rising demand for healthcare services and pharmaceutical products. These markets include countries such as Brazil, Russia, India, China, Mexico, Turkey, South Korea, and South Africa, among others. These markets offer attractive opportunities for pharmaceutical companies to expand their presence, introduce new products, and address unmet medical needs in diverse therapeutic areas.

MARKET DYNAMICS

Increasing urbanization and rising incomes in emerging economies lead to improved access to healthcare services, which drives demand for pharmaceutical products. This includes generic and branded drugs for various therapeutic areas, including chronic and infectious diseases. They are additionally expanding healthcare infrastructure and government initiatives to enhance healthcare access & affordability, further fueling pharmaceutical market growth in pharmerging countries. Moreover, the growing prevalence of lifestyle-related diseases and aging populations in these regions drives demand for pharmaceuticals, including innovative treatments and specialty drugs. Furthermore, rising investment in research and development (R&D) and innovation by domestic and multinational pharmaceutical companies in pharmerging markets contribute to market expansion. Favorable regulatory environments and intellectual property reforms in some pharmerging countries attract investment and foster innovation in the pharmaceutical industry, driving market growth and competition. However, changes in healthcare policies, regulatory frameworks, and economic conditions in emerging markets may challenge market growth in the coming years.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Pharmerging. The growth and trends of Pharmerging industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Pharmerging market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Type

  • Pharmaceuticals (Branded Prescription Drugs, Generic Drugs (Branded Generics, Unbranded Generics), OTC Drugs)
  • Healthcare (Medical Devices, Diagnostic Instruments, Others (IT and Record Management))

By Indication

  • Lifestyle Diseases
  • Cancer and Autoimmune Diseases
  • Infectious Diseases
  • Others

By Distribution Channel

  • Hospitals
  • Clinics
  • Retail Pharmacies
  • E-commerce
  • Drugs Stores

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Pharmerging market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Pharmerging market include Abbott Laboratories, Koninklijke Philips N.V., F. Hoffmann-La Roche Ltd., Merck & Co. Inc., Novartis AG, Johnson & Johnson, Teva Pharmaceutical Industries Ltd., AstraZeneca, GlaxoSmithKline Plc, Lupin, Tata Consultancy Services Ltd., Sun Pharmaceutical Industries Ltd., Huadong Medicine Co. Ltd. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. PHARMERGING - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Indication
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Overview By Product Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Product Type
  • 5.4. Pharmaceuticals (Branded Prescription Drugs, Generic Drugs (Branded Generics, Unbranded Generics), OTC Drugs) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Healthcare (Medical Devices, Diagnostic Instruments, Others (IT and Record Management)) Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY INDICATION

  • 6.1. Overview By Indication
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Indication
  • 6.4. Lifestyle Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Cancer and Autoimmune Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Infectious Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.7. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Overview By Distribution Channel
  • 7.2. Historical and Forecast Data
  • 7.3. Analysis By Distribution Channel
  • 7.4. Hospitals Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Clinics Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.6. Retail Pharmacies Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.7. E-commerce Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.8. Drugs Stores Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE PHARMERGING COMPANIES

  • 9.1. Pharmerging Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF PHARMERGING INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Abbott Laboratories
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. Koninklijke Philips N.V.
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. Merck & Co. Inc.
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Novartis AG
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. Johnson & Johnson
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. AstraZeneca
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments
  • 10.11. GlaxoSmithKline Plc
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Revenue
    • 10.11.3 Products
    • 10.11.4 Recent Developments
  • 10.12. Lupin
    • 10.12.1 Company Overview
    • 10.12.2 Company Revenue
    • 10.12.3 Products
    • 10.12.4 Recent Developments
  • 10.13. Tata Consultancy Services Ltd.
    • 10.13.1 Company Overview
    • 10.13.2 Company Revenue
    • 10.13.3 Products
    • 10.13.4 Recent Developments
  • 10.14. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
    • 10.14.1 Company Overview
    • 10.14.2 Company Revenue
    • 10.14.3 Products
    • 10.14.4 Recent Developments
  • 10.15. Huadong Medicine Co. Ltd
    • 10.15.1 Company Overview
    • 10.15.2 Company Revenue
    • 10.15.3 Products
    • 10.15.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies

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