시장보고서
상품코드
1547398

세계의 자력계 시장 조사 보고서 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2032년)

Global Magnetometer Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032

발행일: | 리서치사: Value Market Research | 페이지 정보: 영문 331 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

자력계 시장의 세계 수요는 2023년 40억 달러에서 2032년 74억 2, 000만 달러 근처 시장 규모에 이를 것으로 추정되며, 예측 기간 동안 복합 연간 성장률(CAGR)은 7.12%를 나타낼 전망입니다.

자력계는 자기장과 자기 쌍극자 모멘트를 측정하는 데 사용됩니다. 이러한 장치는 다양한 유형의 자기 이상을 감지하고 자성 재료의 쌍극자 모멘트를 결정하는 데 널리 사용됩니다. 일부 자력계는 특정 위치에서 자기장의 방향, 강도 및 상대적인 변화를 측정할 수 있습니다. 나침반은 주변 자기장의 방향을 측정하는 자력계의 예입니다. 자력계는 일반적으로 항공기의 고도 및 방위 기준 시스템의 방위 기준으로 사용됩니다. 최근, 자력계는 집적회로(IC)에 내장할 수 있을 만큼 소형화되어, 소형 나침반으로서 사용되는 것이 증가하고 있습니다.

시장 역학

지구 근방의 기하학, 석유 및 가스, 광물 탐사, 우주 탐사, 소비자용 전자 기기에 있어서의 자력계의 용도의 확대가, 자력계 시장 성장을 뒷받침하고 있습니다. 자기장과 알칼리 금속 원자의 상호작용을 검출하기 위한 자력계의 사용률 상승과 자석 내의 불순물을 검출하는 기능은 시장 성장을 가속합니다. 주요 시장 진출기업에 의한 연구개발에 대한 대규모 투자와 원자자력계의 생산 증가는 자력계 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 또한, 스마트폰의 보급이 진행되고, 네비게이션 목적으로 스마트폰에 자력계가 사용되는 것도, 자력계 시장 성장을 뒷받침합니다. 그러나 자력계 센서의 증기 셀을 주기적으로 가열한 후 작동해야 하거나 엔지니어가 직면한 설계 문제가 시장 성장을 방해할 수 있습니다.

조사 보고서는 Porter's Five Force 모델, 시장 매력 분석 및 밸류체인 분석을 다룹니다. 이러한 도구는 업계의 구조를 명확하게 파악하고 세계 수준에서 경쟁의 매력을 평가하는 데 도움이 됩니다. 또한, 이러한 도구는 자력계 시장에서 각 부문을 종합적으로 평가할 수 있습니다. 자력계 산업의 성장과 동향은 이 조사에 대한 전반적인 접근법을 설명합니다.

시장 세분화

자력계 시장 보고서의 이 섹션에서는 국가 및 지역 수준 부문에 대한 자세한 데이터를 제공하므로 전략가는 향후 기회에 각 제품 및 서비스의 대상 계층을 파악할 수 있습니다.

지역 분석

이 섹션에서는 북미, 유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카에서 자력계 시장의 현재 및 미래 수요를 강조하는 지역 전망을 다룹니다. 또한 모든 주요 지역에서 개별 용도 부문 수요, 추정 및 예측에 초점을 맞추었습니다.

요청이 있으시면 저희에게 연락하십시오. 당사의 설문조사팀은 고객의 요구에 따라 맞춤형 보고서를 제공할 수 있습니다.

목차

제1장 서문

제2장 주요 요약

  • 시장의 하이라이트
  • 시장 현황

제3장 자력계 - 산업 분석

  • 소개 : 시장 역학
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 시장 기회
  • 업계 동향
  • Porter's Five Forces 분석
  • 시장의 매력 분석

제4장 밸류체인 분석

  • 밸류체인 분석
  • 원재료 분석
    • 원재료 리스트
    • 원재료 제조업체 일람
    • 주요 원재료의 가격 동향
  • 잠재적 바이어 일람
  • 마케팅 채널
    • 직접 마케팅
    • 간접 마케팅
    • 마케팅 채널 발전 동향

제5장 자력계 시장 분석 : 유형별

  • 유형별 개요
  • 유형별 과거 및 예측 데이터 분석
  • 스칼라 자력계(양성자 세차, 오버하우저 효과, 이온화 가스)
  • 벡터 자력계(플럭스 게이트, SQUID, 자기 저항, 기타(서치 코일, 회전 코일 등))

제6장 자력계 시장 분석 : 제품별

  • 제품별 개요
  • 제품별 과거 및 예측 데이터 분석
  • 1축
  • 3축

제7장 자력계 시장 분석 : 폼 팩터별

  • 개략 폼 팩터 별요
  • 폼 팩터별 과거 및 예측 데이터 분석
  • 고정형
  • 휴대용

제8장 자력계 시장 분석 : 용도별

  • 용도별 개요
  • 용도별 과거 및 예측 데이터 분석
  • 우주 탐사
  • 페달/밸브 포지션 센싱
  • 의료 모니터링
  • 고고학 연구
  • 로봇 위치 감지
  • 히아라불
  • 기타(석유 및 가스 탐사, 조이스틱, 짐벌 등)

제9장 자력계 시장 분석 : 최종 이용 산업별

  • 최종 이용 산업별 개요
  • 최종 이용 산업별 과거 및 예측 데이터 분석
  • 항공우주 및 방위
  • 자동차
  • 소비자용 전자 기기
  • 의료
  • 산업용
  • 기타(석유 및 가스, 조사, 학술 등)

제10장 자력계 시장 분석 : 지역별

  • 지역별 전망
  • 소개
  • 북미 매출 분석
    • 개요 : 분석 및 예측
    • 북미 : 부문별
    • 북미 : 국가별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽 매출 분석
    • 개요 : 분석 및 예측
    • 유럽 : 부문별
    • 유럽 : 국가별
    • 영국
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 러시아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 매출 분석
    • 개요 : 분석 및 예측
    • 아시아태평양 : 부문별
    • 아시아태평양 : 국가별
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 호주
    • 동남아시아
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 매출 분석
    • 개요 : 분석 및 예측
    • 라틴아메리카 : 부문별
    • 라틴아메리카 : 국가별
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 페루
    • 칠레
    • 기타 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카 매출 분석
    • 개요 : 분석 및 예측
    • 중동 및 아프리카 : 부문별
    • 중동 및 아프리카 : 국가별 일람
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 이스라엘
    • 남아프리카
    • 기타 중동 및 아프리카

제11장 자력계 제조업체경쟁 구도

  • 자력계 시장의 경쟁
  • 파트너십/제휴/합의
  • 합병과 인수
  • 신제품 발표
  • 기타 개발

제12장 기업 프로파일

  • 주요 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장 집중도
  • Bartington Instruments Ltd
  • Cryogenic Limited
  • FOERSTER Holding GmbH
  • Gem Systems Advanced Magnetometers
  • Geometrics
  • Honeywell International Inc
  • Infineon Technology
  • Lake Shore Cryotronics Inc.
  • Lockheed Martin Corporation
  • Marine Magnetics Corp
  • NXP Semiconductors NV
  • Scintrex Limited
  • Tristan Technologies Inc.
  • VectorNav Technologies
BJH 24.09.24

The global demand for Magnetometer Market is presumed to reach the market size of nearly USD 7.42 Billion by 2032 from USD 4 Billion in 2023 with a CAGR of 7.12% under the study period 2024-2032.

Magnetometers are used for measuring magnetic fields or magnetic dipole moments. These devices are widely used to detect magnetic anomalies of various types and determine the dipole moment of magnetic materials. Some magnetometers can also measure the direction, strength, or relative change of a magnetic field at a particular location. A compass is an example of a magnetometer that measures the direction of an ambient magnetic field. Magnetometers are commonly used as a heading reference in an aircraft's altitude and heading reference system. Recently, magnetometers have been miniaturized to the extent that they can be incorporated in integrated circuits (ICs) and are increasingly used as miniaturized compasses.

MARKET DYNAMICS

The escalating applications of magnetometers in near-earth geometrics, oil and gas minerals exploration, space exploration, and consumer electronics devices drive the market growth of magnetometers. The rising usage of a magnetometer for detecting the interaction between the magnetic field and the alkali metal atoms and capability for detecting impurities in the magnet will propel the market growth. Massive investment by the key market players in research and development and the increasing production of atomic magnetometers is anticipated to push the market growth of magnetometers. Also, the growing adoption of smartphones and the use of magnetometers in smartphones for navigational purposes will boost the market growth of magnetometers. However, the need to regularly heat the magnetometer sensor vapor cell before performing any operation and the design issues faced by the engineers may hamper the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Magnetometer. The growth and trends of Magnetometer industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Magnetometer market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Scalar Magnetometer (Proton Precession, Overhauser Effect, Ionized Gas)
  • Vector Magnetometer (Fluxgate, SQUID, Magneto Resistive, Others (Search Coil, Rotating Coil, etc.))

By Product

  • Single Axis
  • Three Axis

By Form Factor

  • Fixed
  • Portable

By Application

  • Space Exploration
  • Pedal/Valve Position Sensing
  • Healthcare Monitoring
  • Archeological Surveys
  • Robotics Position Sensing
  • Hearable
  • Others (Oil and Gas Exploration, Joystick and Gimbals, etc.)

By End-use Industry

  • Aerospace & Defense
  • Automotive
  • Consumer Electronics
  • Healthcare
  • Industrial
  • Others (Oil and Gas, Research and Academia, etc.)

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Magnetometer market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Magnetometer market include Bartington Instruments Ltd, Cryogenic Limited, FOERSTER Holding GmbH, Gem Systems Advanced Magnetometers, Geometrics, Honeywell International Inc, Infineon Technology, Lake Shore Cryotronics Inc., Lockheed Martin Corporation, Marine Magnetics Corp, NXP Semiconductors N.V, Scintrex Limited, Tristan Technologies Inc., VectorNav Technologies. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. MAGNETOMETER - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Form Factor
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By End-use Industry
    • 3.7.6 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL MAGNETOMETER MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 5.1. Overview By Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Type
  • 5.3. Scalar Magnetometer (Proton Precession, Overhauser Effect, Ionized Gas) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Vector Magnetometer (Fluxgate, SQUID, Magneto Resistive, Others (Search Coil, Rotating Coil, etc.)) Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL MAGNETOMETER MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 6.1. Overview By Product
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Product
  • 6.3. Single Axis Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Three Axis Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL MAGNETOMETER MARKET ANALYSIS BY FORM FACTOR

  • 7.1. Overview By Form Factor
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By Form Factor
  • 7.3. Fixed Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Portable Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL MAGNETOMETER MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 8.1. Overview By Application
  • 8.2. Historical and Forecast Data Analysis By Application
  • 8.3. Space Exploration Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.4. Pedal/Valve Position Sensing Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.5. Healthcare Monitoring Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.6. Archeological Surveys Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.7. Robotics Position Sensing Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.8. Hearable Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.9. Others (Oil and Gas Exploration, Joystick and Gimbals, etc.) Historic and Forecast Sales By Regions

9. GLOBAL MAGNETOMETER MARKET ANALYSIS BY END-USE INDUSTRY

  • 9.1. Overview By End-use Industry
  • 9.2. Historical and Forecast Data Analysis By End-use Industry
  • 9.3. Aerospace & Defense Historic and Forecast Sales By Regions
  • 9.4. Automotive Historic and Forecast Sales By Regions
  • 9.5. Consumer Electronics Historic and Forecast Sales By Regions
  • 9.6. Healthcare Historic and Forecast Sales By Regions
  • 9.7. Industrial Historic and Forecast Sales By Regions
  • 9.8. Others (Oil and Gas, Research and Academia, etc.) Historic and Forecast Sales By Regions

10. GLOBAL MAGNETOMETER MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 10.1. Regional Outlook
  • 10.2. Introduction
  • 10.3. North America Sales Analysis
    • 10.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 10.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 10.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 10.3.4 United States Sales Analysis
    • 10.3.5 Canada Sales Analysis
    • 10.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 10.4. Europe Sales Analysis
    • 10.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 10.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 10.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 10.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 10.4.5 France Sales Analysis
    • 10.4.6 Germany Sales Analysis
    • 10.4.7 Italy Sales Analysis
    • 10.4.8 Russia Sales Analysis
    • 10.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 10.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 10.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 10.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 10.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 10.5.4 China Sales Analysis
    • 10.5.5 India Sales Analysis
    • 10.5.6 Japan Sales Analysis
    • 10.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 10.5.8 Australia Sales Analysis
    • 10.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 10.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 10.6. Latin America Sales Analysis
    • 10.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 10.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 10.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 10.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 10.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 10.6.6 Peru Sales Analysis
    • 10.6.7 Chile Sales Analysis
    • 10.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 10.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 10.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 10.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 10.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 10.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 10.7.5 UAE Sales Analysis
    • 10.7.6 Israel Sales Analysis
    • 10.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 10.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

11. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE MAGNETOMETER COMPANIES

  • 11.1. Magnetometer Market Competition
  • 11.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 11.3. Merger And Acquisitions
  • 11.4. New Product Launch
  • 11.5. Other Developments

12. COMPANY PROFILES OF MAGNETOMETER INDUSTRY

  • 12.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 12.2. Market Concentration Rate
  • 12.3. Bartington Instruments Ltd
    • 12.3.1 Company Overview
    • 12.3.2 Company Revenue
    • 12.3.3 Products
    • 12.3.4 Recent Developments
  • 12.4. Cryogenic Limited
    • 12.4.1 Company Overview
    • 12.4.2 Company Revenue
    • 12.4.3 Products
    • 12.4.4 Recent Developments
  • 12.5. FOERSTER Holding GmbH
    • 12.5.1 Company Overview
    • 12.5.2 Company Revenue
    • 12.5.3 Products
    • 12.5.4 Recent Developments
  • 12.6. Gem Systems Advanced Magnetometers
    • 12.6.1 Company Overview
    • 12.6.2 Company Revenue
    • 12.6.3 Products
    • 12.6.4 Recent Developments
  • 12.7. Geometrics
    • 12.7.1 Company Overview
    • 12.7.2 Company Revenue
    • 12.7.3 Products
    • 12.7.4 Recent Developments
  • 12.8. Honeywell International Inc
    • 12.8.1 Company Overview
    • 12.8.2 Company Revenue
    • 12.8.3 Products
    • 12.8.4 Recent Developments
  • 12.9. Infineon Technology
    • 12.9.1 Company Overview
    • 12.9.2 Company Revenue
    • 12.9.3 Products
    • 12.9.4 Recent Developments
  • 12.10. Lake Shore Cryotronics Inc.
    • 12.10.1 Company Overview
    • 12.10.2 Company Revenue
    • 12.10.3 Products
    • 12.10.4 Recent Developments
  • 12.11. Lockheed Martin Corporation
    • 12.11.1 Company Overview
    • 12.11.2 Company Revenue
    • 12.11.3 Products
    • 12.11.4 Recent Developments
  • 12.12. Marine Magnetics Corp
    • 12.12.1 Company Overview
    • 12.12.2 Company Revenue
    • 12.12.3 Products
    • 12.12.4 Recent Developments
  • 12.13. NXP Semiconductors N.V
    • 12.13.1 Company Overview
    • 12.13.2 Company Revenue
    • 12.13.3 Products
    • 12.13.4 Recent Developments
  • 12.14. Scintrex Limited
    • 12.14.1 Company Overview
    • 12.14.2 Company Revenue
    • 12.14.3 Products
    • 12.14.4 Recent Developments
  • 12.15. Tristan Technologies Inc.
    • 12.15.1 Company Overview
    • 12.15.2 Company Revenue
    • 12.15.3 Products
    • 12.15.4 Recent Developments
  • 12.16. VectorNav Technologies
    • 12.16.1 Company Overview
    • 12.16.2 Company Revenue
    • 12.16.3 Products
    • 12.16.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies

샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제