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유럽 국가(프랑스, 독일, 이탈리아, 스페인, 영국)의 분자 진단 시장

Europe Nucleic Acid Testing/NAT Market for 100 Assays: France, Germany, Italy, Spain, UK--Supplier Shares and Strategies, Country Volume and Sales Segment Forecasts--Infectious and Genetic Diseases, Cancer, Forensic and Paternity Testing

리서치사 Venture Planning Group
발행일 상품 코드 233420
페이지 정보 영문
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유럽 국가(프랑스, 독일, 이탈리아, 스페인, 영국)의 분자 진단 시장 Europe Nucleic Acid Testing/NAT Market for 100 Assays: France, Germany, Italy, Spain, UK--Supplier Shares and Strategies, Country Volume and Sales Segment Forecasts--Infectious and Genetic Diseases, Cancer, Forensic and Paternity Testing
발행일 : 페이지 정보 : 영문

유럽 주요 5개국(프랑스, 독일, 이탈리아, 스페인, 영국) 분자 진단(Molecular Diagnostics) 시장의 최신 동향과 향후 전망에 대해 분석하고, 검사 기술 연구개발 최신 동향, 각국 시장 기본 구조와 동향, 향후 5년간 시장 동향 예측, 시장 확장을 위한 전략과 과제, 주요 기업 개요 등의 정보를 전해드립니다.

1. 서론

2. 세계 시장과 기술 개요

  • DNA 시퀀싱
    • 서론
    • 시퀀싱 방법
    • 오토라디오그래피
    • 인간게놈 프로젝트
    • 시퀀싱 자동화
    • 이미지 스캐너
    • 형광 검출
    • 유전자 프로파일링
    • 유전자 발현
    • 유전자 다형
    • 단백질 상호작용 네트워크
  • DNA 및 RNA 프로브 기술
    • 기본적 원칙
    • 프로브 분리
    • DNA 프로브 검사
    • 검사 포맷
    • 표지 기술
    • 증폭 방법
  • 검출 기술
    • 방사선에 의한 방법
    • Non-Isotopic 방법
  • 장치 리뷰
    • Abbott LCx
    • Beckman Coulter/Biomek FK
    • Becton Dickinson SDA
    • Bio-Rad GeneScope
    • Gen-Probe Tigris
    • Roche Cobas Amplicor
    • Tecan LS Series
  • 바이오칩 : 게노센서, 마이크로어레이, Labs-on-the-chip
    • 액체 수송 및 혼합
    • 분리
    • 반응
    • 탐지
  • 약물유전체(Pharmacogenomics)
  • 주요 응용 분야
    • 미생물학/감염증
    • 암검사
    • 유전성 질환
    • 법의학적 검사
    • 친자 감정/HLA형 결정
    • 기타 응용 분야
  • 경쟁 및 보완 기술
    • 단일클론항체/면역분석
    • RNA 프로브
    • 2차 전기영동
    • 유세포분석기(Flow Cytometry)

3. 프랑스 시장

  • 개요
  • 사업 환경
  • 시장 구조
  • 시장규모, 성장률, 주요 공급업체 매출액 및 시장 점유율

4. 독일 시장

  • 개요
  • 사업 환경
  • 시장 구조
  • 시장규모, 성장률, 주요 공급업체 매출액 및 시장 점유율

5. 이탈리아 시장

  • 개요
  • 사업 환경
  • 시장 구조
  • 시장규모, 성장률, 주요 공급업체 매출액 및 시장 점유율

6. 스페인 시장

  • 개요
  • 사업 환경
  • 시장 구조
  • 시장규모, 성장률, 주요 공급업체 매출액 및 시장 점유율

7. 영국 시장

  • 개요
  • 사업 환경
  • 시장 구조
  • 시장규모, 성장률, 주요 공급업체 매출액 및 시장 점유율

8. 주요 제품 개발 기회

  • 기기
  • 시약 키트 및 검사 시스템/패널
  • 컴퓨터, 소프트웨어, 오토메이션
  • 보조 제품

9. 분산형 검사 제품 설계 기준

10. 대체적 시장 진출 전략

  • 내부 개발
  • 합작투자 협정
  • 대학과의 계약
  • 분산형 검사 시장 유통 전략
    • 마케팅 방법
    • 제품 복잡성
    • 고객 선호
    • 기존 공급업체
    • 신규 진출 공급업체
    • 주요 종류의 유통업체
    • 시장 세분화

11. 잠재적 시장 진출 장벽과 위험

  • 시장 성숙화
  • 비용 억제
  • 경쟁
  • 기술 한계
  • 특허 보호
  • 규제에 의한 억제
  • 분산형 검사 시장이 해결해야 할 과제

12. 경쟁사 개요

  • Abbott
  • Affymetrix
  • Agilent
  • Applied Gene Technologies
  • Arca
  • Beckman Coulter/Danaher
  • Becton Dickinson
  • Biokit
  • BioMerieux
  • Bio-Rad
  • Biotest
  • Caliper
  • Cepheid
  • Decode
  • Diadexus
  • Eiken
  • Enzo
  • Exact Sciences
  • Fujirebio
  • Gen-Probe
  • Hologic
  • Illumina
  • Innogenetics/Solvay
  • Kreatech
  • Li-Cor Biosciences
  • Life Technologies
  • Monogram Biosciences
  • Myriad Genetics
  • Nanogen/Elitech
  • Novartis
  • Orchid CellMark
  • Ortho-Clinical Diagnostics
  • Proteome Sciences
  • Qiagen
  • Roche
  • Scienion
  • Sequenom
  • Shimadzu
  • Siemens
  • Sierra Molecular
  • Takara Bio
  • Tecan Group

13. 부록

  • 부록 I : 주요 대학 및 연구기관
  • 부록 II : 용어집
  • 부록 III : 현재 환율

도표

KSM 12.03.22

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

This new 1,273-page comprehensive five-country report from VPGMarketResearch is designed to help current suppliers and potential market entrants identify and evaluate the major business opportunities emerging in the European molecular diagnostics market during the next five years. The report explores business and technological trends in major European countries (France, Germany, Italy, Spain, UK); provides 5-year test volume/sales forecasts; estimates shares of leading competitors; compares features of major analyzers; profiles leading market players; and identifies specific product and business opportunities facing instrument and consumable suppliers during the next five years.

The $4.5 billion molecular diagnostics market is unquestionably the most rapidly growing segment of the in vitro diagnostics industry. The next five years will witness significant developments in reagent systems and automation, as well as introduction of a wide range of new products that will require innovative marketing approaches. The rate of market penetration into routine clinical laboratories, however, will depend on the introduction of and cost-effective automated systems with amplification methods.

In order to successfully capitalize on the opportunities presented by the molecular diagnostics market, many companies are already exploiting new technologies as corporate strategic assets, managed in support of business and marketing strategies. Integrating new technology planning with business and corporate strategies will be one of the most challenging tasks for diagnostics companies during the next five years.  

Table of Contents

I.       Introduction

II.      Worldwide Technology and Market Overview

          A.  DNA Sequencing
             
          B.  DNA and RNA Probes Technology
             
          C.  Detection technologies
             
          D.  Instrumentation Review
                        
          E.  Biochips: Genosensors, Microarrays, and Labs-on-the-Chip

          F.  Pharmacogenomics

          G.  Major Applications

III.     France

IV.     Germany

V.      Italy

VI.     Spain

VII.    U.K.

VIII.   Major Product Development Opportunities

IX.     Design Criteria for Decentralized Testing Products

X.      Alternative Market Penetration Strategies

XI.     Potential Market Entry Barriers and Risks

XII.    Competitive Assessments

XIII.   Appendix
                                                                                            
Contains 1,273 pages and 139 tables

Table of Contents

I. Introduction

II. Worldwide Technology and Market Overview

  • A. DNA Sequencing
  • B. DNA and RNA Probes Technology
  • C. Detection Technologies
  • D. Instrumentation Review
  • E. Biochips: Genosensors, Microarrays, and Labs-on-the-Chip
  • F. Pharmacogenomics
  • G. Major Applications

III. France

IV. Germany

V. Italy

VI. Spain

VII. U.K.

VIII. Major Product Development Opportunities

IX. Design Criteria for Decentralized Testing Products

X. Alternative Market Penetration Strategies

XI. Potential Market Entry Barriers and Risks

XII. Competitive Assessments

XIII. Appendix

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