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북미의 구독 및 정기결제 시장(2021년)

North America Subscriptions & Recurring Payment Market 2021

리서치사 yStats.com GmbH & Co. KG
발행일 2021년 09월 상품 코드 1028624
페이지 정보 영문 56 Pages
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북미의 구독 및 정기결제 시장(2021년) North America Subscriptions & Recurring Payment Market 2021
발행일 : 2021년 09월 페이지 정보 : 영문 56 Pages

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신종 코로나 바이러스 감염(COVID-19) 감염 확대가 시작된 후 전 세계적으로 약 5분의 2의 소비자가 상황 변화에 대응하기 위해 새로운 제품이나 서비스를 구매했습니다. 경기 악화에도 불구하고 기존 계약을 해지하고 등급을 낮추고 소비자 비율은 약간 높였습니다. 또한 구독 애플리케이션의 상위 100건 소비자 지출은 전 세계적으로 적어도 30%, 미국은 25% 이상 증가했습니다. 이 흐름을 받아 많은 온라인 기업이 수익 예측 가능성 등 구독 구매 계약의 이점을 찾아 미래 사업 계획을 개선하고 있습니다. 그러나 구독을 프로필로 통합하기 전 기업은 적절한 비즈니스 모델을 선택해야 합니다. 이른바 Subscription Box는 현재 가장 인기 있는 비즈니스 모델 중 하나이지만, 기업에 따라 더 적합한 비즈니스 모델도 있습니다. 또한 구독을 평가할 때 어떤 지표를 고려해야 하는지 알 수 있어 필수적입니다. 중요 지표 중 하나가 고객 평생 가치입니다.

미국에서는 2019년부터 2020년 구독 시장 매출은 25% 이상 증가하고 있으며, 감염 확대 후에도 이러한 경향은 분명히 계속되고 있습니다. 제품 및 서비스 부문에서는 특히 음악 업계에서 매출의 절반 이상을 구독 서비스가 차지하고 있어 소비자 유통 제품과 디지털 미디어 분야 중에서도 두드러진 성장 비율로 자리잡았습니다. 구독 서비스를 제공하는 기업 가운데는 무료 체험의 중요성을 인식하고 있는 기업이 상위 30개에 달합니다. 미국 정액제 서비스를 제공하는 결제 서비스 제공 업체 중에서는 특히 Square와 PayPal가 뛰어납니다.

북미의 구독 및 정기결제(Subscriptions&Recurring Payment) 시장을 분석했으며, 세계 및 유럽 지역에서의 구독 및 정기결제 수단을 선택·이용 동향과 주요 결제 수단별 동향, 사용 사용자 수·결제 건수, 결제 금액 추이와 예측, 각국의 상세 동향 등 정보를 정리하여 전해드립니다.

본문에 언급된 기업

JustFab, NatureBox, Thrive Market, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Netflix, Square, Stax, QuickBooks Payment, PaySimple, Stripe, Wave, Amazon, Hulu, Disney, YouTube, HBO

목차

제1장 분석 요약

제2장 세계의 시장 동향

  • 구독 시장 매출(단위 : 10억 달러) 전년 성장률(YoY)(%)(2020-2025년)
  • 구독형 응용 프로그램 상위 100종 소비자 지출액 : Apple App Store/Google Play Store(2019년, 2020년)
  • 구독 비즈니스 주요 지표(2020년 10월)
  • 구독 비즈니스 주요 이점(2020년 10월)
  • e커머스 구독 주요 비즈니스 모델(2020년 11월)
  • 구입한 구독 주요 카테고리 : 해답 비율(2021년 5월)
  • 신규/기존 구독 구입/갱신 빈도 : 해답 비율(2021년 5월)
  • 구입 구독 주요 카테고리 : 해답 비율(2021년 5월)
  • 구독 선택 주요 요인 : 해답 비율(2021년 5월)
  • 구독 계약의 우선 결제 수단 : 해답 비율(2021년 5월)
  • 자동/수동 구독 업데이트를 좋아하는 해답 비율(2021년 5월)
  • 인기 높은 가격 모델 비율 : 해답 비율(2021년 5월)
  • 구독을 중단하는 주된 이유 : 해답 비율(2021년 5월)
  • 구독 이코노미 연간 매출 성장률(%) : S&P 500 대기업의 매출 성장과의 비교(2019년 4분기-2020년 4/4분기)
  • 구독 이코노미 : 계정 1건당 평균 매출 성장률(%)(2019년 4분기-2020년 4/4분기)
  • 정기 지불에서 사용 가능한 결제 옵션 : B2B·B2C 기업별 정답 비율(2020년 9월)
  • 정기 결제 처리에 사용되는 기술 : B2B·B2C 결제 결정 비율(2020년 9월)
  • 결제가 실패하고 해지에 바뀐 고객의 비율(%) : B2B·B2B 기업/B2B 전문 기업(2020년 9월)
  • 정기 결제 실패가 B2B·B2C 기업에 미치는 영향 : B2B·B2C 결제 결정 비율(2020년 9월)
  • 정기 결제 서비스 공급자 투자 계획 : B2B·B2C 결제 결정 비율(2020년 9월)
  • 정기 결제 솔루션을 채택하는 이유 : B2B·B2C 결제 결정 비율(2020년 9월)

제3장 북미

  • 미국
  • 캐나다
NJH 21.10.12

Subscriptions and recuring payments are set to grow in size post COVID-19: new yStats.com report.

The latest publication from Germany-based online research firm yStats.com, "North America Subscriptions and Recurring Payment Market 2021" provides insights into the current state and developing trends of the subscriptions and recuring payments industry across the globe and in North America specifically. The publication reveals that due to the pandemic in 2020, consumers realized benefits of such purchasing methods and the practice is here to stay post-COVID-19.

Amid COVID-19, consumers worldwide realized benefits of subscriptions and increasingly adopted them

Globally, after the onset of the COVID-19 pandemic, around two-fifth of consumers subscribed to new products and services to adapt to the changing situation, and despite the economic downturn, just a low percentage of consumers cancelled or downgraded their existing subscriptions. Moreover, consumer spending on the top one hundred subscription applications rose by at least 30% globally, and by over 25% in the United States. With that, many online enterprises are finding the benefits that subscription purchasing agreements provide, such as revenue predictability, which in turn improves future business planning. However, before incorporating subscriptions into their profile, companies have to choose an appropriate business model. So-called "Subscription Box" is one of the most popular ones to date, but there are also some other that may be even more suitable for certain firms, as detailed in the new yStats.com publication. Additionally, it is also essential to learn which metrics to consider when evaluating subscriptions; one important metric is customer lifetime value.

Subscriptions spiked in the United States in 2020

In the United States, between 2019 and 2020, the subscriptions market revenue rose by over 25%, and as during the pandemic and the trend is clearly here to stay post-COVID-19. When it comes to the product and service categories, especially pronounced was the market growth rate in the sector of consumer retail products and digital media, as subscription services account for well over half of music industry revenue. Among the subscription service providers, free trials, appeared to be uncommon though the top 30 performers in the industry realize the importance the most. Furthermore, among the payment service providers offering recurring payments for subscriptions in the United States, Square and PayPal stood out in a recent assessment of PSPs cited in the new yStats.com market report.

Covered Regions:

North America.

Companies Mentioned:

JustFab, NatureBox, Thrive Market, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Netflix, Square, Stax, QuickBooks Payment, PaySimple, Stripe, Wave, Amazon, Hulu, Disney, YouTube, HBO.

Table of Contents

1. Management Summary

2. Global Developments

  • Subscription Market Sales, in USD billion, and Year-on-Year Change, in %, 2020 - 2025f
  • Consumer Spending in Top 100 Subscription Applications, by App Store and Google Play Store, in USD billion, 2019 & 2020
  • Key Metrics for a Subscription Business, October 2020
  • Key Benefits of a Subscription Business, October 2020
  • Top E-Commerce Subscriptions Business Models, November 2020
  • Top Purchased Subscription Categories, in % of Respondents, May 2021
  • Frequency of Adding a New or Renewing Existing Subscriptions, in % of Respondents, May 2021
  • Top Purchased Subscription Categories, in % of Respondents, May 2021
  • Top Factors When Choosing a Subscription, in % of Respondents, May 2021
  • Preferred Payment Methods for Subscription Contracts, in % of Respondents, May 2021
  • Share of Respondents Who Prefer Automatic and Manual Subscription Renewals, in %, May 2021
  • Breakdown of Preferred Pricing Models, in % of Respondents, May 2021
  • Top Reasons to Cancel Subscriptions, in % of Respondents, May 2021
  • Annualized Subscription Economy Revenue Growth Compared to the S&P 500 Revenue Growth, in %, Q4 2019 - Q4 2020
  • Annualized Subscription Economy Average Revenue Per Account Growth Rate, in %, Q4 2019 - Q4 2020
  • Payment Options Available for Recurring Payments, by B2B and B2C Companies, in % of Payment Decision-Makers, September 2020
  • Technologies Used to Handle Recurring Payments, in % of B2B and B2C Payment Decision-Makers, September 2020
  • Percentage of Customers with Failed Payments that Turned into Churn, by B2C and B2B, and B2B Only Companies, in %, September 2020
  • Implications for B2B & B2C Businesses from Recurring Payments Fails, in % of Payment Decision-Makers, September 2020
  • Investment Plans Regarding Recurring Payment Service Providers, in % of B2B and B2C Payment Decision-Makers, September 2020
  • Benefits of Adopting a Recurring Payment Solution, in % of B2B & B2C Payment Decision-Makers, September 2020

3. North America

  • 3.1. United States
    • Paid Subscriptions Market Revenue, in USD billion, 2019 & 2020
    • Consumer Spending in Top 100 Subscription Applications, by App Store and Google Play Store, in USD billion, 2019 & 2020
    • SVOD Revenue, in USD million, 2019 & 2020e & 2025f
    • Share of Adult Consumers Who Have Select Types of Subscriptions, in %, February 2020 & July 2020 & February 2021
    • Features That Subscription Merchants Provide, by Provider's Index Score, incl. Top 30, Middle, and Bottom 30, in %, February 2021
    • Limited Tier Paid Subscriptions Market Revenue, in USD million, 2019 & 2020
    • Share of Paid Subscriptions, in % of Total Music Retail Revenue, 2020
    • Annual Average of Paid Music Subscriptions, in millions, and Y-o-Y Change, in %, 2016 - 2020
    • Number of Streaming Services in Use, in % of Adults, April 2020 & December 2020
    • Per Month Average Payment for All Streaming Services Combined, in USD, April 2020 & December 2020
    • Average per Month Spending for Subscription Services, in USD, by Age Group, September 2020
    • Top 7 Streaming Services Subscribed or Have Access to, in % of Adults, April 2020 & December 2020
    • Subscription and Select Internet Activity, in % of Consumers, February 2021
    • Top Payment Processors for Recurring Payments, incl. Overall, Pricing & Contract, Recurring Payment Types, General Features, and Expert Scores, May 2021
    • Top Payment Processors for Recurring Payments, incl. Pros, Cons, and Recurring Payment Features, May 2021
  • 3.2.Canada
    • Share of Respondents Who Has Subscriptions for Physical Goods, in %, March 2021
    • Share of Consumers Having Certain Number of Subscriptions, in %, April 2020
    • Estimated Change in the Number of Subscriptions in the next 12 Months, in %, April 2020
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