시장보고서
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1626001

가상현실(VR) 소프트웨어 및 서비스

Virtual Reality Software and Services

발행일: | 리서치사: ABI Research | 페이지 정보: 영문 8 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

이 보고서는 가상현실(VR) 소프트웨어 및 서비스 시장을 조사했으며, VR 소프트웨어 및 서비스 매출 추이 및 예측, 지역 및 폼팩터 등 다양한 부문별 세부 정보 등을 정리한 보고서입니다.

실용적인 장점:

  • 가상현실(VR) 소프트웨어 및 서비스 가치사슬에 대한 정량적 지식을 습득할 수 있습니다.
  • 지역 및 관련 하드웨어 폼팩터에서 소프트웨어, 컨텐츠 등 수익 성장과 기회를 창출할 수 있는 주요 시장 부문을 식별할 수 있습니다.
  • 현재와 미래 시장 규모와 영향력있는 트렌드를 이해하고 그것이 시장의 정량적 요소를 형성하는 방법을 이해할 수 있습니다.

중요한 질문에 대한 답변 :

  • 현재와 미래의 전체 VR 소프트웨어 및 서비스 시장 규모는?
  • 이 시장 규모는 지역별로 어떻게 다른가?
  • 이러한 차이의 원동력이 되는 트렌드는 무엇이며, 시장 전체에 어떤 영향을 미치고 있는가?

조사 하이라이트:

  • 지역별, 폼팩터별, 연도별 소프트웨어 및 서비스 매출에 대한 대화형 대시보드
  • 모든 데이터 포인트에 피벗테이블과 원시 데이터를 포함시켜 사용자가 조작 및 분석할 수 있도록 지원
  • 세밀한 방식과 정의로 데이터베이스 내 및 시장 전체의 분류 및 구분을 명확하게 이해할 수 있습니다.

목차

테이블

차트

  • VR소프트웨어 및 서비스 총매출 : 폼팩터별
  • VR소프트웨어 및 서비스 총매출 : 지역별
LSH 25.01.24

Actionable Benefits:

  • Acquire quantitative knowledge of the Virtual Reality (VR) software and services value chain.
  • Identify key market segments for revenue growth and opportunity, including software and content across region and related hardware form factors.
  • Understand present day and forward-looking market size and impactful trends, and how that shapes quantitative elements of the market.

Critical Questions Answered:

  • What is the overall size of the VR software and services market today and in the future?
  • How does this size differ by region?
  • What are the driving trends of these differences and how do they permeate throughout the market?

Research Highlights:

  • Interactive dashboard for software and services revenue by region, form factor, and year.
  • Pivot tables and raw data included for all data points to allow for user manipulation and analysis.
  • Granular methodology and definitions to clearly understand segmentation and differentiation used within the database, as well as the wider market.

Who Should Read This?

  • Decision makers for those actively implementing VR or looking to in the future, especially for content and network enablers, tech suppliers, and potential VR customers.
  • Product managers wanting quantitative backup for VR device, partnership, or implementation roadmaps.
  • Innovation leaders invested in the overall digitization space wanting to understand intra-market VR software and services dynamics.

TABLE OF CONTENTS

Tables

  • Table 1 Total Virtual Reality Software and Service Revenue by Form Factor
  • Table 2 Total Virtual Reality Software and Service Revenue by Region
  • Table 3 Consumer Software and Service Revenue by Region
  • Table 4 Enterprise Software and Service Revenue by Region
  • Table 5 Standalone Software and Services Revenue by Region
  • Table 6 Tethered Software and Services Revenue by Region
  • Table 7 Mobile Software and Content Software and Services Revenue by Region
  • Table 8 App Software and Content Software and Services Revenue by Region

Charts

  • Chart 1 Total Virtual Reality Software and Service Revenue by Form Factor
  • Chart 2 Total Virtual Reality Software and Service Revenue by Region
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