시장보고서
상품코드
1625986

증강현실(AR) 소프트웨어 및 서비스

Augmented Reality Software and Services

발행일: | 리서치사: ABI Research | 페이지 정보: 영문 8 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

이 보고서는 증강현실(AR) 소프트웨어 및 서비스 시장을 조사했으며, AR 소프트웨어 및 서비스 매출 추이 및 예측, 지역별, 부문별, 산업별 상세 정보, 주요 영향요인 분석 등을 정리하여 전해드립니다.

실용적인 장점:

  • 증강현실(AR) 및 혼합현실(MR) 소프트웨어 및 서비스 가치사슬에 대한 정량적 지식을 습득할 수 있습니다.
  • 소프트웨어 및 컨텐츠, 전문 서비스, 라이선싱 등 수익 성장과 기회를 제공하는 주요 시장 부문을 식별할 수 있습니다.
  • 현재와 미래 시장 규모와 영향력있는 트렌드를 이해하고 그것이 시장의 정량적 요소를 형성하는 방법을 이해할 수 있습니다.
  • 디스플레이가 없는 안경으로의 하드웨어 채택의 큰 변화가 소비자 수익과 다양한 산업의 기업 전체 수익에 어떤 영향을 미치는지 시각화할 수 있습니다.

중요한 질문에 대한 답변 :

  • 전체 AR 및 MR 소프트웨어 및 서비스 시장의 현재와 미래 규모는?
  • 이 시장 규모는 지역과 가치사슬에 따라 어떻게 다른가?
  • 이러한 차이의 원동력이 되는 트렌드는 무엇이며, 시장 전체에 어떤 영향을 미치고 있는가?

조사 하이라이트:

  • 소프트웨어 및 서비스 수익에 대한 인터랙티브 대시보드: 지역별, 부문별, 산업별, 연도별
  • 모든 데이터 포인트에 피벗테이블과 원시 데이터를 포함시켜 사용자가 조작 및 분석할 수 있도록 지원
  • 세밀한 방식과 정의로 데이터베이스 내 및 시장 전체의 분류 및 구분을 명확하게 이해할 수 있습니다.

목차

테이블

차트

  • AR소프트웨어 및 서비스 총매출 : 부문별
  • AR소프트웨어 및 서비스 총매출 : 지역별
LSH 25.01.24

Actionable Benefits:

  • Acquire quantitative knowledge of the Augmented Reality (AR) and Mixed Reality (MR) software and services value chain.
  • Identify key market segments for revenue growth and opportunity, including software and content, professional services, licensing, and more.
  • Understand present day and forward-looking market size and impactful trends, and how that shapes quantitative elements of the market.
  • Visualize how a major shift in hardware adoption to "no display" glasses affects consumer revenue, and revenue of enterprise verticals overall.

Critical Questions Answered:

  • What is the overall size of the AR and MR software and services market today and in the future?
  • How does this size differ by region and value chain segment?
  • What are the driving trends of these differences and how do they permeate throughout the market?

Research Highlights:

  • Interactive dashboard for software and service revenue segments by region, segment, vertical, and year.
  • Pivot tables and raw data included for all data points to allow for user manipulation and analysis.
  • Granular methodology and definitions to clearly understand segmentation and differentiation used within the database, as well as the wider market.

Who Should Read This?

  • Decision makers for those actively implementing AR or looking to in the future, especially for content and network enablers, tech suppliers, and potential AR customers.
  • Product managers wanting quantitative backup for AR/MR devices, partnerships, or implementation roadmaps.
  • Innovation leaders invested in the overall digitization space wanting to understand intra-market AR/MR software and service dynamics.

TABLE OF CONTENTS

Tables

  • Table 1 Total Augmented Reality Software and Service Revenue by Segment
  • Table 2 Total Augmented Reality Software and Service Revenue by Region
  • Table 3 AR Advertising Revenue by Region
  • Table 4 Connectivity Revenue by Region
  • Table 5 Consumer Software and Content Revenue by Region
  • Table 6 Enterprise Software and Content Revenue by Region
  • Table 7 Internal IT Spending Revenue by Region
  • Table 8 Platform and Licensing Revenue by Region
  • Table 9 Systems Integration Revenue by Region
  • Table 10 Other Software and Services Revenue by Region

Charts

  • Chart 1 Total Augmented Reality Software and Service Revenue by Segment
  • Chart 2 Total Augmented Reality Software and Service Revenue by Region
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제