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세계의 에어리스 포장 시장 규모 조사 및 예측 : 포장 유형별, 재료 유형별, 최종사용자별, 지역별 분석(2023-2030년)

Global Airless Packaging Market Size study & Forecast, by Packaging Type, by Material Type, by End-User and Regional Analysis, 2023-2030

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 200 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계의 에어리스 포장 시장은 2022년에 약 53억 9,000만 달러에 달하며, 예측 기간인 2023-2030년에는 4.90% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

에어리스 포장은 제품 용기에 공기가 들어가지 않도록 하는 포장 디자인 유형으로 제품의 무결성, 신선도 및 유통기한을 유지하는 데 도움이 됩니다. 특정 화장품, 스킨케어 제품, 의약품, 식품 등 공기와 접촉하는 것에 민감한 제품에 특히 유용합니다. 에어리스 포장의 가장 큰 특징은 용기에 공기를 다시 넣지 않고도 제품을 배출할 수 있다는 점입니다. 또한 고급 제품에 대한 수요 증가, 미용 및 퍼스널케어 산업 수요 증가, 제품 보호 및 보존성에 대한 수요 증가, 2023-2030년 예측 기간 중 시장에 유리한 수요를 창출할 것으로 예상되는 E-Commerce 부문의 부상 등이 있습니다.

또한 뷰티 및 퍼스널케어 산업은 에어리스 포장의 주요 수요처입니다. 고급 스킨케어 및 화장품에 대한 수요와 섬세한 제형을 보호하기 위한 효율적인 포장의 필요성이 결합되어 이 분야에서 에어리스 포장의 채택이 증가하고 있습니다. Statista에 따르면 2019년, 세계의 미용·퍼스널케어 산업은 942억 5,000만 달러에 달하며, 2022년에는 1,438억 5,000만 달러에 달하며, 2025년까지는 1,909억 9,000만 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다. 그 결과, 이 지역의 뷰티 및 퍼스널케어 산업의 성장이 시장 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다. 또한 포장 기술의 혁신과 재활용 가능한 에어리스 디스펜서의 도입은 시장에 유리한 기회를 창출할 것으로 예상됩니다. 그러나 높은 제조 비용과 낮은 제품 차별화 수준은 2023-2030년의 예측 기간 중 시장 성장을 저해하는 요인으로 작용할 것으로 보입니다.

세계의 에어리스 포장 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카입니다. 북미는 소비자의 인식 증가, 고급 및 사치품에 대한 수요 증가, 지속가능한 포장에 대한 관심 증가, 에어리스 포장 설계 및 제조 공정의 기술 발전으로 인해 2022년 북미가 시장을 주도할 것으로 예상됩니다. 반면, 아시아태평양은 E-Commerce 산업의 부상, 고급 및 사치품에 대한 수요 증가, 화장품 및 퍼스널케어 산업 수요 증가 등의 요인으로 인해 예측 기간 중 가장 빠른 성장률을 보일 것으로 예상됩니다.

본 조사의 목적은 최근 다양한 부문과 국가의 시장 규모를 정의하고, 향후 수년간 시장 규모를 예측하는 것입니다. 조사 대상국에서 업계의 질적·양적 측면 양측을 포함시키도록 설계되고 있습니다.

또한 시장의 향후 성장을 규정하는 촉진요인 및 과제 등의 중요한 측면에 관한 상세 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 구도 및 제품 제공의 상세 분석과 함께 이해관계자가 투자하기 위한 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 통합하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 세계의 에어리스 포장 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장의 정의와 범위
    • 업계의 진화
    • 조사 범위
  • 조사 대상년
  • 통화 환산율

제3장 세계의 에어리스 포장 시장 역학

  • 에어리스 포장 시장의 영향 분석(2020-2030년)
    • 시장 촉진요인
      • 프리미엄 제품에 대한 수요의 증가
      • 미용·퍼스널케어 업계에서 수요의 증가
      • 제품 보호와 보존성에 대한 수요의 증가
      • E-Commerce 분야의 성장
    • 시장이 해결해야 할 과제
      • 제조 고비용
      • 제품 차별화의 낮은 레벨
    • 시장 기회
      • 포장 기술의 혁신
      • 재활용 가능한 에어리스 디스펜서의 도입

제4장 세계의 에어리스 포장 시장 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 구매자의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's Five Forces 영향 분석
  • PEST 분석
    • 정치
    • 경제
    • 사회
    • 기술
    • 환경
    • 법률
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • COVID-19 영향 분석
  • 파괴적 동향
  • 업계 전문가의 시점
  • 애널리스트의 결론·제안

제5장 세계의 에어리스 포장 시장 : 포장 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 에어리스 포장 시장 : 포장 유형별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 에어리스 포장 시장 추정·예측 : 포장 유형별, 2020-2030년
  • 세계의 에어리스 포장 시장, 하위 부문별 분석
    • 봉투·파우치
    • 보틀·자
    • 튜브
    • 기타

제6장 세계의 에어리스 포장 시장 : 재료 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 에어리스 포장 시장 : 재료 유형별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 에어리스 포장 시장 추정·예측 : 재료 유형별, 2020-2030년
  • 세계의 에어리스 포장 시장, 하위 부문별 분석
    • 플라스틱
    • 유리
    • 기타

제7장 세계의 에어리스 포장 시장 : 최종사용자별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 에어리스 포장 시장 : 최종사용자별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 에어리스 포장 시장 추정·예측 : 최종사용자별, 2020-2030년
  • 세계의 에어리스 포장 시장, 하위 부문 분석
    • 퍼스널케어
    • 헬스케어
    • 홈케어
    • 식품 및 음료

제8장 세계의 에어리스 포장 시장 : 지역별 분석

  • 주요 국가
  • 주요 신흥 국가
  • 세계의 에어리스 포장 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 포장 유형 내역 추정·예측, 2020-2030년
      • 재료 유형 내역 추정·예측, 2020-2030년
      • 최종사용자 내역 추정·예측, 2020-2030년
    • 캐나다
  • 유럽의 에어리스 포장 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 에어리스 포장 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 에어리스 포장 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제9장 경쟁 정보

  • 주요 기업의 SWOT 분석
  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Libo Cosmetics Company, Ltd.
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 가용성에 따름)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • APackaging Group
    • Silgan Dispensing Systems
    • Raepak Ltd.
    • Albea Beauty Holdings S.A.
    • Quadpack Industries
    • AptarGroup, Inc.
    • Lumson SPA
    • Hcp Packaging(Shanghai) Co. Ltd
    • ABC Packaging Ltd.

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 검증
    • 출판
  • 조사 속성
  • 조사 전제조건
KSA 24.05.23

Global Airless Packaging Market is valued at approximately USD 5.39 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.90% over the forecast period 2023-2030. Airless packaging is a type of packaging design that prevents air from entering the product container, helping to maintain the product's integrity, freshness, and shelf life. It is particularly beneficial for products that are sensitive to air exposure, such as certain cosmetics, skincare products, pharmaceuticals, and food items. The key feature of airless packaging is its ability to dispense the product without letting air back into the container. Moreover, the increasing demand for premium products, rising demand in the beauty and personal care industry, growing demand for product protection and shelf life, and rising e-commerce sector that anticipated to create a lucrative demand for the market during the forecast period 2023-2030.

Additionally, the beauty and personal care industry is a major consumer of airless packaging. The demand for premium skincare and cosmetic products, coupled with the need for efficient packaging to protect sensitive formulations, has led to increased adoption of airless packaging in this sector. Thus, the growing beauty and personal care industry is anticipated to support the market growth. According to Statista, in 2019, globally the beauty and personal care industry was valued at USD 94.25 billion; in 2022 the industry was valued at USD 143.85 billion and it is anticipated to reach USD 190.99 billion by 2025. As a result, the growing beauty and personal care industry in the region is anticipated to support the market growth. Moreover, the innovations in packaging technology and the introduction of recyclable airless dispensers are anticipated to create lucrative opportunities for the market. However, the high cost of manufacturing and low level of product differentiation stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Airless Packaging Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the growing awareness among consumers, rising demand for premium and luxury products, growing focus on sustainable packaging, and growing technological advancements in airless packaging design and manufacturing processes. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the fastest growth rate over the forecast period, owing to factors such as the rise of the e-commerce industry, rising demand for premium and luxury products, and growing demand in the cosmetics and personal care industry.

Major market player included in this report are:

  • Libo Cosmetics Company, Ltd.
  • APackaging Group
  • Silgan Dispensing Systems
  • Raepak Ltd.
  • Albea Beauty Holdings S.A.
  • Quadpack Industries
  • AptarGroup, Inc.
  • Lumson SPA
  • Hcp Packaging (Shanghai) Co. Ltd
  • ABC Packaging Ltd.

Recent Developments in the Market:

  • In February 2022, Quadpack announced the introduction of Light Me Up, a novel refillable airless pen featuring multiple tips suitable for applications in both skincare and makeup industries. The refill system is designed to be convenient and user-friendly, enhancing overall ease of use.

Global Airless Packaging Market Report Scope:

  • Historical Data - 2020 - 2021
  • Base Year for Estimation - 2022
  • Forecast period - 2023-2030
  • Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered - Packaging Type, Material Type, End-User, Region
  • Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
  • Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Packaging Type:

  • Bags and Pouches
  • Bottles and Jars
  • Tubes
  • Others

By Material Type:

  • Plastics
  • Glass
  • Others

By End-User:

  • Personal Care
  • Healthcare
  • Homecare
  • Food and Beverages

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • Rest of Middle East & Africa

Table of Contents

Chapter 1.Executive Summary

  • 1.1.Market Snapshot
  • 1.2.Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.1.Airless Packaging Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.2.Airless Packaging Market, by Packaging Type, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.3.Airless Packaging Market, by Material Type, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.4.Airless Packaging Market, by End-User, 2020-2030 (USD Billion)
  • 1.3.Key Trends
  • 1.4.Estimation Methodology
  • 1.5.Research Assumption

Chapter 2.Global Airless Packaging Market Definition and Scope

  • 2.1.Objective of the Study
  • 2.2.Market Definition & Scope
    • 2.2.1.Industry Evolution
    • 2.2.2.Scope of the Study
  • 2.3.Years Considered for the Study
  • 2.4.Currency Conversion Rates

Chapter 3.Global Airless Packaging Market Dynamics

  • 3.1.Airless Packaging Market Impact Analysis (2020-2030)
    • 3.1.1.Market Drivers
      • 3.1.1.1.Increasing demand for premium products
      • 3.1.1.2.Rising demand in beauty and personal care industry
      • 3.1.1.3.Growing demand for product protection and shelf life
      • 3.1.1.4.Rising e-commerce sector
    • 3.1.2.Market Challenges
      • 3.1.2.1.High cost of manufacturing
      • 3.1.2.2.Low level of product differentiation
    • 3.1.3.Market Opportunities
      • 3.1.3.1.Innovations in packaging technology
      • 3.1.3.2.Introduction of recyclable airless dispensers

Chapter 4.Global Airless Packaging Market Industry Analysis

  • 4.1.Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1.Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2.Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3.Threat of New Entrants
    • 4.1.4.Threat of Substitutes
    • 4.1.5.Competitive Rivalry
  • 4.2.Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.3.PEST Analysis
    • 4.3.1.Political
    • 4.3.2.Economical
    • 4.3.3.Social
    • 4.3.4.Technological
    • 4.3.5.Environmental
    • 4.3.6.Legal
  • 4.4.Top investment opportunity
  • 4.5.Top winning strategies
  • 4.6.COVID-19 Impact Analysis
  • 4.7.Disruptive Trends
  • 4.8.Industry Expert Perspective
  • 4.9.Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5.Global Airless Packaging Market, by Packaging Type

  • 5.1.Market Snapshot
  • 5.2.Global Airless Packaging Market by Packaging Type, Performance - Potential Analysis
  • 5.3.Global Airless Packaging Market Estimates & Forecasts by Packaging Type 2020-2030 (USD Billion)
  • 5.4.Airless Packaging Market, Sub Segment Analysis
    • 5.4.1.Bags and Pouches
    • 5.4.2.Bottles and Jars
    • 5.4.3.Tubes
    • 5.4.4.Others

Chapter 6.Global Airless Packaging Market, by Material Type

  • 6.1.Market Snapshot
  • 6.2.Global Airless Packaging Market by Material Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3.Global Airless Packaging Market Estimates & Forecasts by Material Type 2020-2030 (USD Billion)
  • 6.4.Airless Packaging Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Plastics
    • 6.4.2.Glass
    • 6.4.3.Others

Chapter 7.Global Airless Packaging Market, by End-User

  • 7.1.Market Snapshot
  • 7.2.Global Airless Packaging Market by End-User, Performance - Potential Analysis
  • 7.3.Global Airless Packaging Market Estimates & Forecasts by End-User 2020-2030 (USD Billion)
  • 7.4.Airless Packaging Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Personal Care
    • 7.4.2.Healthcare
    • 7.4.3.Homecare
    • 7.4.4.Food and Beverages

Chapter 8.Global Airless Packaging Market, Regional Analysis

  • 8.1.Top Leading Countries
  • 8.2.Top Emerging Countries
  • 8.3.Airless Packaging Market, Regional Market Snapshot
  • 8.4.North America Airless Packaging Market
    • 8.4.1.U.S. Airless Packaging Market
      • 8.4.1.1.Packaging Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
      • 8.4.1.2.Material Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
      • 8.4.1.3.End-User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
    • 8.4.2.Canada Airless Packaging Market
  • 8.5.Europe Airless Packaging Market Snapshot
    • 8.5.1.U.K. Airless Packaging Market
    • 8.5.2.Germany Airless Packaging Market
    • 8.5.3.France Airless Packaging Market
    • 8.5.4.Spain Airless Packaging Market
    • 8.5.5.Italy Airless Packaging Market
    • 8.5.6.Rest of Europe Airless Packaging Market
  • 8.6.Asia-Pacific Airless Packaging Market Snapshot
    • 8.6.1.China Airless Packaging Market
    • 8.6.2.India Airless Packaging Market
    • 8.6.3.Japan Airless Packaging Market
    • 8.6.4.Australia Airless Packaging Market
    • 8.6.5.South Korea Airless Packaging Market
    • 8.6.6.Rest of Asia Pacific Airless Packaging Market
  • 8.7.Latin America Airless Packaging Market Snapshot
    • 8.7.1.Brazil Airless Packaging Market
    • 8.7.2.Mexico Airless Packaging Market
  • 8.8.Middle East & Africa Airless Packaging Market
    • 8.8.1.Saudi Arabia Airless Packaging Market
    • 8.8.2.South Africa Airless Packaging Market
    • 8.8.3.Rest of Middle East & Africa Airless Packaging Market

Chapter 9.Competitive Intelligence

  • 9.1.Key Company SWOT Analysis
  • 9.2.Top Market Strategies
  • 9.3.Company Profiles
    • 9.3.1. Libo Cosmetics Company, Ltd.
      • 9.3.1.1.Key Information
      • 9.3.1.2.Overview
      • 9.3.1.3.Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.3.1.4.Product Summary
      • 9.3.1.5.Recent Developments
    • 9.3.2. APackaging Group
    • 9.3.3.Silgan Dispensing Systems
    • 9.3.4.Raepak Ltd.
    • 9.3.5.Albea Beauty Holdings S.A.
    • 9.3.6.Quadpack Industries
    • 9.3.7.AptarGroup, Inc.
    • 9.3.8.Lumson SPA
    • 9.3.9.Hcp Packaging (Shanghai) Co. Ltd
    • 9.3.10.ABC Packaging Ltd.

Chapter 10.Research Process

  • 10.1.Research Process
    • 10.1.1.Data Mining
    • 10.1.2.Analysis
    • 10.1.3.Market Estimation
    • 10.1.4.Validation
    • 10.1.5.Publishing
  • 10.2.Research Attributes
  • 10.3.Research Assumption
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