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세계의 문맥 광고 시장 : 규모 조사 - 어프로치별, 유형별, 전개별, 업계별, 지역별 예측(2022-2032년)

Global Contextual Advertising Market Size study, by Approach, by Type, by Deployment, by Industry Vertical and Regional Forecasts 2022-2032

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 200 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계의 문맥 광고 시장은 2023년 약 1,955억 3,000만 달러로 평가되었고, 예측 기간 2024년부터 2032년까지 13.30% 이상의 견실한 성장률로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

문맥 광고는 사용자가 보고 있는 컨텐츠와 최근 온라인 활동을 분석하여 특정 광고를 사용자에게 보냅니다. 고급 알고리즘을 활용하여 키워드, 주제 및 사용자 의도와 같은 웹페이지 컨텍스트를 분석하여 게재되는 광고가 사용자의 관심과 요구와 고도로 관련되도록 합니다. 이 기술은 사용자의 공감을 얻기 쉬운 광고를 실시간으로 게재함으로써 참여도와 전환율을 높이는 것을 목표로 합니다. 세계의 문맥 광고 시장에는 웹페이지 컨텐츠, 사용자 행동, 인구통계 등 컨텍스트 요소에 의해 결정되는 맞춤형 광고 이니셔티브의 전반적인 가치와 도달범위가 포함되며, 다양한 분야와 지역에 걸쳐 있습니다. 개인화된 광고로의 전환과 AI를 탑재한 타겟팅 기술이 세계의 문맥 광고 시장에서 주목을 받고 있습니다.

세계의 문맥 광고 시장은 기술의 진보, 개인화된 광고에 대한 수요 증가, 디지털 플랫폼의 보급 등 여러 요인에 의해 견인되고 있습니다. 특히 인공지능(AI)과 머신러닝(ML)에서 기술 진보가 시장을 견인하고 있습니다. 이러한 혁신을 통해 광고주는 엄청난 양의 데이터를 빠르고 정확하게 분석할 수 있어 잠재고객의 정확한 세분화 및 맞춤형 광고 게재가 용이해집니다. 그러나 프라이버시 규정에 따른 제한과 데이터 프라이버시에 대한 소비자의 우려가 높아지면 타겟 광고에 대한 사용자 데이터 수집 및 이용이 제한되어 예측 기간 동안 시장 성장을 방해할 수 있습니다.

세계의 문맥 광고 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 라틴아메리카입니다. 2023년 북미는 다양한 산업에서 지속적인 디지털 변환을 제공하는 온라인 컨텐츠 소비 증가로 인해 수익 측면에서 세계의 문맥 광고 시장을 독점하고 있습니다. 문맥 광고는 웹사이트, 블로그, 소셜 미디어 플랫폼 및 기타 디지털 채널에 게재됩니다. 기업과 소비자 모두에서 온라인 인게이지먼트의 상승은 문맥 광고 솔루션에 대한 수요를 부추기고 있습니다. 게다가 북미 기업들은 종종 많은 양의 마케팅 예산을 가지고 있으며, 문맥 광고 캠페인에 상당한 리소스를 할당할 수 있습니다. 반면 아시아태평양 시장은 예측 기간 동안 가장 빠른 속도로 발전할 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 세계의 문맥 광고 시장 정의 및 조사의 전제조건

  • 조사 목적
  • 시장의 정의
  • 조사의 전제조건
    • 포함과 제외
    • 제한 사항
    • 공급측 분석
      • 가용성
      • 인프라
      • 규제 환경
      • 시장 경쟁
      • 경제성(소비자의 시점)
    • 수요측 분석
      • 규제 프레임워크
      • 기술의 진보
      • 환경에의 배려
      • 소비자의 의식 및 수용
  • 조사 방법
  • 조사 대상년도
  • 환율 변환율

제2장 주요 요약

  • 세계의 문맥 광고 시장 규모 및 예측(2022-2032년)
  • 지역별 개요
  • 부문별 요약
    • 어프로치별
    • 유형별
    • 전개별
    • 업계별
  • 주요 동향
  • 불황의 영향
  • 애널리스트의 결론 및 제안

제3장 세계의 문맥 광고 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장의 과제
  • 시장 기회

제4장 세계의 문맥 광고 시장 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
    • Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근
    • Porter's Five Forces의 영향 분석
  • PESTEL 분석
    • 정치
    • 경제
    • 사회
    • 기술
    • 환경
    • 법률
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 파괴적 동향
  • 업계 전문가의 시점
  • 애널리스트의 결론 및 제안

제5장 세계의 문맥 광고 시장 규모 및 예측 : 어프로치별(2022-2032년)

  • 매스 문맥 광고
  • 포커스형 문맥 광고
  • 컨텐츠 연동 행동 광고
  • 컨텐츠 연동 빌보드 광고

제6장 세계의 문맥 광고 시장 규모 및 예측 : 유형별(2022-2032년)

  • 활동 기반 광고
  • 위치 기반 광고
  • 기타

제7장 세계의 문맥 광고 시장 규모 및 예측 : 전개별(2022-2032년)

  • 모바일 디바이스
  • 데스크톱
  • 디지털 간판

제8장 세계의 문맥 광고 시장 규모 및 예측 : 업계별(2022-2032년)

  • 소매 및 소비재
  • 미디어 및 엔터테인먼트
  • IT 및 통신
  • 자동차 및 운송
  • 은행 및 금융 서비스, 보험
  • 헬스케어
  • 정부기관
  • 기타

제9장 세계의 문맥 광고 시장 규모 및 예측 : 지역별(2022-2032년)

  • 북미 문맥 광고 시장
    • 미국
      • 어프로치별 시장 규모 및 예측(2022-2032년)
      • 유형별 시장 규모 및 예측(2022-2032년)
      • 전개별 시장 규모 및 예측(2022-2032년)
      • 업계별 시장 규모 및 예측(2022-2032년)
    • 캐나다의 문맥 광고 시장
  • 유럽의 문맥 광고 시장
    • 영국의 문맥 광고 시장
    • 독일의 문맥 광고 시장
    • 프랑스의 문맥 광고 시장
    • 스페인의 문맥 광고 시장
    • 이탈리아의 문맥 광고 시장
    • 기타 유럽의 문맥 광고 시장
  • 아시아태평양의 문맥 광고 시장
    • 중국의 문맥 광고 시장
    • 인도의 문맥 광고 시장
    • 일본의 문맥 광고 시장
    • 호주의 문맥 광고 시장
    • 한국의 문맥 광고 시장
    • 기타 아시아태평양의 문맥 광고 시장
  • 라틴아메리카의 문맥 광고 시장
    • 브라질의 문맥 광고 시장
    • 멕시코의 문맥 광고 시장
    • 기타 라틴아메리카의 문맥 광고 시장
  • 중동 및 아프리카의 문맥 광고 시장
    • 사우디아라비아의 문맥 광고 시장
    • 남아프리카의 문맥 광고 시장
    • 기타 중동 및 아프리카의 문맥 광고 시장

제10장 경쟁 정보

  • 주요 기업의 SWOT 분석
  • 주요 시장 전략
  • 기업 프로파일
    • Google LLC
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 이용가능성에 따름)
      • 제품 개요
      • 시장 전략
    • Facebook Inc.
    • Act-On Software Inc.
    • Adobe Systems Inc.
    • Millennial Media LLC
    • Twitter, Inc.
    • Yahoo Inc.
    • Amobee Inc.
    • Amazon.com Inc.
    • Media.net

제11장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 검증
    • 출판
  • 조사 속성
AJY 24.07.03

Global Contextual Advertising Market is valued at approximately USD 195.53 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.30% over the forecast period 2024-2032. Contextual advertising sends specific ads to users by analyzing the content they are viewing or their recent online activities. It leverages advanced algorithms to analyze the context of web pages, including keywords, topics, and user intent, to ensure that the ads displayed are highly relevant to the user's interests and needs. This method aims to improve engagement and conversion rates by presenting ads that are more likely to resonate with the user in real time. The Global Contextual Advertising Market includes the overall worth and reach of personalized advertising initiatives determined by contextual elements such as webpage content, user actions, and demographics, across different sectors and geographical areas globally. The shift towards personalized ads and AI-powered targeting techniques are gaining the attention in the Global Contextual Advertising Market

Global contextual advertising Market is driven by several factors such as technological advancements, increasing demand for personalized advertising, and the proliferation of digital platforms. Growing technological advancement drives the market, particularly in Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning (ML). These innovations empower advertisers to analyze vast troves of data swiftly and accurately, facilitating precise audience segmentation and personalized ad delivery. However, the restrictions imposed by privacy regulations and increased consumer concerns regarding data privacy limit the collection and utilization of user data for targeted advertising can hinder the market growth in the forecasts period.

The key regions considered for The Global Contextual Advertising Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America is dominating the Global Contextual Advertising Market in terms of revenue due to the rise in online content consumption which results in the continue digital transformation in various industries. It involves websites, blogs, social media platforms, and other digital channels where contextual ads can appear. The rising online engagement among both businesses and consumers is fueling the demand for contextual advertising solutions.. Additionally, North American companies often have significant marketing budgets, allowing them to allocate substantial resources to contextual advertising campaigns. The market in Asia Pacific, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:

  • Google LLC
  • Facebook Inc.
  • Act-On Software Inc.
  • Adobe Systems Inc.
  • Millennial Media LLC
  • Twitter, Inc.
  • Yahoo Inc.
  • Amobee Inc.
  • Amazon.com Inc.
  • Media.net

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Approach

  • Mass Contextual Advertising
  • Focused Contextual Advertising
  • Contextual Behavior Advertising
  • Contextual Billboard Advertising

By Type

  • Activity- Based Advertising
  • Location- Based Advertising
  • Others

By Deployment

  • Mobile Devices
  • Desktops
  • Digital Billboards

By Industry Vertical

  • Retail, & Consumer Goods
  • Media & Entertainment
  • IT & Telecommunication
  • Automative & Transportation
  • Banking, Financial Services, & Insurance
  • Healthcare
  • Government
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market

Table of Contents

Chapter 1. Global Contextual Advertising Market Definition and Research Assumptions

  • 1.1. Research Objective
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Research Assumptions
    • 1.3.1. Inclusion & Exclusion
    • 1.3.2. Limitations
    • 1.3.3. Supply Side Analysis
      • 1.3.3.1. Availability
      • 1.3.3.2. Infrastructure
      • 1.3.3.3. Regulatory Environment
      • 1.3.3.4. Market Competition
      • 1.3.3.5. Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 1.3.4. Demand Side Analysis
      • 1.3.4.1. Regulatory frameworks
      • 1.3.4.2. Technological Advancements
      • 1.3.4.3. Environmental Considerations
      • 1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Years Considered for the Study
  • 1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Global Contextual Advertising Market Size & Forecast (2022- 2032)
  • 2.2. Regional Summary
  • 2.3. Segmental Summary
    • 2.3.1. By Approach
    • 2.3.2. By Type
    • 2.3.3. By Deployment
    • 2.3.4. By Industry Vertical
  • 2.4. Key Trends
  • 2.5. Recession Impact
  • 2.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 3. Global Contextual Advertising Market Dynamics

  • 3.1. Market Drivers
  • 3.2. Market Challenges
  • 3.3. Market Opportunities

Chapter 4. Global Contextual Advertising Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7. Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2. PESTEL Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
    • 4.2.5. Environmental
    • 4.2.6. Legal
  • 4.3. Top investment opportunity
  • 4.4. Top winning strategies
  • 4.5. Disruptive Trends
  • 4.6. Industry Expert Perspective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Approach 2022-2032

  • 5.1. Mass Contextual Advertising
  • 5.2. Focused Contextual Advertising
  • 5.3. Contextual Behavior Advertising
  • 5.4. Contextual Billboard Advertising

Chapter 6. Global Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Type 2022-2032

  • 6.1. Activity- Based Advertising
  • 6.2. Location- Based Advertising
  • 6.3. Others

Chapter 7. Global Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Deployment 2022-2032

  • 7.1. Mobile Devices
  • 7.2. Desktops
  • 7.3. Digital Billboards

Chapter 8. Global Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Industry Vertical 2022-2032

  • 8.1. Retail, & Consumer Goods
  • 8.2. Media & Entertainment
  • 8.3. IT & Telecommunication
  • 8.4. Automative & Transportation
  • 8.5. Banking, Financial Services, & Insurance
  • 8.6. Healthcare
  • 8.7. Government
  • 8.8. Others

Chapter 9. Global Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 9.1. North America Contextual Advertising Market
    • 9.1.1. U.S. Contextual Advertising Market
      • 9.1.1.1. Approach breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.1.3. Deployment breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 9.1.1.4. Industry Vertical breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 9.1.2. Canada Contextual Advertising Market
  • 9.2. Europe Contextual Advertising Market
    • 9.2.1. U.K. Contextual Advertising Market
    • 9.2.2. Germany Contextual Advertising Market
    • 9.2.3. France Contextual Advertising Market
    • 9.2.4. Spain Contextual Advertising Market
    • 9.2.5. Italy Contextual Advertising Market
    • 9.2.6. Rest of Europe Contextual Advertising Market
  • 9.3. Asia-Pacific Contextual Advertising Market
    • 9.3.1. China Contextual Advertising Market
    • 9.3.2. India Contextual Advertising Market
    • 9.3.3. Japan Contextual Advertising Market
    • 9.3.4. Australia Contextual Advertising Market
    • 9.3.5. South Korea Contextual Advertising Market
    • 9.3.6. Rest of Asia Pacific Contextual Advertising Market
  • 9.4. Latin America Contextual Advertising Market
    • 9.4.1. Brazil Contextual Advertising Market
    • 9.4.2. Mexico Contextual Advertising Market
    • 9.4.3. Rest of Latin America Contextual Advertising Market
  • 9.5. Middle East & Africa Contextual Advertising Market
    • 9.5.1. Saudi Arabia Contextual Advertising Market
    • 9.5.2. South Africa Contextual Advertising Market
    • 9.5.3. Rest of Middle East & Africa Contextual Advertising Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Key Company SWOT Analysis
  • 10.2. Top Market Strategies
  • 10.3. Company Profiles
    • 10.3.1. Google LLC
      • 10.3.1.1. Key Information
      • 10.3.1.2. Overview
      • 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.3.1.4. Product Summary
      • 10.3.1.5. Market Strategies
    • 10.3.2. Facebook Inc.
    • 10.3.3. Act-On Software Inc.
    • 10.3.4. Adobe Systems Inc.
    • 10.3.5. Millennial Media LLC
    • 10.3.6. Twitter, Inc.
    • 10.3.7. Yahoo Inc.
    • 10.3.8. Amobee Inc.
    • 10.3.9. Amazon.com Inc.
    • 10.3.10. Media.net

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
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