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세계의 은행권 사기 관리 시장 규모 조사 : 구성요소별, 사기 유형별, 용도별, 지역별 예측(2022-2032년)

Global Fraud Management in Banking Market Size study, by Component by Fraud Type by Application and Regional Forecasts 2022-2032

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 200 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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은행권 사기 관리 세계 시장 규모는 2023년 약 79억 8,000만 달러로 평가되었고, 예측 기간인 2024년부터 2032년까지 22.8% 이상의 견조한 성장률을 보일 것으로 예상됩니다.

은행권에서 부정행위 관리는 금융기관이 리스크를 줄이고 자산, 시스템, 고객을 보호하기 위해 채택하는 다양한 정교한 기술을 포괄합니다. 포렌식 분석, 통계 분석, 패턴 인식, 이상 징후 탐지 등을 활용하는 이러한 기술은 금융 생태계의 무결성과 안전성을 유지하는 것을 목표로 합니다. 이 시장의 성장은 온라인 뱅킹과 모바일 뱅킹 서비스 도입이 증가하고 금융사기 사건이 급증하고 있는 것이 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 또한, 디지털 전환 기술의 통합은 사기 관리 시스템의 효율성을 높여 시장 확대를 촉진하고 있습니다.

온라인 뱅킹 애플리케이션과 모바일 뱅킹 서비스의 도입 증가와 금융사기 발생 건수 증가가 은행권 사기 관리 세계 시장을 주도하고 있습니다. 디지털 전환 기술의 도입은 시장의 성장 궤도를 크게 향상시키고 있습니다. 또한, 급성장하는 핀테크 기술 혁신은 당분간 시장 확대에 유리한 기회를 제공합니다. 그러나 높은 오탐지율과 부정행위의 복잡성이라는 도전과제에 직면하고 있으며, 이는 시장 성장을 저해하는 요인으로 작용하고 있습니다.

은행권 부정행위 관리 세계 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 라틴아메리카 및 기타 지역으로, 2023년에는 북미가 압도적인 시장 점유율을 차지할 것으로 예상되며, 이는 금융 업무의 효율성을 높이기 위한 중소기업의 부정행위 관리 솔루션 채택이 증가하고 있기 때문으로 분석됩니다. 솔루션의 채택이 증가하고 있기 때문입니다. 또한, 아시아태평양은 은행 사기 관리 분야에서 웹 기반 및 모바일 기반 비즈니스 용도의 도입이 증가함에 따라 예측 기간 동안 큰 성장을 보일 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 주요 요약

  • 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 규모와 예측(2022년-2032년)
  • 지역별 개요
  • 부문별 개요
  • 주요 동향
  • 경기후퇴의 영향
  • 애널리스트의 결론 및 제안

제2장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 정의와 조사의 전제조건

  • 조사 목적
  • 시장의 정의
  • 조사의 전제조건
    • 포함과 제외
    • 제한 사항
    • 공급측 분석
      • 가용성
      • 인프라
      • 규제 환경
      • 시장 경쟁
      • 경제성(소비자 시점)
    • 수요측 분석
      • 규제 프레임워크
      • 기술 진보
      • 친환경
      • 소비자 의식과 수용
  • 조사 방법
  • 조사 대상년도
  • 통화 환산율

제3장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 시장 기회

제4장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 바이어의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
    • Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근
    • Porter's Five Forces의 영향 분석
  • PESTEL 분석
    • 정치
    • 경제
    • 사회
    • 기술
    • 환경
    • 법률
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 파괴적 동향
  • 업계 전문가의 견해
  • 애널리스트의 결론 및 제안

제5장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 규모와 예측 : 컴포넌트별, 2022년-2032년

  • 부문 대시보드
  • 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 : 매출 동향 분석, 2022년·2032년
    • 솔루션
    • 서비스

제6장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 규모와 예측 : 부정 유형별, 2022년-2032년

  • 부문 대시보드
  • 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 : 매출 동향 분석, 2022년·2032년
    • 결제 사기
    • 융자 사기
    • 개인정보 도난
    • 자금세탁
    • 기타

제7장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 규모와 예측 : 용도별, 2022년-2032년

  • 부문 대시보드
  • 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 : 매출 동향 분석, 2022년·2032년
    • 부정 탐지 및 방지 시스템
    • 신원 및 액세스 관리(IAM)
    • 고객 인증
    • 거래 모니터링
    • 기타

제8장 세계의 은행 업무 사기 관리 시장 규모와 예측 : 지역별, 2022년-2032년

  • 북미 은행 업무 사기 관리 시장
    • 미국 은행 업무 사기 관리 시장
    • 캐나다 은행 업무 사기 관리 시장
  • 유럽 은행 업무 사기 관리 시장
    • 영국 은행 업무 사기 관리 시장
    • 독일 은행 업무 사기 관리 시장
    • 프랑스 은행 업무 사기 관리 시장
    • 스페인 은행 업무 사기 관리 시장
    • 이탈리아 은행 업무 사기 관리 시장
    • 기타 유럽 은행 업무 사기 관리 시장
  • 아시아태평양 은행 업무 사기 관리 시장
    • 중국 은행 업무 사기 관리 시장
    • 인도 은행 업무 사기 관리 시장
    • 일본 은행 업무 사기 관리 시장
    • 호주 은행 업무 사기 관리 시장
    • 한국 은행 업무 사기 관리 시장
    • 기타 아시아태평양 은행 업무 사기 관리 시장
  • 라틴아메리카 은행 업무 사기 관리 시장
    • 브라질 은행 업무 사기 관리 시장
    • 멕시코 은행 업무 사기 관리 시장
    • 기타 라틴아메리카 은행 업무 사기 관리 시장
  • 중동 및 아프리카 은행 업무 사기 관리 시장
    • 사우디아라비아 은행 업무 사기 관리 시장
    • 남아프리카공화국 은행 업무 사기 관리 시장
    • 기타 중동 및 아프리카 은행 업무 사기 관리 시장

제9장 경쟁 정보

  • 주요 기업의 SWOT 분석
  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • IBM Corporation
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우)
      • 제품 개요
      • 시장 전략
    • NICE Actimize
    • LexisNexis Risk Solutions
    • Experian PLC
    • ACI Worldwide Inc
    • SAS Institute Inc
    • SAP SE
    • BioCatch Ltd
    • FIS Global
    • BAE Systems

제10장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 검증
    • 출판
  • 조사 속성
LSH 24.08.05

Global Fraud Management in Banking Market is valued approximately at USD 7.98 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 22.8% over the forecast period 2024-2032. Fraud management in banking encompasses a range of sophisticated techniques employed by financial institutions to mitigate risks and safeguard their assets, systems, and customers. Utilizing forensic and statistical analysis, pattern recognition, and anomaly detection, these methods aim to preserve the integrity and security of the financial ecosystem. The market's growth is substantially driven by the increasing adoption of online and mobile banking services, coupled with a surge in financial fraud incidents. Furthermore, the integration of digital transformation technologies has amplified the effectiveness of fraud management systems, thereby fostering market expansion.

The Global Fraud Management in Banking Market is driven by rising adoption of online banking applications and mobile banking services, alongside the rising incidences of financial fraud, propels the global fraud management in banking market. The implementation of digital transformation technologies has notably enhanced the market's growth trajectory. Moreover, the burgeoning fintech innovations present lucrative opportunities for the market's expansion in the foreseeable future. However, the market faces challenges, such as high false positive rates and the escalating complexity of fraudulent activities, which impede its progression.

The key regions considered for the Global Fraud Management in Banking Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America held the dominant market share in 2023, attributed to the increasing adoption of fraud management solutions by small and medium enterprises aiming to streamline financial operations effectively. Furthermore, the Asia-Pacific region is poised for significant growth during the forecast period, driven by the rising implementation of web-based and mobile-based business applications within the banking fraud management sector.

Major market player included in this report are:

  • IBM Corporation
  • NICE Actimize
  • LexisNexis Risk Solutions
  • Experian PLC
  • ACI Worldwide Inc.
  • SAS Institute Inc.
  • SAP SE
  • BioCatch Ltd.
  • FIS Global
  • BAE Systems

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:

  • Solution
  • Service

By Fraud Type:

  • Payment Fraud
  • Loan Fraud
  • Identity Theft
  • Money Laundering
  • Others

By Application:

  • Fraud Detection and Prevention Systems
  • Identity and Access Management (IAM)
  • Customer Authentication
  • Transaction Monitoring
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market

Table of Contents

Chapter 1. Global Fraud Management in Banking Market Executive Summary

  • 1.1. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecast (2022- 2032)
  • 1.2. Regional Summary
  • 1.3. Segmental Summary
    • 1.3.1. By Component
    • 1.3.2. By Fraud Type
    • 1.3.3. By Application
  • 1.4. Key Trends
  • 1.5. Recession Impact
  • 1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Fraud Management in Banking Market Definition and Research Assumptions

  • 2.1. Research Objective
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Research Assumptions
    • 2.3.1. Inclusion & Exclusion
    • 2.3.2. Limitations
    • 2.3.3. Supply Side Analysis
      • 2.3.3.1. Availability
      • 2.3.3.2. Infrastructure
      • 2.3.3.3. Regulatory Environment
      • 2.3.3.4. Market Competition
      • 2.3.3.5. Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 2.3.4. Demand Side Analysis
      • 2.3.4.1. Regulatory frameworks
      • 2.3.4.2. Technological Advancements
      • 2.3.4.3. Environmental Considerations
      • 2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
  • 2.4. Estimation Methodology
  • 2.5. Years Considered for the Study
  • 2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Fraud Management in Banking Market Dynamics

  • 3.1. Market Drivers
    • 3.1.1. Rise in Adoption of Online Banking Applications
    • 3.1.2. Increase in Financial Fraud Incidents
    • 3.1.3. Integration of Digital Transformation Technologies
  • 3.2. Market Challenges
    • 3.2.1. High False Positive Rates
    • 3.2.2. Increasing Fraud Complexity
  • 3.3. Market Opportunities
    • 3.3.1. Innovations in Fintech
    • 3.3.2. Adoption of Web-Based and Mobile-Based Applications

Chapter 4. Global Fraud Management in Banking Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7. Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2. PESTEL Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
    • 4.2.5. Environmental
    • 4.2.6. Legal
  • 4.3. Top investment opportunity
  • 4.4. Top winning strategies
  • 4.5. Disruptive Trends
  • 4.6. Industry Expert Perspective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Component 2022-2032

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Global Fraud Management in Banking Market: Component Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 5.2.1. Solution
    • 5.2.2. Service

Chapter 6. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Fraud Type 2022-2032

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Global Fraud Management in Banking Market: Fraud Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 6.2.1. Payment Fraud
    • 6.2.2. Loan Fraud
    • 6.2.3. Identity Theft
    • 6.2.4. Money Laundering
    • 6.2.5. Others

Chapter 7. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Application 2022-2032

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. Global Fraud Management in Banking Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 7.2.1. Fraud Detection and Prevention Systems
    • 7.2.2. Identity and Access Management (IAM)
    • 7.2.3. Customer Authentication
    • 7.2.4. Transaction Monitoring
    • 7.2.5. Others

Chapter 8. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 8.1. North America Fraud Management in Banking Market
    • 8.1.1. U.S. Fraud Management in Banking Market
      • 8.1.1.1. Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.2. Fraud Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.1.2. Canada Fraud Management in Banking Market
      • 8.1.2.1. Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.2.2. Fraud Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
  • 8.2. Europe Fraud Management in Banking Market
    • 8.2.1. U.K. Fraud Management in Banking Market
    • 8.2.2. Germany Fraud Management in Banking Market
    • 8.2.3. France Fraud Management in Banking Market
    • 8.2.4. Spain Fraud Management in Banking Market
    • 8.2.5. Italy Fraud Management in Banking Market
    • 8.2.6. Rest of Europe Fraud Management in Banking Market
  • 8.3. Asia-Pacific Fraud Management in Banking Market
    • 8.3.1. China Fraud Management in Banking Market
    • 8.3.2. India Fraud Management in Banking Market
    • 8.3.3. Japan Fraud Management in Banking Market
    • 8.3.4. Australia Fraud Management in Banking Market
    • 8.3.5. South Korea Fraud Management in Banking Market
    • 8.3.6. Rest of Asia Pacific Fraud Management in Banking Market
  • 8.4. Latin America Fraud Management in Banking Market
    • 8.4.1. Brazil Fraud Management in Banking Market
    • 8.4.2. Mexico Fraud Management in Banking Market
    • 8.4.3. Rest of Latin America Fraud Management in Banking Market
  • 8.5. Middle East & Africa Fraud Management in Banking Market
    • 8.5.1. Saudi Arabia Fraud Management in Banking Market
    • 8.5.2. South Africa Fraud Management in Banking Market
    • 8.5.3. Rest of Middle East & Africa Fraud Management in Banking Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Key Company SWOT Analysis
  • 9.2. Top Market Strategies
  • 9.3. Company Profiles
    • 9.3.1. IBM Corporation
      • 9.3.1.1. Key Information
      • 9.3.1.2. Overview
      • 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.3.1.4. Product Summary
      • 9.3.1.5. Market Strategies
    • 9.3.2. NICE Actimize
    • 9.3.3. LexisNexis Risk Solutions
    • 9.3.4. Experian PLC
    • 9.3.5. ACI Worldwide Inc
    • 9.3.6. SAS Institute Inc
    • 9.3.7. SAP SE
    • 9.3.8. BioCatch Ltd
    • 9.3.9. FIS Global
    • 9.3.10. BAE Systems

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
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