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세계의 기업 부정행위 관리 시장 : 솔루션별, 전개 유형별, 기업 규모별, 용도별, 지역별(2025-2033년)

Enterprise Fraud Management Market Report by Solutions, Deployment Type, Enterprise Size, Application, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 143 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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2024년 기업 부정행위 관리 시장 세계 시장 규모는 117억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년까지 시장 규모가 263억 달러에 달하고, 2025년부터 2033년까지 9.44%의 연평균 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 예상하고 있습니다. 디지털 거래 증가, 사기 방지의 중요성에 대한 조직의 인식 증가, 급속한 기술 발전, 전자상거래 산업의 괄목할만한 성장, 금융 기관에서 EFM의 보급 등이 시장을 주도하는 주요 요인으로 작용하고 있습니다.

EFM(Enterprise Fraud Management)은 조직이 부정행위를 감지, 예방, 완화하기 위해 시행하는 일련의 전략, 프로세스 및 도구를 말하며, 다양한 기술, 데이터 분석 및 위험 평가 기술을 활용하여 부정행위를 사전에 감지, 조사 및 실시간으로 대응합니다. EFM은 금융기관, 보험사, 소매 조직 등 대기업이 자산을 보호하고 고객의 신뢰를 유지하며 규제 요건을 준수하기 위해 널리 사용되고 있습니다. 또한, 금융 손실을 줄이고, 업무 효율을 높이며, 고객의 신뢰를 보호하는 데 도움이 되고 있습니다. 그 결과, EFM은 BFSI, 정부, 소매, 헬스케어, 여행 및 관광, 정보기술(IT) 및 통신 산업 등 다양한 분야에 적용되고 있습니다.

기업 부정행위 관리 시장 동향 :

EFM은 온라인 결제, 전자상거래, 모바일 뱅킹, 디지털 지갑 등 디지털 거래 증가와 함께 이러한 디지털 채널의 보안을 보장하고 부정행위를 실시간으로 감지 및 방지하여 금융 거래 및 고객 데이터를 보호하기 위해 조직에서 널리 채택되고 있습니다. 금융 거래 및 고객 데이터를 보호하기 위해 조직에서 널리 채택되고 있습니다. 또한, 부정행위가 증가함에 따라 업무, 자산, 고객을 보호하기 위해 EFM 솔루션이 널리 채택되고 있는 것도 성장을 가속하는 요인으로 작용하고 있습니다. 이와는 별도로 인공지능(AI), 머신러닝(ML), 데이터 분석, 빅데이터 등의 통합과 같은 다양한 기술 발전은 조직이 방대한 양의 데이터를 분석하고, 패턴을 식별하고, 이상 징후를 감지하고, 부정행위를 보다 정확하고 신속하게 예측하는 데 도움을 주고 있으며, 이는 시장 성장을 크게 촉진하고 있습니다. 시장 성장을 크게 촉진하고 있습니다. 또한, 사기 예방의 중요성과 사기 사건의 잠재적 영향에 대한 조직의 인식이 높아진 것도 시장 전망을 밝게 하고 있습니다. 이 외에도 금융 기관에서 EFM을 광범위하게 채택하고, 전자상거래 산업의 괄목할 만한 성장, 실시간 사기 감지에 대한 수요 증가, 효과적인 사기 관리 솔루션을 도입하기 위해 규제 기관이 부과하는 엄격한 규제 및 컴플라이언스 표준은 시장에 유익한 성장 기회를 제공합니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 세계 기업 부정행위 관리 시장은 지금까지 어떻게 성장해 왔는가?
  • 세계 기업 부정행위 관리 시장 성장 촉진요인, 억제요인, 기회는?
  • 각 촉진요인, 억제요인 및 기회가 세계 기업 부정행위 관리 시장에 미치는 영향은?
  • 주요 지역 시장은?
  • 가장 매력적인 기업 부정행위 관리 시장은 어느 국가인가?
  • 솔루션별 시장 현황은?
  • 기업 부정행위 관리 시장에서 가장 매력적인 솔루션은?
  • 전개 유형별 시장 분석은?
  • 기업 부정행위 관리 시장에서 가장 매력적인 배포 유형은?
  • 기업 규모별 시장 현황은?
  • 기업 부정행위 관리 시장에서 가장 매력적인 기업 규모는?
  • 용도별 시장 분석은?
  • 기업 부정행위 관리 시장에서 가장 매력적인 용도는 무엇인가?
  • 세계 기업 부정행위 관리 시장 경쟁 구도는?
  • 세계 기업 부정행위 관리 시장의 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 기업 부정행위 관리 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 솔루션별

  • 디지털 뱅킹 및 결제 사기
  • 카드 사기
  • 멀티채널 사기
  • 내부 위협/직원 감시
  • 인증 관리

제7장 시장 분석 : 전개 유형별

  • 온프레미스
  • 클라우드 기반
  • 클라우드

제8장 시장 분석 : 기업 규모별

  • 소기업
  • 중기업
  • 대기업

제9장 시장 분석 : 용도별

  • 은행, 금융서비스 및 보험(BFSI)
  • 정부
  • 소매
  • 헬스케어
  • 여행 및 관광
  • IT 및 통신
  • 기타

제10장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 분석 : 국가별

제11장 성장 촉진요인 및 억제요인, 기회

  • 개요
  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 기회

제12장 밸류체인 분석

제13장 Porter의 Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제14장 가격 분석

제15장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • ACI Worldwide Inc.
    • Capgemini SE
    • Cybersource(Visa Inc.)
    • Deloitte Touche Tohmatsu Limited
    • Experian Plc
    • FICO
    • NICE Actimize(NICE Systems Ltd.)
    • SAS Institute Inc.
    • Verafin Solutions ULC
LSH 25.04.02

The global enterprise fraud management market size reached USD 11.7 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 26.3 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 9.44% during 2025-2033. The increasing digital transactions, growing awareness among organizations about the importance of fraud prevention, rapid technological advancements, significant growth in the e-commerce industry, and widespread adoption of EFM in financial institutions represent some of the key factors driving the market.

Enterprise fraud management (EFM) refers to a set of strategies, processes, and tools implemented by organizations to detect, prevent, and mitigate fraudulent activities. It utilizes various technologies, data analytics, and risk assessment techniques to proactively detect, investigate, and respond to fraudulent activities in real time. EFM is widely used by large enterprises, such as financial institutions, insurance companies, and retail organizations, to safeguard their assets, maintain customer trust, and comply with regulatory requirements. It also assists in reducing financial losses, enhancing operational efficiency, and protecting customer trust. As a result, EFM finds extensive application across the BFSI, government, retail, healthcare, travel and tourism, information technology (IT), and telecommunication industries.

Enterprise Fraud Management Market Trends:

One of the key factors propelling the enterprise fraud management market is the increasing number of digital transactions, such as online payments, e-commerce transactions, mobile banking, and digital wallets. EFM is widely adopted by organizations to secure these digital channels and detect and prevent fraudulent activities in real-time, thereby safeguarding financial transactions and customer data. Moreover, the widespread adoption of EFM solutions to protect operations, assets, and customers due to the increasing number of fraudulent activities is acting as another growth-inducing factor. Apart from this, various technological advancements, such as the integration of such as artificial intelligence (AI), machine learning (ML), data analytics, and big data, that helps organizations to analyze vast amounts of data, identify patterns, detect anomalies, and predict fraudulent behavior with greater accuracy and speed, is providing a considerable boost to the market growth. Additionally, the growing awareness among organizations about the importance of fraud prevention and the potential impact of fraud incidents is creating a positive outlook for the market. Besides this, the widespread adoption of EFM in financial institutions, significant growth in the e-commerce industry, increasing demand for real-time fraud detection, and stringent regulations and compliance standards imposed by regulatory bodies to implement effective fraud management solutions are presenting remunerative growth opportunities for the market.

Key Market Segmentation:

Solutions Insights:

  • Digital Banking and Payment Frauds
  • Card Frauds
  • Multi-Channel Fraud
  • Internal Threats/Employee Surveillance
  • Authentication Management

Deployment Type Insights:

  • On-Premises
  • Cloud-based
  • SaaS

Enterprise Size Insights:

  • Small Enterprises
  • Medium Enterprises
  • Large Enterprises

Application Insights:

  • BFSI
  • Government
  • Retail
  • Healthcare
  • Travel and Tourism
  • IT and Telecommunication
  • Others

Regional Insights:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa
  • The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets, which include North America (the United States and Canada); Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, and others); Europe (Germany, France, the United Kingdom, Italy, Spain, Russia, and others); Latin America (Brazil, Mexico, and others); and the Middle East and Africa. According to the report, North America was the largest market for enterprise fraud management. Some of the factors driving the North America enterprise fraud management market included increasing digital transactions, growing awareness among organizations about the importance of fraud prevention, the implementation of various government initiatives, and rapid technological advancements.

Competitive Landscape:

  • The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the enterprise fraud management market. Detailed profiles of all major companies have been provided. Some of the companies covered include ACI Worldwide Inc., Capgemini SE, Cybersource (Visa Inc.), Deloitte Touche Tohmatsu Limited, Experian Plc, FICO, NICE Actimize (NICE Systems Ltd.), SAS Institute Inc., Verafin Solutions ULC, etc. Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global enterprise fraud management market performed so far, and how will it perform in the coming years?
  • What are the drivers, restraints, and opportunities in the global enterprise fraud management market?
  • What is the impact of each driver, restraint, and opportunity on the global enterprise fraud management market?
  • What are the key regional markets?
  • Which countries represent the most attractive enterprise fraud management market?
  • What is the breakup of the market based on solutions?
  • Which is the most attractive solution in the enterprise fraud management market?
  • What is the breakup of the market based on the deployment type?
  • Which is the most attractive deployment type in the enterprise fraud management market?
  • What is the breakup of the market based on the enterprise size?
  • Which is the most attractive enterprise size in the enterprise fraud management market?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • Which is the most attractive application in the enterprise fraud management market?
  • What is the competitive structure of the global enterprise fraud management market?
  • Who are the key players/companies in the global enterprise fraud management market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Enterprise Fraud Management Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Solutions

  • 6.1 Digital Banking and Payment Frauds
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Card Frauds
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Multi-Channel Fraud
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Internal Threats / Employee Surveillance
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Authentication Management
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Deployment Type

  • 7.1 On-Premises
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Cloud-based
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 SaaS
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Enterprise Size

  • 8.1 Small Enterprises
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Medium Enterprises
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Large Enterprises
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Application

  • 9.1 BFSI
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Government
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Retail
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast
  • 9.4 Healthcare
    • 9.4.1 Market Trends
    • 9.4.2 Market Forecast
  • 9.5 Travel and Tourism
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Forecast
  • 9.6 IT and Telecommunication
    • 9.6.1 Market Trends
    • 9.6.2 Market Forecast
  • 9.7 Others
    • 9.7.1 Market Trends
    • 9.7.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia-Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 Drivers, Restraints, and Opportunities

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Drivers
  • 11.3 Restraints
  • 11.4 Opportunities

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Analysis

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
    • 15.3.1 ACI Worldwide Inc.
      • 15.3.1.1 Company Overview
      • 15.3.1.2 Product Portfolio
    • 15.3.2 Capgemini SE
      • 15.3.2.1 Company Overview
      • 15.3.2.2 Product Portfolio
    • 15.3.3 Cybersource (Visa Inc.)
      • 15.3.3.1 Company Overview
      • 15.3.3.2 Product Portfolio
    • 15.3.4 Deloitte Touche Tohmatsu Limited
      • 15.3.4.1 Company Overview
      • 15.3.4.2 Product Portfolio
    • 15.3.5 Experian Plc
      • 15.3.5.1 Company Overview
      • 15.3.5.2 Product Portfolio
    • 15.3.6 FICO
      • 15.3.6.1 Company Overview
      • 15.3.6.2 Product Portfolio
    • 15.3.7 NICE Actimize (NICE Systems Ltd.)
      • 15.3.7.1 Company Overview
      • 15.3.7.2 Product Portfolio
    • 15.3.8 SAS Institute Inc.
      • 15.3.8.1 Company Overview
      • 15.3.8.2 Product Portfolio
    • 15.3.9 Verafin Solutions ULC
      • 15.3.9.1 Company Overview
      • 15.3.9.2 Product Portfolio

Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

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