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미국의 소매 시장

Retail in the US

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 120 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

2024년 9월 미국 연방준비제도이사회(Fed)는 2020년 3월 이후 처음으로 연방기금 금리를 인하하여 인플레이션의 거시경제에 종지부를 찍고 있음을 시사했습니다. 2024년 2월에 발표된 미국 농무부의 전체 식품 소비자물가지수에 따르면 인플레이션은 수렴의 조짐을 보였습니다. 식료품 가격은 2019년 수준보다 평균적으로 약 25% 높은 수준을 유지했습니다. 식료품 인플레이션이 장기화될 것이라는 소비자의 인식은 전체 소매 지출에 영향을 미쳤습니다.

미국의 소매 시장에 대해 조사했으며, 하이퍼마켓, 슈퍼마켓, 할인점, 편의점, 복합 소매점, 건강·미용 관련 소매점, 의류·신발 소매점, 가구·일상 생활 용품점, DIY·철물점, 내구소비재 소매점 등의 채널별 분석을 제공하고, 실적 및 직면하고 있는 과제 등을 제공하고 있습니다.

목차

목차 및 표 리스트

주요 요약

작동 환경

  • 비공식 소매업
  • 실매장 영업시간
  • 계절성
  • 크리스마스
  • 신학기
  • 7월의 프라임데이/크리스마스
  • 어머니 날

시장 데이터

면책사항

정보 출처

미국 편의점

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 2024년, 인플레이션의 영향은 편의점에 도전이 될 것이다.
  • 편의점 통합은 계속된다
  • 2024년에도 혁신적인 조리식품별 브랜드 인지도 향상 지속될 것

전망과 기회

  • 편의점 저가치 성장 전망
  • 소매 미디어 네트워크는 예측 기간 중 확대될 것으로 예상된다.
  • 아마존 고, 무인 계산대 기술의 성장을 주도한다.

채널 데이터

미국 할인점

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 할인점은 2024년 인플레이션 압력으로부터 이익을 얻을 것이다.
  • 2024년에도 알디가 할인점 1위, 식료품점이 그 뒤를 이어 2024년에도 알디가 할인점 1위 유지
  • 할인점 대기업의 잇따른 인수합병이 이어지고 있다.

전망과 기회

  • 예측 기간 중 할인점은 계속 성장할 것으로 예상되지만, 과제도 안고 있다.
  • 프라이빗 라벨은 예측 기간 중 기회와 도전을 모두 가져올 것이다.
  • 기술 제공 업체와의 제휴는 할인점의 가치 제안을 강화하는 데 도움이 된다.

채널 데이터

미국 대형마트

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 경쟁 심화로 2024년 대형마트의 성장이 둔화될 것이다.
  • 대형마트는 월마트가 계속 지배하고 있다.
  • Walmart, Vizio Media 인수 완료

전망과 기회

  • 대형마트 오프라인 소매업의 성장은 경쟁으로 인해 제한적일 것으로 보이다.
  • 식료품은 예측 기간 중 대형마트의 실적에 중요한 위치를 계속 차지할 것이다.
  • 프라이빗 라벨에 대한 투자는 계속될 것으로 예상

채널 데이터

미국 슈퍼마켓

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 슈퍼마켓은 채널 확장을 위해 소규모를 고려하고 있다.
  • Albertsons, Kroger의 인수 제안 철회 결정
  • 2024년 '식료품점 관광'이 동향이 될 것이다.

전망과 기회

  • 슈퍼마켓의 성숙으로 통합과 가격 압력이 높아집니다.
  • 슈퍼마켓은 소매 미디어 기술 발전의 혜택을 누릴 수 있다.
  • Amazon Fresh와 Amazon Grocery가 슈퍼마켓의 형태를 바꿀 수 있다.

채널 데이터

미국의 소규모 로컬 식료품점

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 낮은 이윤율, 고인플레이션, 그리고 식료품 대기업이 지역 소규모 식료품점에 문제를 일으키고 있다.
  • 점포 수 감소로 먹거리 사막화 우려 심화
  • 주정부와 지방 정부는 지역 소규모 식료품점을 유지하기 위한 창의적인 해결책을 찾는다.

전망과 기회

  • 지역 소규모 식료품점의 미래 전망은 어둡다
  • 식료품 체인의 소형 매장 증가는 지역 소규모 식료품점에 영향을 미칠 수 있다.
  • 편의성 추세는 전문점에 어려움을 가져온다

채널 데이터

미국 잡화점

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 백화점의 어두운 미래가 제한적인 혁신을 낳는다.
  • 버라이어티 스토어는 2024년 기회를 놓치고 소폭 성장에 그칠 전망
  • 상징적인 브랜드가 고전하는 가운데, 백화점은 부티크 형식을 시도하고 있다.

전망과 기회

  • 백화점의 전망은 어둡다
  • 치열한 온라인 경쟁 속에서 달러 스토어는 다시 한번 가격을 인상할 수밖에 없다.
  • Outlet cannibalism이 잡화점을 위협하고, 임대료 폭등으로 백화점을 압박하고 있다.

채널 데이터

미국의 의류 및 신발류 전문가

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 할인 모델이 의류 및 신발 전문점의 성장을 촉진하다
  • 오프라인 패스트 패션의 비참한 한 해, SHEIN은 계속 성장하고 있다.
  • 부동산 업계의 어려움과 도난의 위협 증가

전망과 기회

  • 아메리칸 이글, 듀프컬처에 맞불을 놓다.
  • 미국의 중국 수입품에 대한 관세 부과로 세계 공급망 변화 촉진할 것
  • 어려움을 겪고 있는 소매업체에서 카탈리스트 브랜드가 설립되고, 더 많은 통합이 이루어지고 있다.

채널 데이터

미국 가전제품 및 전자제품 전문기업

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 인플레이션, 주택경기 침체, 온라인화로 인한 매출 압박
  • 콘스가 문을 닫고, 다른 소매업체들도 같은 운명을 두려워한다.
  • 재생 기술 브랜드 백마켓, 소비자 심리의 재정의 추진

전망과 기회

  • 가전·전자기기 전문업체들의 고군분투가 계속되고 있다.
  • Best Buy, 아마존에 대항하기 위해 서드파티 마켓플레이스 출시
  • 관세에 대한 우려는 가전 및 전자제품 전문업체들공급망을 재검토하게 만들 것이다.

채널 데이터

미국 건강 및 미용 전문가

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 세포라의 부상, 알타의 침체, 그리고 립스틱 효과의 힘
  • 약국은 2024년에도 힘든 한 해를 견뎌내고, 휴식의 기미가 보이지 않는다.
  • 약국은 혼란이 계속된다

전망과 기회

  • 숍인숍의 확대와 온라인의 혼란
  • 미국 약국의 불확실한 미래
  • 뷰티 로열티 프로그램의 중요성 증대

채널 데이터

미국 홈 제품 전문가

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 주택 경기 침체와 교체 주기로 인한 매출 감소
  • 가정용품 및 가구점 매출 감소, 소매점 도산, 저가 브랜드 성장
  • 홈센터와 원예용품점의 통합, 재편, 변화

전망과 기회

  • 가정용품 전문가들의 투쟁은 아직 끝나지 않았습니다.
  • 소비자 행동이 소규모 독립 펫숍과 슈퍼마켓으로 전환을 유도하고 있다.
  • 새 대통령 정권은 가정용 가구에 큰 영향을 미칠 것이다.

채널 데이터

미국 직접 판매

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 2024년에도 직접 판매 매출은 감소 추세
  • 2024년, 파산과 사업 폐쇄가 직접 판매의 동향이 될 것이다.
  • Neora, 미국 연방거래위원회에 대한 획기적인 승리를 거두다

전망과 기회

  • 직접 판매는 예측 기간 중 감소 추세를 유지할 것으로 예상된다.
  • 체중 감량 약물은 직접 판매 채널을 혼란스럽게 한다.
  • 새로운 형태의 소셜 커머스는 기회와 경쟁을 모두 가져온다.

채널 데이터

미국 판매

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 2024년에도 자판기 성장세는 안정적일 것이다.
  • 공항 소매 앱과 소셜미디어의 혁신은 자판기의 미래를 보여준다.
  • 스마트 자동판매기 기술은 손실을 줄일 수 있다.

전망과 기회

  • 소비자 쇼핑 방식의 변화로 자판기는 혜택을 받습니다.
  • Ulta와 SOS가 제휴, 스마트 기술을 이용한 미용 제품 판매
  • 식품은 자동 판매기에 성장 기회를 가져다준다.

채널 데이터

미국 소매 E-Commerce

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 2024년에도 소매 E-Commerce의 성장세는 계속될 것이다.
  • 아마존, 중국계 라이벌과 치열한 경쟁에 직면하다
  • 2024년 제3자 마켓플레이스의 성장세는 더욱 가속화될 것이다.

전망과 기회

  • 소셜 커머스와 서드파티 마켓플레이스가 소매 E-Commerce 성장의 핵심이다.
  • 소셜미디어는 검색과 발견의 혁신에 영향을 미칩니다.
  • 트럼프 행정부에서는 'De minimis' 기준이 하향 조정되거나 폐지될 가능성이 높다.

채널 데이터

KSA 25.03.19

In September 2024, the US Federal Reserve lowered the federal funds rate for the first time since March 2020, signalling a near end to the inflationary macroeconomy. While inflation showed signs of abating, grocery prices remained on average about 25% higher than 2019 levels, according to the US Department of Agriculture's all-food Consumer Price index, published in February 2024. Consumers' perception of lingering inflation on groceries dampened retail spending overall, and weighted value growt...

Euromonitor International's Retail in USA report offers insight into key trends and developments driving the industry. The report examines all retail channels to provide sector insight. Channels include hypermarkets, supermarkets, discounters, convenience stores, mixed retailers, health and beauty retailers, clothing and footwear retailers, furniture and furnishing stores, DIY and hardware stores, durable goods retailers, leisure and personal goods retailers. There are profiles of leading retailers, with analysis of their performance and the challenges they face. There is also analysis of non-store retailing: vending; homeshopping; internet retailing; direct selling, as available.

Product coverage: Retail E-Commerce, Retail Offline.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Retail market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Retail in 2024: The big picture
  • Exceptionally high grocery prices in 2024 enter the political arena
  • China-affiliated competitors reset the landscape for retail e-commerce in the US
  • What next for retail?

OPERATING ENVIRONMENT

  • Informal retail
  • Opening hours for physical retail
  • Summary 1 Standard Opening Hours by Channel Type 2024
  • Seasonality
  • Christmas
  • Back to School
  • Prime Day/Christmas in July
  • Mother's Day

MARKET DATA

  • Table 1 Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: Value 2019-2024
  • Table 2 Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: % Value Growth 2019-2024
  • Table 3 Sales in Retail Offline by Channel: Value 2019-2024
  • Table 4 Sales in Retail Offline by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 5 Retail Offline Outlets by Channel: Units 2019-2024
  • Table 6 Retail Offline Outlets by Channel: % Unit Growth 2019-2024
  • Table 7 Sales in Retail E-Commerce by Product: Value 2019-2024
  • Table 8 Sales in Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2019-2024
  • Table 9 Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 10 Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 11 Sales in Grocery Retailers by Channel: Value 2019-2024
  • Table 12 Sales in Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 13 Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2019-2024
  • Table 14 Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2019-2024
  • Table 15 Non-Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 16 Non-Grocery Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 17 Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: Value 2019-2024
  • Table 18 Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 19 Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2019-2024
  • Table 20 Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2019-2024
  • Table 21 Retail GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 22 Retail GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 23 Retail Offline GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 24 Retail Offline GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 25 Retail Offline LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 26 Retail E-Commerce GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 27 Retail E-Commerce GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 28 Grocery Retailers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 29 Grocery Retailers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 30 Grocery Retailers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 31 Non-Grocery Retailers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 32 Non-Grocery Retailers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 33 Non-Grocery Retailers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 34 Forecast Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: Value 2024-2029
  • Table 35 Forecast Sales in Retail by Retail Offline vs Retail E-Commerce: % Value Growth 2024-2029
  • Table 36 Forecast Sales in Retail Offline by Channel: Value 2024-2029
  • Table 37 Forecast Sales in Retail Offline by Channel: % Value Growth 2024-2029
  • Table 38 Forecast Retail Offline Outlets by Channel: Units 2024-2029
  • Table 39 Forecast Retail Offline Outlets by Channel: % Unit Growth 2024-2029
  • Table 40 Forecast Sales in Retail E-Commerce by Product: Value 2024-2029
  • Table 41 Forecast Sales in Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2024-2029
  • Table 42 Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 43 Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
  • Table 44 Forecast Sales in Grocery Retailers by Channel: Value 2024-2029
  • Table 45 Forecast Sales in Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2024-2029
  • Table 46 Forecast Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2024-2029
  • Table 47 Forecast Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2024-2029
  • Table 48 Non-Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 49 Non-Grocery Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
  • Table 50 Forecast Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: Value 2024-2029
  • Table 51 Forecast Sales in Non-Grocery Retailers by Channel: % Value Growth 2024-2029
  • Table 52 Forecast Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: Units 2024-2029
  • Table 53 Forecast Non-Grocery Retailers Outlets by Channel: % Unit Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 2 Research Sources

CONVENIENCE RETAILERS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Inflationary effects challenge convenience retailers in 2024
  • Consolidation continues across convenience retailers
  • Building brand awareness with innovative prepared foods continues in 2024

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Low value growth forecast for convenience retailers
  • Retail media networks set to expand in the forecast period
  • Amazon Go will lead growth in cashierless technology

CHANNEL DATA

  • Table 54 Convenience Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 55 Convenience Retailers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 56 Sales in Convenience Retailers by Channel: Value 2019-2024
  • Table 57 Sales in Convenience Retailers by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 58 Convenience Retailers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 59 Convenience Retailers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 60 Convenience Retailers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 61 Convenience Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 62 Convenience Retailers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
  • Table 63 Forecast Sales in Convenience Retailers by Channel: Value 2024-2029
  • Table 64 Forecast Sales in Convenience Retailers by Channel: % Value Growth 2024-2029

DISCOUNTERS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Discounters benefits from inflationary pressures in 2024
  • Aldi continues to dominate discounters in 2024, followed by Grocery Outlet
  • Acquisitions by the leaders in discounters continue

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Growth set to continue for discounters over the forecast period, but with challenges
  • Private label will present both opportunities and challenges over the forecast period
  • Partnerships with technology providers will help discounters bolster their value proposition

CHANNEL DATA

  • Table 65 Discounters: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 66 Discounters: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 67 Discounters GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 68 Discounters GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 69 Discounters LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 70 Discounters Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 71 Discounters Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029

HYPERMARKETS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growth slows for hypermarkets in 2024, due to stronger competition
  • Hypermarkets continues to be dominated by Walmart
  • Walmart completes its acquisition of Vizio Media

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Offline retail growth for hypermarkets set to be limited by the competition
  • Grocery will remain critical to the performance of hypermarkets over the forecast period
  • Private label investment likely to continue

CHANNEL DATA

  • Table 72 Hypermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 73 Hypermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 74 Hypermarkets GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 75 Hypermarkets GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 76 Hypermarkets LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 77 Hypermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 78 Hypermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029

SUPERMARKETS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Supermarkets are thinking small to grow the channel
  • Albertsons moves to terminate its proposed acquisition by Kroger
  • "Grocery store tourism" trending in 2024

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Maturity in supermarkets will lead to more consolidation and price pressure
  • Supermarkets will benefit from advances in retail media technology
  • Amazon Fresh and Amazon Grocery may reshape supermarkets

CHANNEL DATA

  • Table 79 Supermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 80 Supermarkets: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 81 Supermarkets GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 82 Supermarkets GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 83 Supermarkets LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 84 Supermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 85 Supermarkets Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029

SMALL LOCAL GROCERS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Low margins, high inflation, and grocery giants pose a problem for small local grocers
  • Dwindling outlet count exacerbates concerns about food deserts
  • State and local communities find creative solutions to retain small local grocers

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Challenging outlook ahead for small local grocers
  • Growth of small-format stores from grocery chains may impact small local grocers
  • Convenience trend poses difficulties for specialist stores

CHANNEL DATA

  • Table 86 Small Local Grocers: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 87 Small Local Grocers: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 88 Small Local Grocers GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 89 Small Local Grocers GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 90 Small Local Grocers LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 91 Small Local Grocers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 92 Small Local Grocers Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029

GENERAL MERCHANDISE STORES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Bleak future for department stores sparks limited innovation
  • Variety stores misses the ball in 2024, seeing only modest growth
  • Department stores toy with boutique formats as iconic brands struggle

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Bleak outlook for department stores
  • Dollar stores will have to raise their prices again amidst stiff online competition
  • Outlet cannibalism threatens variety stores, while soaring rents pressure department stores

CHANNEL DATA

  • Table 93 General Merchandise Stores: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 94 General Merchandise Stores: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 95 Sales in General Merchandise Stores by Channel: Value 2019-2024
  • Table 96 Sales in General Merchandise Stores by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 97 General Merchandise Stores GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 98 General Merchandise Stores GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 99 General Merchandise Stores LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 100 General Merchandise Stores Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 101 General Merchandise Stores Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
  • Table 102 Forecast Sales in General Merchandise Stores by Channel: Value 2024-2029
  • Table 103 Forecast Sales in General Merchandise Stores by Channel: % Value Growth 2024-2029

APPAREL AND FOOTWEAR SPECIALISTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Discount models drive growth for apparel and footwear specialists
  • Dismal year for bricks-and-mortar fast fashion as Shein continues its rise
  • Real estate struggles, and the rising threat of theft

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • American Eagle fights back against dupe culture
  • US tariffs on Chinese imports encourage shifts in global supply chain
  • Further consolidation as Catalyst Brands is formed from struggling retailers

CHANNEL DATA

  • Table 104 Apparel and Footwear Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 105 Apparel and Footwear Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 106 Apparel and Footwear Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 107 Apparel and Footwear Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 108 Apparel and Footwear Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 109 Apparel and Footwear Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 110 Apparel and Footwear Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029

APPLIANCES AND ELECTRONICS SPECIALISTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Inflation, housing slump, and online shift weigh on sales
  • Conn's says goodbye, and other retailers fear the same fate
  • Refurbished tech brand Back Market pushes to redefine consumer sentiment

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued struggle for appliances and electronics specialists
  • Best Buy to launch a third-party marketplace to contend with Amazon
  • Concerns about tariffs will reimagine the supply chain for appliances and electronics specialists

CHANNEL DATA

  • Table 111 Appliances and Electronics Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 112 Appliances and Electronics Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 113 Appliances and Electronics Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 114 Appliances and Electronics Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 115 Appliances and Electronics Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 116 Appliances and Electronics Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 117 Appliances and Electronics Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029

HEALTH AND BEAUTY SPECIALISTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Sephora's rise, Ulta's stagnation, and the power of the lipstick effect
  • Pharmacies endures a bleak year in 2024, with no respite in sight
  • Pharmacies continues to see disruption

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Shop-in-shop expansion and online disruption
  • The uncertain future of pharmacies in the US
  • Growing importance of beauty loyalty programmes

CHANNEL DATA

  • Table 118 Health and Beauty Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 119 Health and Beauty Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 120 Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: Value 2019-2024
  • Table 121 Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 122 Health and Beauty Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 123 Health and Beauty Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 124 Health and Beauty Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 125 Health and Beauty Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 126 Health and Beauty Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
  • Table 127 Forecast Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: Value 2024-2029
  • Table 128 Forecast Sales in Health and Beauty Specialists by Channel: % Value Growth 2024-2029

HOME PRODUCTS SPECIALISTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Declining sales amidst housing slump and replacement cycle
  • Declining sales, retail bankruptcies, and the growth of budget brands for homewares and home furnishing stores
  • Consolidation, restructuring, and shifts for home improvement and gardening stores

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The struggles of home products specialists may not be over
  • Consumer behaviour pushes a shift towards small independent pet shops and superstores
  • New presidential administration will have a major impact on home furnishings

CHANNEL DATA

  • Table 129 Home Products Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2019-2024
  • Table 130 Home Products Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2019-2024
  • Table 131 Sales in Home Products Specialists by Channel: Value 2019-2024
  • Table 132 Sales in Home Products Specialists by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 133 Home Products Specialists GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 134 Home Products Specialists GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 135 Home Products Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2021-2024
  • Table 136 Home Products Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2024-2029
  • Table 137 Home Products Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2024-2029
  • Table 138 Forecast Sales in Home Products Specialists by Channel: Value 2024-2029
  • Table 139 Forecast Sales in Home Products Specialists by Channel: % Value Growth 2024-2029

DIRECT SELLING IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Another year of declining sales for direct selling in 2024
  • Bankruptcy and business closures mark direct selling in 2024
  • Neora experiences a landmark win against the US Federal Trade Commission

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Direct selling set to maintain its declining trend over the forecast period
  • Weight loss drugs will disrupt the direct selling channel
  • New forms of social commerce present both opportunities and competition

CHANNEL DATA

  • Table 140 Direct Selling by Product: Value 2019-2024
  • Table 141 Direct Selling by Product: % Value Growth 2019-2024
  • Table 142 Direct Selling GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 143 Direct Selling GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 144 Direct Selling Forecasts by Product: Value 2024-2029
  • Table 145 Direct Selling Forecasts by Product: % Value Growth 2024-2029

VENDING IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growth in vending holds steady in 2024
  • Innovation in airport retail apps and social media show promise for vending
  • Smart vending technology can reduce shrinkage

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Vending will benefit from changes in how consumers shop
  • Ulta and SOS team up to dispense beauty products using smart technology
  • Food offers growth opportunities in vending

CHANNEL DATA

  • Table 146 Vending by Product: Value 2019-2024
  • Table 147 Vending by Product: % Value Growth 2019-2024
  • Table 148 Vending GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 149 Vending GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 150 Vending Forecasts by Product: Value 2024-2029
  • Table 151 Vending Forecasts by Product: % Value Growth 2024-2029

RETAIL E-COMMERCE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growth for retail e-commerce stays solid in 2024
  • Amazon faces strong competition from China-affiliated rivals
  • Third-party marketplaces pick up momentum in 2024

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Social commerce and third-party marketplaces key to growth for retail e-commerce
  • Social media will influence search and discovery innovation
  • "De minimis" threshold likely to be lowered or cancelled under Trump administration

CHANNEL DATA

  • Table 152 Retail E-Commerce by Channel: Value 2019-2024
  • Table 153 Retail E-Commerce by Channel: % Value Growth 2019-2024
  • Table 154 Retail E-Commerce by Product: Value 2019-2024
  • Table 155 Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2019-2024
  • Table 156 Retail E-Commerce GBO Company Shares: % Value 2020-2024
  • Table 157 Retail E-Commerce GBN Brand Shares: % Value 2021-2024
  • Table 158 Forecast Retail E-Commerce by Channel: Value 2024-2029
  • Table 159 Forecast Retail E-Commerce by Channel: % Value Growth 2024-2029
  • Table 160 Forecast Retail E-Commerce by Product: Value 2024-2029
  • Table 161 Forecast Retail E-Commerce by Product: % Value Growth 2024-2029
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