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미국의 실험실 제품 구매 동향(2023-2024년)

US Laboratory Product Purchasing Trends, 2023-2024

발행일: | 리서치사: Frost & Sullivan | 페이지 정보: 영문 61 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

지출 및 성장 기회에 대한 최종 사용자 관점

본 설문조사에서는 2023년 연구소 제품 구매 프로세스와 2024년 기대에 대해 자격을 갖춘 자를 대상으로 전화 인터뷰를 실시했습니다. 2012년 이후 동일한 응답자를 대상으로 유사한 조사를 실시했습니다. 이 설문조사는 비즈니스 전략을 추진하고 성장 예측을 개발하는 데 도움이 되는 실험실 전문가의 실용적이고 동향적인 정보를 기업에 제공합니다.

본 조사에서는 해당되는 경우 전년 대비 데이터를 제시하고 연간 실험실 예산의 동향을 보여줍니다. 2023년 모집 방법은 잡지 독자들에게 온라인 설문조사 참여를 요청함으로써 전화 인터뷰를 위해 전문가를 직접 모집하기로 전환했다는 점에 유의해야 합니다. 조사 참가자는 연구실 구매 프로세스의 날개를 담당하고, 실험실 제품 예산에 익숙하고, 7개의 실험실 제품 카테고리(기구, 장비, 화학제품, 시약 및 키트, 일반 실험실용품, 플라스틱 제품, 유리 제품) 중 하나 이상의 제품을 사용하거나 사용을 계획하는 실험실 대표입니다. 총 120명의 의사 결정자가 참가하여 구매, 예산, 구매 행동, 구매 선호에 관한 질문에 답변했습니다.

응답자는 실험실 유형별로 분류되었습니다: 학술/정부, 바이오 제약, 산업, 병원/임상. 제조, 환경시험, 화학제품 및 석유화학제품, 식음료, 농업 실험실은 이 분석에서 산업 실험실로 분류됩니다. 생명 공학, 제약 및 위탁 연구 기관은 바이오 의약품 실험실로 분류됩니다. 주 정부 및 연방 정부의 실험실은 정부 실험실로 분류됩니다. 병원 실험실 및 임상 표준 실험실은 병원/임상 실험실에 포함됩니다. 조사 대상자의 직종은 연구자, 과학자, 임상 책임 의사, 디렉터, 매니저, 기술자 등 다양합니다.

예산과 관련하여 수집된 데이터는 예산 기대, 브랜드 선택 선호, 구매 프로세스 단계, 실험실 제품 평가 및 조달, 최근 구매한 장비로 예상되는 장비, 가격 비교 빈도, 자금 동향, 충족됩니다. 요구사항, 제품 구매 선호도, 인플레이션 및 공급망 문제가 실험실에 미치는 영향, 인플레이션이 예산과 지출에 미치는 영향, 학회 출석 기대 등 최종 사용자 동향에 대한 양적 및 질적 데이터였습니다.

목차

조사 목적과 조사 방법

  • 조사의 목적과 수법
  • 응답자의 프로파일

주요 조사 결과 및 제안

  • 주요 조사 결과
  • 제품 예산의 변화
  • 2023년 실험실 제품 예산 내역과 2024년 동향

실험실 제품 구매 및 선택의 영향요인

  • 실험실 제품의 출처
  • 가장 자주 이용되는 출처
  • 구매제품/구매 예정 제품
  • 구매의 과거 비교
  • 구매 제품/구매 예정 제품:조직 유형별
  • 실험실 제품 구매에 관한 과거의 경험
  • 제품 특징의 중요성
  • 제품 특징의 중요성 - 원산지
  • 제조업체의 특징의 중요성
  • 주문 및 출하에 관한 특징의 중요성
  • 가격 비교 빈도
  • 구매 채널
  • 가장 많이 사용하는 구매 채널

구매 경험 - 기회 분석

  • 구매 경험면의 중요성
  • 실험실 제품 구매 개선
  • 구매 경험 평가
  • 구매 경험의 기회 영역

실험실 제품 예산 및 성장 기대

  • 2023년 실험실 제품 예산
  • 2023년 실험실 제품 예산: 조직 유형별
  • 2023년 실험실 제품 예산 내역과 2024년 동향
  • 실험실 자금원

산업 과제

  • 2023년 4분기 실험실 제품 예산
  • 공급자와의 관계
  • 공급망의 과제가 실험실에 미치는 영향
  • 인플레이션이 예산과 지출에 미치는 영향
  • 컨퍼런스 출석

부록

  • Growth Pipeline Engine(TM)을 가속하는 성장 기회
  • 왜 성장이 어려워지고 있는가?
  • The Strategic Imperative 8(TM)
  • 면책사항
BJH 24.04.09

An End-User Perspective on Spending and Growth Opportunities

Qualified respondents to this Frost & Sullivan survey were invited to participate in a telephone interview examining their laboratory's product purchasing process in 2023 and expectations for 2024. Frost & Sullivan has conducted similar studies among the same targeted respondents since 2012. The survey provides companies with actionable and trending information from laboratory professionals to help drive business strategies and develop growth expectations.

The study presents year-over-year data to illustrate yearly laboratory budget trend developments where applicable. Note that the recruitment approach for 2023 shifted from inviting magazine readers to participate in an online survey to direct recruitment of professionals for telephone interviews. Survey participants play a role in their laboratory's purchasing process, are familiar with the laboratory's product budgets, and represent a laboratory that uses or plans to use products in one or more of the seven laboratory product categories: instruments, equipment, chemicals, reagents and kits, general lab supplies, plasticware, and glassware. A total of 120 decision makers participated, answering questions on purchases, budgets, buying behaviors, and purchasing preferences.

Respondents were segmented by laboratory type: academic/government, biopharmaceutical, industrial, and hospital/clinical. Manufacturing, environmental testing, chemical or petrochemical, and food, beverage, or agricultural laboratories are classed as industrial laboratories for this analysis. Biotechnology, pharmaceutical, and contract research organizations are categorized as biopharmaceutical laboratories. State government and federal government laboratories are grouped as government laboratories. Hospital laboratories and clinical reference laboratories are included in the hospital/clinical group. Respondents encompassed various job titles: researcher, scientist, investigator, director, manager, and technician.

Data collected for budgets were quantitative and qualitative for end-user trends, such as budget expectations, brand selection preferences, purchasing process steps, evaluation and sourcing of lab products, recent and expected instrument and equipment purchases, frequency of price comparisons, funding trends, unmet needs, product purchasing preferences, the impact of inflation and supply chain issues on laboratories, the impact of inflation on budgets and spending, and conference attendance expectations.

Table of Contents

Research Objectives and Methodology

  • Survey Objectives and Methodology
  • Respondent Profile

Key Findings and Recommendations

  • Key Findings
  • Product Budget Changes
  • 2023 Laboratory Product Budget Breakdown and 2024 Trend

Laboratory Product Purchases and Selection Influencers

  • Information Sources for Lab Products
  • Most Frequently Used Information Sources
  • Products Purchased/Expected to Be Purchased
  • Historical Comparison of Purchases
  • Products Purchased/Expected to Be Purchased, by Organization Type
  • Historical Experience with Lab Product Purchases
  • Importance of Product Features
  • Importance of Product Features-Country of Origin
  • Importance of Manufacturer Features
  • Importance of Ordering and Shipment Features
  • Frequency of Price Comparisons
  • Purchase Channels
  • Most Frequently Used Purchase Channels

Purchasing Experience-Opportunity Analysis

  • Importance of Purchasing Experience Aspects
  • Improvements to Laboratory Product Purchases
  • Purchasing Experience Assessment
  • Purchasing Experience Opportunity Areas

Laboratory Product Budgets and Growth Expectations

  • 2023 Laboratory Product Budget
  • 2023 Laboratory Product Budget by Organization Type
  • 2023 Laboratory Product Budget Breakdown and 2024 Trend
  • Laboratory Funding Sources

Industry Challenges

  • Q4 2023 Laboratory Product Spending
  • Supplier Relationships
  • Impact of Supply Chain Challenges on Laboratories
  • Impact of Inflation on Budget and Spending
  • Conference Attendance

Appendix

  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™
  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • Legal Disclaimer
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