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북미의 세라믹 타일 시장 규모, 점유율, 동향 분석 리포트 : 제품별, 용도별, 최종 용도별, 국가별, 부문 예측(2024-2030년)

North America Ceramic Tiles Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Glazed Ceramic Tiles, Porcelain Tiles), By Application (Wall Tiles, Floor Tiles), By End-use, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 101 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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북미의 세라믹 타일 시장의 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 최신 리포트에 따르면 북미의 세라믹 타일 시장 규모는 2030년까지 118억 8,000만 달러에 달할 전망입니다.

이 시장은 예측 기간 중 CAGR 6.6%로 성장할 것으로 예상됩니다. 이러한 성장의 배경에는 건설 부문의 급격한 성장이 있습니다. 건설 산업은 인프라 개발 활동에 대한 공공 및 민간 투자 증가로 인해 빠르게 성장하고 있습니다. 이로 인해 향후 수년간 북미에서 세라믹 타일과 같은 건축자재에 대한 수요가 증가할 것입니다.

미국, 멕시코 등 국가에서는 인구 증가와 1인당 소득 증가로 인해 급속한 도시화가 진행되고 있습니다. 이에 따라 주택 및 비주택 건설 프로젝트가 강화될 것으로 예상됩니다. 예를 들어 2022년 캐나다 연방 예산은 급속한 주택 구상의 연장선상에서 향후 2년간 약 6,000채의 주택을 건설하기 위해 약 15억 달러를 지출할 것을 할당했습니다. 이러한 구상은 예측 기간 중 세라믹 타일 수요에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.

북미 세라믹 타일 시장은 공급 관계의 상호 연결과 중복된 협력 관계를 포함하는 복잡한 경제 주체의 네트워크입니다. 시장의 통합된 밸류체인에서 중심적인 위치를 차지하는 것은 세라믹 타일을 개발하기 위해 첨단 기술과 원료를 조달하는 제조업체입니다.

공급업체에서 세라믹 타일 제조업체에 이르는 원자재 흐름에는 최종 고객에게 가치를 창출하는 효과적인 공급망을 형성하는 경제 주체들의 네트워크가 포함됩니다. 공급망의 각 참여자는 개방적이고 혁신적인 환경에서 원료 공급업체, 기술 프로바이더, 타일 제조업체 간의 협력 관계를 통해 네트워크에 부가가치를 창출하고 있습니다. 이는 북미 세라믹 타일 시장에서 각 기업의 경쟁력을 높이고 있습니다.

습식 점토, 장석, 알루미나, 실리카, 모래는 세라믹 타일 생산에 가장 일반적으로 사용되는 원료 중 일부입니다. 세라믹 타일 생산에 사용되는 주요 원료는 카올린입니다. 다른 채굴 활동과 마찬가지로 카올린 채굴은 주로 광미와 표토를 제거하여 생태계에 부정적인 영향을 미칩니다. 또한 채굴 활동의 부적절한 관리는 사회 경제적으로도 부정적인 영향을 미칠 수 있습니다. 따라서 이러한 문제를 해결하는 것은 매우 중요합니다.

제조 부문을 설립하고 환경 기준을 준수하기 위해 필요한 설비 투자는 시장 진입의 높은 장벽이 될 수 있습니다. 그러나 신제품 개발과 효과적인 연구개발은 신규 시장 진출기업에게 우위를 가져다 줄 가능성이 높습니다. 예측 기간 중 신규 시장 진출기업의 위협은 완만할 것으로 예상됩니다.

북미 세라믹 타일 시장 보고서 하이라이트

  • 제품 유형별로는 도자기 타일 부문이 2023년 56.7%의 매출 점유율로 시장을 주도할 것으로 예상됩니다. 북미에서 이 부문의 성장은 도자기 타일이 제공하는 범용성과 내구성 및 낮은 유지보수 필요성에 기인합니다. 또한 도자기 타일은 비다공성이기 때문에 수분 흡수가 우수합니다. 이러한 특성으로 인해 도자기 타일은 욕실이나 주방과 같이 물기가 많은 곳이나 파티오, 수영장 주변과 같은 야외 공간에서 사용하기에 이상적입니다.
  • 북미에서는 2023년 바닥 타일 부문이 62.4%의 매출 점유율을 차지하며 시장을 장악했습니다. 세라믹 타일은 바닥이 정기적으로 받는 무게와 발의 움직임을 견딜 수 있습니다. 이 때문에 이 타일은 이상적인 바닥재 솔루션이 되고 있습니다.
  • 최종 용도별로 보면 주거 부문이 2023년 56.3%의 매출 점유율을 차지하며 시장을 주도할 것으로 예상됩니다. 세라믹 타일은 비용 효율적이고 오래 지속되는 바닥재 솔루션으로 주택 공간의 기능성과 미적 감각을 향상시키는 동시에 유지보수 비용을 최소화할 수 있습니다.
  • 미국은 2023년 48.8% 시장 점유율로 가장 큰 매출 비중을 차지했습니다. 미국 시장의 성장은 미국의 주택 및 상업용 부동산 부문이 건축 및 건설 활동의 활성화로 인해 번창하고 있기 때문입니다. 또한 저렴한 비용과 쉬운 유지관리로 인해 미국 도시와 교외 지역에서 세라믹 타일이 널리 보급되고 있으며, 이는 향후 수년간 미국 세라믹 타일 시장의 성장을 더욱 촉진할 것으로 예상됩니다.
  • 북미 세라믹 타일 시장의 주요 업체들은 경쟁이 치열한 시장에서 생존하기 위해 최적의 운영 비용을 달성하고, 제품 품질을 개선하고, 생산량을 극대화하고, 소규모 업체를 인수하는 데 주력하고 있으며, M&A, 합작 투자 및 협정은 이러한 업체들이 채택하는 주요 전략입니다. 기업은 또한 경쟁에서 살아남기 위해 세라믹 기반 바닥재를 혁신하기 위해 연구개발 활동에 대한 높은 투자에 집중하고 있습니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 개요

제3장 북미의 세라믹 타일 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
    • 세계의 세라믹 타일 시장
  • 업계 밸류체인 분석
    • 제조업 동향
    • 판매채널 분석
  • 기술 개요
  • 규제 프레임워크
    • 애널리스트의 시점
    • 규제와 기준
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 업계의 기회
    • 업계의 과제
  • 비즈니스 환경 툴 분석 : 북미의 세라믹 타일 시장
    • Porter's Five Forces 분석
    • SWOT에 의한 PESTLE 분석
  • 시장 혼란 분석

제4장 북미의 세라믹 타일 시장 : 제품별 추정·동향 분석

  • 주요 포인트
  • 제품별 변동 분석과 시장 점유율, 2023년과 2030년
  • 시장 추산·예측 : 제품별, 2018-2030년
  • 글레이즈 세라믹 타일
  • 포세린 타일
  • 스크래치 프리 세라믹 타일
  • 기타 제품

제5장 북미의 세라믹 타일 시장 : 용도별 추정·동향 분석

  • 주요 포인트
  • 용도별 변동 분석과 시장 점유율, 2023년과 2030년
  • 시장 추산·예측 : 용도별, 2018-2030년
  • 벽타일
  • 바닥 타일
  • 기타 용도

제6장 북미의 세라믹 타일 시장 : 최종 용도별 추정·동향 분석

  • 주요 포인트
  • 최종 용도 변동 분석과 시장 점유율, 2023년과 2030년
  • 시장 추산·예측 : 최종 용도별, 2018-2030년
  • 주택
  • 상업

제7장 북미의 세라믹 타일 시장 : 지역별 추정·동향 분석

  • 주요 포인트
  • 지역별 시장 점유율 분석, 2023년 및 2030년
  • 북미
    • 북미의 세라믹 타일 시장 추산·예측, 2018-2030년
    • 제품별, 2018-2030년
    • 용도별, 2018-2030년
    • 최종 용도별, 2018-2030년
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코

제8장 공급업체 인텔리전스

  • Kraljic Matrix
  • 관여 모델
  • 교섭 전략
  • 조달 베스트 프랙티스
  • 벤더 선택 기준
  • 원재료 공급업체 리스트

제9장 경쟁 구도

  • 주요 기업, 최근 동향 및 업계에 대한 영향
  • 경쟁 분류
  • 기업의 시장 현황 분석
  • 기업 히트맵 분석
  • 전략 지도제작, 2023년
  • 기업 리스트
    • MOHAWK INDUSTRIES, INC.
    • Crossville, Inc.
    • Florida Tile, Inc.
    • Roca Tiles USA
    • Daltile
    • Shaw Industries Group
    • Interceramic
    • Vitromex USA, Inc.
    • Emser Tile
    • ANN Sacks Tile &Stone
KSA 24.08.28

North America Ceramic Tiles Market Growth & Trends:

The North America ceramic tiles market size is expected to reach USD 11.88 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is anticipated to grow at a CAGR of 6.6% over the forecast period. The growth is attributed to the ongoing exponential growth in the construction sector. The construction industry is witnessing rapid growth on account of rising public and private investments in infrastructure development activities. Thereby driving demand for construction materials, such as ceramic tiles, in North America over the coming years.

The growing population, along with a rise in per capita income in countries such as the U.S. and Mexico, is leading to rapid urbanization. As a result, it is expected to bolster residential and non-residential construction projects. For instance, in 2022, Canada's Federal Budget allocated approximately USD 1.5 billion to be spent over the next two years to build approximately 6,000 housing units in the country as an extension of its Rapid Housing Initiative. Such initiatives are expected to positively influence demand for ceramic tiles over the forecast period.

The ceramic tiles market in North America is a complex network of economic agents that includes supply relationship interlinks and overlaps with collaborative ones. In the integrated value chain of the market, the central position is occupied by the manufacturers who procure advanced technologies and raw materials for developing ceramic tiles.

The flow of materials, starting from their suppliers to ceramic tiles manufacturers, includes a network of economic agents that form an effective supply chain to create value for end customers. Each participant in the supply chain adds value to the network owing to collaborative relationships among raw material suppliers, technology providers, and tile manufacturers in an open, innovative environment. This enhances the competitiveness of individual companies in the ceramic tiles market in North America.

Wet clays, feldspar, alumina, silica, and sand are some of the most commonly used raw materials for manufacturing ceramic tiles. A major raw material used for manufacturing ceramic tiles is kaolin. Similar to any mining activity, kaolin mining also has an adverse impact on the ecosystem, mainly due to tailings and removal of topsoil. Improper management of mining activities can also have an adverse socio-economic impact. Therefore, addressing these issues is very important.

The capital investment required to establish a manufacturing unit and comply with environmental standards poses a high barrier to market entry. However, new product development and effective R&D are likely to provide an advantage to new entrants. The threat of new entrants is anticipated to remain moderate over the forecast period.

North America Ceramic Tiles Market Report Highlights:

  • Based on product type, the porcelain tiles segment dominated the market with a revenue share of 56.7% in 2023. The growth of this segment in North America can be attributed to the versatility and durability offered by porcelain tiles, as well as their low maintenance requirements. Moreover, these tiles are nonporous, which implies that they are highly resistant to water absorption. This property makes porcelain tiles ideal for use in wet areas such as bathrooms and kitchens, as well as in even outdoor spaces such as patios and poolside.
  • The floor tiles segment dominated the market in North America by accounting for a revenue share of 62.4% in 2023. Ceramic tiles can withstand the weight and foot traffic that floors are subjected to regularly. This makes these tiles an ideal flooring solution.
  • Based on end use, the residential segment dominated the market by accounting for a revenue share of 56.3% in 2023. Ceramic tiles act as cost-effective and long-lasting flooring solutions that can enhance the functionality and aesthetics of residential spaces while keeping their maintenance costs to a bare minimum.
  • The U.S. accounted for the largest revenue share of 48.8% of the market in 2023. The growth of the market in the U.S. can be attributed to the flourishing residential and commercial real estate sectors in the country owing to rising building & construction activities. In addition, the increasing penetration of ceramic tiles in urban and suburban areas in the U.S. due to their low costs and easy maintenance is expected to further promote the growth of the market for ceramic tiles in the country in the coming years.
  • Key players in ceramic tiles market in North America are focusing on achieving their optimal operational costs, enhancing their product quality, maximizing their production output, and acquiring small players to sustain in this competitive market. Mergers & acquisitions, joint ventures, and agreements are the major strategies adopted by these players. Companies also focus on high investments in research and development activities for innovating ceramic-based flooring to stay in the competition.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Scope & Assumption
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook, 2023 (USD Million)
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. North America Ceramic Tiles Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Global Ceramic Tiles Market
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Manufacturing trends
    • 3.2.2. Sales Channel Analysis
  • 3.3. Technological Overview
  • 3.4. Regulatory Framework
    • 3.4.1. Analyst Perspective
    • 3.4.2. Regulations & Standards
  • 3.5. Market Dynamics
    • 3.5.1. Market Driver Analysis
      • 3.5.1.1. Flourishing global construction industry
      • 3.5.1.2. Rising demand for ceramic tiles from the construction industry
    • 3.5.2. Market Restraint Analysis
      • 3.5.2.1. Regulations on mining activities
      • 3.5.2.2. Growing demand for substitutes
    • 3.5.3. Industry Opportunities
    • 3.5.4. Industry Challenges
  • 3.6. Business Environmental Tools Analysis: North America Ceramic Tiles market
    • 3.6.1. Porter's Five Forces Analysis
      • 3.6.1.1. Bargaining Power of Suppliers
      • 3.6.1.2. Bargaining Power of Buyers
      • 3.6.1.3. Threat of Substitution
      • 3.6.1.4. Threat of New Entrants
      • 3.6.1.5. Competitive Rivalry
    • 3.6.2. PESTLE Analysis, by SWOT
      • 3.6.2.1. Political Landscape
      • 3.6.2.2. Economic Landscape
      • 3.6.2.3. Social Landscape
      • 3.6.2.4. Technology Landscape
      • 3.6.2.5. Environmental Landscape
      • 3.6.2.6. Legal Landscape
  • 3.7. Market Disruption Analysis

Chapter 4. North America Ceramic Tiles Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Key Takeaways
  • 4.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 4.3. North America Ceramic Tiles Market Estimates & Forecast, By Product 2018 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • 4.4. Glazed Ceramic Tiles
    • 4.4.1. Glazed Ceramic Tiles Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
  • 4.5. Porcelain Tiles
    • 4.5.1. Porcelain Tiles Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
  • 4.6. Scratch-free ceramic tiles
    • 4.6.1. Scratch-free ceramic tiles Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
  • 4.7. Other Products
    • 4.7.1. North America Ceramic Tiles Market Estimates And Forecasts, by

Chapter 5. North America Ceramic Tiles Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Key Takeaways
  • 5.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.3. North America Ceramic Tiles Market Estimates & Forecast, By Application 2018 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • 5.4. Wall Tiles
    • 5.4.1. North America Ceramic Wall Tiles Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
  • 5.5. Floor Tiles
    • 5.5.1. North America Ceramic Floor Tiles Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
  • 5.6. Other Applications
    • 5.6.1. North America Ceramic Tiles Market Estimates And Forecasts, by Other Applications, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)

Chapter 6. North America Ceramic Tiles Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Key Takeaways
  • 6.2. End Use Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.3. North America Ceramic Tiles Market by End Use, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
  • 6.4. Residential
    • 6.4.1. North America Ceramic Tiles Market Estimates And Forecasts For Residential, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
  • 6.5. Commercial
    • 6.5.1. North America Ceramic Tiles Market Estimates And Forecasts For Commercial, 2018 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million

Chapter 7. North America Ceramic Tiles Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Key Takeaways
  • 7.2. Regional Market Share Analysis, 2023 & 2030
  • 7.3. North America
    • 7.3.1. North America Ceramic Tiles Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
    • 7.3.2. North America Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
    • 7.3.3. North America Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Application, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
    • 7.3.4. North America Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
    • 7.3.5. U.S.
      • 7.3.5.1. U.S. Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.5.2. U.S. Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.5.3. U.S. Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Application, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.5.4. U.S. Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
    • 7.3.6. Canada
      • 7.3.6.1. Canada Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.6.2. Canada Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.6.3. Canada Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Application, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.6.4. Canada Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
    • 7.3.7. Mexico
      • 7.3.7.1. Mexico Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.7.2. Mexico Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.7.3. Mexico Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By Application, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)
      • 7.3.7.4. Mexico Ceramic Tiles Market Estimates & Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (Million Square Feet) (USD Million)

Chapter 8. Supplier Intelligence

    • 8.1.1. Kraljic Matrix
    • 8.1.2. Engagement Model
    • 8.1.3. Negotiation Strategies
    • 8.1.4. Sourcing Best Practices
    • 8.1.5. Vendor Selection Criteria
    • 8.1.6. List of Raw Material Supplier

Chapter 9. Competitive Landscape

  • 9.1. Key Players, their Recent Developments, and their Impact on Industry
  • 9.2. Competition Categorization
  • 9.3. Company Market Position Analysis
  • 9.4. Company Heat Map Analysis
  • 9.5. Strategy Mapping, 2023
  • 9.6. Company Listing
    • 9.6.1. MOHAWK INDUSTRIES, INC.
      • 9.6.1.1. Company Overview
      • 9.6.1.2. Financial Performance
      • 9.6.1.3. Product Benchmarking
      • 9.6.1.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.2. Crossville, Inc.
      • 9.6.2.1. Company Overview
      • 9.6.2.2. Financial Performance
      • 9.6.2.3. Product Benchmarking
      • 9.6.2.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.3. Florida Tile, Inc.
      • 9.6.3.1. Company Overview
      • 9.6.3.2. Financial Performance
      • 9.6.3.3. Product Benchmarking
      • 9.6.3.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.4. Roca Tiles USA
      • 9.6.4.1. Company Overview
      • 9.6.4.2. Financial Performance
      • 9.6.4.3. Product Benchmarking
      • 9.6.4.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.5. Daltile
      • 9.6.5.1. Company Overview
      • 9.6.5.2. Financial Performance
      • 9.6.5.3. Product Benchmarking
      • 9.6.5.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.6. Shaw Industries Group
      • 9.6.6.1. Company Overview
      • 9.6.6.2. Financial Performance
      • 9.6.6.3. Product Benchmarking
      • 9.6.6.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.7. Interceramic
      • 9.6.7.1. Company Overview
      • 9.6.7.2. Financial Performance
      • 9.6.7.3. Product Benchmarking
      • 9.6.7.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.8. Vitromex USA, Inc.
      • 9.6.8.1. Company Overview
      • 9.6.8.2. Financial Performance
      • 9.6.8.3. Product Benchmarking
      • 9.6.8.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.9. Emser Tile
      • 9.6.9.1. Company Overview
      • 9.6.9.2. Financial Performance
      • 9.6.9.3. Product Benchmarking
      • 9.6.9.4. Strategic Initiatives
    • 9.6.10. ANN Sacks Tile & Stone
      • 9.6.10.1. Company Overview
      • 9.6.10.2. Financial Performance
      • 9.6.10.3. Product Benchmarking
      • 9.6.10.4. Strategic Initiatives
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