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시장보고서
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1502846
사례 연구 : 문제 관리 관행의 개선Case Study: Problem Management Practice Improvements |
이 IDC Perspective는 인재, 프로세스, 기술의 전략적 개선을 통해 문제 관리 관행을 강화하여 기술 성능과 고객 경험을 향상시키는 것을 목표로 합니다. 명확한 서비스 수준 계약 수립과 문제 관리 관행에 대한 명확한 정의를 바탕으로 프로세스 업그레이드, 기술 투자, 사전 관찰 및 지속적인 개선 문화 촉진 등 실용적인 권장 사항을 제공합니다. IDC IT 서비스 관리, 리서치 매니저인 스노우 템페스트(Snow Tempest)는 다음과 같이 말했습니다. "전략적 관행을 통한 문제 관리의 혁신은 기술 성능과 최종사용자 경험을 모두 향상시킬 수 있습니다."
This IDC Perspective delves into enhancing problem management practices through strategic improvements in people, processes, and technology, aiming to boost technology performance and customer experience. It offers actionable recommendations such as upgrading processes, investing in technology, and fostering a culture of proactive observability and continuous improvement, underpinned by the establishment of clear service-level agreements and clear definitions of the problem management practice."Transforming problem management with strategic practices enhances both technology performance and end-user experience," said Snow Tempest, research manager for IT Service Management at IDC.