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시장보고서
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엔드포인트에서의 신원 보호 : 소비자의 관심을 높이는 방법Identity Protection at the Endpoint: How to Increase Consumer Interest |
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이 IDC 마켓 노트는 사이버 보안의 복잡성, 특히 소비자 영역에서의 복잡성을 다루며, ID 보호에 중점을 둔 엔드포인트 보호의 강화가 필요하다는 점을 강조하고 있습니다. 또한, ID 보호를 멀웨어 방지와 같은 기존 보안 조치와 통합하여 다양한 위협으로부터 보호하는 것이 점점 더 중요해지고 있다는 점을 강조하고 있습니다. IDC의 엔드포인트 보호 프랙티스 연구 책임자인 마이크 주드(Mike Jude)는 "오늘날의 복잡한 사이버 보안 환경에서 엔드포인트의 신원 보호는 단순한 선택이 아니라 필수적인 요소입니다. 이에 따라 소비자 대상 사이버 보안 업체들은 자사의 보안 제품과 신원 보호 기능을 통합하기 위해 노력하고 있습니다."라고 말했습니다.
This IDC Market Note addresses the increasing complexity of cybersecurity, especially in the consumer space, which necessitates enhanced endpoint protection focusing on identity protection. This document also highlights the growing importance of integrating identity protection with traditional security measures such as antimalware to protect against a variety of threats. It discusses market movements, such as GenDigital's acquisition of Norton/LifeLock and Malwarebytes' ramp-up of identity protection capabilities, emphasizing the trend toward comprehensive solutions that include identity protection to effectively address consumer cybersecurity challenges.According to Mike Jude, research director for IDC's Endpoint Protection practice, "Identity protection at the endpoint is not just an option; it's a necessity in today's complex cybersecurity landscape. As a result, consumer cybersecurity vendors are working to integrate their security products with identify protection capabilities."