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										시장보고서
									 
											
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										 소비자 공간에서 5G 슬라이싱과 AI의 역할 : 유럽 시점5G Slicing in Consumer Space and the Role of AI: A European Perspective | ||||||
5G 슬라이싱은 기업을 위한 프리미엄 및 초보안 연결에 기반한 새로운 서비스를 정의할 것으로 기대되는 기능입니다. 그러나 슬라이싱은 B2B2C 모델에 이어 슬라이스를 직접 구매하거나 슬라이스를 기반으로 성능이 향상된 솔루션의 일부로 소비자에게도 새로운 기회를 열어줄 것입니다. IDC 유럽 통신사 연구 Vice President인 Alejandro Cadenas는 "5G 슬라이스는 본질적으로 이전에는 볼 수 없었던 새로운 기능이므로 고객과 솔루션 제공업체는 그 잠재력을 이해하고 해당 기능을 자사 제품에 포함시켜야 합니다. 이 기능을 조기에 통합할 수 있는 플레이어는 향상된 고객 경험을 바탕으로 경쟁 우위를 점할 수 있습니다."라고 말했습니다.
5G slicing is a feature that is expected to define new services based on premium and ultra secure connectivity for enterprises. But slicing will also open new opportunities for consumers, either with customer visibility to directly purchase the slice or as part of a solution with enhanced performance based on a slice, following a B2B2C model. "A 5G slice is essentially a new capability unlike anything seen before, so customers and solution providers will need to understand the potential and embed that capability in their offering. Players that are able to incorporate this capability early will enjoy a competitive advantage based on improved customer experience." - Associated Vice President Alejandro Cadenas, Telco Research, IDC Europe