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세계의 양파 분말 시장 보고서 : 제품 유형, 포장 유형, 유통 채널, 최종 사용자, 국가별(2025-2033년)

Onion Powder Market Report by Product Type, Packaging Type, Distribution Channel, End User, and Country 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 141 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 양파 분말 시장 규모는 2024년 7만 3,100톤에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 시장이 2033년까지 9만 8,700톤에 이르며 2025년부터 2033년까지 3.4%의 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 예측했습니다. 스낵, 소스, 샐러드 등 다양한 식품의 향미료 요소에 대한 요구가 증가함에 따라 시장이 자극되고 있습니다.

양파 분말은 말린 양파를 가공한 것으로, 원래 양파와 같은 맛을 간편하게 더할 수 있습니다. 양파 분말은 향미료로서 현재 간식, 소스, 샐러드, 수프, 그레이비 소스, 전채, 해산물, 육류 등 많은 식품과 비 식품에 사용되고 있습니다. 원래 양파보다 매운 맛은 다소 적지만, 소량으로 중간 크기의 양파 1개 분의 다진 대신입니다. 따라서 원래 양파에 비해 취급하기 쉽고 다질 필요가 없기 때문에 조리 시간을 대폭 단축할 수 있습니다. 양파 분말은 포장도 간단하고 원래 양파와 달리 냉장 보관할 필요도 없습니다.

신선한 양파를 탈수하여 제조되는 양파 분말은 도시의 가정뿐만 아니라 세계 식품 가공 업계에서 선택되는 제품이되고 있습니다. 탈수하면 원래 양파의 영양소를 손상시키지 않고 수분을 줄일 수 있으므로 표준 품질의 위생 제품을 제공할 수 있습니다. 탈수 후 양파 플레이크는 부서지고 미세하게 분쇄되어 양파 분말이 될 수 있습니다. 양파는 계절성이 있고 정상적인 조건에서는 보존할 수 없기 때문에 탈수는 풍부한 계절에 보존하고 한산기에 이용하기 위한 효과적이고 경제적인 기술이 되고 있습니다.

IMARC의 최신 조사 보고서 "세계 양파 분말 시장 : 산업 동향, 점유율, 시장 규모, 성장 기회, 2024-2032년 예측"은 세계 양파 분말 시장에 대한 자세한 정보를 제공합니다. 시장의 매크로 개요로부터 업계 실적의 마이크로 상세, 최근의 동향, 주요 시장 성장 촉진요인·과제, SWOT 분석, Porter's Five Forces 분석, 밸류체인 분석 등 다방면에 걸쳐 있습니다. 또한 양파 분말 제조 공장 설립을 위한 종합적인 분석도 실시했습니다. 가공·제조 요건, 프로젝트 비용, 프로젝트 자금, 프로젝트의 경제성, 기대되는 투자 수익률, 이익률 등을 분석했습니다. 이 보고서는 기업이, 투자자, 연구자, 컨설턴트, 비즈니스 전략가 및 어떤 형태로 양파 분말 산업에 진입하거나 진입을 계획하는 모든 사람들에게 필수적인 책입니다.

이 보고서에서 다루는 주요 질문

  • 2024년 세계 양파 분말 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계의 양파 분말 시장의 예상 성장률은?
  • 세계 양파 분말 시장을 견인하는 주요 요인은 무엇인가?
  • 세계 양파 분말 시장에 COVID-19의 영향은?
  • 세계 양파 분말 시장의 주요 지역은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사의 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계 양파 분말 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역: 제품 유형별

  • 기존
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 유기농
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제7장 시장 내역 : 포장 유형별

  • 파우치
    • 시장 동향
    • 시장 예측
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 아셉틱 카톤
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 기타
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제8장 시장 분석 : 유통채널별

  • 전문점
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 슈퍼마켓/하이퍼마켓
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 편의점
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 온라인 소매업체
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 기타
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제9장 시장 내역: 최종 사용자별

  • 가정 사용자
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 업무 사용자
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제10장 시장 분석 : 국가별

  • 중국
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 인도
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 미국
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 일본
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 한국
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 터키
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 이란
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 파키스탄
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 이집트
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 기타
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제11장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제12장 밸류체인 분석

제13장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 구매자의 협상력
  • 공급기업의 협상력
  • 경쟁도
  • 신규 참가업체의 위협
  • 대체품의 위협

제14장 가격 지표

  • 주요 가격 지표
  • 가격구조
  • 가격 동향

제15장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 프로파일
JHS 25.03.12

The global onion powder market size reached 73,100 Tons in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach 98,700 Tons by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 3.4% during 2025-2033. The growing requirement for a flavoring element in a variety of food products, such as snacks, sauces, and salads, is stimulating the market.

Onion powder is a processed form of dehydrated onion that can add the same flavor as fresh onions in a convenient manner. As a flavoring agent, onion powder is currently being used in a number of food and non-food products like- snacks, sauces, salads, soups, gravies, appetizers, seafood, meats, etc. Although, it is slightly less pungent than fresh onions, even its little amount can replace the chopping of a whole medium-sized onion. Thus, it is quite easier to handle compared to fresh onions and saves a lot of time while cooking as no chopping is required. Onion powder is also easier to pack and unlike fresh onions does not require refrigerated storage.

Manufactured by dehydrating fresh onions, onion powder has become a product of choice not only among urban households but also in the global food processing industry. Dehydration reduces the water content of fresh onions without impairing their nutrient content and thus offers a standard quality hygienic product. After dehydration, the dehydrated onion flakes can be crushed and finely grounded to form onion powder. As onions are seasonal and cannot be stored under ordinary conditions, dehydration has become an effective and economical technique for preserving them during seasons of abundance and using them during off seasons.

IMARC's latest study "Onion Powder Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2024-2032" provides a detailed insight into the global onion powder market. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter's five forces analysis, value chain analysis, etc. The report also provides a comprehensive analysis for setting up a onion powder manufacturing plant. The study analyses the processing and manufacturing requirements, project cost, project funding, project economics, expected returns on investment, profit margins, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the onion powder industry in any manner.

Key Market Segmentation:

Breakup by Product Type:

  • Conventional
  • Organic

Breakup by Packaging Type:

  • Pouches
  • Cans
  • Aseptic Cartons
  • Others

Breakup by Distribution Channel:

  • Speciality Stores
  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Convenience Stores
  • Online Retailers
  • Others

Breakup by End User:

  • Home Users
  • Institutional Users

Breakup by Country:

  • China
  • India
  • United States
  • Japan
  • South Korea
  • Turkey
  • Iran
  • Pakistan
  • Egypt
  • Others

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global onion powder market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global onion powder market during 2025-2033?
  • 3.What are the key factors driving the global onion powder market?
  • 4.What has been the impact of COVID-19 on the global onion powder market?
  • 5.What are the key regions in the global onion powder market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Onion Powder Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product Type

  • 6.1 Conventional
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Organic
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Packaging Type

  • 7.1 Pouches
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Cans
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Aseptic Cartons
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Others
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Distribution Channel

  • 8.1 Speciality Stores
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Supermarkets/Hypermarkets
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Convenience Stores
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Online Retailers
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Others
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast

9 Market Breakup by End User

  • 9.1 Home Users
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Institutional Users
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Country

  • 10.1 China
    • 10.1.1 Market Trends
    • 10.1.2 Market Forecast
  • 10.2 India
    • 10.2.1 Market Trends
    • 10.2.2 Market Forecast
  • 10.3 United States
    • 10.3.1 Market Trends
    • 10.3.2 Market Forecast
  • 10.4 Japan
    • 10.4.1 Market Trends
    • 10.4.2 Market Forecast
  • 10.5 South Korea
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Forecast
  • 10.6 Turkey
    • 10.6.1 Market Trends
    • 10.6.2 Market Forecast
  • 10.7 Iran
    • 10.7.1 Market Trends
    • 10.7.2 Market Forecast
  • 10.8 Pakistan
    • 10.8.1 Market Trends
    • 10.8.2 Market Forecast
  • 10.9 Egypt
    • 10.9.1 Market Trends
    • 10.9.2 Market Forecast
  • 10.10 Others
    • 10.10.1 Market Trends
    • 10.10.2 Market Forecast

11 SWOT Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Strengths
  • 11.3 Weaknesses
  • 11.4 Opportunities
  • 11.5 Threats

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Indicators

  • 14.1 Key Price Indicators
  • 14.2 Price Structure
  • 14.3 Price Trends

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
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