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세계의 티포드 시장 : 유형별, 티타입별, 유통 채널별, 지역별(2025-2033년)

Tea Pods Market Report by Type, Tea Type, Distribution Channel, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 149 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

티포드 시장 세계 시장 규모는 2024년 62억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년까지 시장 규모가 100억 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025-2033년 연평균 성장률(CAGR)은 5.14%를 나타낼 것으로 전망하고 있습니다. 고급 차에 대한 수요 증가, 전자상거래 및 소매 플랫폼에서 제품을 쉽게 구할 수 있고, 카모마일, 페퍼민트, 레몬 맛의 제품 변형의 도입은 시장을 주도하는 주요 요인 중 일부입니다.

티포드은 차 한 잔을 준비할 수 있는 편리하고 간편한 방법입니다. 작은 필터에 밀봉된 작은 캡슐에 미리 계량된 양의 찻잎이 들어있는 1회용 캡슐입니다. 이 포드는 호환 가능한 차 추출 기계에 맞게 설계되어 단 몇 분 만에 빠르고 쉽게 신선한 차를 추출할 수 있습니다. 또한, 일반 홍차부터 허브차, 과1차 등 다양한 맛의 홍차 캡슐이 준비되어 있습니다. 또한, 사무실이나 공유 공간에 적합하며 여러 사람이 한 번에 여러 가지 맛의 홍차를 즐길 수 있어 여러 사람이 한 주전자에 차를 끓이지 않고도 다양한 맛의 홍차를 즐길 수 있습니다. 그러나 티포드은 일반적으로 특정 포드 추출 기계와 호환되며, 포드 내용물에서 컵에 담긴 차를 추출하도록 설계되어 있습니다. 티포드 머신은 다양한 차의 맛과 농도가 있어 취향에 따라 선택할 수 있습니다. 티포드의 또 다른 장점은 전통적인 방식으로 차를 끓일 시간이 없는 사람들에게 이상적인 옵션이기 때문에 편리하다는 점입니다. 이러한 특성으로 인해 티포드은 전 세계 개인들 사이에서 인기를 끌고 있습니다.

티포드 시장 동향 :

시장은 주로 편의성과 사용 편의성 등 티포드이 제공하는 다양한 장점에 의해 주도되고 있습니다. 티포드은 찻잎이나 티백을 사용하지 않고도 빠르고 간편하게 차를 추출할 수 있어 바쁜 라이프스타일을 가진 소비자들에게 적합합니다. 또한, 티포드 머신은 다양한 맛과 농도의 차를 제공함으로써 사용자가 차를 커스터마이징할 수 있게 해줍니다. 이는 차의 취향을 보다 자유롭게 조절하고자 하는 소비자들에게 어필할 수 있어 또 다른 큰 성장 동력으로 작용하고 있습니다. 이 외에도 항산화제 및 기타 건강 증진 성분이 풍부한 고급 차에 대한 수요가 증가하고 있는 것도 시장 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 환경에 대한 인식이 높아짐에 따라 티포드 제조업체는 생분해성 및 퇴비화 가능한 재료와 같은 친환경 소재를 포장에 사용하고 있습니다. 이는 카모마일, 페퍼민트, 잉글리시 브렉퍼스트, 녹차, 레몬, 얼그레이 등 다양한 맛의 제품 출시와 함께 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 또한, 소비자의 가처분 소득 증가, 건강 지향성 증가, 전자상거래 플랫폼에서 제품을 쉽게 구할 수 있는 것도 전 세계적으로 좋은 시장 전망을 만들어내는 다른 요인 중 일부입니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 세계 티포드 시장은 지금까지 어떻게 성장해 왔는가?
  • 세계 티포드 시장 성장 촉진요인, 저해요인, 기회요인은 무엇인가?
  • 각 촉진요인, 억제요인, 기회가 세계 티포드 시장에 미치는 영향은?
  • 주요 지역 시장은?
  • 가장 매력적인 티포드 시장은 어느 국가인가?
  • 유형별 시장 분석은?
  • 시장에서 가장 매력적인 티포드의 유형은?
  • 티 유형별 시장 분석은?
  • 티포드 시장에서 가장 매력적인 티 유형은?
  • 유통 채널별 시장 현황은?
  • 티포드 시장에서 가장 매력적인 유통 채널은?
  • 세계 티포드 시장 경쟁 구도는?
  • 세계 티포드 시장의 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 티포드 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 유형별

  • 소프트 티포드
  • 하드 티포드

제7장 시장 분석 : 티 타입별

  • 녹차
  • 홍차
  • 허브티
  • 기타

제8장 시장 분석 : 유통 채널별

  • 슈퍼마켓/하이퍼마켓
  • 독립 소매업체
  • 편의점
  • 전문 소매업체
  • 온라인 스토어

제9장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 촉진요인 및 억제요인·기회

  • 개요
  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 기회

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter의 Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Bigelow Tea
    • Keurig Green Mountain Inc.
    • VitaCup Inc.
LSH 25.04.08

The global tea pods market size reached USD 6.2 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 10.0 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.14% during 2025-2033. The escalating demand for premium tea, the easy product availability on e-commerce and retail platforms, and the introduction of product variants in chamomile, peppermint, and lemon flavors represent some of the key factors driving the market.

Tea pods are a convenient and simple way to prepare a cup of tea. They are small, single-serve capsules that contain pre-measured amounts of tea leaves, which are sealed in a small filter. These pods are designed to fit into a compatible tea brewing machine, which quickly and easily brews a fresh cup of tea in just a few minutes. They are also available in a variety of flavors, from classic black tea to herbal and fruit-infused varieties. In addition, they are suitable for offices or shared spaces, where multiple people can enjoy different flavors of tea without having to brew a whole pot. However, tea pods are typically compatible with specific pod brewing machines, which are designed to extract the cup of tea from the pod's contents. Some tea pod machines offer a variety of tea flavors and strengths, making it easy to cater to different preferences. Another advantage of tea pods is their convenience, as they are an ideal option for individuals who do not have the time or inclination to brew tea the traditional way. Owing to these properties, tea pods are gaining traction among individuals across the globe.

Tea Pods Market Trends:

The market is primarily driven by various benefits offered by tea pods, such as convenience and ease of use. Tea pods offer a quick and easy way to make a cup of tea without the need for loose tea leaves or tea bags, making it suitable for consumers with busy lifestyles. In addition, tea pod machines allow users to customize their tea by offering a variety of flavors and strengths. This appeals to consumers who want more control over their tea preferences, representing another major growth-inducing factor. Besides this, the escalating demand for premium tea that is rich in antioxidants and other health-promoting compounds is also contributing to the market growth. Moreover, with the growing environmental consciousness, tea pod manufacturers are increasingly using eco-friendly materials in their packaging, such as biodegradable and compostable materials. This, coupled with the introduction of flavored product variants, such as chamomile, peppermint, English breakfast, green tea, lemon, and earl grey, is positively influencing the market growth. Furthermore, the rising disposable incomes of consumers, the growing health consciousness, and the easy product availability on e-commerce platforms are some of the other factors creating a favorable market outlook across the globe.

Key Market Segmentation:

Type Insights:

  • Soft Tea Pods
  • Hard Tea Pods

Tea Type Insights:

  • Green Tea
  • Black Tea
  • Herbal Tea
  • Others

Distribution Channel Insights:

  • Supermarkets and Hypermarkets
  • Independent Retailers
  • Convenience Stores
  • Specialist Retailers
  • Online Stores

Regional Insights:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa
  • The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets, which include North America (the United States and Canada); Europe (Germany, France, the United Kingdom, Italy, Spain, Russia, and others); Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, and others); Latin America (Brazil, Mexico, and others); and the Middle East and Africa. According to the report, Asia Pacific was the largest market for tea pods. Some of the factors driving the Asia Pacific tea pods market included the growing awareness regarding health benefits of herbal tea, the escalating demand for premium tea, and the easy availability of flavored variants.

Competitive Landscape:

  • The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the global tea pods market. Also, detailed profiles of all major companies have been provided. Some of the companies covered include Bigelow Tea, Keurig Green Mountain Inc., VitaCup Inc., etc. Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global tea pods market performed so far, and how will it perform in the coming years?
  • What are the drivers, restraints, and opportunities in the global tea pods market?
  • What is the impact of each driver, restraint, and opportunity on the global tea pods market?
  • What are the key regional markets?
  • Which countries represent the most attractive tea pods market?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • Which is the most attractive type in the tea pods market?
  • What is the breakup of the market based on the tea type?
  • Which is the most attractive tea type in the tea pods market?
  • What is the breakup of the market based on distribution channel?
  • Which is the most attractive distribution channel in the tea pods market?
  • What is the competitive structure of the global tea pods market?
  • Who are the key players/companies in the global tea pods market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Tea Pods Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Soft Tea Pods
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Hard Tea Pods
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Tea Type

  • 7.1 Green Tea
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Black Tea
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Herbal Tea
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Others
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Distribution Channel

  • 8.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Independent Retailers
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Convenience Stores
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Specialist Retailers
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Online Stores
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 Drivers, Restraints, and Opportunities

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Drivers
  • 10.3 Restraints
  • 10.4 Opportunities

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Bigelow Tea
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
    • 14.3.2 Keurig Green Mountain Inc.
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
      • 14.3.2.3 Financials
    • 14.3.3 VitaCup Inc.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio

Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.

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