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호두 시장 보고서 : 유형, 제품, 성질, 형상, 최종 용도, 지역별(2025-2033년)

Walnut Market Report by Type (In-shell, Shelled), Product (Persian or English Walnut, Black Walnut), Nature (Organic, Conventional), Form (Raw, Processed), End Use (Household, Industrial, Personal Care and Cosmetics, and Others), and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 138 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 호두 시장 규모는 2024년 87억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년에는 127억 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025-2033년 연평균 성장률(CAGR)은 4.2%에 달할 것으로 전망하고 있습니다. 호두의 건강 효과에 대한 소비자의 인식 증가, 소매점 및 온라인 유통 채널의 확대, 호두 우유의 인기 상승, 다양한 요리에 대한 제품 채택 확대, 농업 기술의 급속한 발전, 무역 정책의 진화 등이 이 시장을 주도하고 있습니다.

호두는 유글란과 낙엽수에 속하는 크고 둥글고 주름진 식용 씨앗을 말합니다. 건강한 오메가 3 지방, 항산화제, 섬유질, 단백질, 탄수화물, 칼슘, 철, 철분, 나트륨, 인, 망간 등 필수 영양소의 좋은 공급원입니다. 호두는 뼈와 뇌 건강 증진, 심혈관질환 및 암 예방, 담낭 질환 위험 최소화, 콜레스테롤 수치 감소, 체중 조절에 도움이 됩니다. 이러한 건강상의 이점 때문에 호두는 견과류로 널리 소비되며, 베이커리 제품 및 샐러드 드레싱에 널리 이용되는 고가의 식용유인 호두 오일의 제조에 사용됩니다.

호두 시장 동향:

호두는 피부, 모발, 건강에 많은 이점을 제공하기 때문에 건강하고 영양가 높은 식품에 대한 수요가 증가함에 따라 시장 성장을 촉진하는 주요 요인이 되고 있습니다. 이 외에도 견과류 버터, 제과류, 초콜릿, 베이커리 제품 제조를 위한 식품 가공 산업에서 호두를 재료로 사용하는 호두의 소비 증가는 또 다른 주요 성장 촉진요인입니다. 또한 비만, 당뇨병, 심혈관질환(CVDs)과 같은 만성질환의 높은 유병률로 인해 건강한 라이프스타일로의 전환이 두드러지게 나타나고 있습니다. 이와 더불어 호두의 높은 영양가와 건강상의 이점에 대한 대중의 인식이 높아지면서 제품 수요를 자극하고 있습니다. 또한, 화장품 및 퍼스널케어 산업에서 호두가 널리 사용되고 있으며, 전통 과자, 소금에 절인 음식 및 기타 즉석섭취식품(RTE)에 호두를 사용하는 경우가 증가하고 있는 것도 시장 성장에 기여하고 있습니다. 편의 식품에 대한 수요 증가, 소비자의 지출 능력 증가, 건강한 간식 트렌드의 부상 등 다른 요인들도 시장 전망을 밝게 하고 있습니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

  • 2024년 세계 호두 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계 호두 시장의 예상 성장률은?
  • COVID-19가 세계 호두 시장에 미치는 영향은?
  • 세계 호두 시장을 이끄는 주요 요인은?
  • 세계 호두 시장의 유형별 분류는?
  • 세계 호두 시장의 제품별 분류는?
  • 세계 호두 시장을 특성별로 분류하면?
  • 세계 호두 시장의 형태별 시장 분석은?
  • 세계 호두 시장의 주요 지역은?
  • 세계 호두 시장의 주요 플레이어/기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 호두 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 유형별

  • 탈각
  • 미탈각

제7장 시장 내역 : 제품별

  • 페르시아
  • 블랙

제8장 시장 내역 : 성질별

  • 유기농
  • 기존 유형

제9장 시장 내역 : 형상별

  • 가공

제10장 시장 내역 : 최종 용도별

  • 가정용
  • 산업
  • 퍼스널케어와 화장품
  • 기타

제11장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제12장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제13장 밸류체인 분석

제14장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협

제15장 가격 분석

제16장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Agromillora Group
    • Alpine Pacific Nut Company
    • Andersen and Sons Shelling Inc.
    • Crain Walnut Shelling Inc
    • Empire Nut Company LLC
    • GoldRiver Orchards Inc.
    • Grower Direct Nut Co. Inc.
    • Guerra Nut Shelling Co Inc
    • Haleakala Walnut Shelling Inc.
    • Kashmir Walnut Group
    • Poindexter Nut Company
ksm 25.06.02

The global walnut market size reached USD 8.7 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 12.7 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.2% during 2025-2033. The market is driven by the increasing consumer awareness about the health benefits of walnuts, expansion in retail and online distribution channels, rising popularity of walnut milk, growing product adoption in diverse cuisines, rapid advancements in agricultural technologies, and evolving trade policies.

Walnuts refer to large, round, and wrinkled edible seeds that belong to any of the deciduous trees of the Juglandaceae family. They are a good source of healthy omega-3 fats, antioxidants, and essential nutrients, such as fibers, proteins, carbohydrates, calcium, iron, sodium, phosphorous, and manganese. Walnuts help improve bone and brain health, prevent cardiovascular disorders and cancer, minimize the risk of gallbladder disease, reduce cholesterol levels, and aid in weight management. Due to these health benefits, walnuts are widely consumed as nuts and used in bakery products and to make walnut oil, an expensive culinary oil extensively utilized in salad dressings.

Walnut Market Trends:

As walnuts offer numerous skin, hair, and health benefits, the escalating demand for healthy and nutritious food products represents the primary factor driving the market growth. Besides this, the rising consumption of walnuts as an ingredient in the food processing industry to manufacture nut butter, confectionery, chocolates, and bakery products is another major growth-inducing factor. Additionally, there has been a significant shift toward a healthy lifestyle due to the high prevalence of chronic diseases, such as obesity, diabetes, and cardiovascular diseases (CVDs). This, in confluence with the growing awareness regarding the high nutritional content and health benefits of walnuts among the masses, is catalyzing the product demand. Furthermore, the widespread adoption of walnuts in the cosmetics and personal care industry and the increasing product usage in traditional sweets, savory items, and other ready-to-eat (RTE) meals are propelling the market growth. Other factors, including the rising demand for convenience foods, inflating consumer expenditure capacities, and the emerging trend of healthy snacking, are also creating a positive market outlook.

Key Market Segmentation:

Breakup by Type:

  • In-shell
  • Shelled

Breakup by Product:

  • Persian or English Walnut
  • Black Walnut

Breakup by Nature:

  • Organic
  • Conventional

Breakup by Form:

  • Raw
  • Processed

Breakup by End Use:

  • Household
  • Industrial
  • Personal Care and Cosmetics
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Agromillora Group, Alpine Pacific Nut Company, Andersen and Sons Shelling Inc., Crain Walnut Shelling Inc, Empire Nut Company LLC, GoldRiver Orchards Inc., Grower Direct Nut Co. Inc., Guerra Nut Shelling Co Inc, Haleakala Walnut Shelling Inc., Kashmir Walnut Group and Poindexter Nut Company.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global walnut market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global walnut market during 2025-2033?
  • 3.What has been the impact of COVID-19 on the global walnut market?
  • 4.What are the key factors driving the global walnut market?
  • 5.What is the breakup of the global walnut market based on the type?
  • 6.What is the breakup of the global walnut market based on the product?
  • 7.What is the breakup of the global walnut market based on nature?
  • 8.What is the breakup of the global walnut market based on the form?
  • 9.What are the key regions in the global walnut market?
  • 10.Who are the key players/companies in the global walnut market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Walnut Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 In-shell
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Shelled
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Product

  • 7.1 Persian or English Walnut
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Black Walnut
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Nature

  • 8.1 Organic
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Conventional
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Form

  • 9.1 Raw
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Processed
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast

10 Market Breakup by End Use

  • 10.1 Household
    • 10.1.1 Market Trends
    • 10.1.2 Market Forecast
  • 10.2 Industrial
    • 10.2.1 Market Trends
    • 10.2.2 Market Forecast
  • 10.3 Personal Care and Cosmetics
    • 10.3.1 Market Trends
    • 10.3.2 Market Forecast
  • 10.4 Others
    • 10.4.1 Market Trends
    • 10.4.2 Market Forecast

11 Market Breakup by Region

  • 11.1 North America
    • 11.1.1 United States
      • 11.1.1.1 Market Trends
      • 11.1.1.2 Market Forecast
    • 11.1.2 Canada
      • 11.1.2.1 Market Trends
      • 11.1.2.2 Market Forecast
  • 11.2 Asia-Pacific
    • 11.2.1 China
      • 11.2.1.1 Market Trends
      • 11.2.1.2 Market Forecast
    • 11.2.2 Japan
      • 11.2.2.1 Market Trends
      • 11.2.2.2 Market Forecast
    • 11.2.3 India
      • 11.2.3.1 Market Trends
      • 11.2.3.2 Market Forecast
    • 11.2.4 South Korea
      • 11.2.4.1 Market Trends
      • 11.2.4.2 Market Forecast
    • 11.2.5 Australia
      • 11.2.5.1 Market Trends
      • 11.2.5.2 Market Forecast
    • 11.2.6 Indonesia
      • 11.2.6.1 Market Trends
      • 11.2.6.2 Market Forecast
    • 11.2.7 Others
      • 11.2.7.1 Market Trends
      • 11.2.7.2 Market Forecast
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
      • 11.3.1.1 Market Trends
      • 11.3.1.2 Market Forecast
    • 11.3.2 France
      • 11.3.2.1 Market Trends
      • 11.3.2.2 Market Forecast
    • 11.3.3 United Kingdom
      • 11.3.3.1 Market Trends
      • 11.3.3.2 Market Forecast
    • 11.3.4 Italy
      • 11.3.4.1 Market Trends
      • 11.3.4.2 Market Forecast
    • 11.3.5 Spain
      • 11.3.5.1 Market Trends
      • 11.3.5.2 Market Forecast
    • 11.3.6 Russia
      • 11.3.6.1 Market Trends
      • 11.3.6.2 Market Forecast
    • 11.3.7 Others
      • 11.3.7.1 Market Trends
      • 11.3.7.2 Market Forecast
  • 11.4 Latin America
    • 11.4.1 Brazil
      • 11.4.1.1 Market Trends
      • 11.4.1.2 Market Forecast
    • 11.4.2 Mexico
      • 11.4.2.1 Market Trends
      • 11.4.2.2 Market Forecast
    • 11.4.3 Others
      • 11.4.3.1 Market Trends
      • 11.4.3.2 Market Forecast
  • 11.5 Middle East and Africa
    • 11.5.1 Market Trends
    • 11.5.2 Market Breakup by Country
    • 11.5.3 Market Forecast

12 SWOT Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Strengths
  • 12.3 Weaknesses
  • 12.4 Opportunities
  • 12.5 Threats

13 Value Chain Analysis

14 Porters Five Forces Analysis

  • 14.1 Overview
  • 14.2 Bargaining Power of Buyers
  • 14.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4 Degree of Competition
  • 14.5 Threat of New Entrants
  • 14.6 Threat of Substitutes

15 Price Analysis

16 Competitive Landscape

  • 16.1 Market Structure
  • 16.2 Key Players
  • 16.3 Profiles of Key Players
    • 16.3.1 Agromillora Group
      • 16.3.1.1 Company Overview
      • 16.3.1.2 Product Portfolio
    • 16.3.2 Alpine Pacific Nut Company
      • 16.3.2.1 Company Overview
      • 16.3.2.2 Product Portfolio
    • 16.3.3 Andersen and Sons Shelling Inc.
      • 16.3.3.1 Company Overview
      • 16.3.3.2 Product Portfolio
    • 16.3.4 Crain Walnut Shelling Inc
      • 16.3.4.1 Company Overview
      • 16.3.4.2 Product Portfolio
    • 16.3.5 Empire Nut Company LLC
      • 16.3.5.1 Company Overview
      • 16.3.5.2 Product Portfolio
    • 16.3.6 GoldRiver Orchards Inc.
      • 16.3.6.1 Company Overview
      • 16.3.6.2 Product Portfolio
    • 16.3.7 Grower Direct Nut Co. Inc.
      • 16.3.7.1 Company Overview
      • 16.3.7.2 Product Portfolio
    • 16.3.8 Guerra Nut Shelling Co Inc
      • 16.3.8.1 Company Overview
      • 16.3.8.2 Product Portfolio
    • 16.3.9 Haleakala Walnut Shelling Inc.
      • 16.3.9.1 Company Overview
      • 16.3.9.2 Product Portfolio
    • 16.3.10 Kashmir Walnut Group
      • 16.3.10.1 Company Overview
      • 16.3.10.2 Product Portfolio
    • 16.3.11 Poindexter Nut Company
      • 16.3.11.1 Company Overview
      • 16.3.11.2 Product Portfolio
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