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인덕터 시장 보고서 : 유형별, 코어별, 최종사용자별, 지역별(2025-2033년)

Inductors Market Report by Type (Wire Wound, Multilayered, Film, Molded), Core (Air Core, Ferromagnetic/Ferrite Core, and Others), End User (Automotive, Consumer Electronics, Aerospace and Defense, Communications, and Others), and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 149 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 인덕터 시장 규모는 2024년 45억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년에는 61억 달러에 달하고, 2025-2033년 3.26%의 연평균 성장률(CAGR)을 보일 것으로 전망하고 있습니다. 이 시장은 소비자 전자제품 분야의 성장, 자동차용 일렉트로닉스 수요 증가, 재생에너지 인프라 확대, 산업 자동화 수요 증가, 통신 인프라에 대한 대규모 투자 등에 힘입어 강력한 성장세를 보이고 있습니다.

코일로도 알려진 인덕터는 전력 전자 회로에 사용되는 수동적인 2단자 부품으로, 전류가 인가되면 전자기장에 에너지를 저장하는 역할을 합니다. 이러한 코일형 구조물은 일반적으로 절연 구리선과 같은 전도성 재료로 구성되며, 플라스틱 또는 강자성체로 만들어진 중심 코어 주위에 루프 형태로 배치됩니다. 주로 자기장에 에너지를 일시적으로 저장했다가 회로로 되돌려 전기 스파이크나 서지를 감소시키거나 제어하는 데 사용됩니다. 또한 전력 변환기의 에너지 저장 및 전달, 전기 회로에서 고주파 노이즈의 초크, 차단, 필터, 동조 발진기 제작 등에도 이용됩니다. 그 결과 인덕터는 가전, 자동차, 자동차, 통신, 국방, 항공우주, 의료 등 다양한 산업 분야에서 폭넓게 사용되고 있습니다.

인덕터 시장 동향 :

인덕터는 원치 않는 주파수를 차단하고 전원을 효율적으로 관리하기 위해 복잡한 전자 회로의 필터로 채택되고 있습니다. 노트북, 스마트폰, 태블릿, 휴대용 게임기 등 가전제품에 대한 수요 증가가 시장 성장의 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 이 외에도 초고속 인터넷의 보급, 생활수준의 향상, 소비자의 가처분 소득 증가로 인해 스마트 기기에 대한 수요가 증가하고 있으며, 이는 인덕터에 대한 수요를 증가시키고 있습니다. 또한, 자동차의 전자부품 사용량 증가와 전기자동차(EV)에 대한 소비자의 선호도 변화로 인덕터 채택이 가속화되고 있습니다. 또한, 주요 제조업체들은 경쟁력을 높이고 제품 포트폴리오를 확장하기 위해 제품 혁신에 많은 투자를 하고 있습니다. 또한, 5G 기술의 보급 확대, 디지털화, 의료 및 산업 용도의 부상, 지속적인 연구 개발(R&D) 활동 등은 시장 전망을 밝게 하는 다른 요인 중 일부입니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 인덕터 시장 규모는?
  • 인덕터 시장 전망은?
  • 인덕터 시장을 이끄는 주요 요인은?
  • 인덕터 시장에서 가장 큰 점유율을 차지하는 지역은?
  • 세계 인덕터 시장의 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 인덕터 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 유형별

  • Wire Wound
  • Multilayered
  • Film
  • Molded

제7장 시장 분석 : 코어별

  • Air Core
  • Ferromagnetic/Ferrite Core
  • 기타

제8장 시장 분석 : 최종사용자별

  • 자동차
  • 소비자 일렉트로닉스
  • 항공우주 및 방위
  • 통신
  • 기타

제9장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter의 Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • ABC Taiwan Electronics Corp.
    • Coilcraft Inc.
    • Delta Electronics Inc.
    • KYOCERA AVX Components Corporation(KYOCERA Corporation)
    • Murata Manufacturing Co. Ltd.
    • Panasonic Corporation
    • Samsung Electro-Mechanics
    • Sumida Corporation
    • Taiyo Yuden Co. Ltd.
    • TDK Corporation
    • TT Electronics Plc
    • Vishay Intertechnology Inc.
    • Yageo Corporation
LSH 25.05.30

The global inductors market size reached USD 4.5 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 6.1 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 3.26% during 2025-2033. The market is experiencing robust growth, driven by the growth in the consumer electronics sector, increasing demand for automotive electronics, expansion of renewable energy infrastructure, rising demand for industrial automation, and significant investments in telecommunications infrastructure.

Inductors, also known as coils, refer to passive two-terminal components used in power electronic circuits to store energy in an electromagnetic field when the electric current is applied. These coil-like structures typically comprise conducting material like insulated copper wires looped around the central core made of either plastic or ferromagnetic material. They are primarily employed to reduce or control electric spikes or surges by temporarily storing energy in a magnetic field and releasing it back into the circuit. They are also utilized to store or transfer energy in power converters, choke, block or filter high-frequency noise in electrical circuits and create tuned oscillators. As a result, inductors find extensive applications across various industries, including consumer electronics, automotive, telecom, defense, aerospace, and medical.

Inductors Market Trends:

Inductors are employed as filters in several complex electronic circuits to cut off undesirable frequencies and efficiently manage the power supply. The escalating demand for consumer electronics, such as laptops, smartphones, tablets and portable gaming consoles, represents the primary factor driving the market growth. Besides this, the growing penetration of high-speed internet, improving living standards, and inflating consumer disposable incomes have strengthened the need for smart devices, which in turn, is augmenting the demand for inductors. Additionally, the rising usage of electronic components in automobiles and the shifting consumer preferences toward electric vehicles (EVs) are accelerating the adoption of inductors. Furthermore, the leading manufacturers are heavily investing in product innovations to gain a competitive edge and expand their product portfolio. Moreover, the increasing penetration of 5G technology, rising digitalization, emerging medical and industrial applications, and ongoing research and development (R&D) activities are some of the other factors providing a positive market outlook.

Key Market Segmentation:

Breakup by Type:

  • Wire Wound
  • Multilayered
  • Film
  • Molded

Breakup by Core:

  • Air Core
  • Ferromagnetic/Ferrite Core
  • Others

Breakup by End User:

  • Automotive
  • Consumer Electronics
  • Aerospace and Defense
  • Communications
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being ABC Taiwan Electronics Corp., Coilcraft Inc., Delta Electronics Inc., KYOCERA AVX Components Corporation (KYOCERA Corporation), Murata Manufacturing Co. Ltd., Panasonic Corporation, Samsung Electro-Mechanics, Sumida Corporation, Taiyo Yuden Co. Ltd., TDK Corporation, TT Electronics Plc, Vishay Intertechnology Inc. and Yageo Corporation.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.How big is the inductors market?
  • 2.What is the future outlook of inductors market?
  • 3.What are the key factors driving the inductors market?
  • 4.Which region accounts for the largest inductors market share?
  • 5.Which are the leading companies in the global inductors market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Inductors Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Wire Wound
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Multilayered
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Film
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Molded
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Core

  • 7.1 Air Core
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Ferromagnetic/Ferrite Core
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Others
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast

8 Market Breakup by End User

  • 8.1 Automotive
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Consumer Electronics
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Aerospace and Defense
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Communications
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Others
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 ABC Taiwan Electronics Corp.
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
    • 14.3.2 Coilcraft Inc.
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 Delta Electronics Inc.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 Financials
      • 14.3.3.4 SWOT Analysis
    • 14.3.4 KYOCERA AVX Components Corporation (KYOCERA Corporation)
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
      • 14.3.4.3 SWOT Analysis
    • 14.3.5 Murata Manufacturing Co. Ltd.
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
      • 14.3.5.3 Financials
      • 14.3.5.4 SWOT Analysis
    • 14.3.6 Panasonic Corporation
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
      • 14.3.6.3 Financials
      • 14.3.6.4 SWOT Analysis
    • 14.3.7 Samsung Electro-Mechanics
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
      • 14.3.7.3 Financials
      • 14.3.7.4 SWOT Analysis
    • 14.3.8 Sumida Corporation
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
    • 14.3.9 Taiyo Yuden Co. Ltd.
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
    • 14.3.10 TDK Corporation
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
      • 14.3.10.3 Financials
      • 14.3.10.4 SWOT Analysis
    • 14.3.11 TT Electronics Plc
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio
      • 14.3.11.3 Financials
    • 14.3.12 Vishay Intertechnology Inc.
      • 14.3.12.1 Company Overview
      • 14.3.12.2 Product Portfolio
      • 14.3.12.3 Financials
      • 14.3.12.4 SWOT Analysis
    • 14.3.13 Yageo Corporation
      • 14.3.13.1 Company Overview
      • 14.3.13.2 Product Portfolio
      • 14.3.13.3 Financials
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