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건축 철물 시장 보고서 : 용도, 최종사용자, 지역별(2025-2033년)

Architectural Hardware Market Report by Application (Furniture, Doors, Windows, Shower), End User (Residential, Commercial, Industrial), and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 135 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 건축 철물 시장 규모는 2024년에 187억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 이 시장이 2033년까지 273억 달러에 달하며, 2025-2033년에 4.06%의 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측하고 있습니다.

건축자재는 건물이나 주택의 건설에 사용되는 제품을 말합니다. 문 손잡이, 자물쇠, 경첩, 경첩, 래치, 손잡이, 바닥 스프링, 가구용 철물, 패닉바, 유리용 철물 난간 등이 포함됩니다. 황동, 스틸, 알루미늄, 스테인리스, 철로 제조되는 것이 일반적입니다. 건축 철물은 문, 창문, 샤워기에 개폐, 잠금 기능을 추가하기 위해 널리 사용됩니다. 내구성과 사용 편의성이 뛰어나고, 미관을 개선하고, 편의성을 높이고, 주택과 건물의 보안과 안전성을 높입니다.

건축자재 시장 동향 :

세계 건설 산업의 괄목할 만한 성장으로 시장 전망은 매우 밝습니다. 건축 철물은 방, 주방, 욕실, 세탁실에 필수적인 문, 창문, 배관, 배관, 가구의 시공에 널리 사용되고 있습니다. 이에 따라 공항, 항만, 교육기관, 의료시설, 공원, 경기장 등의 인프라 개발 활동이 활발해지고 있는 것도 성장을 가속하는 요인으로 작용하고 있습니다. 또한 소비자의 취향이 장식적인 하드웨어에서 현대적인 패턴으로 변화하고 외관의 아름다움이 향상되고 독특한 색상, 질감, 디자인, 소재의 세련되고 고급스러운 하드웨어가 출시되고 있는 것도 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 이와는 별도로, 디지털 잠금 장비, 도어 뷰어 등 스마트폰으로 원격 액세스를 제공하고 주택, 차고 및 기타 건물의 보안을 강화하는 스마트 건축 하드웨어의 도입이 시장에 추진력을 부여하고 있습니다. 또한 제조업체는 무광택 질감, 황동, 니켈, 청동 마감, 다양한 기하학적 모양과 패턴으로 제공되는 크리스탈 및 새틴 룩으로 광택 처리된 건축 하드웨어를 도입하여 시장 성장을 주도하고 있습니다. 기타 요인으로는 부동산 분야에 대한 투자 증가, 역사적 건축물 및 공공 인프라의 개보수 및 재건 증가, 스마트 빌딩 및 그린 빌딩 건설의 괄목할 만한 성장, 광범위한 조사 개발(R&D) 활동 등이 시장 성장을 가속할 것으로 예측됩니다.

이 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 세계 건축자재 시장은 지금까지 어떻게 변화해왔고, 앞으로 어떻게 변화하는가?
  • COVID-19가 세계 건축자재 시장에 미치는 영향은?
  • 주요 지역 시장은?
  • 용도별 시장 분석은?
  • 최종사용자별 시장 분석은?
  • 산업 밸류체인의 다양한 단계는?
  • 업계의 주요 촉진요인과 과제는?
  • 세계 건축 하드웨어 시장의 구조와 주요 업체는?
  • 업계내 경쟁은 어느 정도인가?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사의 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 어프로치
    • 톱다운 어프로치
  • 조사 방법

제3장 개요

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 건축 철물 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 용도별

  • 가구
  • 도어
  • 샤워

제7장 시장 내역 : 최종사용자별

  • 주택
  • 상업
  • 산업

제8장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제9장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제10장 밸류체인 분석

제11장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁의 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제12장 가격 분석

제13장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업의 개요
    • Allegion plc
    • Assa Abloy AB
    • Bohle Ltd.
    • CRH plc
    • Godrej & Boyce Mfg. Co. Ltd.
    • Hafele GmbH & Co KG
    • Hettich Holding GmbH and Co. oHG
    • HOPPE Holding AG
    • Spectrum Brands Inc.
    • Taiwan Fu Hsing Industrial Co. Ltd.
KSA 25.07.01

The global architectural hardware market size reached USD 18.7 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 27.3 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.06% during 2025-2033.

Architectural hardware refers to products that are used in the construction of buildings and homes. It includes door handles, locks, hinges, latches, knobs, floor springs, furniture fittings, panic bars, and glass hardware railings. It is commonly manufactured using brass, steel, aluminum, stainless steel, and iron. Architectural hardware is widely used to add opening, closing, and locking functionalities to doors, windows, and showers. It is durable and user-friendly, improves aesthetics, increases convenience, and enhances the security and safety of homes and buildings.

Architectural Hardware Market Trends:

Significant growth in the construction industry across the globe is creating a positive outlook for the market. Architectural hardware is widely used for constructing doors, windows, plumbing, and furniture that are essential parts of rooms, kitchens, bathrooms, and laundry. In line with this, the increasing infrastructural development activities, such as airports, seaports, educational institutes, healthcare facilities, parks, and stadiums, are acting as another growth-inducing factor. Furthermore, the shifting consumer preference from ornate fittings to contemporary patterns to enhance the visual appearance, along with the launch of sleek and luxurious hardware in unique colors, textures, designs, and materials, is positively influencing the market growth. Apart from this, the introduction of smart architectural hardware, such as digital locks and door viewers, that are user-friendly, provides remote access through smartphones, and enhances the security of homes, garages, and other buildings is providing a thrust to the market. Moreover, manufacturers are introducing architectural hardware polished with a matte texture, brass, nickel, and bronze finishes, and crystal and satin look available in various geometric shapes and patterns, which is propelling the market growth. Other factors, including rising investments in the real estate sector, growing refurbishment and reconstruction of several historical and public infrastructures, significant growth in the construction of smart and green buildings, and extensive research and development (R&D) activities, are anticipated to drive the market growth.

Key Market Segmentation:

Breakup by Application:

  • Furniture
  • Doors
  • Windows
  • Shower

Breakup by End User:

  • Residential
  • Commercial
  • Industrial

Breakup by Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Others
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Allegion plc, Assa Abloy AB, Bohle Ltd., CRH plc, Godrej & Boyce Mfg. Co. Ltd., Hafele GmbH & Co KG, Hettich Holding GmbH and Co. oHG, HOPPE Holding AG, Spectrum Brands Inc. and Taiwan Fu Hsing Industrial Co. Ltd.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global architectural hardware market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global architectural hardware market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What is the breakup of the market based on the end user?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global architectural hardware market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Architectural Hardware Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Application

  • 6.1 Furniture
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Doors
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Windows
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Shower
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast

7 Market Breakup by End User

  • 7.1 Residential
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Commercial
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Industrial
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Region

  • 8.1 North America
    • 8.1.1 United States
      • 8.1.1.1 Market Trends
      • 8.1.1.2 Market Forecast
    • 8.1.2 Canada
      • 8.1.2.1 Market Trends
      • 8.1.2.2 Market Forecast
  • 8.2 Asia-Pacific
    • 8.2.1 China
      • 8.2.1.1 Market Trends
      • 8.2.1.2 Market Forecast
    • 8.2.2 Japan
      • 8.2.2.1 Market Trends
      • 8.2.2.2 Market Forecast
    • 8.2.3 India
      • 8.2.3.1 Market Trends
      • 8.2.3.2 Market Forecast
    • 8.2.4 South Korea
      • 8.2.4.1 Market Trends
      • 8.2.4.2 Market Forecast
    • 8.2.5 Australia
      • 8.2.5.1 Market Trends
      • 8.2.5.2 Market Forecast
    • 8.2.6 Indonesia
      • 8.2.6.1 Market Trends
      • 8.2.6.2 Market Forecast
    • 8.2.7 Others
      • 8.2.7.1 Market Trends
      • 8.2.7.2 Market Forecast
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
      • 8.3.1.1 Market Trends
      • 8.3.1.2 Market Forecast
    • 8.3.2 France
      • 8.3.2.1 Market Trends
      • 8.3.2.2 Market Forecast
    • 8.3.3 United Kingdom
      • 8.3.3.1 Market Trends
      • 8.3.3.2 Market Forecast
    • 8.3.4 Italy
      • 8.3.4.1 Market Trends
      • 8.3.4.2 Market Forecast
    • 8.3.5 Spain
      • 8.3.5.1 Market Trends
      • 8.3.5.2 Market Forecast
    • 8.3.6 Russia
      • 8.3.6.1 Market Trends
      • 8.3.6.2 Market Forecast
    • 8.3.7 Others
      • 8.3.7.1 Market Trends
      • 8.3.7.2 Market Forecast
  • 8.4 Latin America
    • 8.4.1 Brazil
      • 8.4.1.1 Market Trends
      • 8.4.1.2 Market Forecast
    • 8.4.2 Mexico
      • 8.4.2.1 Market Trends
      • 8.4.2.2 Market Forecast
    • 8.4.3 Others
      • 8.4.3.1 Market Trends
      • 8.4.3.2 Market Forecast
  • 8.5 Middle East and Africa
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Breakup by Country
    • 8.5.3 Market Forecast

9 SWOT Analysis

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Strengths
  • 9.3 Weaknesses
  • 9.4 Opportunities
  • 9.5 Threats

10 Value Chain Analysis

11 Porters Five Forces Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Bargaining Power of Buyers
  • 11.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 11.4 Degree of Competition
  • 11.5 Threat of New Entrants
  • 11.6 Threat of Substitutes

12 Price Analysis

13 Competitive Landscape

  • 13.1 Market Structure
  • 13.2 Key Players
  • 13.3 Profiles of Key Players
    • 13.3.1 Allegion plc
      • 13.3.1.1 Company Overview
      • 13.3.1.2 Product Portfolio
      • 13.3.1.3 Financials
    • 13.3.2 Assa Abloy AB
      • 13.3.2.1 Company Overview
      • 13.3.2.2 Product Portfolio
      • 13.3.2.3 Financials
      • 13.3.2.4 SWOT Analysis
    • 13.3.3 Bohle Ltd.
      • 13.3.3.1 Company Overview
      • 13.3.3.2 Product Portfolio
    • 13.3.4 CRH plc
      • 13.3.4.1 Company Overview
      • 13.3.4.2 Product Portfolio
      • 13.3.4.3 Financials
      • 13.3.4.4 SWOT Analysis
    • 13.3.5 Godrej & Boyce Mfg. Co. Ltd.
      • 13.3.5.1 Company Overview
      • 13.3.5.2 Product Portfolio
    • 13.3.6 Hafele GmbH & Co KG
      • 13.3.6.1 Company Overview
      • 13.3.6.2 Product Portfolio
    • 13.3.7 Hettich Holding GmbH and Co. oHG
      • 13.3.7.1 Company Overview
      • 13.3.7.2 Product Portfolio
    • 13.3.8 HOPPE Holding AG
      • 13.3.8.1 Company Overview
      • 13.3.8.2 Product Portfolio
    • 13.3.9 Spectrum Brands Inc.
      • 13.3.9.1 Company Overview
      • 13.3.9.2 Product Portfolio
      • 13.3.9.3 Financials
      • 13.3.9.4 SWOT Analysis
    • 13.3.10 Taiwan Fu Hsing Industrial Co. Ltd.
      • 13.3.10.1 Company Overview
      • 13.3.10.2 Product Portfolio
      • 13.3.10.3 Financials
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